Zasebnost
29 min
Pred žetvijo žita: pridelava pšenice se krči
2 uri
Občina Piran v juniju pripravlja dražbo nepremičnin (Oglas)
2 uri
Razvojni preboj SIJ Acroni: gredo na trg elektropločevin za pogonske motorje e-vozil
2 uri
Inga Beale, nekdanja šefinja Lloyd'sa: Zavarovalnice, zavarujte tveganja, kibernetska in podnebna, ne skrivajte se za državo!
2 uri
ECB je znižala ključne obrestne mere: komu je to v korist, koga udari po denarnici 3
2 uri
Draga Cathie, ti pa res nimaš sreče, 2. del
3 ure
Tivolski lok: Alenka Bratušek po odhodu Uniona jemlje projekt iz predala
3 ure
Viadukt še vedno čaka na 45 milijonov evrov odškodnine od Republike Srbske
4 ure
Slovenski avtotrg v maju – stabilna prodaja osebnih avtov, rast dostavnikov in nov upad za električne
4 ure
Česar vašega najstnika v šoli ne učijo o financah, ga naučimo mi na poletni finančni šoli za najstnike
4 ure
Mlinotest: tudi letos bodo vlagali v posodobitve in modernizacijo
4 ure
Potrjeno: ameriški Robinhood kupil Bitstamp
4 ure
KPK: Korupcijska tveganja pri nesojenem TV šovu »vojak v akciji«
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Gorenje: Po prestrukturiranju občutna rast prihodkov in dobička 1
5 ur
Kako postati izvoznik leta 2024
5 ur
Razvoj pametne fasade, ki izpuste ogljikovega dioksida zmanjša do 75 odstotkov
6 ur
Danes so vse oči uprte v Frankfurt, kjer zaseda ECB - že včeraj je obrestne mere znižala Banka Kanade
6 ur
Nova delnica na ljubljanski borzi: Relax gre po reference za partnerje in banke
7 ur
Samo ne Golob 43

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2908816] 24.02.21 10:26
Odgovori   +    3
Kakšnih 300km/uro? Naj iz Novega mesta do Ljubljane pelje 80km/uro, v eni uri sem v centru, kaj si želiš lepšega?
anon-534275 sporočil: 161
[#2908833] 24.02.21 11:51 · odgovor na: anon-317028 (#2908816)
Odgovori   +    3
[FIN-311684]
Kakšnih 300km/uro? Naj iz Novega mesta do Ljubljane pelje 80km/uro, v eni uri sem v centru, kaj si želiš lepšega?
To bi verjetno bilo izvedljivo že pri sedanjih vlakih in progah. Samo potem bi moral biti vozni red malo drugačen. Pri toliko postajah kot sedaj pa tudi najboljši vlak ne more biti hiter...

Vstopna postaja: Novo mesto ob 15:58
Hudo 16:02
Mirna Peč 16:09
Ponikve na Dolenjskem 16:18
Trebnje 16:23
Štefan 16:27
Velika Loka 16:30
Šentlovrenc 16:33
Gaber 16:37
Radohova vas 16:41
Šentvid pri Stični 16:49
Ivančna Gorica 16:54
Polževo 16:58
Višnja Gora 17:02
Žalna 17:16
Mlačevo 17:19
Grosuplje 17:23
Šmarje-Sap 17:28
Škofljica 17:35
Lavrica 17:41
Ljubljana Rakovnik 17:46
Ljubljana Vodmat 17:50

Potovalni čas: 01:56
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2908851] 24.02.21 13:08 · odgovor na: anon-534275 (#2908833)
Odgovori   +    0
[]
> [FIN-311684]
> Kakšnih 300km/uro? Naj iz Novega mesta do Ljubljane pelje 80km/uro, v eni uri sem v centru, kaj si želiš lepšega?

To bi verjetno bilo izvedljivo že pri sedanjih vlakih in progah. Samo potem bi moral biti vozni red malo drugačen. Pri toliko postajah kot sedaj pa tudi najboljši vlak ne more biti hiter...
V bistvu vlak od Novega mesta do Ljubljane pride v eni uri, če se ne bi ustavljal na vseh postajah, samo smisel lokalnega vlaka je, da se ustavlja na postajah. Pred dobrimi 30 leti smo imeli poslovni vlak, ki se je ustavil le v Trebnjem in Ivančni...v dobri uri je bil v Ljubljani.
anon-534275 sporočil: 161
[#2908862] 24.02.21 13:54 · odgovor na: anon-317028 (#2908851)
Odgovori   +    1
[FIN-311684]
> []
> > [FIN-311684]
> > Kakšnih 300km/uro? Naj iz Novega mesta do Ljubljane pelje 80km/uro, v eni uri sem v centru, kaj si želiš lepšega?
>
> To bi verjetno bilo izvedljivo že pri sedanjih vlakih in progah. Samo potem bi moral biti vozni red malo drugačen. Pri toliko postajah kot sedaj pa tudi najboljši vlak ne more biti hiter...

V bistvu vlak od Novega mesta do Ljubljane pride v eni uri, če se ne bi ustavljal na vseh postajah, samo smisel lokalnega vlaka je, da se ustavlja na postajah. Pred dobrimi 30 leti smo imeli poslovni vlak, ki se je ustavil le v Trebnjem in Ivančni...v dobri uri je bil v Ljubljani.
Hja, kaj naj ti rečem. Živimo v časih ko naj bi vse prinašalo profit. In verjetno tisti lokalni vlak uspejo napolniti bolj kot bi onega hitrega, ki ustavi pri vsaki pasji uti. Oni poslovni pa ni ekonomsko upravičen. V primeru javnih storitev pa to običajno ni prava pot. Običajno je tako, da najprej potrebuješ dobro storitev, da jo bodo ljudje sčasoma začeli uporabljati.

Strani: 1