5 ur
Slovenci bi kupovali nove avte, plačevali bi z gotovino 1
6 ur
Za volanom – kako je Scania pocenila in umirila novi petvaljni dizel v super 11
6 ur
Fed znižal obrestne mere za četrt točke in odprl vrata za nova nižanja 5
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Kakšna je »mobilnost za vse« v tednu mobilnosti Sloveniji?
7 ur
Deutsche Bank podpira ustanovitev globalne banke za obrambne projekte 1
7 ur
Trgovci z obveznicami stavijo, da bo Fed vsaj enkrat letos obrestne mere znižal za 50 točk
7 ur
ECB vs. Fed: kakšne so obrestne mere na evrskem območju, kakšne v ZDA
8 ur
Vložila 1.500 evrov v delnico in dosegla 80 tisoč evrov dobička 1
10 ur
Kažejo se vse večje posledice kibernetskega napada na Jaguar Land Rover
10 ur
Osveženi megane in novomeški twingo bosta dobila baterije cenejše zasnove
11 ur
Kitajska tehonolškim podjetjem prepovedala uporabo čipov Nvidie
11 ur
Preiskovalno.si: obeta se kaos v letalskem prometu; kontrolorji bodo štrajkali zaradi toplic 2
11 ur
Menjava vodstva v ZF Friedrichshafnu
11 ur
Plastenka z digitalizacijo do kakovostnejše proizvodnje in manj reklamacij
12 ur
Kronovšek o obvezni božičnici: Ni pravično, da se za vsak bombonček molze gospodarstvo 10
12 ur
Kaj o obvezni božičnici meni Golobov Žiga Debeljak, šef državnih podjetij?
12 ur
Bo hrvaška nuklearka stala v Istri? 3
12 ur
Kdo je v igri za prevzem poslovanja Tiktoka v ZDA?
12 ur
Velika Britanija in ZDA sklenili tehnološki sporazum v vrednosti 42 milijard dolarjev

Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 11.312
[#3040171] 24.04.24 14:55
Odgovori   +    2
naming in shaming se prevede: najprej diskreditacija potem likvidacija?
Froc sporočil: 2.033
[#3040172] 24.04.24 15:06
Odgovori   +    3
Zanimivo. Kar precej glasov je bilo proti. Hvala za poročilo, da bomo vedeli komu ne bomo podelili glasu, da ne bi še kdaj glasoval za tako neumnost.
lojze1 sporočil: 921
[#3040173] 24.04.24 15:24 · odgovor na: Froc (#3040172)
Odgovori   +    0
Se strinjam.
lojze1 sporočil: 921
[#3040178] 24.04.24 15:35
Odgovori   +    2
Tako dela naša levičarska poltika. Pred leti so podprli uvedbo Mobility package 1, prevozniki smo bili proti, evropski parlamentarci iste politične usmeritve so uvedbo podprli z obljubo, da bodo vse zahteve iz tega transportnega paketa uresničili (varovana parkrišča, preprečevanje nelojalne konkurence prevoznikov iz tretjih držav, ki takih ovir nimajo itd.). Ničesar niso naredili, ker ničesar niso razumeli. So jih pa evropski levičarji hvalili, kako da so razumni. Dejavnost transporta pa ima zaradi tega resne težave (proti so bili evropski parlamentarci Poljske, Slovaške, Češke, Belgije, Estonije itd, kar pa ni bilo dovolj)
FIN-544124 sporočil: 4.962
[#3040189] 24.04.24 17:58
Odgovori   +    1
Ne me smejat.

Pred 50 leti smo bili trajnostni bistveno bolj, kot danes.

Imeli smo najkrajše dobavne verige.

Strani: 1