Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek V Petrolu so postavili svojo prvo ultrahitro e-polnilnico
Strani: 1 2
sporočil: 30.415
V Sloveniji je cc. 1,6 milijonov avtov, na cestah je vsakodnevno še
nekaj stotisoč tujih vozil in recimo, da bodo čez dvajset let vsi
na elektriko. Kakšno elekroomrežje bomo potrebovali za polnjenje
teh električnih pošasti? Kakšne elektrarne bomo potrebovali?
sporočil: 5.172
Zadnja sprememba: alain 11.03.2021 14:03
Khm tega problema se še niso lotili...vsi samo nabijajo o ev, noben
pa o infrastrukturi za vse to...da sploh ne govorimo o ceni
elektrike takrat...
sporočil: 18.363
[FIN-311684]Tečejo raziskave, da bi bila tudi vozišča "elektrarne". Manjka nam Tesla. Lep dan.
V Sloveniji je cc. 1,6 milijonov avtov, na cestah je vsakodnevno še nekaj stotisoč tujih vozil in recimo, da bodo čez dvajset let vsi na elektriko. Kakšno elekroomrežje bomo potrebovali za polnjenje teh električnih pošasti? Kakšne elektrarne bomo potrebovali?
sporočil: 293
[FIN-311684]Verjameš ali ne ampak vsi avti ne tankajo vsak dan ob 12:00. Eni tankajo prej, drugi pozneje, eni enkrat tedensko, drugi enkrat na dva meseca...
V Sloveniji je cc. 1,6 milijonov avtov, na cestah je vsakodnevno še nekaj stotisoč tujih vozil in recimo, da bodo čez dvajset let vsi na elektriko. Kakšno elekroomrežje bomo potrebovali za polnjenje teh električnih pošasti? Kakšne elektrarne bomo potrebovali?
Povprečno se z avtom naredi tam 30 km/dan. Za to porabiš tam 5 kWh elektrike. Če polniš s 5 kW to nadoknadiš v 1 uri. Če to razporediš na 24 ur bi za vseh 1,6 milijona avtov potreboval 333 MW moči, kar je tam nekje naša polovica NEK.
sporočil: 1.924
Koliko stane napolnitev baterije z ultrahitro električno polnilnico
in kako hitro se napolni baterija?
sporočil: 30.415
[telexdell]Kaj pa npr. na Hrvaškem sred turistične sezone ko se npr. ob sobotah 100 tisoč vozil s turisti vrača domov. Kje bodo napolnili vse te prazne akumulatorje? Mogoče bo vse avtomatizirano in standardizirano. Črpalke bodo na zalogi imele tisoče tipskih akumulatorjev, avtomate za zamenjavo, torej prazni iz avta ven, polni noter, vse skupaj bo trajalo največ eno minuto, plačilo bo avtomatsko s kartice...Polnilnice bodo v prihodnosti slaba opcija in zavožena investicija. Bolje bi bilo, če bi razvijali avte na jedrski pogon, kot jedrske podmornice, goriva celica bi zdržala 200 tisoč kilometrov pa bo...Prej bo, da osebnih avtov sploh ne bo, vozili se bomo z avtobusi, vlaki...ali se sploh nikamor ne bomo vozili.
> [FIN-311684]
> V Sloveniji je cc. 1,6 milijonov avtov, na cestah je vsakodnevno še nekaj stotisoč tujih vozil in recimo, da bodo čez dvajset let vsi na elektriko. Kakšno elekroomrežje bomo potrebovali za polnjenje teh električnih pošasti? Kakšne elektrarne bomo potrebovali?
Verjameš ali ne ampak vsi avti ne tankajo vsak dan ob 12:00. Eni tankajo prej, drugi pozneje, eni enkrat tedensko, drugi enkrat na dva meseca...
