Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Britanski Thomas Cook prosi državo za pomoč, 600 tisoč ljudi bi lahko obtičalo
Strani: 1 2
sporočil: 14.456
Če denarja ne bo, bi lahko okoli 600 tisoč ljudi, od tega 150 tisoč Britancev, kolikor jih trenutno dopustuje z agencijo, obtičalo na svojih destinacijah.A teh 600k dopustnikov ni že vnaprej plačalo svojih počitnic? A da so? Ja, kam je pa izginil njihov denar? A da kar po Zidar&tovarišijsko, za plačilo povratka prejšnjih počitnikarjev... Kul, tenk ju veri mač for informejšn, gut tu nou.
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 21.09.2019 14:47
[pobalin]Pazi. Ne domnevati da so vsi taki cigani kot je nasa Adria, ki ne bo imela niti za burek na racunu (dobesedno) ce bankrotira, in 0 premozenja.
> Če denarja ne bo, bi lahko okoli 600 tisoč ljudi, od tega 150 tisoč Britancev, kolikor jih trenutno dopustuje z agencijo, obtičalo na svojih destinacijah.
A teh 600k dopustnikov ni že vnaprej plačalo svojih počitnic? A da so? Ja, kam je pa izginil njihov denar? A da kar po Zidar&tovarišijsko, za plačilo povratka prejšnjih počitnikarjev... Kul, tenk ju veri mač for informejšn, gut tu nou.
Pri teh zadevah gre za likvidnostne kredite, ki se potem prednostno poplacajo iz stecajne mase. Dvomim da Thomas Cook nima premozenja, tako kot ga Adria nima. Navsezadnje ima cel kup delujocih podjetij v lasti (recimo Condor Airlines).
Zato ravno pravim, da bi Adria morala vloziti zahtevo za prisilko/stecaj takoj ko je revizor ugotovil negativni kapital. Sami, brez da se ravsajo z Agencijo za varnost letenja!
Ce bi Adria to sporocila recimo lani poleti, ko se niso bili na 0, bi ji drzava bila upravicena dati likvidnostno posojilo, da dokoncajo operacije, izvedejo vse polete, za katere so prodali karte, in potem zaprejo firmo. To ni nic nenavadnega, in ni prepovedano.
sporočil: 13.528
[pobalin]Blagor jim, ostali na dopustni destinaciji za nedoločen čas...
> Če denarja ne bo, bi lahko okoli 600 tisoč ljudi, od tega 150 tisoč Britancev, kolikor jih trenutno dopustuje z agencijo, obtičalo na svojih destinacijah.
A teh 600k dopustnikov ni že vnaprej plačalo svojih počitnic? A da so? Ja, kam je pa izginil njihov denar? A da kar po Zidar&tovarišijsko, za plačilo povratka prejšnjih počitnikarjev... Kul, tenk ju veri mač for informejšn, gut tu nou.
Mi delavci za nedoločen čas, sicer zakonito ogoljufani ves čas, pa moramo rintat forever. :)
www.youtube.com/watc...9nZhdEdBKw
sporočil: 14.456
Sori, ker ne štekam, zakaj bi bila ta firma nekaj izjemnega. Na 9
GGBP letnih prihodkov iz prodaje so imeli 1,5 GGBP izgube - v
zadnjem polletju! Prebral sem cel članek BBC in menim, da je ta
firma tam nekje v ligi Mercatorja - prezadolžena, nedonosna, iz
zrele, zelo konkurenčne panoge, odvisna od tujih seskov -
kitajskega lastnika in kreditorjev. Itn. Gledam simptome, ne lesk
blagovne znamke in njenega porekla.
In July, Thomas Cook produced a business plan saying that it needed £900m in refinancing, up from a previous estimate of £150m. The £900m would come from Fosun, the group of creditors and some other investors.
The group of lenders then commissioned an independent investigation. Its financial advisers said Thomas Cook would require an additional £200m on top of the £900m already required, which would bring the total refinancing needed up to £1.1bn.
Thomas Cook succeeded in finding a backer to provide the additional £200m, but the BBC understands it has since pulled out and the group of creditors will not come back to the table unless that additional funding is found.
