Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (Intervju) 'Vsi štejejo kontejnerje, zame pa so pomembna delovna mesta'
Strani: 1 2
sporočil: 961
Prišla sta komisarja baltsko-jadranskega in mediteranskega
koridorja, ni pa ni bilo nikogar iz Slovenije. Niti iz Luke Koper
niti iz vlade.
Ali lahko na to dejanje naše vlade kaj več storite kot novinarji in seveda bi morali tudi mi kot državljani, saj nam vlada zmanjšuje naše bonitete in ostale prihodke in ne nazadnje kvari mednarodni ugled v Evropi in svetu!!!!!!
Osebno bi jih dal pred str****i vod z slepimi patroni, da bi se zavedal kako lahko z ulice poka zares okrog njihovih ušes. V privat sektorju je komercialist hitro brez službe če ne opravi kakšnega dogovorjenega sestanka.
Bi moral privatni sektor biti doma kaka 2-3 mesca pa das vas potem vidimo kako bi bevskal v javnem sektorju ko ne bi bilo denarja za plače...voluharska vlada...
Ali lahko na to dejanje naše vlade kaj več storite kot novinarji in seveda bi morali tudi mi kot državljani, saj nam vlada zmanjšuje naše bonitete in ostale prihodke in ne nazadnje kvari mednarodni ugled v Evropi in svetu!!!!!!
Osebno bi jih dal pred str****i vod z slepimi patroni, da bi se zavedal kako lahko z ulice poka zares okrog njihovih ušes. V privat sektorju je komercialist hitro brez službe če ne opravi kakšnega dogovorjenega sestanka.
Bi moral privatni sektor biti doma kaka 2-3 mesca pa das vas potem vidimo kako bi bevskal v javnem sektorju ko ne bi bilo denarja za plače...voluharska vlada...
sporočil: 186
Ta Gospod ve kaj, kako, s kakšnimi strški, do kdaj... Pa naši
velecenjeni in velepomembni Gospodje?
sporočil: 2.321
Če ne zmoreš konkurirati, poskusi z združitvijo. Če to ne gre,
začni s političnimi oglasi po časopisju. Nekak je treba uničiti
konkurenco.
sporočil: 2.321
V osnovi so torej tujci sposobnejši, lepši, inteligentnejši, vedno
nam želijo le dobro....
sporočil: 5.397
[inflacija123]ne, ne in ne! v osnovi so tujci predvsem pretkani zlobneži, ki nam bodo vse odšraufali in napokali na kamion pa odpeljali. vse. vključno s pivom in z narodovo podstatjo. karkoli to že je.
V osnovi so torej tujci sposobnejši, lepši, inteligentnejši, vedno nam želijo le dobro....
novica
sporočil: 32.284
[novica]
> [inflacija123]
> V osnovi so torej tujci sposobnejši, lepši, inteligentnejši, vedno nam želijo le dobro....
ne, ne in ne! v osnovi so tujci predvsem pretkani zlobneži, ki nam bodo vse odšraufali in napokali na kamion pa odpeljali. vse. vključno s pivom in z narodovo podstatjo. karkoli to že je.... čuj, pa je toti šef tržaške pristaniške uprave povedal, kdo bo pobiral smetano od združenega pristanišča ali pa sta iz vesolja Koper in Trst le malo predaleč in tega od tam ni mogel videt ? ... khmm, samo vprašam ...
novica
sporočil: 2.321
Zadnja sprememba: anon-329788 20.10.2016 15:20
Kolikor vem, Koper dela mnogo bolje od Trsta. A zdaj se bodo pa
koprčani klanjali in lezli v rit luzerjem in njihovim idejam, kako
odpraviti konkurenco!!!??? Koper ima za sabo državo, ki jim bo
zgradila tir za 1,5mlrd in jim s tem omogočila hudo prednost.
Tržačani bi jim pa za 50 mio ponudili svoje tire, ki bi jih
zapirali po svojih željah in potrebah. malo strateškega premisleka
ne škodi.
sporočil: 27.801
[novica]kdor si hoce slovensko narodno podstat domov peljat, si je sam kriv :)
ne, ne in ne! v osnovi so tujci predvsem pretkani zlobneži, ki nam bodo vse odšraufali in napokali na kamion pa odpeljali. vse. vključno s pivom in z narodovo podstatjo. karkoli to že je.
sporočil: 8.271
[inflacija123]V OSNOVI moraš najprej sam razumeti ni vedeti, kaj hočeš, potem se pa lahko naučiš tudi sodelovati.
