Zasebnost
38 min
Delničarji Petrola izglasovali dividendo, država proti nazdornemu svetu 3
41 min
Alpina tudi pod Čehi ni splavala: omenja se konec proizvodnje v Sloveniji
1 ura
Na Darsu izbrali Telemach, ponudba Telekoma izločena
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Električni avto je lahko zastonj! (Oglas)
2 uri
Evropska komisija Mondelēzu naložila 337,5 milijona evrov kazni
2 uri
Trije primeri, kako banka (re)financira naložbe na kmetiji
3 ure
Razpoloženje slovenskih potrošnikov enako kot prejšnji mesec, medletno pa je izboljšano
3 ure
Evrsko gospodarstvo se krepi
4 ure
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 8
5 ur
Med prvo deseterico državnih podjetij z najboljšimi plačami večinoma energetiki 2
5 ur
Prihodki Nvidie v prejšnjem četrtletju zrasli za 262 odstotkov, napoved delitve delnic
6 ur
Digitalne identitete: kakšna so varnostna tveganja pri njihovi uporabi 6
7 ur
Kako klasičen podatkovni center preobraziti v sodoben računalniški oblak (Oglas)
7 ur
Luka Dončić upravičen do najdražje pogodbe v zgodovini NBA
9 ur
Tako bo videti južni terminal nove avtobusne postaje Ljubljana. Zakaj bo postaja nerodno razdeljena na dva dela?
9 ur
Falling EV Sales Are Upending Banker Climate Strategies
9 ur
Russian Gas Supply to Austria at Risk From Gazprom Court Case
11 ur
Kako bodo v Lidlu količino zavržene hrane zmanjšali za polovico in s tem vplivali na izpuste
11 ur
Katera so podjetja slovenske obrambne industrije in kaj zanje pomeni krepitev pripravljenosti EU

Strani: 1

XDONA1 sporočil: 1.192
[#3033985] 09.01.24 05:42
Odgovori   +    7
Ne razumem najbolje članka. A so glavni problem povečanega števila tovornih vozil na avtoceti parkirišča?
Ja, če bodo tovorna vozila ves čas parkirana, potem drugih problemov sploh ni :)

Problem je drugje in to je, da je, posebej na primorki, vozni pas kilometre in kilometre zaseden s tovornjaki. Tako je praktično za avtomobile na voljo samo en pas. Pa tudi ta ne, ker se najde avtobusar, ki začne prehitovati to kolono.....

Sprašujem, samo zato, da ne bo DARS potem spet presenečen in se jim bo mudilo, kot se sedaj za tretji pas, ki bi moral biti že zdavnaj narejen glede na projekcije rasti prometa.
ViljemIskra sporočil: 20
[#3036279] 09.02.24 18:18 · odgovor na: XDONA1 (#3033985)
Odgovori   +    1
nekaj trditev, bolj ali manj konkretnih, bolj ali manj naivnih:
- odločevalci DARS-a živijo v svojih "nebesih" od vedno, sploh me čudi, če se po DARS infrastrukturi pripeljejo v in odpeljejo iz službe - vsak kilometer na slovenskih avtocestah bi jim lahko dal kaj misliti
- od leta 001 se v Sloveniji pogovarjamo o preobremenjenih avtocestah, vrli DARS tovariši pa za ne storijo ničesar oz. še huje, kar storijo je narobe oz. ravno v napačni smeri,
primer1: na odcepu proti NG zgradijo hitro cesto namesto avtoceste, pa še zaščite proti burji ne vključijo, čeprav ptiči na veji čivkajo o njej
primer1: nekdanji župan Gornje Radgone je leta štel kamione skozi Gornjo Radgono, nosil podatke v Ljubljano in se trudil za svoj m2 asfalta in kaj je dobil - avtocesto, vendar brez odstavnega pasu
- slovenske avtoceste, postajališča in parkirišča so ujetniki tovornega prometa - kaj storijo DARS tovariši, nič kaj dosti, s polžjo brzino bodo v prostorske plane vnesli dodatna parkirišča zanje, ne upam si niti pomislili, kdaj bodo katerega zgradili

in tako naprej in tako naprej ... Alenka in prijatelji pa se veselijo družijo

Strani: 1