A final vote on that deal was due to take place this week, but it has been delayed until next Friday in the face of the latest demand for extra standby funding.
Earlier this week, Thomas Cook said it was "focused on completing" the deal. It is believed to be negotiating with its banks, bondholders and Fosun in an attempt to keep the rescue on track.
In May, the operator reported a £1.5bn loss for the first half of the year. It has also recently issued three profit warnings and is struggling to reduce its debts.
sporočil: 21.898
Se strinjam s tabo, je pa simptomatično da taka firma propada.
Nizji/srednji sloj so scuzali do konca, za dopuste je zmanjkalo
sporočil: 48.253
[pobalin]Nisem rekel da je nekaj izjemnega. Rekel sem da dvomim, da ne bi bilo za poplacat kredit, ce drzava kreditira zakljucek poslov po tistem ko gre firma v stecaj.
Sori, ker ne štekam, zakaj bi bila ta firma nekaj izjemnega.
Ja, za slovenijo je to nekaj izjemnega.
Ampak Adria in mercator nimata letalske druzbe, ki bi jo lahko prodala (v tem primeru je to Condor, ki je podruznica Thomas Cooka). Pa se kup drugega premozenja, ki se ga bo dalo prodat, ko bankrotirajo.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 21.09.2019 20:19
Zanimivo je, vsi so proti Kitajcem, najbolj pa države članice NATA
s svojo sovražno antikitajsko retoriko, ko pa zagusti, vsi iščejo
denar od teh največjih ameriških sovražnikov.
sporočil: 14.456
[bc123a]Najbrž midva ne veva, v kakšnem finančnem stanju je Thomas Cook Airlines s hčerinskimi firmami. Mogoče imajo letala in drugo premoženje, malo kreditov in nekaj dobička, mogoče pa jih krovna frima stiska enako, kot so bili stisnjeni drugi propadli nizkocenovniki, ker so marže v branži pač majhne ali celo negativne.
Ampak Adria in mercator nimata letalske druzbe, ki bi jo lahko prodala (v tem primeru je to Condor, ki je podruznica Thomas Cooka). Pa se kup drugega premozenja, ki se ga bo dalo prodat, ko bankrotirajo.
Tudi Mercator je imel v bilanci en kup zemlje, jekla in betona, ampak kaj ti to pomaga, če iz njega ne pridelaš dovolj, da bi odplačeval silne kredite, plačeval zaposlene in dobavitelje, kaj šele pridelal profit. In kaj ti pomaga sell & lease back, če nimaš kupca, ki bi to tvojo robo kupil drago in ti jo potem dal v najem poceni.
sporočil: 21.898
In kaj ti pomaga sell & lease back, če nimaš kupca, ki bi to tvojo robo kupil drago in ti jo potem dal v najem poceni.Velike firme pač računajo na državno pomoč. Fašizem 2.0
sporočil: 3.316
čas vnosa: 22.09.19 09:54
[pobalin]en "pero" trdi tule, da so britanci pojem poštenja...WTF
> Če denarja ne bo, bi lahko okoli 600 tisoč ljudi, od tega 150 tisoč Britancev, kolikor jih trenutno dopustuje z agencijo, obtičalo na svojih destinacijah.
A teh 600k dopustnikov ni že vnaprej plačalo svojih počitnic? A da so? Ja, kam je pa izginil njihov denar? A da kar po Zidar&tovarišijsko, za plačilo povratka prejšnjih počitnikarjev... Kul, tenk ju veri mač for informejšn, gut tu nou.
jaz pa trdim, da nategunstvo in prevare in vse kar spada zraven izvira ravo od britancev, mi kao "balkanci" in tapravi "balkanci" so pravi vajenci za britance, samo oni hočejo nam vcepit pojem"bakanska posla" ma fuck off-jebejo na se že enkrat, itak se imajo za nekaj več in njim vse pripada po defoltu in da so nad vsemi, ki hodijo po tej zemlji.......
