Zasebnost
5 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 min
Za glasovanje zunaj okraja stalnega prebivališča se je treba prijaviti - čas je še danes in jutri
14 min
Skrajno desna AFD tik pred evropskimi volitvami z najnižjo podporo v zadnjem letu, skrajno leva Sahra Wagenknecht gor
20 min
5. industrijska revolucija v kmetijstvu: SlopeHelper in AgileHelper (Oglas)
29 min
Danes se je začelo predčasno glasovanje - kje lahko glasujete
2 uri
Delničarji Triglava potrdili dividendo, znaša 1,75 evra bruto na delnico
2 uri
Nemška vlada prodala delnice Telekoma: denar bodo vložili v železnice
2 uri
Toyota, Mazda, Honda in drugi pod drobnogledom oblasti zaradi goljufij pri homologacijah
4 ure
Ljudje si te zapomnijo po nepozabnem doživetju in avtentičnosti
5 ur
Za volanom BMW 5 touring - karavan še zdaleč ni za odpis
5 ur
Žito: Močnejši s prestrukturiranjem in obsežnimi vlaganji
6 ur
Grashka: razvijali bodo fermentirane baze in izdelke za največja evropska podjetja
7 ur
Kaj prinaša prenovljeni NEPN? 4
9 ur
11 stanovanj, ki jih lahko do začetka julija kupite na dražbah
16 ur
Za volanom MAN TGE next level – varnost poleg kakovosti igra prvo violino
16 ur
Najbolj brani članki danes
18 ur
Objavljeni predlogi zakonov o davčnih spremembah 5
19 ur
Stanovanjska posojila: junij prinesel nove reze fiksnih obrestnih mer, navzdol tudi EURIBOR
19 ur
Od ECB se ta teden pričakuje prvi obrestni rez, kaj bo po pričakovanju sledilo 2
20 ur
Lizinški velikan, ki upravlja pol milijona e-avtov, povezan tudi v Sloveniji in na Hrvaškem

Strani: 1

primozxy sporočil: 427
[#3021952] 08.06.23 11:23 · odgovor na: (#3021945)
Odgovori   +    1
Pot za Ljubljano je obupna... Plačujemo vinjete pa stojimo na avtocesti.... Žalost da ne načrtujejo tretjega pasa....
trocki sporočil: 1.297
[#3021956] 08.06.23 13:19 · odgovor na: primozxy (#3021952)
Odgovori   +    3
Kdaj pa bi bil zgrajen, če bi ga sedaj začeli načrtovati? In si predstavljaš, kako bi bilo v času gradnje? Bolje, da ne... ;)
MF-353411 sporočil: 12
[#3021976] 08.06.23 19:43
Odgovori   +    7
Za firmo, ki dela borih 300 mio € prihodkov (čez par let jih bo prehitel še Akrapovič, da o Krki in ostalih resnih firmah sploh ne govorimo) državljani desetletja plačujemo ogromne negativne eksternalije. Stojimo v kolonah ob konvojih tovotnjakov, ki sesuvajo AC infrastrukturo (na 100 tisoče izgubljenih delovnih ur, da izpuste sploh ne omenjam), mečemo milijarde v dele železniške infrastrukture, namenjene samo temu podjetju, da se bomo...Kaj?...cela nacija veselili, ko bo pridelala dodatnih 50 mio € prihodkov?
XDONA1 sporočil: 1.206
[#3021982] 09.06.23 06:12 · odgovor na: (#3021966)
Odgovori   +    1
[]
Tretji pas so mlijarde eur....
Lahko bi privarčevali, če bi to delali skupaj s protihrupnimi ograjami. Ampak sedaj bo vse skupaj še dražje, ker bodo morali tudi te prestaviti. Skratka, pozna se, da so na čelu DARS sami nesposobneži od politikov.
Oni operirajo z vsemi številkami in dobro se ve, kdaj štiripasovnica zadostuje, in kdaj ne. Obstajajo študije in projekcije, ampak seveda lažje je ne delati nič in greti fotelj v dobro plačani in zasluženi službi.
primvla sporočil: 733
[#3021994] 09.06.23 10:12 · odgovor na: primozxy (#3021952)
Odgovori   +    6
ti pricakujes 50% povecano pretocnost s tretjim pasom? ti lepo povem, kaj bo s tretjim pasom: sleperji bojo smeli prehitevati po voznem pasu, na prehitevalnem pa bojo budale s 95km/h prehitevale sleperje, kateri bojo s 92km/h prehitevali sleperje na tretjem pasu, ki morjo vozit 90km/h. Ne trdim, da bo isto, kot zdaj, prav velike razlike pa ne bo, edino DARS se bo s se vecjo slastjo pasel.

Sterat bi blo treba ves tovorni promet na zeleznice, ce ne sfolga, jebiga, bremzaj Luko. Ker je najbrz vecina tovornega cestnega prometa itak iz goriske smeri, lahko nabijemo cestnino za tovorna vozila na x10 (al pa zarad mene x100, itak se prevaza vecinoma samo sranje), itak ceste placujemo vecinoma mi (gradili smo jih, z odrekanjem, zase, ce se prav spomnim trdih casov komunizma).

Kar se tice problematike centralizacije, dnevni migranti, vsi v LJ, pa naj urbanisti, logisti, prometniki, ponudniki prevozov,... staknejo buce in nardijo neko optimizacijo okol tega, glede na to, da na prostem trgu nima smisla prostorsko regulirat podjetniske iniciative.

Strani: 1