Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Predlog: zdravnik bi bil lahko začasno ob licenco, če ne bo vnašal podatkov v eKarton pacienta
Strani: 1
sporočil: 3.548
Hmmmmm, ta Ruplova se drži svojih načel.
Globe, kazni, odvzem licence in podobne norosti.
Ministrica je tipičen birokrat brez trohice zdrave pameti.
Vsaka stvar je posledično usmerjena v slabo za ljudi bolnike.
S to digitalizacijo so popolnoma ponoreli.
Kot z zelenim prehodom in ostale norosti.
Vsak dan bolj mi je žal, da sem sodeloval pri osamosvojitvi.
Globe, kazni, odvzem licence in podobne norosti.
Ministrica je tipičen birokrat brez trohice zdrave pameti.
Vsaka stvar je posledično usmerjena v slabo za ljudi bolnike.
S to digitalizacijo so popolnoma ponoreli.
Kot z zelenim prehodom in ostale norosti.
Vsak dan bolj mi je žal, da sem sodeloval pri osamosvojitvi.
sporočil: 2.333
Kdaj bo pa država ob licenco,ker v digitalni tehniki ni podatkov o
zdravilih,katere morem redno jemati in tudi ne o vseh
boleznih,operacij itd.Žal bo potrebno ukiniti javno nesposobno
Zdravstvo-Naj postane javno vse-Privatno zdravstvo,koncesionarji in
ostali javni drobižek,ko prideš na urgenco pa te kritizirajo,ker
zbudiš urgentnega zdravnika,pa sem na žalost bil edini pacient ob 5
uri zjuotraj.
sporočil: 10.622
Ah daj ti spomeničar.
Dejstvo je, da se podatki o pacientu, njegovi interakciji z javnim zdravstvom, naj bo to javni zavod, ali koncesionar, ne vpisujejo ažurno VEDNO in povsod. In na tak način potem niti NIMAŠ evidence o dejansko opravljenih storitvah,m kar bi ibla potem podlaga za uspešno in pravilno plačevanje teh storitev! In ker teh vpisov v digitalni register NI; ali pa je pomankljiv, imamo leta 2024 še vedno papirnate kartone!
Dejstvo je, da se podatki o pacientu, njegovi interakciji z javnim zdravstvom, naj bo to javni zavod, ali koncesionar, ne vpisujejo ažurno VEDNO in povsod. In na tak način potem niti NIMAŠ evidence o dejansko opravljenih storitvah,m kar bi ibla potem podlaga za uspešno in pravilno plačevanje teh storitev! In ker teh vpisov v digitalni register NI; ali pa je pomankljiv, imamo leta 2024 še vedno papirnate kartone!
sporočil: 823
...imamo leta 2024 še vedno papirnate kartone!in to kljub temu, da imamo znotraj posamezne enote (npr. UKC) po celo vec razlicnih IT sistemov, ki se med sabo vsaj deloma prekrivajo in bi morali torej toliko bolje in zanesljivo (ce en odpade, se vedno dela drugi, ane) hendlati vso to podatkovje...
sporočil: 10.622
Lej, to spada k njegovemu7njenemu delu. Predstavljaj si robno
neumnost, da nekdo pozabi v kartoon vpisat, da si hemofilik? ali
sladkorni bolnik.
Če želimo podatke vnesti v digitalni karton, jih mora nekdo vpisat. In pol imamo zelo dobro osnovo za plačevanje zdravstvenih storitev. Če pa tega ni, potem je s plačili ribarjenje v kalnem, obenem pa niso vse relevantne zdravstvene informacije o neki osebi zbrane na enem mestu.
Če želimo podatke vnesti v digitalni karton, jih mora nekdo vpisat. In pol imamo zelo dobro osnovo za plačevanje zdravstvenih storitev. Če pa tega ni, potem je s plačili ribarjenje v kalnem, obenem pa niso vse relevantne zdravstvene informacije o neki osebi zbrane na enem mestu.
sporočil: 10.622
Ne vem, a so od 2017, ko sem zadnje en mesec preždel na UKC-ju in
nevrološki kliniki, to kaj popravili.
Ampak takrat je dejansko bilo tako, da sem vse preglede pred operacijo opravil na nevro. Nakar so me dali na inv. voziček s špehnato kuverto v naročju, in me odvozičkali na Nevrološki oddelek v UKC. Tam je ena teta pol to prepisovala (!) iz moje kuverte v nek ločen sistem.