Lp
sporočil: 48.253
[pobalin]Govorimo o tem, ali je likvidacijska vrednost dovolj visoka da pokrije stroske zakljucevanja operacij. Pri Adrii vemo da ni, ker je premozenja 0. Torej, ce bo po propadu Adrie drzava morala placati vrnitev potnikov po svetu domov, lahko na denar pozabi.
Tudi Mercator je imel v bilanci en kup zemlje, jekla in betona, ampak kaj ti to pomaga, če iz njega ne pridelaš dovolj, da bi odplačeval silne kredite, plačeval zaposlene in dobavitelje,
Pri mercatorju bi likvidacijska vrednost premozenja na katerih niso bile zastavne pravice pred prodajo Agrokorju verjetno tudi lahko sfinancirala prodajo vsega, kar so imeli v skladiscih.
Tako da govorim ze tretjic: ne gre za to, ali lahko firma posluje naprej. Gre samo zato, ali za njo ostane gorec krater, ki ga mora drzava sele pogasiti na svoje stroske, ali pa samo krater, ker je premozenja se dovolj za wind-up.
Resne firme po svetu vlagajo predloge za stecaj same takrat, ko je premozenja se dovolj da zakljucis biznis. Balkanci pa ponavadi cakajo do zadnjega, in se borijo s kremplji proti temu da bi stecaj predlagal kdo drug. Case in point: Adria.
Za Thomas Cook ne vemo, kolikor vem so vse njihove stranke itak krite z obveznim zavarovanjem (ATOL), ki bi pokrilo stroske repatriacije, ce oni razglasijo insolventnost.
sporočil: 48.253
[bc123a]Pogledal sem tudi balance sheet za 2018 in o taksnem stanju bi adria lahko samo sanjala. Dovolj pove, da ga je porocilo o 2018 adria skrivala, dokler jim niso direktno zagrozili z odvzemom licence. Ze vrednost letal in rezervnih delov v floti je pol miljarde, stroski repatriacije vseh dopustojocih, tudi ce ne upostevas ATOL zavarovanj je pa 600 miljonov.
> [pobalin]
> Tudi Mercator je imel v bilanci en kup zemlje, jekla in betona, ampak kaj ti to pomaga, če iz njega ne pridelaš dovolj, da bi odplačeval silne kredite, plačeval zaposlene in dobavitelje,
Govorimo o tem, ali je likvidacijska vrednost dovolj visoka da pokrije stroske zakljucevanja operacij. Pri Adrii vemo da ni, ker je premozenja 0. Torej, ce bo po propadu Adrie drzava morala placati vrnitev potnikov po svetu domov, lahko na denar pozabi.
Pri mercatorju bi likvidacijska vrednost premozenja na katerih niso bile zastavne pravice pred prodajo Agrokorju verjetno tudi lahko sfinancirala prodajo vsega, kar so imeli v skladiscih.
Tako da govorim ze tretjic: ne gre za to, ali lahko firma posluje naprej. Gre samo zato, ali za njo ostane gorec krater, ki ga mora drzava sele pogasiti na svoje stroske, ali pa samo krater, ker je premozenja se dovolj za wind-up.
Resne firme po svetu vlagajo predloge za stecaj same takrat, ko je premozenja se dovolj da zakljucis biznis. Balkanci pa ponavadi cakajo do zadnjega, in se borijo s kremplji proti temu da bi stecaj predlagal kdo drug. Case in point: Adria.
Za Thomas Cook ne vemo, kolikor vem so vse njihove stranke itak krite z obveznim zavarovanjem (ATOL), ki bi pokrilo stroske repatriacije, ce oni razglasijo insolventnost.
Skratka, a se sedaj razumemo o cem govorim? Jasno je da firma gre cugrund, tako ne mores poslovati. Ampak bizarno je, da bo v stecaj verjetno sel Thomas Cook precej prej kot Adria.
sporočil: 48.253
[abohte]S storitvami je malo drugače. Ali zapreš se dovolj zgodaj da lahko vse pogodbe do strank izpolnis,ali pa greš glih do konca, da jih poj* do skrajnosti.