Povprečno se z avtom naredi tam 30 km/dan. Za to porabiš tam 5 kWh elektrike. Če polniš s 5 kW to nadoknadiš v 1 uri. Če to razporediš na 24 ur bi za vseh 1,6 milijona avtov potreboval 333 MW moči, kar je tam nekje naša polovica NEK.
sporočil: 2.117
[FIN-311684]In to polnijo nekajkrat dlje kot potem voziji s to količino elektrike. Ko prideš na dopust kar začni filat za pot nazaj, vmes pa peš po ogledih znamenitosti.:)
> [telexdell]
> > [FIN-311684]
> > V Sloveniji je cc. 1,6 milijonov avtov, na cestah je vsakodnevno še nekaj stotisoč tujih vozil in recimo, da bodo čez dvajset let vsi na elektriko. Kakšno elekroomrežje bomo potrebovali za polnjenje teh električnih pošasti? Kakšne elektrarne bomo potrebovali?
>
> Verjameš ali ne ampak vsi avti ne tankajo vsak dan ob 12:00. Eni tankajo prej, drugi pozneje, eni enkrat tedensko, drugi enkrat na dva meseca...
>
> Povprečno se z avtom naredi tam 30 km/dan. Za to porabiš tam 5 kWh elektrike. Če polniš s 5 kW to nadoknadiš v 1 uri. Če to razporediš na 24 ur bi za vseh 1,6 milijona avtov potreboval 333 MW moči, kar je tam nekje naša polovica NEK.
Kaj pa npr. na Hrvaškem sred turistične sezone ko se npr. ob sobotah 100 tisoč vozil s turisti vrača domov. Kje bodo napolnili vse te prazne akumulatorje? Mogoče bo vse avtomatizirano in standardizirano. Črpalke bodo na zalogi imele tisoče tipskih akumulatorjev, avtomate za zamenjavo, torej prazni iz avta ven, polni noter, vse skupaj bo trajalo največ eno minuto, plačilo bo avtomatsko s kartice...Polnilnice bodo v prihodnosti slaba opcija in zavožena investicija. Bolje bi bilo, če bi razvijali avte na jedrski pogon, kot jedrske podmornice, goriva celica bi zdržala 200 tisoč kilometrov pa bo...Prej bo, da osebnih avtov sploh ne bo, vozili se bomo z avtobusi, vlaki...ali se sploh nikamor ne bomo vozili.
sporočil: 293
[FIN-311684]Običajno ljudje pridejo na mesto letovanja, parkirajo avto in se z njim ves dopust praktično ne vozijo. Če bodo ves dopust avto pustili prazen in bodo zadnji dan, ko se bodo odjavili od hotela/apartmaja peljali avto na polnilno postajo bodo pač morali malce (ali dlje) počakati na prosto mesto. Podobno kot sedaj čakaš na črpalki na prosto mesto, če je vse polno. Nikakor pa zaradi tega ne bo razpadlo omrežje, saj se več avtov, kot je polnilnih mest ne bo moglo polniti hkrati.
Kaj pa npr. na Hrvaškem sred turistične sezone ko se npr. ob sobotah 100 tisoč vozil s turisti vrača domov. Kje bodo napolnili vse te prazne akumulatorje? Mogoče bo vse avtomatizirano in standardizirano. Črpalke bodo na zalogi imele tisoče tipskih akumulatorjev, avtomate za zamenjavo, torej prazni iz avta ven, polni noter, vse skupaj bo trajalo največ eno minuto, plačilo bo avtomatsko s kartice...Polnilnice bodo v prihodnosti slaba opcija in zavožena investicija. Bolje bi bilo, če bi razvijali avte na jedrski pogon, kot jedrske podmornice, goriva celica bi zdržala 200 tisoč kilometrov pa bo...Prej bo, da osebnih avtov sploh ne bo, vozili se bomo z avtobusi, vlaki...ali se sploh nikamor ne bomo vozili.
Seveda, pa bodo tisti bolj pametni avto napolnili že med samim dopustom in se bodo po odjavi lahko takoj odpravili domov brez nepotrebnega čakanja.
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: anon-182066 11.03.2021 14:49
[Mleben]Na superhitrih polnilnicah boš tudi BEV napolnil zelo hitro, le plačal boš več, kot bi te stalo gorivo za klasičen avtomobil.