Ampak takrat je dejansko bilo tako, da sem vse preglede pred operacijo opravil na nevro. Nakar so me dali na inv. voziček s špehnato kuverto v naročju, in me odvozičkali na Nevrološki oddelek v UKC. Tam je ena teta pol to prepisovala (!) iz moje kuverte v nek ločen sistem.
sporočil: 1.309
Se čisto strinjam nekdo mora.
A slovenci premoremo kar precej zdrave pameti, čeprav na prvi pogled ne zgleda in zato še vse funkcionira kar dobro.
Nič ti ne bo pomagalo, če je vse vpisano pa tega nihče ne bere.
To je spet ena na horuk rešitev, ko zahtevaš od uporabnikov, da rešujejo neumnosti slabega vodenja.
Kot piše primvla mnozica internih IT rešitev.
A slovenci premoremo kar precej zdrave pameti, čeprav na prvi pogled ne zgleda in zato še vse funkcionira kar dobro.
Nič ti ne bo pomagalo, če je vse vpisano pa tega nihče ne bere.
To je spet ena na horuk rešitev, ko zahtevaš od uporabnikov, da rešujejo neumnosti slabega vodenja.
Kot piše primvla mnozica internih IT rešitev.
sporočil: 1.086
Zadnja sprememba: 1011Arist 15.04.2024 12:21
[odvisnik]
Se čisto strinjam nekdo mora.
A slovenci premoremo kar precej zdrave pameti, čeprav na prvi pogled ne zgleda in zato še vse funkcionira kar dobro.
Nič ti ne bo pomagalo, če je vse vpisano pa tega nihče ne bere.
To je spet ena na horuk rešitev, ko zahtevaš od uporabnikov, da rešujejo neumnosti slabega vodenja.
Kot piše primvla mnozica internih IT rešitev.
Pomaga, če je vpisano v centralno evidenco, o čemer govori prispevek.
Sam pogledam v svoj e karton in velikokrat dogodek ni vpisan.
Mislim, da se dogodki celo namerno ne vpisujejo, da ostajajo pogoji za kvalitativno pogajanje (veliko delamo, smo izgoreli, ne moremo več ...), skratka meglo
Evidenca je pač temelj za drugačno vrsto pogajanj. Je opravljeno in koliko tega.
Da je temu tako, ima izkušnje Endimion izpred slabega leta, ko je ZZZS objavil sezname družinskih zdravnikov in število njihovih opravljenih dogodkov.
Lepo je poračunal, da če bi predvsem izvajalci v spodnjem delu tabele, ki delajo zelo malo) približali 60 pregledom na dan (veliko - nekaj sto jih ima samo med 10 in 20 pregledov) problema z vrstami praktično ne bi bilo.
Problem je, ker zbornica in Fides podpirajo to štalo in bojkotirajo ureditev po opravljenem delu.
Pred kratkim pa sem dobil "razsvetljenje" s terena, da je lahko vzrok za majhno število pregledov na dan, tudi slaba strokovnost zdravnika. Ljudi se pač težko pretenta na daljši rok. Kljub pomanjkanju družinskih zdravnikov ima en, ki je na slabem glasu manj kot 20 pregledov na dan, sosednja ambulanta v istem ZD pa 90.
sporočil: 1.309
Ravno se prijavljam na pregled pri psihiatru.
Prva izbira čakalna doba 10 mesecev ali jutri samoplačniško 90eur.
Mi rečejo naj pokličem v ZD kjer imajo prosto.
Klicem teta pravi ne sprejemamo takih napotnic(zelo hitro) , kličite v bolnico, ceprav imajo v ZD prosto začetek maja.
Klicem v bolnico niso vec dosegljivi ," v ZD so imeli po 12.30"
No končno se naročim elektronsko za 14.5. v bolnici.
Glede na vse mislim, da kar dobro funkcionira, z lokalnimi posebnostmi seveda :).
Prva izbira čakalna doba 10 mesecev ali jutri samoplačniško 90eur.
Mi rečejo naj pokličem v ZD kjer imajo prosto.
