Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Avto, ki skoraj sam vozi, masira in pije po kapljicah
Strani: 1
sporočil: 6.972
samo še cena, pol grem po limit v Kopersko Banko za enih petnajst
let, da me čisto pri miru pustijo, pol pa še kreditek za nekaj let,
glih prov.
sporočil: 3.218
Bom ponovil. Nehajte nategovati ljudi z vašimi laboratorijskimi
porabami goriva, ki z realnostjo nima ničesar skupnega. Drugače pa,
čestitke Lešniku za dosežek.
sporočil: 3.720
Bencinski S 500, poganja ga 5,5 litrski V8 biturbo, sedaj zmore 335
kilovatov (455 konjskih moči) in v povprečju porabi 8,6 litra
bencina na sto kilometrov.
:) Ja, ja...
:) Ja, ja...
sporočil: 5.993
Avionska poraba goriva je bila vedno zvezda stalnica Mercedesov in
kar nekaj jih je ki so presedlali z debelimi denarnicami na Toyoto
sporočil: 3.738
lep avto, a z vsemi dodatki in šaro izgublja prvinskost....senzor
tu, tam, nekaj piska, opozarja, pa računalnik, navigacija, lučke tu
tam..samo še avomat za kavo, hladilnik...in..dnevna soba na
kolesih?.....kje je tu izvirni užitek v vožnji, bolj malo...res
lahko uživaš le da te vozi šofer in se sprostiš na zadnjih
sedežih...če je to point.
sporočil: 2
čas vnosa: 15.05.13 23:57
Čestitke Lešniku, pa vse slabo ljudem na ljubljanski fakulteti
arhitekture, ki so ga trikrat zavrnili. Človek mora res iti v
tujino, da uspe!!
sporočil: 122
Pa ravno včeraj sem videla model S 65 AMG 12 V biturbo v Mariboru.
Da te zvije, če imaš rad avtomobile. Sta si pa na zunaj zelo
podobna. Če samo pogledaš kakšna je amaturka pri novem - joj, jaz
sem ženska obsedena z avtomobili. Je pa res, da imam raje BMV,
mogoče pa je čas, da menjam.
Tako, zdaj pa grem takoj po srečko za super loto za miljonček, pol pa v nakup ;)
(vzdevek madam)
Tako, zdaj pa grem takoj po srečko za super loto za miljonček, pol pa v nakup ;)
(vzdevek madam)
sporočil: 77
Daimler S
vedno bolj grd, vedno bolj japijevski, preveč vpadljiv, mehansko vedno bolj problematičen.
Upam da je vsaj obdržal super udobnost in umirjenost pri vožnji.
vedno bolj grd, vedno bolj japijevski, preveč vpadljiv, mehansko vedno bolj problematičen.
Upam da je vsaj obdržal super udobnost in umirjenost pri vožnji.
sporočil: 148
po treh letih vam bo zarustal, crknala bo masaža, nova bo kakega
jurčka. Nikoli več ne kupim teh jajc.
sporočil: 13.528
[alek14]Problem je ker ni standardov glede izvajanja testov, ki jih lahko izvajajo v inertnem okolju (skoraj v vakuumski cevi, če hočeš), z izključenimi vsemi porabniki v avtu (celo alternator izklopijo, tako da se elektrika napaja izključno iz akumulatorja), najbrž so gume ustrezno obrušene, tla gladka kot šipa in verjetno imajo še veliko fint, o katerih se nam niti še sanja ne. Skratka nateg potrošnikov in zakonodaje...
> [aleksander]
> Bom ponovil. Nehajte nategovati ljudi z vašimi laboratorijskimi porabami goriva, ki z realnostjo nima ničesar skupnega. Drugače pa, čestitke Lešniku za dosežek.
V demokraciji je vse naša krivda. He, he. :)
Imam nov, nemški avto, ki by the book porabi 4,5 l/100km, pa ga pod 6 l/100km težko dobim.
Žal je tako, da je EU sprejela standard po katerem morajo avtomobili zmanjšati povprečno porabo na 5l do 2012. Težava je v tem, ker je dogovor baziral na "dogovoru", da se meri poraba po stari normi, ki pa je v EU obvezna.