> [FIN-311684]
> > [telexdell]
> > > [FIN-311684]
> > > V Sloveniji je cc. 1,6 milijonov avtov, na cestah je vsakodnevno še nekaj stotisoč tujih vozil in recimo, da bodo čez dvajset let vsi na elektriko. Kakšno elekroomrežje bomo potrebovali za polnjenje teh električnih pošasti? Kakšne elektrarne bomo potrebovali?
> >
> > Verjameš ali ne ampak vsi avti ne tankajo vsak dan ob 12:00. Eni tankajo prej, drugi pozneje, eni enkrat tedensko, drugi enkrat na dva meseca...
> >
> > Povprečno se z avtom naredi tam 30 km/dan. Za to porabiš tam 5 kWh elektrike. Če polniš s 5 kW to nadoknadiš v 1 uri. Če to razporediš na 24 ur bi za vseh 1,6 milijona avtov potreboval 333 MW moči, kar je tam nekje naša polovica NEK.
>
> Kaj pa npr. na Hrvaškem sred turistične sezone ko se npr. ob sobotah 100 tisoč vozil s turisti vrača domov. Kje bodo napolnili vse te prazne akumulatorje? Mogoče bo vse avtomatizirano in standardizirano. Črpalke bodo na zalogi imele tisoče tipskih akumulatorjev, avtomate za zamenjavo, torej prazni iz avta ven, polni noter, vse skupaj bo trajalo največ eno minuto, plačilo bo avtomatsko s kartice...Polnilnice bodo v prihodnosti slaba opcija in zavožena investicija. Bolje bi bilo, če bi razvijali avte na jedrski pogon, kot jedrske podmornice, goriva celica bi zdržala 200 tisoč kilometrov pa bo...Prej bo, da osebnih avtov sploh ne bo, vozili se bomo z avtobusi, vlaki...ali se sploh nikamor ne bomo vozili.
In to polnijo nekajkrat dlje kot potem voziji s to količino elektrike. Ko prideš na dopust kar začni filat za pot nazaj, vmes pa peš po ogledih znamenitosti.:)
sporočil: 293
[Mleben]Ne vem no- na npr. 100 kW polnilnici napolniš 70 kWh baterijo v 0,7 ure. Z enim polnjenjem pa narediš 500 km. Ob povprečni hitrosti 60 km/h (izven AC) je to dovolj za 8 ur vožnje. Po toliko urah vožnje si pa tudi že zaslužiš kakšnih 40 min. počitka, da se boš zopet vozil 8 ur.
In to polnijo nekajkrat dlje kot potem voziji s to količino elektrike. Ko prideš na dopust kar začni filat za pot nazaj, vmes pa peš po ogledih znamenitosti.:)
PS Ob viških turistične sezone pa boš tistih 500 km vozil še precej dlje.
sporočil: 2.117
Takrat ko boš hotel domov, in bo to želelo še polovica ostalih? To
pa bo gužva in čakanje. Vsaj ob vikendih in ponedeljkih, zadnje
čase tudi petkih. Pravzaprav, bi bilo dobrodošlo, če bi ob
polnilnici imali še prostor za čakanje, piknike, prenočitev,
nenazadnje še za spominke. Prav veselo in družabno bo lahko
postalo.
sporočil: 975
[telexdell]seveda. in polnilnica te bo čakala točno tam, kjer si boš zaslužil 40 min počitka. in točno takrat ne bo nobenega v vrsti pred teboj.
> [Mleben]
>
> In to polnijo nekajkrat dlje kot potem voziji s to količino elektrike. Ko prideš na dopust kar začni filat za pot nazaj, vmes pa peš po ogledih znamenitosti.:)
Ne vem no- na npr. 100 kW polnilnici napolniš 70 kWh baterijo v 0,7 ure. Z enim polnjenjem pa narediš 500 km. Ob povprečni hitrosti 60 km/h (izven AC) je to dovolj za 8 ur vožnje. Po toliko urah vožnje si pa tudi že zaslužiš kakšnih 40 min. počitka, da se boš zopet vozil 8 ur.
