Strani: 1

anon-251011 sporočil: 6
[#2609348] 22.07.16 15:40
Odgovori   +    0
čas vnosa: 22.07.16 14:22
Flixbus je bolj za mlade in za turiste. Gasarbajterji uporabljajo Arrivo, Kroacija Bus (Eurolines), Črna tours in en kup drugih avtobusnih prevoznikov s Hrvaške, Bosne, Srbije, ki vozijo preko LJ oz. MB. Dodatno obstaja en kup manjših prevoznikov s kombiji, ki delajo legalno ali pač ne. Vse relacije Zagreb-MB-Munchen, Sarajevo-LJ-Muchen itd...
anon-49383 sporočil: 3.465
[#2609415] 23.07.16 12:48 · odgovor na: anon-251011 (#2609348)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-49383 23.07.2016 13:00
[cyrone]
Flixbus je bolj za mlade in za turiste. Gasarbajterji uporabljajo Arrivo, Kroacija Bus (Eurolines), Črna tours in en kup drugih avtobusnih prevoznikov s Hrvaške, Bosne, Srbije, ki vozijo preko LJ oz. MB. Dodatno obstaja en kup manjših prevoznikov s kombiji, ki delajo legalno ali pač ne. Vse relacije Zagreb-MB-Munchen, Sarajevo-LJ-Muchen itd...
Meni je Flixbus zanimiv, ker je ustvaril nov trg. Recimo do Prage se da zdaj odpeljat za normalen denar. Ali kamor-koli v Nemčiji.

Bolj kot bodo šli proti Balkanu, več klientele bodo pobrali obstoječim specializiranim prevoznikom.

Se pa da tukaj videt vozlišča. www.flixbus.si/avtob...ezave#/map

Cela Evropa bo omrežena zelo kmalu.

Zdaj je najbrž vprašanje, ali se bodo naši prevozniki znali ponudit kot izvajalci storitev. Ker mreža od Flixbusa bo vezala nase določen promet (recimo študenta, iz Kopra, ki študira v LJ ali Mariboru) po Sloveniji.

Prevozi po sloveniji so subvencionirani, tile pa kar brez?

Tudi več udobja je na teh avtobusih.

Po mojem bo to kar sprememba na trgu...
anon-251011 sporočil: 6
[#2609425] 23.07.16 15:07 · odgovor na: anon-49383 (#2609415)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 23.07.16 14:00
Flixbus ima precej nizke cene, ker zelijo osvojiti trg. Ko bodo pridobili vec domacih ponudnikov prevoznikov, bodo zvisali ceno. Do takrat pa si lahko glede na obseg prevozov, denarnih rezerv itd pokrivajo izgube.

Dobro za uporabnike:
- nakup karte online, QR koda kot karta
- v 50% delujoc wif
- poceni karte za zadnje proste sedeze, za zelo zgodnje in pozne odhode(ki niso prakticni za gastarbajterje).

Kaj se lahko zgodi, se tudi bo:)
- prevzamejo kriticni trg avtobusnih prevozov, zvisajo cene
- vso tveganje nosi lokalni ponudnik( odvisnost, nizanje placila na prevoz).

Obstojeci ponudniki(balkanci) po dogovoru za par € te odlozijo kje na postajaluscu, bencinski na poti. Flixbus le na tocno dolocenih mestih, zaradi povezanih linij ne sme biti prevelikih zamud.

Pricakujem da bodo balkanci sprostili doplacila za prtjago. Pod 25eur za lj/mb-minhen se jim dolgorocno ne splaca vozit.
bc123a sporočil: 48.253
[#2610247] 29.07.16 15:29
Odgovori   +    0
So firma za optimizacijo linij, kot pravijo.

Ampak linije niso bile neoptimalne brez razloga, ampak kot subvencioniranje nerentabilnih odsekov.

Ne vem sicer, ali je to sedaj urejeno drugace, ampak navadni avtobus MS-LJ ne vozi 5 ur na relaciji MS-LJ zato ker bi sofer z uzitkom gledal tiste hribe ob stari cesti, ampak zato, da je lahko tetka brez avta naredila pot od Ihove do Trstenika (v slovenskih goricah), saj je na teh relacijah premalo potnikov za kaksno redno lokalno progo.

Flixbusi seveda optimizirajo to v nulo, tako da ziher ne bodo stali na tistih 100 postajah iz LJ do MS, vprasanje pa je, kdo pa bo?

Strani: 1