Klicem teta pravi ne sprejemamo takih napotnic(zelo hitro) , kličite v bolnico, ceprav imajo v ZD prosto začetek maja.
Klicem v bolnico niso vec dosegljivi ," v ZD so imeli po 12.30"
No končno se naročim elektronsko za 14.5. v bolnici.
Glede na vse mislim, da kar dobro funkcionira, z lokalnimi posebnostmi seveda :).
sporočil: 10.622
Lej. Pri nas v podjetju se med drugim ukvarjamo tudi s servisno
dejavnostjo.
Serviser pride k stranki, opravi popravilo, in obvezno izpolni Dnevno Poročilo Serviserja (DPS). Ima aplikacijo na tablici. In stranka s "penkalom" to podpiše. Šele takrat je DPS zaključen. In pomeni, da se ena ali več servisnih vrstic na nalogu zaključi.
In to, in zgolj to, je podlaga za obračun. Zgolj to, o čemer se mi, in naročnik sporazumemo, da je bilo opravljeno.
In enako je z zdravniki. Dokler podatki o dejansko opravljenih storitvah niso na voljo, ker jih zdravniki ne vpisujejo v register e-kartona, ni kontrole nad tem kolikšna je dejanska fizična obremenitev s pregledi, preiskavami, operacijami...
Zdaj enostavno rečejo "Ja jejhata, saj delamo cel kup drugega, kar ni zapisano". Ja jebemumiša začnite pisat.
Potem se lahko pogovarjamo, ali je nekdo plačan premalo, spet nekdo pa preveč.
Evo primer tistega socialnega Kontestabila. Če bi vse storitve, vsi posegi, vse vse, bilo vpisano, bi se videlo, ali je gospod dejansko med dežurstvi bil v bolnišnici, in opravljal neko delo, ali je za vikend lepo ždel na kavču doma in čakal na telefonski klic. Ker čakanje na delo, ali pa opravljanje dela, nista nujno enaka pojma. Čakanje na delo je 60% basic urne brutto postavke. Dejansko delo pa 1,5 ali pa 2x urne postavke. Če je za vikend.
Če si zdravniki želijo višjih plač, bo kontrola nad opravljenim delom morala bit višja in boljša.
Serviser pride k stranki, opravi popravilo, in obvezno izpolni Dnevno Poročilo Serviserja (DPS). Ima aplikacijo na tablici. In stranka s "penkalom" to podpiše. Šele takrat je DPS zaključen. In pomeni, da se ena ali več servisnih vrstic na nalogu zaključi.
In to, in zgolj to, je podlaga za obračun. Zgolj to, o čemer se mi, in naročnik sporazumemo, da je bilo opravljeno.
In enako je z zdravniki. Dokler podatki o dejansko opravljenih storitvah niso na voljo, ker jih zdravniki ne vpisujejo v register e-kartona, ni kontrole nad tem kolikšna je dejanska fizična obremenitev s pregledi, preiskavami, operacijami...
Zdaj enostavno rečejo "Ja jejhata, saj delamo cel kup drugega, kar ni zapisano". Ja jebemumiša začnite pisat.
Potem se lahko pogovarjamo, ali je nekdo plačan premalo, spet nekdo pa preveč.
Evo primer tistega socialnega Kontestabila. Če bi vse storitve, vsi posegi, vse vse, bilo vpisano, bi se videlo, ali je gospod dejansko med dežurstvi bil v bolnišnici, in opravljal neko delo, ali je za vikend lepo ždel na kavču doma in čakal na telefonski klic. Ker čakanje na delo, ali pa opravljanje dela, nista nujno enaka pojma. Čakanje na delo je 60% basic urne brutto postavke. Dejansko delo pa 1,5 ali pa 2x urne postavke. Če je za vikend.
Če si zdravniki želijo višjih plač, bo kontrola nad opravljenim delom morala bit višja in boljša.
sporočil: 27.801
[Endimion]ja, to je jasno. jasno je tudi, da pri "or else" pa malo zaskrta.