PS Ob viških turistične sezone pa boš tistih 500 km vozil še precej dlje.
mi veliko potujemo in smo že večkrat imeli težavo najti bencinsko črpalko. V Grčiji npr. tudi par 100km ni bencinske črpalke na AC, na Siciliji je podobno, v vaseh po Italiji črpalke niso delujoče... vem kakšen je občutek je ko voziš na hlape, zato si ne predstavljam, da te stiska tam nekje zadaj vsakih 200km.
če dopustuješ v Sloveniji ali pa v Maredi je BEV ok, sicer pa je potovanje ena velika muka.
sporočil: 264
Mislis raje kar hotele, da bos lahko prespal se ko bos cakal 100 x
0.7h, da prides na vrsto?
sporočil: 961
Jedrska bi gnala avto do 100 milijonov km, tega ne narediš ravno v
življnskem ciklu razen če greš v vesolje mal na izlet.
Imajo pa Rusi plina krepko preveč, ker ne morejo vsega prodati ga kar polovico spustijo v ozračje na viru črpanja. Torej zadosti za proizvodnjo vodika, ki bo moral tekmovati z EV do neke polovice, da se ne zruši elektro sistem.
V Angliji imajo manj kot 200.000 EV avtekov, pa občasno že prihaja do motenj v oskrbi z električno energijo.
Eden je napisal da rabimo Teslo iz leta tam pa tam, pa še kako prav ima, Musk ni pravi Tesla je influencer recimo z nad znanjem 25.stoletja.
Imajo pa Rusi plina krepko preveč, ker ne morejo vsega prodati ga kar polovico spustijo v ozračje na viru črpanja. Torej zadosti za proizvodnjo vodika, ki bo moral tekmovati z EV do neke polovice, da se ne zruši elektro sistem.
V Angliji imajo manj kot 200.000 EV avtekov, pa občasno že prihaja do motenj v oskrbi z električno energijo.
Eden je napisal da rabimo Teslo iz leta tam pa tam, pa še kako prav ima, Musk ni pravi Tesla je influencer recimo z nad znanjem 25.stoletja.
sporočil: 10.844
[FIN-353404]Samo Idiot bi se šel proizvodnjo Vidika iz Metana za namen pogona vozil...Samo Idiot...
Jedrska bi gnala avto do 100 milijonov km, tega ne narediš ravno v življnskem ciklu razen če greš v vesolje mal na izlet.
Imajo pa Rusi plina krepko preveč, ker ne morejo vsega prodati ga kar polovico spustijo v ozračje na viru črpanja. Torej zadosti za proizvodnjo vodika, ki bo moral tekmovati z EV do neke polovice, da se ne zruši elektro sistem.
V Angliji imajo manj kot 200.000 EV avtekov, pa občasno že prihaja do motenj v oskrbi z električno energijo.
Eden je napisal da rabimo Teslo iz leta tam pa tam, pa še kako prav ima, Musk ni pravi Tesla je influencer recimo z nad znanjem 25.stoletja.
sporočil: 12.861
[telexdell]Ja, veš da. Praktično ves dopust se vozim po otoku na katerem sem. Mogoče je avto parkiran tri dni od desetih, ker me ležanje na plaži prav nič ne zanima.
> [FIN-311684]
>
> Kaj pa npr. na Hrvaškem sred turistične sezone ko se npr. ob sobotah 100 tisoč vozil s turisti vrača domov. Kje bodo napolnili vse te prazne akumulatorje? Mogoče bo vse avtomatizirano in standardizirano. Črpalke bodo na zalogi imele tisoče tipskih akumulatorjev, avtomate za zamenjavo, torej prazni iz avta ven, polni noter, vse skupaj bo trajalo največ eno minuto, plačilo bo avtomatsko s kartice...Polnilnice bodo v prihodnosti slaba opcija in zavožena investicija. Bolje bi bilo, če bi razvijali avte na jedrski pogon, kot jedrske podmornice, goriva celica bi zdržala 200 tisoč kilometrov pa bo...Prej bo, da osebnih avtov sploh ne bo, vozili se bomo z avtobusi, vlaki...ali se sploh nikamor ne bomo vozili.