> [bc123a]
> Pri mercatorju bi likvidacijska vrednost premozenja na katerih niso bile zastavne pravice pred prodajo Agrokorju verjetno tudi lahko sfinancirala prodajo vsega, kar so imeli v skladiscih.
Logika nekako je, da bi morala vrednost blaga v skladiščih sfinancirati prodajo tega blaga. Sicer je brezveze, da prodajaš - to velja tako za solventno kot insolventno firmo, pa še bolj splošno.
sporočil: 30.415
Vse kaže, da bo Thomas Cook po neuspelih pogajanjih z upniki in
kitajskim Fosunom od danes v stečaju in likvidaciji...piše
www.lemonde.fr/econo..._3234.html
sporočil: 14.456
[bc123a]Sem šel pogledat, kje se je v najino re-repliciranje vštulila Adria, ker se nisem spomnil, da bi jo kaj omenil v primerjanju TC s prezadolženimi in premalo donosnimi firmami Moje Dežele - začel sem z SCT&co. in njihovo domnevno prakso, da so šele novi projekti poplačali stare.
Govorimo o tem, ali je likvidacijska vrednost dovolj visoka da pokrije stroske zakljucevanja operacij. Pri Adrii vemo da ni, ker je premozenja 0. Torej, ce bo po propadu Adrie drzava morala placati vrnitev potnikov po svetu domov, lahko na denar pozabi.
forum.finance.si/?m=...991&single
Potem sem dodal Mercator, ki je bil zaradi nepremičnega premoženja, tržnega deleža in tradicije nekako podoben TC.
forum.finance.si/?m=...997&single
Pri mercatorju bi likvidacijska vrednost premozenja na katerih niso bile zastavne pravice pred prodajo Agrokorju verjetno tudi lahko sfinancirala prodajo vsega, kar so imeli v skladiscih.Ne spomnim se, koliko je najboljši sosed imel dolgov in premoženja in se mi zdaj ne ljubi iskati po arhivu.
Tako da govorim ze tretjic: ne gre za to, ali lahko firma posluje naprej. Gre samo zato, ali za njo ostane gorec krater, ki ga mora drzava sele pogasiti na svoje stroske, ali pa samo krater, ker je premozenja se dovolj za wind-up.Kakor jaz razumem posle, firme, ki ima dovolj premoženja, da pokrije vse svoje dolgove nihče ne bo poslal v wind-up, ampak jo bo ohranil živo, prestrukturiral, kaj odprodal. Tiste, ki so zrele za wind-up, nimajo premoženja za pokritje dolgov. Točno zaradi tega jim nihče več noče posojati ali jih dokapitalizirati.
Resne firme po svetu vlagajo predloge za stecaj same takrat, ko je premozenja se dovolj da zakljucis biznis. Balkanci pa ponavadi cakajo do zadnjega, in se borijo s kremplji proti temu da bi stecaj predlagal kdo drug. Case in point: Adria.Govoriš o stečaju ali o prisilkah? In zakaj misliš, da to delajo firme, kot da upniki nimajo nič s tem? S teboj se strinjam toliko, da se v zrelem poslovnem svetu te zadeve večinoma obrnejo hitreje. Zakaj? Morda ni toliko plemenskih odnosov in spomeniških varstvenikov, morda kapitalski trg in trg poslovodnežev deluje bolje, jih nagradi, če so zavožen projekt vsaj lepo zaključili in gredo naprej.
Tvoj kejs in pojnt (Adria) je v rokah nekih nemških napol fantomskih in napol sumljivih specialistov za prestrukturiranje ipd. Mnogi smo že ob "prodaji" menili, da gre za autsoursan stečaj Adrie. Da so njeni seski za izbrane MojeDeželane toliko presahnili, da so jo brcnili čez severni plot.
Moj kejs in pojnt je Rover, ko ga je BMW dal za 1 funt ali nekaj takega, in so se ga lotili neki domačijski biznisarji, ki so smrt prelagali, dokler se je dalo. Najbrž so menažerji iz tega zase potegnili nekaj denarja, ki nikdar ni odveč. Če se prav spomnim, so se tudi v tiste sheme vključili neki Kitajci. Toliko o teoremu tojemožnosamovsloveniji.
