Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Rezultat spora med serviserji in zavarovalničarji: podražitev
Strani: 1
sporočil: 1
Spoštovani, ne želim kritizirati članek.
Ker sem tudi sam v tej avtoservisni branži, vam bi predstavil nekaj izhodiščnih točk, ki bi jih bilo potrebno preveriti, pred objavo, da bi lahko članek ocenil kot nepristranski.
Seveda stališč SDA niste upoštevali če vam niso odgovorili.
SDA združuje prvenstveno avtokleparje in ličarje, teh ni 3000 v Sloveniji.
Zavarovalnice predstavljajo problem večplastno:
Dvig stroškov popravila je prvenstveno zaradi dviga cen rezervnih delov in potrošnega materijala.
Dvig delovne ure v zadnjih 8. letih je bil pri ostalih zavarovalnicah okoli 6€, pri Generali pa 0€.To je moj primer.
Redno in partnersko usklajevanje v večini primerov ne obstaja.
Ekonomske totalke, s katerimi se straši zavarovance, bi bilo potrebno prevetriti. Tako nizke vrednosti, kjer se odločijo za ekonomsko totalko, v sosednjih državah ne poznajo.
Totalne škode, ki se obračunavajo in izplačujejo strankam, so namenjene sivemu trgu, ki ne plačuje davkov. Gotovina potuje na trg rabljenih rezervnih delov, popravilo pa izvedejo garažni mojstri. Samo sprašujem, kateri ekonomist bo izračunal, koliko davka je bilo plačanega iz popravil totalno obračunanih škod ?
Premije so se v zadnjem letu dvignile. Vendar ne zaradi dviga delovne ure.
Ker verjamem, da je ekipa v Financah sposobna temeljitega preverjanja dejstev, vas bi prosil, da predstavite še ostalim bralcem, kaj je všteto v delovni uri. Veliko jih je mnenja, da 80€/ 100€ , pomeni zaslužek. To ni isto !
Dajmo skupaj ekonomsko izračunati koliko je vrednost delovne ure. Glede na obremenitve plač, prispevkov, davkov , vzdrževanja opreme, amortizacije orodja, najemnin in stroškov ekologije, .... Obrtna zbornica in Gospodarsk zbornica, že nekaj časa opozarjata na nevzdržnost. Očitno so v SDA povsem enakega mnenja, vendar so se odločili, da je potrebno opozoriti tudi širšo javnost.
Kartelno dogovarjane je v tej zgodbi na strani zavarovalnic. Seveda močnejši v igri postavlja pravila. Matrica s katero se podpisujejo pogodbe je neverjetno usklajena in izenačena med zavarovalnicami. Zahtevki obrnikov pa so samo upoštevanje ekonomske ure. Verjamem, da niti 5 delavnic nima izračunanih enakih cen.
Da bo dvig delovne ure neposredno povzročil dvig zavarovalnih premij je dejstvo.
Kot vidim sam, sedaj to situacijo, so od vseh zavarovalnic, ravno pri Generali, prestopili zadnjo mejo pri odnosu usklajevanja na kritični masi avtoličarjev. Teh pa ni 3000. In ti so večji del dneva v delavnicah in pridno sanirajo poškodbe, ki jih dnevno zbiramo v prometu.
Slabo plačano delo = slabo izvedeno delo. To dejstvo je potrebno imeti v mislih. Enako velja za poceni zavarovalno polico.
Tisti, ki delajo za nizko ceno že vedo kako se da tudi nepošteno zaslužiti dovolj za preživetje.
Hvala vsem, ki ste se prebili do konca zapisa. In hvala moderatorju da dovoli komentiranje in osebno mnenje.
Ker sem tudi sam v tej avtoservisni branži, vam bi predstavil nekaj izhodiščnih točk, ki bi jih bilo potrebno preveriti, pred objavo, da bi lahko članek ocenil kot nepristranski.
Seveda stališč SDA niste upoštevali če vam niso odgovorili.