Običajno ljudje pridejo na mesto letovanja, parkirajo avto in se z njim ves dopust praktično ne vozijo. Če bodo ves dopust avto pustili prazen in bodo zadnji dan, ko se bodo odjavili od hotela/apartmaja peljali avto na polnilno postajo bodo pač morali malce (ali dlje) počakati na prosto mesto. Podobno kot sedaj čakaš na črpalki na prosto mesto, če je vse polno. Nikakor pa zaradi tega ne bo razpadlo omrežje, saj se več avtov, kot je polnilnih mest ne bo moglo polniti hkrati.
Seveda, pa bodo tisti bolj pametni avto napolnili že med samim dopustom in se bodo po odjavi lahko takoj odpravili domov brez nepotrebnega čakanja.
sporočil: 13.528
[0513ANITO]Ali pa dovolj obupan. Nemci so za časa ww2 sintetizirali bencin iz premoga, kar ima energetsko gledano grozljivo nizek izkoristek.
> [FIN-353404]
> Jedrska bi gnala avto do 100 milijonov km, tega ne narediš ravno v življnskem ciklu razen če greš v vesolje mal na izlet.
> Imajo pa Rusi plina krepko preveč, ker ne morejo vsega prodati ga kar polovico spustijo v ozračje na viru črpanja. Torej zadosti za proizvodnjo vodika, ki bo moral tekmovati z EV do neke polovice, da se ne zruši elektro sistem.
> V Angliji imajo manj kot 200.000 EV avtekov, pa občasno že prihaja do motenj v oskrbi z električno energijo.
> Eden je napisal da rabimo Teslo iz leta tam pa tam, pa še kako prav ima, Musk ni pravi Tesla je influencer recimo z nad znanjem 25.stoletja.
Samo Idiot bi se šel proizvodnjo Vidika iz Metana za namen pogona vozil...Samo Idiot...
sporočil: 13.528
[telexdell]Običajno se tudi na morskem letovanju peljemo z avtom vsak dan, bodisi raziskujemo različne plaže, lokalne znamenitosti in tudi do kakšne bolj založene trgovine se običajno zapeljemo z avtom...
> [FIN-311684]
>
> Kaj pa npr. na Hrvaškem sred turistične sezone ko se npr. ob sobotah 100 tisoč vozil s turisti vrača domov. Kje bodo napolnili vse te prazne akumulatorje? Mogoče bo vse avtomatizirano in standardizirano. Črpalke bodo na zalogi imele tisoče tipskih akumulatorjev, avtomate za zamenjavo, torej prazni iz avta ven, polni noter, vse skupaj bo trajalo največ eno minuto, plačilo bo avtomatsko s kartice...Polnilnice bodo v prihodnosti slaba opcija in zavožena investicija. Bolje bi bilo, če bi razvijali avte na jedrski pogon, kot jedrske podmornice, goriva celica bi zdržala 200 tisoč kilometrov pa bo...Prej bo, da osebnih avtov sploh ne bo, vozili se bomo z avtobusi, vlaki...ali se sploh nikamor ne bomo vozili.
Običajno ljudje pridejo na mesto letovanja, parkirajo avto in se z njim ves dopust praktično ne vozijo. Če bodo ves dopust avto pustili prazen in bodo zadnji dan, ko se bodo odjavili od hotela/apartmaja peljali avto na polnilno postajo bodo pač morali malce (ali dlje) počakati na prosto mesto. Podobno kot sedaj čakaš na črpalki na prosto mesto, če je vse polno. Nikakor pa zaradi tega ne bo razpadlo omrežje, saj se več avtov, kot je polnilnih mest ne bo moglo polniti hkrati.
Seveda, pa bodo tisti bolj pametni avto napolnili že med samim dopustom in se bodo po odjavi lahko takoj odpravili domov brez nepotrebnega čakanja.
sporočil: 10.844
[vickibedi]
> [0513ANITO]
> > [FIN-353404]
> > Jedrska bi gnala avto do 100 milijonov km, tega ne narediš ravno v življnskem ciklu razen če greš v vesolje mal na izlet.