Za Thomas Cook ne vemo, kolikor vem so vse njihove stranke itak krite z obveznim zavarovanjem (ATOL), ki bi pokrilo stroske repatriacije, ce oni razglasijo insolventnost.Načelom da, ampak to je najbrž podobno kot razne sheme za bančne vloge, v katerih ni toliko denarja, da bi pokril velike, izredne kraterje. Zato so ob krizi države razglasile jamstvo za vloge, ker sheme (bančni atoli) še zdaleč ne bi zadostovali.
Predvsem pa ne razumem, zakaj bi (naša) država krila stroške povratka nasedlih potnikov (Adrie). Je to še en segment švajcarcev, Neue Slowenische Naivität? Za take probleme menda obstajajo zavarovanja potovanj, odgovornosti agencij/prevoznikov. Če ne, jih je pa treba ponudit. Menda imamo dve psevdo državni zavarovalnici, ki naj se ukvarjata s tem. Plus kar nekaj tujih...
sporočil: 14.456
[FIN-466864]No, jaz pa pravim, da so barabe in poštenjaki, prebrisanci in bedaki kar precej enakomerno, pravično posejani po kugli zemaljskoj. Različne geneze držav, narodov, zgodovinske okoliščine ipd. pa pač vpliva na oblikovanje njihovih navad in običajev. Tudi poslovnih. Eni Jankovići bi komot zrasli gor v Brexitaniji ali Nemčiji, je pa vprašanje, če bi ata lahko dobil tak status nacionalnega pomena. Morda pa, če pogledam, iz česa vse se je izvlekel in kam je prilezel Boris...
jaz pa trdim, da nategunstvo in prevare in vse kar spada zraven izvira ravo od britancev
sporočil: 14.456
[bc123a]Pa saj TC ne dolguje samo stroška repatriacije, najbrž ima za poplačat še kakšne upnike.
Ze vrednost letal in rezervnih delov v floti je pol miljarde, stroski repatriacije vseh dopustojocih, tudi ce ne upostevas ATOL zavarovanj je pa 600 miljonov.
Ampak bizarno je, da bo v stecaj verjetno sel Thomas Cook precej prej kot Adria.Najbrž je. Ampak med TC in Adrio je še nekaj razlik. TC je d.d., ki kotira na borzi, Adria pa d.o.o. v krempljih nekih domnevno nemških magov. Če TC crkne, Brexitanija ne bo odrezana od sveta in Brexitanci ne bodo ostali brez počitnic, zato situacija ni primerljiva z MojeDeželno, kjer je Adria v položaju, da drži v šahu presrane državne organe in mnoge druge, ki problem ob širokem konsenzu raje prekladajo na manjana. Zaradi zadnjih odpovedi so v medijih jamrali neki blejski hotelirji, zanima me, kaj pravijo agencije, ki so vitalno odvisne od Adrie in njenih čarterjev itn.
Zadnje čase sem bil zaradi Adrie malo bolj pozoren na letališča Ljubljani podobnih bolj provincialnih mest in ugotovil, da jih je ogromno, ki bi brez nizkocenovnikov lahko služila kot skladišča ali šoping centri, ker rednega prometa "normalnih" luftkompanij imajo silno malo. Zato se mi zdi ta hip zelo pomembno vprašanje, koliko teh mest v kolikšni meri plačuje, da tja letajo rajaneri, izidžeti, uizeri, noruidženi in doklej bo tako.
sporočil: 3.316
čas vnosa: 23.09.19 10:18
men MOTI predvsem to, da imajo "nas" na sočni strani alp in vse
naprej proti jugu za lopove, ker so "balkanci" rojeni "lopovi"
itd....( ma *ebejo naj se "pošteni" zahodnjaki...)
in to nam oni hočejo vcpiti, da so oni "to bože" poštenjaki..."mi" pa še nič delat ne znamo brez "njih", edino za kar smo dbori smo za "balkanaska posla" in krajo...
Lp
in to nam oni hočejo vcpiti, da so oni "to bože" poštenjaki..."mi" pa še nič delat ne znamo brez "njih", edino za kar smo dbori smo za "balkanaska posla" in krajo...