V osnovi so torej tujci sposobnejši, lepši, inteligentnejši, vedno nam želijo le dobro....
Tudi s tujci.
sporočil: 4
čas vnosa: 20.10.16 14:53
Logično je, kar govori gospod s Trsta. Logično je, da voziš robo po
svojih železnicah, s svojimi logisti, ki imajo zakupljene tire in
da jim je največja konkurenca Koper. Lepo je vse pošteno povedal.
Da bi blago vozili v Trst, po Italijanskih železnicah in nato
Avstrijo, ter nato v Madžarsko, Slovaško BI BILA norost s Slovenske
strani brez primere. Kot prvo bi najprej vozili svojo robo, našo pa
zadrževali. Kot drugo pa je železniška povezava daljša za 200 km,
za skoraj celo Slovenjio. To pomeni, da imajo tudi dostavo za
najmaj 1 dan poznejšo, kot preko Slovenije.Jaz bi povezal KP in TR,
če bi vlaki iz Trsta vozili skozi Slovenijo. Avstrijci so objavili,
da bodo vložili v južni pokrajini (Koroška in Štajerska) do 2021 12
mlrd € za železniško in cestno infrastrukturo. Kaj pa mi čakamo
cepci, ministra Gašperšiča. Od njega nič ne bo, samo kup študij in
veliki stroški. Čim prej začeti graditi 2. tirno progo, ker je
smiselna, staro pa nameniti kolesarjem. Takoj z javnim denarjem
čimprej, iz Evrope nič ne bo, ker bodo Italijani to potihoma
zlobirali in blokirali, naši "bureki" pa verjamejo v to Evropsko
komisijo, ki je pod vplivom nekaj večjih držav, in ne predstavlja
nevtralne inštitucije z vse enako.Res smo kurirčki velikih držav,
še avstrijci nas šišajo na celi črti. V gradnjo naj se vključi
Dars, državne zavarovalnice Triglav in Sava Re, Luka
Koper,Slovenske železnice, slovenske banke in SID, ki imajo 3 mlrd
€ prostih sredstev za naložbe in proračun. To je zmagovalna
kombinacija. Vrašanje je edino sama trasa, ki je bila načrtovana
pre ambiciozno in na primeru združitve z novo progo iz Italije.
Večini neodvisnih analitikov se zdi, da gre za zelo neoptimalno
progo, glede na konfiguracijo zemljišča, tu bi verjetno lahko
pogledali samo traso, če bi lahko kaj poenostavili. Tudi cena
gradnje je za 40% nižja kot je bila 2008. To bi bil tudi pospešek
za potrošnjo in rast BDP.
sporočil: 7.095
Koper je boljši od Trsta samo pri zabojnikih in turističnih ladjah,
v vseh drugih segmentih luških dejavnosti je za Trstom. To kar je
povedal predsednik tržaške pristaniške uprave je lahko zelo poučno
ne samo za koprsko upravo temveč za uprave vseh pristanišč v
severnem Jadranu.
Sam osebno se bojim da se bo z Luko Koper zgodilo podobno kot se je zgodilo z avtoprevozništvom, ki se je zaradi političnih utikanj v posel in osebnega neptizma posameznikov razbilo na prafaktorje, ki sicer še zelo solidno posluje glede na razmere vendar bi medsebojno kapitalsko povezano prevozništvo lafko dosegalo še veliko boljše rezultate kot jih dosega trenutno.
Sam osebno se bojim da se bo z Luko Koper zgodilo podobno kot se je zgodilo z avtoprevozništvom, ki se je zaradi političnih utikanj v posel in osebnega neptizma posameznikov razbilo na prafaktorje, ki sicer še zelo solidno posluje glede na razmere vendar bi medsebojno kapitalsko povezano prevozništvo lafko dosegalo še veliko boljše rezultate kot jih dosega trenutno.
sporočil: 2.601
Kaj ko bi vsi navdušenci za drugi tir najprej povedali, koliko bi
zanj prispevali iz svojega žepa ?
Sam kot davkoplačevalec raje ne bi nič, ker je vnaprej 10000 % jasno, da bo to nasedla investicija.
Predlagam, da se socialci, ki verjetno ne plačujete davkov in bi stalno s tujim po koprivah, preselite s svojimi nebulozami na kakšen drug forum.
Sam kot davkoplačevalec raje ne bi nič, ker je vnaprej 10000 % jasno, da bo to nasedla investicija.