In enako je z zdravniki. Dokler podatki o dejansko opravljenih storitvah niso na voljo, ker jih zdravniki ne vpisujejo v register e-kartona, ni kontrole nad tem kolikšna je dejanska fizična obremenitev s pregledi, preiskavami, operacijami...
sporočil: 823
"or else" zaskrta, ker za razliko od ostalih z istim Bagola
sindromom, lahko izkoristijo svoj socialni polozaj (kar jim ga na
dolgi rok zbija)...
sporočil: 10.622
[]Se je pokazalo, da pa morda ta "or else" ne drži tako, kot je v začetku kazalo. Da je takih, ki bi res ekspresno dobili job nekje drugje? Bodisi v drugem javnem sektorju, ali pa privatnem znotraj države, pa ni taka plebiscitarna večina vseh... pa ne zarad njihovega altruizma, ampak ker tistega silnega povpraševanja po njih očitno ni. Sicer bi že šli na "boljše".
> [Endimion]
> In enako je z zdravniki. Dokler podatki o dejansko opravljenih storitvah niso na voljo, ker jih zdravniki ne vpisujejo v register e-kartona, ni kontrole nad tem kolikšna je dejanska fizična obremenitev s pregledi, preiskavami, operacijami...
ja, to je jasno. jasno je tudi, da pri "or else" pa malo zaskrta.
Stavka traja že 2 meseca, dosegli pa niso še nič.
sporočil: 27.801
Zadnja sprememba: crt 15.04.2024 18:34
saj ne gre za to, da zdaj bo pa 50% njih v eni potezi odslo. gre za
to, da imas en kamencek vec, ki prispeva k odlivu X % letno. kar ni
tako velik X, da bi sla vesoljna slovenija v luft, vendar je dovolj
velik X, da potem enkrat pa gre, ko "nenadoma in nepricakovano"
udari ven deficit. interval pozornosti je pac taksen kot je, malo
slabsi kot pri mladem macku. no in ko potem nekoc pa gre v luft,
seveda velja tisto vojasko - medalja in krogla tezko zadeneta
pravega .. ker je vmes minil cas in se zabrisale v zavesti vsakrsne
vzrocno-posledicne sledi, kolikor so pac sploh kdaj uspele
nastati.na to temo je nekoc imel super prispevek ihan (ravno ta ihan - da povezemo se po tej plati z zdravstvom) - ces velik problem slovenije je ukinitev udbe. zakaj? ker vcasih se je vedelo: naredis pizdarijo, pride udba in te prefuka. zdaj pa tega vec ni. delas pizdarije in delas pizdarije in delas pizdarije in ... in postane to new normal, in potem en dan stopis v tegaseparesnidalopredvideti in je krivo vse od poncija do pilata razen akterja samega.
aha evo ga, cez 12 let vse prav pride - www.finance.si/finan.../a/7225545
sporočil: 6.159
[Endimion]
Lej. Pri nas v podjetju se med drugim ukvarjamo tudi s servisno dejavnostjo.
Serviser pride k stranki, opravi popravilo, in obvezno izpolni Dnevno Poročilo Serviserja (DPS). Ima aplikacijo na tablici. In stranka s "penkalom" to podpiše. Šele takrat je DPS zaključen. In pomeni, da se ena ali več servisnih vrstic na nalogu zaključi.
In to, in zgolj to, je podlaga za obračun. Zgolj to, o čemer se mi, in naročnik sporazumemo, da je bilo opravljeno.
In enako je z zdravniki. Dokler podatki o dejansko opravljenih storitvah niso na voljo, ker jih zdravniki ne vpisujejo v register e-kartona, ni kontrole nad tem kolikšna je dejanska fizična obremenitev s pregledi, preiskavami, operacijami...
Zdaj enostavno rečejo "Ja jejhata, saj delamo cel kup drugega, kar ni zapisano". Ja jebemumiša začnite pisat.
Potem se lahko pogovarjamo, ali je nekdo plačan premalo, spet nekdo pa preveč.
Evo primer tistega socialnega Kontestabila. Če bi vse storitve, vsi posegi, vse vse, bilo vpisano, bi se videlo, ali je gospod dejansko med dežurstvi bil v bolnišnici, in opravljal neko delo, ali je za vikend lepo ždel na kavču doma in čakal na telefonski klic. Ker čakanje na delo, ali pa opravljanje dela, nista nujno enaka pojma. Čakanje na delo je 60% basic urne brutto postavke. Dejansko delo pa 1,5 ali pa 2x urne postavke. Če je za vikend.
Če si zdravniki želijo višjih plač, bo kontrola nad opravljenim delom morala bit višja in boljša.