> > Imajo pa Rusi plina krepko preveč, ker ne morejo vsega prodati ga kar polovico spustijo v ozračje na viru črpanja. Torej zadosti za proizvodnjo vodika, ki bo moral tekmovati z EV do neke polovice, da se ne zruši elektro sistem.
> > V Angliji imajo manj kot 200.000 EV avtekov, pa občasno že prihaja do motenj v oskrbi z električno energijo.
> > Eden je napisal da rabimo Teslo iz leta tam pa tam, pa še kako prav ima, Musk ni pravi Tesla je influencer recimo z nad znanjem 25.stoletja.
>
> Samo Idiot bi se šel proizvodnjo Vidika iz Metana za namen pogona vozil...Samo Idiot...
Ali pa dovolj obupan. Nemci so za časa ww2 sintetizirali bencin iz premoga, kar ima energetsko gledano grozljivo nizek izkoristek.Niti ne...
Ogljikovodiki so najuporabnejši v plinastem ali kapljevinastem agregatnem stanju....
Še v peči na drva ali premog v bistvu gori plin, ki se sprošča zaradi temparature, kateri je izpostavljeno gorivo
sporočil: 13.528
[0513ANITO]Presenetljivo cenovno ni take razlike (1-2 v korist običajnega goriva), najbrž zaradi nizke cene premoga. Je pa energetsko zelo potraten proces (veliko premoga se skuri).
> [vickibedi]
> > [0513ANITO]
> > > [FIN-353404]
> > > Jedrska bi gnala avto do 100 milijonov km, tega ne narediš ravno v življnskem ciklu razen če greš v vesolje mal na izlet.
> > > Imajo pa Rusi plina krepko preveč, ker ne morejo vsega prodati ga kar polovico spustijo v ozračje na viru črpanja. Torej zadosti za proizvodnjo vodika, ki bo moral tekmovati z EV do neke polovice, da se ne zruši elektro sistem.
> > > V Angliji imajo manj kot 200.000 EV avtekov, pa občasno že prihaja do motenj v oskrbi z električno energijo.
> > > Eden je napisal da rabimo Teslo iz leta tam pa tam, pa še kako prav ima, Musk ni pravi Tesla je influencer recimo z nad znanjem 25.stoletja.
> >
> > Samo Idiot bi se šel proizvodnjo Vidika iz Metana za namen pogona vozil...Samo Idiot...
>
> Ali pa dovolj obupan. Nemci so za časa ww2 sintetizirali bencin iz premoga, kar ima energetsko gledano grozljivo nizek izkoristek.
Niti ne...
Ogljikovodiki so najuporabnejši v plinastem ali kapljevinastem agregatnem stanju....
Še v peči na drva ali premog v bistvu gori plin, ki se sprošča zaradi temparature, kateri je izpostavljeno gorivo
euanmearns.com/lcoe-...jet%20fuel
sporočil: 1.263
Na mejnem prehodu kaksna polnilnica?Mogoce bi bilo smiselno pa
razmisljati o jedrskih trajektih pa bi na njih polnili.. Ali pa
vsaj v cakalni vrsti pred njimi.. Ali pa jedrski vlaki, bi na njih
prevazali in polnili avtomobile, pa se ceste bi razbremenili..
sporočil: 1.924
[Rakijan]"Hydrogen fuel cells ...This space-age technology is expensive. Acceptable range requires extremely - high - pressure, on - board hydrogen storage. Few places to refuel. Hydrogen is very expensive to transport and there is no infrastructure in place yet. Currently hydrogen fuel is made from nonrenewable natural gas in a process that creates enormous CO2 emissions." www.consumerreports..../index.htm
... Vlak na vodik ...
sporočil: 1.263
Currently.. Razvoj gre naprej.. Kdaj mislis bo dosezen cenovno
sprejemljiv tehnoloski preboj?
sporočil: 1.924
[Rakijan]Nimam steklene krogle. :)
Kdaj mislis bo dosezen cenovno sprejemljiv tehnoloski preboj?
sporočil: 664
Vsekakor bo cena nižja... NAjverjetneje bo FLAT.. recimo 10€ za
neomejeno (pošteno) uporabo. Kot GSM.
sporočil: 664
[Nollem]Seveda te bo čakal. To omogoča funkcija REZERVIRAJ. Rezerviraš za ob uri in te čaka.