Predlagam, da se socialci, ki verjetno ne plačujete davkov in bi stalno s tujim po koprivah, preselite s svojimi nebulozami na kakšen drug forum.
sporočil: 3.523
Lep primer, kako bi se Trst želel iti biznis, medtem ko
politično/delavsko/sindikalno ugrabljen socialistični TOZD - Luka
Koper - še vedno kuha zamere iz časa fašistov/partizanov. Drugi tir
je pesek v oči in davkoplačevalci bomo na suho nategnjeni, 1.4 mlrd
računica se ne izide, Koper je imel lani 30 mio dobička.
Optimalno bi bilo, da bi Luko Koper in Luko Trst kupil privatni lastnik in ju povezal v sinergijo.
Optimalno bi bilo, da bi Luko Koper in Luko Trst kupil privatni lastnik in ju povezal v sinergijo.
sporočil: 7.095
Drugi tir bi sicer potrebovali, vendar ne tako nujno kot določene
posodobitve na ostalem želežniškem omrežju v Sloveniji. Zastoji in
poslovni stroški ne nastajajo v Divači temveč predvsem znotraj
države na določenih delih tirov ali vozlišč, in te stvari bi bilo
potrebno uredit preden se sploh zakoplje prva lopata na drugem
tiru. Ureditev križišča pri pivovarni Union in ureditv proge med
Celjem in Mariborom je predpogoj da bo drugi tir lahko normalno
funkcioniral. Samo o teh stvareh navijači za drugi tir nič ne
govorijo ker vidijo svoj interes predvsem v zaslužkih od
neskončnega vlivanja betona in provizij od prodaje projektno
predvidene opreme, ki morda ne bo sploh nikoli uporabljena, bo pa
kupljena in vgrajena ker je projektno predvidena.
sporočil: 2.617
Tudi Slovenija in Avstrija sta iz vesolja ena država, zgleda pa, da
narod diha v Sloveniji že od nekdaj drugačen zrak, kot Avstrijci in
Italijani. In očitno je, da so v zadnjem času chemtrailsi zadevo
samo samo še poslabšali in spet, očitno, samo v Sloveniji.
sporočil: 7.095
Zadnja sprememba: 1357 20.10.2016 19:42
Glavni problem in dilema ni sam namen okoli drugega tira temveč
izvedba. V Sloveniji so bile praktično vse velike
javnoinfrastrukturne investicije ( avtoceste, TEŠ 6, pediatrična
klinika, onkološki inštitut, športni kompleks Stožice,HE Avče,...)
ena velika kraja skupnega denarja in je zato povsem razumno da je
pozornost javnosti še toliko večja. Insajderji iz luke in železnic
pa se do sedaj niste prav pretirano potrudili da bi strokovno na
osnovi podatkov argumentirali ne samo potrebo temveč tudi način
realizacije ( finaciranja) projekta.
sporočil: 4.311
[BlazVo]Dobro da rajnki cesar FJ ni bil tako ozkogled. Tako imamo vsaj osnovno železniško mrežo in je bil postavljn pogoj za razvoj gospodarstva. Zaslužka z železnico resda ni bilo ne vem kako velikega, toda........ No nadaljevanje pa kar ugani, se pa bojim, da je zate pretežko!
Kaj ko bi vsi navdušenci za drugi tir najprej povedali, koliko bi zanj prispevali iz svojega žepa ?
Sam kot davkoplačevalec raje ne bi nič, ker je vnaprej 10000 % jasno, da bo to nasedla investicija.
Predlagam, da se socialci, ki verjetno ne plačujete davkov in bi stalno s tujim po koprivah, preselite s svojimi nebulozami na kakšen drug forum.
sporočil: 32.284
Zadnja sprememba: najobj 20.10.2016 20:36
[BlazVo]... čuj, ko si je Avstrijsko cesarstvo premislilo sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica in je samo začelo graditi železniško progo Dunaj - Trst, je ziher ni gradilo samo za eno leto, ker si sicer na dunajskem dvoru ne bi premislili in bi pustili tistemu privatniku, naj jo zgradi sam in sam pobira profit ...
Kaj ko bi vsi navdušenci za drugi tir najprej povedali, koliko bi zanj prispevali iz svojega žepa ?
Sam kot davkoplačevalec raje ne bi nič, ker je vnaprej 10000 % jasno, da bo to nasedla investicija.
Predlagam, da se socialci, ki verjetno ne plačujete davkov in bi stalno s tujim po koprivah, preselite s svojimi nebulozami na kakšen drug forum.