Nova norma je že v pripravi en.wikipedia.org/wik...ving_Cycle
a ne bo (še dolgo?) sprejeta, ker bi škodila proizvajalcem, kjer so odstopanja velika. To pa so zlasti nemški avtomobili. Ti lobirajo (zlasti VAG (VW-Audi-Seat-Škoda...)), da se prava poraba ne bi objavljala.
sporočil: 406
[privatnik 77]sej, moj frend ima ML 07, kupil je praktično novega, pa je šlo vse, kar lahko gre, ima pa 230.000 km ( 2x zračno vzmetenje, turbina, menjalnik, oba zadnja fedra...) pa ni šans, da kdaj sploh pomislim o nakupu takih jajc.
po treh letih vam bo zarustal, crknala bo masaža, nova bo kakega jurčka. Nikoli več ne kupim teh jajc.
poleg tega so mu na MB rekli, če jim pošlje računalnik, ko je crknil, v tovarno, da mu za novega dajo 30% sconto hahaha....
nič ti ni jasno, kajti če ti tak avto ukradejo, v tovarni lahko računalnik enostavno ugasnejo in je avto oz motor neuporaben.
sporočil: 1.301
[sober]jaz mam pa od istega letnika un francoski šrot od citroena... ampak, na hudiču šlamapastemu v vsem tem cajtu ni crknlo še nič... :(
> [privatnik 77]
> po treh letih vam bo zarustal, crknala bo masaža, nova bo kakega jurčka. Nikoli več ne kupim teh jajc.
sej, moj frend ima ML 07, kupil je praktično novega, pa je šlo vse, kar lahko gre, ima pa 230.000 km ( 2x zračno vzmetenje, turbina, menjalnik, oba zadnja fedra...) pa ni šans, da kdaj sploh pomislim o nakupu takih jajc.
poleg tega so mu na MB rekli, če jim pošlje računalnik, ko je crknil, v tovarno, da mu za novega dajo 30% sconto hahaha....
sporočil: 13.528
[alek14]Kakorkoli, rezultat je takšen, da tisto kar objavijo kot poraba v mestni vožnji dosežeš na relaciji, medtem ko je poraba v dejanski mestni vožnji približno 2X to kar objavijo kot relacijska vožnja..
> [vickibedi]
> > [alek14]
> > > [aleksander]
> > > Bom ponovil. Nehajte nategovati ljudi z vašimi laboratorijskimi porabami goriva, ki z realnostjo nima ničesar skupnega. Drugače pa, čestitke Lešniku za dosežek.
> >
> > V demokraciji je vse naša krivda. He, he. :)
> > Imam nov, nemški avto, ki by the book porabi 4,5 l/100km, pa ga pod 6 l/100km težko dobim.
> >
> > Žal je tako, da je EU sprejela standard po katerem morajo avtomobili zmanjšati povprečno porabo na 5l do 2012. Težava je v tem, ker je dogovor baziral na "dogovoru", da se meri poraba po stari normi, ki pa je v EU obvezna.
> > Nova norma je že v pripravi en.wikipedia.org/wik...ving_Cycle
> >
> > a ne bo (še dolgo?) sprejeta, ker bi škodila proizvajalcem, kjer so odstopanja velika. To pa so zlasti nemški avtomobili. Ti lobirajo (zlasti VAG (VW-Audi-Seat-Škoda...)), da se prava poraba ne bi objavljala.
>
> Problem je ker ni standardov glede izvajanja testov, ki jih lahko izvajajo v inertnem okolju (skoraj v vakuumski cevi, če hočeš), z izključenimi vsemi porabniki v avtu (celo alternator izklopijo, tako da se elektrika napaja izključno iz akumulatorja), najbrž so gume ustrezno obrušene, tla gladka kot šipa in verjetno imajo še veliko fint, o katerih se nam niti še sanja ne. Skratka nateg potrošnikov in zakonodaje...
Nategi so, vendar gre za čisto izkoriščanje predpisa. Avto za test sicer ni nič prirejen (= je enak kot ga kupiš). Gre za to, da so testni pogoji taki, da pride poraba zelo nizka. Vsi 4 valjni avtomobili imajo najnižjo porabo nekje okoli 60-70 km/h. Tam npr. moj BMW doseže porabo malce nad 3l/100 km. Problem testa je v tem, da se v celoti opravlja v bližini te optimalne hitrosti. Proizvajalci so zadnji 10 let zelo znižali notranje trenje motorja, ki pri 70 km/h omogoča tako nizko porabo. Ko se peljem normalno 140 km/h, je pa poraba 6l/100km. Pri hitrostih nižjih od 60 km/h, pa poraba spet silno narašča (nižje prestave!). Da bi dosegli realen rezultat, bi morali mestno vožnjo simulirati pri nižjih hitrostih, zunaj mesta pa pri večjih (npr. dalj časa pri 130 km/h). Pri mestni vožnji bi to kazalo početi s prižgano klimo in začeti z mrzlim motorjem.
sporočil: 5.518
Lešnik lahko da za tri svete maše, da ga niso sprejeli v Sloveniji,
ker bi potonil v povprečju in iz njega ne bi bilo nič.
Strani: 1