Lp
sporočil: 14.456
Ljudje te imajo za tisto, kar si, minus 10-20%. Če si trden mož,
pameten in postavljen na realna tla, ni problema. Če imaš hude
težave z lastno identiteto in samozavestjo, imaš pa problem. In če
ga rešuješ z manirami nerazvitih in hlapcev, ta problem naraste.
sporočil: 32.303
Zadnja sprememba: najobj 23.09.2019 12:03
[pobalin]
> [FIN-466864]
> jaz pa trdim, da nategunstvo in prevare in vse kar spada zraven izvira ravo od britancev
No, jaz pa pravim, da so barabe in poštenjaki, prebrisanci in bedaki kar precej enakomerno, pravično posejani po kugli zemaljskoj. Različne geneze držav, narodov, zgodovinske okoliščine ipd. pa pač vpliva na oblikovanje njihovih navad in običajev. Tudi poslovnih. Eni Jankovići bi komot zrasli gor v Brexitaniji ali Nemčiji, je pa vprašanje, če bi ata lahko dobil tak status nacionalnega pomena. Morda pa, če pogledam, iz česa vse se je izvlekel in kam je prilezel Boris...... čuj, to je sicer res, res pa je tudi, da je bilo v Jugi velikih lopovov bistveno manj, ker je bila Juga pod kontrolo partije in si najprej moral splezati na vrh v partiji, če si hotel krasti in če si ob množici majhnih lopovov imel kaj ... alzo, če skrajšam, kot vsega ostalega so se pri nas tudi krasti na veliko naučili od kapitalističnega sveta - že Balzac je rekel quoteinvestigator.co...une-crime/ , da je za vsakim velikim bogastvom skrit kriminal - ker se v socializmu krasti na veliko enostavno ni dalo, tako da socializem niti ni bil tako slab, ker so imeli majhni lopovi več možnosti kot veliki in je bilo zato več ljudi zadovoljnih, ker so lahko kradli in niso rabili biti fauš ...
P.S.: nimam pojma, koliko se krade na Kitajskem, ampak glede na strelski vod, ki (je) velike lopove čaka(l) na polnem stadionu, verjamem, da bolj malo ...
sporočil: 14.456
[najobj]Nekdaj smo vedeli, da ti ni treba biti vknjiženi lastnik, da se obnašaš kot totalni gospodar, zdaj pa vemo, da si lahko vknjižen kot lastnik pa nisi gospodar. Vedeli smo tudi, da krademo vsi, od svinčnikov, bencina in repromateriala do nezamislivih poslov nezamislivih partijskih veličin.
... čuj, to je sicer res, res pa je tudi, da je bilo v Jugi velikih lopovov bistveno manj, ker je bila Juga pod kontrolo partije in si najprej moral splezati na vrh v partiji, če si hotel krasti in če si ob množici majhnih lopovov imel kaj ...
Tako da dajem v razmislek dve pozno jugoslovanski zgodbi o lovu na slone izbranega a nesojenega prezidenta Marka Bulca (sigurno plačan iz prihrankov njegove socialistične mezde) in razkošje asketskega in skromno plačanega vojaka Branka Mamule "who wanted to go home 10 years ago".
www.jutarnji.hr/vije...i/2839646/
www.tportal.hr/vijes...a-20090908
Pa mi ti povej, v čem je razlika med vilo Mamula in dvorcem Todorić, če sploh je kakšna. Oba poštenjaka, garača, svetska čovjeka in totalna zlizanca z vladajočo oblastjo.
P.S.: nimam pojma, koliko se krade na Kitajskem, ampak glede na strelski vod, ki velike lopove čaka na polnem stadionu, verjamem, da bolj malo ...Glede na tamkajšnjo prodajo super luksuznih reči in dobičke ob tem mora biti veliko poštenih poslovnežev in dobro plačanih funcionarjev.
sporočil: 32.303
Zadnja sprememba: najobj 23.09.2019 12:31
[pobalin]
> [najobj]
> ... čuj, to je sicer res, res pa je tudi, da je bilo v Jugi velikih lopovov bistveno manj, ker je bila Juga pod kontrolo partije in si najprej moral splezati na vrh v partiji, če si hotel krasti in če si ob množici majhnih lopovov imel kaj ...