P.S.: če bi gledali na kratkoročni profit, bi bilo na svetu bolj malo infrastrukturnih objektov in bi posledično bilo tudi bolj malo možnosti za delanje profita ... aja, in da ne bo pomote, se cena proge Koper - Divača tudi meni zdi astronomska, kar pa ne pomeni, da se cene ne da zmanjšat in da proge ne rabimo oziroma da ne rabimo rasti BDP-ja, ki ga multiplikacijski učinki takšnega projekta prinesejo ... evo, mogoče bi še ti kakšno svojo prihvatizacijsko nepremičnino lažje oddal v najem, če bi bilo manj socialcev, ker bi ljudje imeli več denarja ...
sporočil: 4.311
[BeliF]Jaz nič ne mislim, da smo proge dobili zaradi naših (sicer omejenih) surovinskih potencialov. Toda ležali smo k sreči na poti k morju, kar dandanes prenekateri pozabljajo, presvitli cesr pa pred 170 leti k sreči NI.
> [MarijanMacek]
> Dobro da rajnki cesar FJ ni bil tako ozkogled. Tako imamo vsaj osnovno železniško mrežo in je bil postavljn pogoj za razvoj gospodarstva. Zaslužka z železnico resda ni bilo ne vem kako velikega, toda........ No nadaljevanje pa kar ugani, se pa bojim, da je zate pretežko!
ti misliš, da je Francl gradil železnico zato, da so se naše vasice lahko razvijale? resno? mi smo to dobili gratis ker so nam drugi na repu prinesli. podobno kot se danes nobena večja investicija ne zgradi (pa tudi manjše), če evropa ne da svojih cekinov zraven
sporočil: 221
lp
Zelo zelo zanimiv članek.!!Kako to da ga ni zaslediti niti v Primorskih Novicah,niti na Regionalobali...
Zelo zelo zanimiv članek.!!Kako to da ga ni zaslediti niti v Primorskih Novicah,niti na Regionalobali...
sporočil: 7.095
Izdelati projekt do zadnega detajla in dati projekt realizirati na
kluč za fiksno ceno. Recesija na gradbenem trgu še vedno hara in
sigurno bi se našel gradbinec znotraj EU ali pa kitajci, ki bi ta
projekt realiziral. Seveda je pa res da bi ta gradbinec vse
pripeljal s seboj in bi domači priskledniki ostali praznih rok.
sporočil: 4
čas vnosa: 20.10.16 23:13
Kolega, Avstrijci vse proge gradijo z javnim denarjem, trenutno do
2021 za 22 mlrd €. Mar Avstrijci vedo, kar mi ne vemo. Ne biti
naivni, železnica je osnovna infrastruktura, kot 400 kV
daljnovodi,kot optično omrežje, kot vodovodno omrežje, kot cestno
omrežje,..
sporočil: 4.311
[1357]Sem skorajda prepričan, da Južne železnice, oziroma sorazmernega deleža, nismo odplačevali še pred nekaj leti. Res pa je, da so se srbski krediti za gradnjo proge BG-NI pri pariških bankah odplačevali še vse do končenga razpada Jugoslavije in jih je zanimivo Srbija samoumnevno prevzela na svoja pleča.
To progo smo še do nekaj let nazaj oplačevali.
Pa tudi če bi še pred leti odplačevali za Južno železnico, ne bi to izničilo dejstva kaj je prinesla v te, takrat druge (najbolj nerazvita je bila Galicija, današnja Z. Ukrajina, Poljska) najbolj nerazvite kraje Cislajtanskega dela AO cesarstva.
sporočil: 32.284
Zadnja sprememba: najobj 21.10.2016 09:47
[1357]... holy shit ! ... alzo, če jaz tebe prav razumem, je Slovenija pravna naslednica Avstro-Ogrske in je zato še do nekaj let nazaj oplačevala železniško progo izpred 150 let ? ... evo, zdaj samo čakam, da bom na totem forumu prebral, da je Napoleon v času Ilirskih provinc pri nas naredil kakšno cesto, ki jo še danes odplačujemo Francozom ...
