Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Rusko - francoski Gefco prinaša nove posle Luki Koper
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zakaj slovenska politika ne spodbudi gradnjo proge med Koprom in
Trstom? Bodimo realni, slovenska politika nikoli, prav nikoli ne bo
zgradila drugega tira za 1,5 milijard, če pa bi ga začela graditi
za realnih 800 milijonov, projekt za sistemsko mafijo ala teššest
ni zanimiv, kajti če ni možnosti, da pol denarja »nekam« izgine je
boljše da drugega tira ne bo. Torej, kdaj bo začela gradnja proge
do Trsta? Zakaj Luka po vojaško povedano ne "forsira" gradnjo nove
proge? Še enkrat, evropskega denarja za drugi tir nikoli ne bo.
sporočil: 4.311
[FIN-311684]Proga iz Trsta je že sedaj zasičena in nima velikega potenciala sprejeti promet iz Kopra. Če bi se hotel Koper resneje povezati preko Trsta, bi nam morali Italijani zgraditi 3. tir iz Trsta proti Tžiču..... In ti pričakuješ, da so strašno navdušeni nad tem. Č morebiti so pomeni, da smo pač Slovenci bebci^n....
....Torej, kdaj bo začela gradnja proge do Trsta? Zakaj Luka po vojaško povedano ne "forsira" gradnjo nove proge? Še enkrat, evropskega denarja za drugi tir nikoli ne bo.
sporočil: 30.415
[MarijanMacek]“Zakaj je treba drugemu tiru reči ne!? Ker je metanje denarja skozi okno!”, je prepričljivo napisala naša Simona. Argumenti so tehtni in naj vlada drugi tir “pospravi”, tako kot ga je “pospravil” Drnovšek in vse druge vlade, če pa ga nekdo želi izgraditi z zasebnim kapitalom, srečna mu investicija bila.
> [FIN-311684]
> ....Torej, kdaj bo začela gradnja proge do Trsta? Zakaj Luka po vojaško povedano ne "forsira" gradnjo nove proge? Še enkrat, evropskega denarja za drugi tir nikoli ne bo.
Proga iz Trsta je že sedaj zasičena in nima velikega potenciala sprejeti promet iz Kopra. Če bi se hotel Koper resneje povezati preko Trsta, bi nam morali Italijani zgraditi 3. tir iz Trsta proti Tžiču..... In ti pričakuješ, da so strašno navdušeni nad tem. Č morebiti so pomeni, da smo pač Slovenci bebci^n....
sporočil: 4.311
3 dni nazaj, 6.6.2016 sem ti že razložil, da se v Evropi železnic
ne gradi s privatnim kapitalom, in nad tvojim stališčem nekako ni
bilo prevelikega navdušenja. Torej naj ti bog pomagaj v tvoji slepi
ekonomski zagledanosti v privatne železnice, ostali pa upajmo na
zdravo razumsko presojo merodajnih ekonomistov in politikov.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 10.06.2016 06:53
[MarijanMacek]Slovenska koalicijska barantaška politika, ki že 25 let vodi državo ne sme upravljati z nobeno državno investicijo več, ker preprosto v koalicijskih izsiljevanjih preveč denarja izgine. Za državo je najboljša rešitev večinski volilni sistem, kajti če nič drugega, izognili se bomo izsiljevanj manjših strank, ki bi kot npr. Erjavčeva preprosto izginile. Kaj se pa tiče zdrave razumske presoje ekonomistov poglej Mramorja, ki s predlaganim 15% višjim davkom na kapital uspešno odganja tuje investitorje...Po domače, okrog vlade bi težko našli ekonomiste, je pa veliko mistikov.
3 dni nazaj, 6.6.2016 sem ti že razložil, da se v Evropi železnic ne gradi s privatnim kapitalom, in nad tvojim stališčem nekako ni bilo prevelikega navdušenja. Torej naj ti bog pomagaj v tvoji slepi ekonomski zagledanosti v privatne železnice, ostali pa upajmo na zdravo razumsko presojo merodajnih ekonomistov in politikov.
sporočil: 4.311
[FIN-311684]Jaz o tem, da se v Evropi gradi železnice z javnimi sredstvi, vsaj zadnjih 60 let, ti pa o volilnem sistemu. Drži se topike, ali pa ne odgovarjaj v tri dni
> [MarijanMacek]
> 3 dni nazaj, 6.6.2016 sem ti že razložil, da se v Evropi železnic ne gradi s privatnim kapitalom, in nad tvojim stališčem nekako ni bilo prevelikega navdušenja. Torej naj ti bog pomagaj v tvoji slepi ekonomski zagledanosti v privatne železnice, ostali pa upajmo na zdravo razumsko presojo merodajnih ekonomistov in politikov.
Slovenska koalicijska barantaška politika, ki že 25 let vodi državo ne sme upravljati z nobeno državno investicijo več, ker preprosto v koalicijskih izsiljevanjih preveč denarja izgine. Za državo je najboljša rešitev večinski volilni sistem, kajti če nič drugega, izognili se bomo izsiljevanj manjših strank, ki bi kot npr. Erjavčeva preprosto izginile. Kaj se pa tiče zdrave razumske presoje ekonomistov poglej Mramorja, ki s predlaganim 15% višjim davkom na kapital uspešno odganja tuje investitorje...Po domače, okrog vlade bi težko našli ekonomiste, je pa veliko mistikov.
sporočil: 4.311
Zadnja sprememba: Gustl 10.06.2016 10:46
[Inside]Ti,ki mene sploh ne poznaš, me obdolžuješ, da sem 25 let kradel, ali se zavedaš, da te lahko tožim in boš plačal odškodnino? Sicer pa naprošam moderatorja, da to neumnost umakne, ker bom ukrepal tudi proti časopisu, ki je po sodbi evropslega časopisa odgovoren za objave na forumih.
Kar se pa tiče gradnje AC in kanaliziranja doberšnega dela investiranega denarja v druge namene, ne samo Zidarjev žep, si pa ravno toliko sodeloval kot jaz in vsak drug državljan RS.
sporočil: 30.415
V Sloveniji javnega denarja za drugi tir nikoli ne bo, ker vlada
meni, da bi s tem zapravljanjem prikrajšala javni sektor, tudi
zadolžiti za drugi tir se ne želi, ker Mramor ima občutek, da bo
tudi ta denar odtrgan od lačnih javnosektorskih ust. Torej, za
drugi tir so na razpolago le evropska sredstva, ki jih Bruselj na
podlagi 1,5 milijardne vladnoekonomske šlamparije nikoli ne bo dal,
no ostane še državno-zasebno partnerstvo in verjetna zahteva
Bruslja, da pri projektu mora zasebni partner imeti 99% vpliv in ne
sme biti iz Slovenije in povezan s Slovenijo. Bilo bi odmevno
glasovanje v vladi o zasebnem partnerju in Erjavčeva zahteva da bo
»za«, če se pokojnine povečajo za 5%.
Strani: 1