> [telexdell]
> > [Mleben]
> >
> > In to polnijo nekajkrat dlje kot potem voziji s to količino elektrike. Ko prideš na dopust kar začni filat za pot nazaj, vmes pa peš po ogledih znamenitosti.:)
>
> Ne vem no- na npr. 100 kW polnilnici napolniš 70 kWh baterijo v 0,7 ure. Z enim polnjenjem pa narediš 500 km. Ob povprečni hitrosti 60 km/h (izven AC) je to dovolj za 8 ur vožnje. Po toliko urah vožnje si pa tudi že zaslužiš kakšnih 40 min. počitka, da se boš zopet vozil 8 ur.
>
>
> PS Ob viških turistične sezone pa boš tistih 500 km vozil še precej dlje.
seveda. in polnilnica te bo čakala točno tam, kjer si boš zaslužil 40 min počitka. in točno takrat ne bo nobenega v vrsti pred teboj.
mi veliko potujemo in smo že večkrat imeli težavo najti bencinsko črpalko. V Grčiji npr. tudi par 100km ni bencinske črpalke na AC, na Siciliji je podobno, v vaseh po Italiji črpalke niso delujoče... vem kakšen je občutek je ko voziš na hlape, zato si ne predstavljam, da te stiska tam nekje zadaj vsakih 200km.
če dopustuješ v Sloveniji ali pa v Maredi je BEV ok, sicer pa je potovanje ena velika muka.
To v Sloveniji deluje že par let.
sporočil: 664
Kolko ur dnevno se vozite po otoku in kolk ur dnevno je avto
parkiran?
Na šuko vtičnici se polni z 2 kW (cca 13-15 km na uro)..... Čez noč napolniš 120 km.....
Na šuko vtičnici se polni z 2 kW (cca 13-15 km na uro)..... Čez noč napolniš 120 km.....
sporočil: 975
[comteo]dokler je uporabnikov malo, boš lahko rezerviral. ko jih bo več kot sedaj, boš tudi lahko rezerviral, a boš na vrsto prišel čez teden ali dva.
> [Nollem]
> > [telexdell]
> > > [Mleben]
> > >
> > > In to polnijo nekajkrat dlje kot potem voziji s to količino elektrike. Ko prideš na dopust kar začni filat za pot nazaj, vmes pa peš po ogledih znamenitosti.:)
> >
> > Ne vem no- na npr. 100 kW polnilnici napolniš 70 kWh baterijo v 0,7 ure. Z enim polnjenjem pa narediš 500 km. Ob povprečni hitrosti 60 km/h (izven AC) je to dovolj za 8 ur vožnje. Po toliko urah vožnje si pa tudi že zaslužiš kakšnih 40 min. počitka, da se boš zopet vozil 8 ur.
> >
> >
> > PS Ob viških turistične sezone pa boš tistih 500 km vozil še precej dlje.
>
> seveda. in polnilnica te bo čakala točno tam, kjer si boš zaslužil 40 min počitka. in točno takrat ne bo nobenega v vrsti pred teboj.
>
> mi veliko potujemo in smo že večkrat imeli težavo najti bencinsko črpalko. V Grčiji npr. tudi par 100km ni bencinske črpalke na AC, na Siciliji je podobno, v vaseh po Italiji črpalke niso delujoče... vem kakšen je občutek je ko voziš na hlape, zato si ne predstavljam, da te stiska tam nekje zadaj vsakih 200km.
>
> če dopustuješ v Sloveniji ali pa v Maredi je BEV ok, sicer pa je potovanje ena velika muka.
Seveda te bo čakal. To omogoča funkcija REZERVIRAJ. Rezerviraš za ob uri in te čaka.
To v Sloveniji deluje že par let.
ali pa boš polnil na polnilnici, ki bo sicer prosta, a nesramno dražja. Ja, tudi to bodo omogočala "pametna" omrežja.
da si bom dopust uničeval še z eno ne tako majhno skrbjo, mi pa res ne pride na pamet.
Strani: 1 2