To progo smo še do nekaj let nazaj oplačevali.
sporočil: 14.456
[PFinancnik]In zakaj ne bi preko Trsta vozili čez Slovenijo? Kje pa so nekoč vozili vlaki iz Ljubljane v Benetke? Na zemljevidu lahko hitro ugotoviš, da se proga od Trsta proti zahodu pri Nabrežini razcepi in desni krak zavije nazaj proti Opčinam in Sežani. To je vse elektrificirana dvotirna proga - vse do Ljubljane in potem še naprej proti Štajerski. Že pred Sežano ima tudi odcep proti (Novi) Gorici in od nje naprej na Bohinjsko progo, do Jesenic in v Avstrijo. Ja, za pot Koper-severovzhod je preko Trsta in Nabrežine nekaj 10 km dolg ovinek, ki pa nam mogoče lahko vsaj za nekaj časa prihrani večino fantomske 1,5 milijarde za novo progo Koper-Divača.
Da bi blago vozili v Trst, po Italijanskih železnicah in nato Avstrijo, ter nato v Madžarsko, Slovaško BI BILA norost s Slovenske strani brez primere. Kot prvo bi najprej vozili svojo robo, našo pa zadrževali. Kot drugo pa je železniška povezava daljša za 200 km, za skoraj celo Slovenjio. To pomeni, da imajo tudi dostavo za najmaj 1 dan poznejšo, kot preko Slovenije.Jaz bi povezal KP in TR, če bi vlaki iz Trsta vozili skozi Slovenijo.
In ponavljam: zakaj se toliko govori samo o "drugem tiru", nič pa o tretjem pomolu? Kolikor sem razumel to luško-transportno sago, gre za siamska dvojčka. Koper rabi drugi tir, da bi lahko izrabil želeni tretji pomol, tretji pomol pa bi toliko povečal pretovor, da bi nujno rabili drugi tir.
sporočil: 14.456
[BlazVo]Tako.
Kaj ko bi vsi navdušenci za drugi tir najprej povedali, koliko bi zanj prispevali iz svojega žepa ?
Sam kot davkoplačevalec raje ne bi nič, ker je vnaprej 10000 % jasno, da bo to nasedla investicija.Če bi bila Evropa polna takšnih, ne bi nikdar imeli npr. Eurotunnela. Kratko- in srednjeročno je bil nasedla investicija, dolgoročno pa izjemen projekt.
Predlagam, da se socialci, ki verjetno ne plačujete davkov in bi stalno s tujim po koprivah, preselite s svojimi nebulozami na kakšen drug forum.U Filadelfiju, da ne bi kvarili glajhšaltunge pri liberalnih Financah?
sporočil: 3.523
[pobalin]Eurotunnel je povezava Velike Britanije (53 mio prebivalcev) z Evropo in je izredno pomembna povezava v vseh pogledih, predvsem pa je bil financiran s privatnim kapitalom, koštal pa je 12 mlrd eur.
Če bi bila Evropa polna takšnih, ne bi nikdar imeli npr. Eurotunnela. Kratko- in srednjeročno je bil nasedla investicija, dolgoročno pa izjemen projekt.
Drugi tir je industrijska proga Luke Koper za 1.4 mlrd eur, ki te pripelje v slepo črevo in nima nobene povezave z zdravo pametjo ampak izključno z nacionalnim ponosom. Kdor želi ta nacionalni ponos, naj ga plača kar s svojim denarjem.
sporočil: 4.311
[blink]Eurotunel je BIL financiran s privatnim kapitalom, investicijo pa je pred bankrotom z raznimi ukrepi reševala rešila država.
> [pobalin]
>
> Če bi bila Evropa polna takšnih, ne bi nikdar imeli npr. Eurotunnela. Kratko- in srednjeročno je bil nasedla investicija, dolgoročno pa izjemen projekt.
Eurotunnel je povezava Velike Britanije (53 mio prebivalcev) z Evropo in je izredno pomembna povezava v vseh pogledih, predvsem pa je bil financiran s privatnim kapitalom, koštal pa je 12 mlrd eur.
Drugi tir je industrijska proga Luke Koper za 1.4 mlrd eur, ki te pripelje v slepo črevo in nima nobene povezave z zdravo pametjo ampak izključno z nacionalnim ponosom. Kdor želi ta nacionalni ponos, naj ga plača kar s svojim denarjem.
Proga (po tvoje industrijski tir) v Koper nikakor ne vodi v slepo črevo, po isti logiki je tudi proga v Trst vsaj kar se tiče tovornega prometa slepo črevo saj ima Koper izvzemši nafto (naftovod na Bavarsko) in prevoz kamionov Ro-Ro v glavnem večji promet, še zlasti železniški, kot sosedje. In proga IMA vsestranske povezave z ZDRAVO PAMETJO, le te pa ponekod manjka.
Strani: 1 2