Nekdaj smo vedeli, da ti ni treba biti vknjiženi lastnik, da se obnašaš kot totalni gospodar, zdaj pa vemo, da si lahko vknjižen kot lastnik pa nisi gospodar. Vedeli smo tudi, da krademo vsi, od svinčnikov, bencina in repromateriala do nezamislivih poslov nezamislivih partijskih veličin.... OK, glede na tole live.finance.si/8899722 in tole "Opatijski sud odbio ga je u sve četiri točke, obrazlažući kako u RH više ne postoji stanarsko pravo koje je ukinuto još 1996., zbog čega nije moguće udovoljiti tužbi. Glede druge točke u kojoj je zatražio vlasništvo sud je ustvrdio da je stan bio u društvenom vlasništvu, a prema važećim zakonima građenjem se nije moglo steći vlasništvo na društvenoj imovini. Županijski sud potvrdio je takav stav opatijskoga suda, odnosno djelomično preinačio presudu u točki jedan u kojoj nije odbio tužbu, nego ju je odbacio." drobna razlika med obema vendarle obstaja, sploh ker ne vem, če je Mamula sploh kdaj živel v "svoji" vili v Opatiji, Todorićevi pa v "njihovi" graščini še vedno živijo ...
Tako da dajem v razmislek dve pozno jugoslovanski zgodbi o lovu na slone izbranega a nesojenega prezidenta Marka Bulca (sigurno plačan iz prihrankov njegove socialistične mezde) in razkošje asketskega in skromno plačanega vojaka Branka Mamule "who wanted to go home 10 years ago".
www.jutarnji.hr/vije...i/2839646/
www.tportal.hr/vijes...a-20090908
Pa mi ti povej, v čem je razlika med vilo Mamula in dvorcem Todorić, če sploh je kakšna. Oba poštenjaka, garača, svetska čovjeka in totalna zlizanca z vladajočo oblastjo.
> P.S.: nimam pojma, koliko se krade na Kitajskem, ampak glede na strelski vod, ki velike lopove čaka na polnem stadionu, verjamem, da bolj malo ...
Glede na tamkajšnjo prodajo super luksuznih reči in dobičke ob tem mora biti veliko poštenih poslovnežev in dobro plačanih funcionarjev.... eh, niti Kitajci niso več tisto, kar so včasih bili ...
P.S.: don't shoot the messenger ...
sporočil: 3.316
čas vnosa: 23.09.19 11:17
[pobalin]jaz nimam poplnoma nobenega problema z lastno indetiteto, problem je v tem da se vsi "zahodnjaki" nosijo vzvišeno naspram nam i nas imajo za opice, ki smo ravno kar šli dol z drevesa...v tem je problem ne pa v indetiteti....
Ljudje te imajo za tisto, kar si, minus 10-20%. Če si trden mož, pameten in postavljen na realna tla, ni problema. Če imaš hude težave z lastno identiteto in samozavestjo, imaš pa problem. In če ga rešuješ z manirami nerazvitih in hlapcev, ta problem naraste.
enostvno in najbolj preprosto povedano nobenega spoštovanja nimajo do nas niti ga nikoli ne bodo imeli, ker se imajo enostavno več kot mi, predvsem to velja za britance....
lp
sporočil: 14.456
[najobj]Je, po wikipediji do leta 1991. Potem naj bi šel v Kotor in ostal v Črni gori, ki je bila med ratovanji in klanji vzvišeno nevtralna. Še posebno se je izkazala med granatiranjem Dubrovnika in plenjenjem okolice.
drobna razlika med obema vendarle obstaja, sploh ker ne vem, če je Mamula sploh kdaj živel v "svoji" vili v Opatiji,
sr.wikipedia.org/sr-...амула
Kako je prišel do idilične skromne vile oz. kako je on vršil adaptacije, je nekoč davno pisalo v Mladini, pred 15 leti pa je prav tam na to epizodo v tudi sicer lepem spisu spomnil Nežmah.