Že navadna elektronska kartica v vseh resnih institucijah zahoda točno pove od katere do katere minute si bil npr. v pisarni, kdaj pa na kavi ali zunaj na cigaretu. Sploh pa v kombinaciji s kamero. No in ker mi nismo tako nesramni, da bi kontrolirali kar vsevprek, bi za zdravnike predlagal, da jih evidenca zašpeca le v toliko ali so doma ali v službi in morda še v katerem štuku so se nahajali, ko so jih pod nujno iskali, da naj se zglasijo v operacijskem bloku. Pa še onemu scenariju iz Hollywooda bi se izognili, da ima vsak zločinec prosto pot do pacienta na intenzivni negi, oni pa se potem v zadnjih sekundah rešuje v dvigalo skupaj z infuzijo ležeč na postelji na kolesih.
Saj ne bi bil tako nesramen in ne bi s takimi bolanimi a hkrati hudo transparentnimi idejami strašil zdravnikov, če ne bi ravno danes kolega, ki je zaradi bolečin ležal v vrsti na preiskavo ledvic, v resnici fasal srčni infarkt. No sedajle je že na kardio.
sporočil: 165
[Endimion]Kakšno normo pa ima vaš serviser? Koliko minut vključno z DPS?
Lej. Pri nas v podjetju se med drugim ukvarjamo tudi s servisno dejavnostjo.
Serviser pride k stranki, opravi popravilo, in obvezno izpolni Dnevno Poročilo Serviserja (DPS). Ima aplikacijo na tablici. In stranka s "penkalom" to podpiše. Šele takrat je DPS zaključen. In pomeni, da se ena ali več servisnih vrstic na nalogu zaključi.
In to, in zgolj to, je podlaga za obračun. Zgolj to, o čemer se mi, in naročnik sporazumemo, da je bilo opravljeno.
In enako je z zdravniki. Dokler podatki o dejansko opravljenih storitvah niso na voljo, ker jih zdravniki ne vpisujejo v register e-kartona, ni kontrole nad tem kolikšna je dejanska fizična obremenitev s pregledi, preiskavami, operacijami...
Zdaj enostavno rečejo "Ja jejhata, saj delamo cel kup drugega, kar ni zapisano". Ja jebemumiša začnite pisat.
Potem se lahko pogovarjamo, ali je nekdo plačan premalo, spet nekdo pa preveč.
Evo primer tistega socialnega Kontestabila. Če bi vse storitve, vsi posegi, vse vse, bilo vpisano, bi se videlo, ali je gospod dejansko med dežurstvi bil v bolnišnici, in opravljal neko delo, ali je za vikend lepo ždel na kavču doma in čakal na telefonski klic. Ker čakanje na delo, ali pa opravljanje dela, nista nujno enaka pojma. Čakanje na delo je 60% basic urne brutto postavke. Dejansko delo pa 1,5 ali pa 2x urne postavke. Če je za vikend.
Če si zdravniki želijo višjih plač, bo kontrola nad opravljenim delom morala bit višja in boljša.
sporočil: 10.622
S tem poslom se ukvarjamo že 30 let. In smo skozi čas te normative
za določena dela že vzpostavili, in ker dejansko merimo čas pri
stranki, tudi korigiramo. Tudi stranke, sploh tiste z veliko
stroji, imajo zelo dober občutek, a serviser dejansko dela, al mal
glumi vmes. Jih ne moreš kar na suho...
Inštalacije so pa drugo. Načeloma je všteta v prodajo. A če mora naš serviser čakati pri kupcu, ker denimo kupec ni zagotovil dvigala ali viličarja, da sname stroj s kesona, mu te ure zaračunamo.
Po drugi strani pa, če je bil serviser šlampast, pa pozabil s sabo na teren vzet lasersko nivelirko, pa tega ne moreš računat kupcu.
Inštalacije so pa drugo. Načeloma je všteta v prodajo. A če mora naš serviser čakati pri kupcu, ker denimo kupec ni zagotovil dvigala ali viličarja, da sname stroj s kesona, mu te ure zaračunamo.
Po drugi strani pa, če je bil serviser šlampast, pa pozabil s sabo na teren vzet lasersko nivelirko, pa tega ne moreš računat kupcu.
Strani: 1