SDA združuje prvenstveno avtokleparje in ličarje, teh ni 3000 v Sloveniji.
Zavarovalnice predstavljajo problem večplastno:
Dvig stroškov popravila je prvenstveno zaradi dviga cen rezervnih delov in potrošnega materijala.
Dvig delovne ure v zadnjih 8. letih je bil pri ostalih zavarovalnicah okoli 6€, pri Generali pa 0€.To je moj primer.
Redno in partnersko usklajevanje v večini primerov ne obstaja.
Ekonomske totalke, s katerimi se straši zavarovance, bi bilo potrebno prevetriti. Tako nizke vrednosti, kjer se odločijo za ekonomsko totalko, v sosednjih državah ne poznajo.
Totalne škode, ki se obračunavajo in izplačujejo strankam, so namenjene sivemu trgu, ki ne plačuje davkov. Gotovina potuje na trg rabljenih rezervnih delov, popravilo pa izvedejo garažni mojstri. Samo sprašujem, kateri ekonomist bo izračunal, koliko davka je bilo plačanega iz popravil totalno obračunanih škod ?
Premije so se v zadnjem letu dvignile. Vendar ne zaradi dviga delovne ure.
Ker verjamem, da je ekipa v Financah sposobna temeljitega preverjanja dejstev, vas bi prosil, da predstavite še ostalim bralcem, kaj je všteto v delovni uri. Veliko jih je mnenja, da 80€/ 100€ , pomeni zaslužek. To ni isto !
Dajmo skupaj ekonomsko izračunati koliko je vrednost delovne ure. Glede na obremenitve plač, prispevkov, davkov , vzdrževanja opreme, amortizacije orodja, najemnin in stroškov ekologije, .... Obrtna zbornica in Gospodarsk zbornica, že nekaj časa opozarjata na nevzdržnost. Očitno so v SDA povsem enakega mnenja, vendar so se odločili, da je potrebno opozoriti tudi širšo javnost.
Kartelno dogovarjane je v tej zgodbi na strani zavarovalnic. Seveda močnejši v igri postavlja pravila. Matrica s katero se podpisujejo pogodbe je neverjetno usklajena in izenačena med zavarovalnicami. Zahtevki obrnikov pa so samo upoštevanje ekonomske ure. Verjamem, da niti 5 delavnic nima izračunanih enakih cen.
Da bo dvig delovne ure neposredno povzročil dvig zavarovalnih premij je dejstvo.
Kot vidim sam, sedaj to situacijo, so od vseh zavarovalnic, ravno pri Generali, prestopili zadnjo mejo pri odnosu usklajevanja na kritični masi avtoličarjev. Teh pa ni 3000. In ti so večji del dneva v delavnicah in pridno sanirajo poškodbe, ki jih dnevno zbiramo v prometu.
Slabo plačano delo = slabo izvedeno delo. To dejstvo je potrebno imeti v mislih. Enako velja za poceni zavarovalno polico.
Tisti, ki delajo za nizko ceno že vedo kako se da tudi nepošteno zaslužiti dovolj za preživetje.
Hvala vsem, ki ste se prebili do konca zapisa. In hvala moderatorju da dovoli komentiranje in osebno mnenje.
sporočil: 40
Zavarovalnice bi morale pričeti dosledno preverjati ali kleparji
vgrajujejo originalne dele ali pa kopije in goljufom zaračunati
visoke kazni.
sporočil: 40
Zakonodajalec mora nujno in takoj z visokimi kaznimi zaščiti
državljane pred razširjeno prakso izdajanja dvojnih računov; enega
z rabatom 30-40% za mehanika oz kleparja in drugim brez rabata za
pogosto ogoljufanega potrošnika.Vsem,ki popravljate avto svetujem
preverjanje realnih cen na spletnih straneh avtodoc com in ATP
com.In klepar naj vam pokaže račun ali je zamenjane dele zares
kupil na pooblaščenem servisu pa boste videli...
Strani: 1