www.mladina.si/10300...zgodovino/
Todorićevi pa v "njihovi" graščini še vedno živijo ...Ni prišlo do zamenjave režima. :-P
... eh, niti Kitajci niso več tisto, kar so včasih bili ...Še vedno so komunisti, a zdaj namesto družbe revne prihodnosti gradijo imperij - naprej v ultramoderen povratek velike civilizacije in osrednjega kraljestva.
sporočil: 14.456
[FIN-466864]Spoštovanje ni difolt vrednost, spoštovanje si moraš zaslužiti. Enim gre to lažje, drugim težje. Britanci se imajo ali pa ne, odvisno s kom in v kakšnem kontekstu imaš opravka z njimi. Ali s Francozi, ali Nemci, ali Rusi, Italijani, Španci... s Kitajci pač nimam izkušenj. Je pa menda jasno, da veliki vedno na svoj način gledajo tamale. Zaradi tega se kakšen prepotenten tamal od tamalih včasih loti osvajanja sveta v imenu in "v službi" tavelikih (nek Korzičan za Francijo pa nek avstrijski malar za Nemčijo).
enostvno in najbolj preprosto povedano nobenega spoštovanja nimajo do nas niti ga nikoli ne bodo imeli, ker se imajo enostavno več kot mi, predvsem to velja za britance....
sporočil: 3.316
čas vnosa: 23.09.19 13:02
[pobalin]jaz nimam poplnoma nobenega problema z lastno indetiteto, problem je v tem da se vsi "zahodnjaki" nosijo vzvišeno naspram nam in nas imajo za opice, ki smo ravno kar šli dol z drevesa...v tem je problem ne pa v indetiteti....
Ljudje te imajo za tisto, kar si, minus 10-20%. Če si trden mož, pameten in postavljen na realna tla, ni problema. Če imaš hude težave z lastno identiteto in samozavestjo, imaš pa problem. In če ga rešuješ z manirami nerazvitih in hlapcev, ta problem naraste.
enostvno in najbolj preprosto povedano nobenega spoštovanja nimajo do nas niti ga nikoli ne bodo imeli, ker se imajo enostavno več kot mi, predvsem to velja za britance....
lp
sporočil: 32.303
Zadnja sprememba: najobj 23.09.2019 15:16
> ... eh, niti Kitajci niso več tisto, kar so včasih bili ...
Še vedno so komunisti, a zdaj namesto družbe revne prihodnosti gradijo imperij - naprej v ultramoderen povratek velike civilizacije in osrednjega kraljestva.... khmm, kar torej pomeni, da je to www.rtvslo.si/svet/a...tru/500266 res britansko maslo, ki s kvaliteto življenja ljudi v Hongkongu nima nobene zveze, ampak ima zvezo s tem, kdo ljudi kontrolira in jim (večji?) del masla pobira ...
P.S.: don't shoot the messenger ...
sporočil: 14.456
Kako naj vem, saj še tega ne vem, ali je bilo na Tiananmenu in
okrog njega pobitih nekaj tisoč ljudi ali se jih je samo nekaj
deset malo ponesrečilo ali pa je bil tam zbor vseljudske radosti.
sporočil: 32.303
[pobalin]... eh, če zdaj namesto družbe revne prihodnosti kitajski komunisti gradijo imperij - naprej v ultramoderen povratek velike civilizacije in osrednjega kraljestva, potem to ni pomembno in ti tega ni treba vedet ... alzo, če sem lahko malo žleht, si pljunil - prej ali zdaj - v svojo skledo ...
Kako naj vem, saj še tega ne vem, ali je bilo na Tiananmenu in okrog njega pobitih nekaj tisoč ljudi ali se jih je samo nekaj deset malo ponesrečilo ali pa je bil tam zbor vseljudske radosti.
P.S.: tota "revolucija" v Hongkongu je po mojem skromnem mnenju "uvožena", ni mi pa jasno, če je "izvoznik" Velika Britanija ali Amerika ... khmm, ali družno obe ...
Strani: 1 2