Zasebnost
58 min
Odločanje Fursa: če vam vaše podjetje ni vrnilo posojila, bo davek ob zaprtju podjetja višji
1 ura
Skupščina Telekoma brez presenčenj
1 ura
EU s carinami nad kitajske proizvajalce TiO2; delnica Cinkarne navzgor, uprava utegne popraviti načrte 4
3 ure
Banke do konca aprila s 57 odstotkov več dobička kot v istem obdobju lani
3 ure
Kdo bo v Ljubljani najel sto tisoč kvadratnih metrov novih poslovnih prostorov?
4 ure
Načrt za zjokat: delež ljudi brez zdravnika bi zmanjšali šele do leta 2031 8
4 ure
NLB na borzi prvič vredna 2,5 milijarde evrov 6
4 ure
Dars v EIB po 120 milijonov evrov kredita za novomeško obvoznico 3
5 ur
Fiatova mestna panda je postala velika in tudi električna
5 ur
Vučić za FT: Leta 2022 je Srbija ustavila projekt rudnika litija, zdaj ga je pripravljena obuditi 2
5 ur
Delničarji NLB potrdili dividendo in 3 nadzornike
6 ur
Kako postati izvoznik leta 2024
6 ur
Evropska uredba o obnovi narave je dokončno sprejeta, kar je omogočila kljubovalna avstrijska ministrica 1
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Stroški dela v EU v prvem četrtletju medletno višji za 5,5 odstotka
6 ur
Slovenija dobila prvega proizvajalca konstrukcijskega križno lepljenega lesa za hiše in bloke
7 ur
V Kopru je pristala kontejnerska ladja Astrid Maersk. Zakaj je to pomembna novica? 3
7 ur
Suzuki swift ostaja eden najpreprostejših avtov
8 ur
Tako Gradec in Celovec postajata gospodarsko območje z izjemnim potencialom (Oglas)
9 ur
SRC.SECURE – storitve, ki poskrbijo za zdravo IT-okolje (Oglas)

Strani: 1

FIN-330867 sporočil: 661
[#2015940] 20.02.13 13:54
Odgovori   +    9
Za ureditev kolesarske poti med Brezovico in Logom je bilo dodeljenih za 4,4 milijona evrov evropskih sredstev.
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je izdalo odločbo o dodelitvi sredstev za izgradnjo tri kilometre dolgega pododseka kolesarske steze Brezovica - Log.

1,46 M evrov na km? A so projekt pripravljali na DARSu ali so pa najeli zunanje stručnjake tipo Zidar/Črnigoj?
anon-84062 sporočil: 1.393
[#2016091] 20.02.13 15:04
Odgovori   +    3
Za vožnjo iz ene vasi v drugo bo taka steza čisto koristna, ampak za vožnjo na večje razdalje bi bila asfaltirana steza po južni strani avtoceste (po barju) precej koristnejša in cenejša. Večina bi lahko potekala po makadamskih kolovozih, ki trenutno služijo izogibanju zastojem na glavni cesti, ali pa ob AC nasipu.

S tem bi se izognili menjavam med levo in desno stranjo ceste na vsakih nekaj km, ki so tipične za tovrstne kolesarske steze, ter grbinam in ostrim zavojem ob križiščih in izvozih. Slednji so sicer nepotrebni, ampak doslej skoraj nobene steze niso znali speljati naravnost.
Neuvrscen sporočil: 1.779
[#2016526] 20.02.13 19:41
Odgovori   +    3
Med Brezovico in Vrhniko pravzaprav že obstaja dokaj urejena peš in kolesarska pot po trasi nekdanje železniške proge (s še kar nekaj vidnimi ostanki). Večinoma je makadamska (razen v Drenovem Griču, kjer služi tudi za dovoz do hiš) in tudi zaprta za avtomobilski promet (predvsem med Vrhniko in Drenovim Gričem). Malo tricky je le pri Logu, kjer AC povozi traso. Morda bi zaradi kolesarjev (manj gumi defektov) lahko asfaltirali celotno traso, ampak če to košta 6 milijonov, pa še to le za 3 km med Brezovico in Logom??!?
anon-84062 sporočil: 1.393
[#2016558] 20.02.13 20:01 · odgovor na: Neuvrscen (#2016526)
Odgovori   +    2
Mislim, da ravno na tem odseku (Med Brezovico in Logom), kjer omenjajo novogradnjo kolesarske steze, stare železniške trase ni več.

Se pa strinjam, da bi bila južno od Loga železniška trasa odlična. Naprej proti Ljubljani bi mi bila pot na barjanski strani AC ljubša, mostovi čez AC pa so na tem delu tudi kar gosti.
anon-308425 sporočil: 7
[#2016618] 20.02.13 20:49
Odgovori   +    3
čas vnosa: 20.02.13 20:22
Projekt kolesarske povezave Brezovica - Vrhnika - Log
Tukaj bi v članku verjetno namesto Log moralo pisati Logatec ...
anon-52136 sporočil: 35
[#2017265] 21.02.13 09:45 · odgovor na: anon-84062 (#2016558)
Odgovori   +    2
Tudi mi veliko uporabljamo staro železnico in je super tudi otroci za v šolo jo uporabljajo, je pa fina ker ni avtov čisto zraven in se lahko sprehajaš ali pa voziš s kolesom v tišini. Pa tudi to je da ni stalno teh uvozov in izvozov pa spreminjanje smeri enkrat na levi drugič na desni strani ceste. Je pa meni bolj všeč neasvaltirana kot pa če je še asvalt. Tudi za tekače ki jo dosti uporabljajo. Glede prepišenih gum pa tako da rekreativci si tu ne bom prepičli gume, vsaj zaradi kamna ne, če bi bilo kaj drugega na poti. Tisti s specialkami pa se tudi po asvaltiranih kolesarskih stezah ne vozijo so večinoma vedno na cesti.
Pa tisti kolovoz po ''morostu'' je tudi super. Včarih srečaš kakšen traktor ali pa kakšen avto pride ampak avto je bolj izjema kot pravilo.
Bi bilo dobro da se na eno traso osredotočijo in ne delajo flik enkrat ob cesti in drugič po stari železnici.
anon-180631 sporočil: 15
[#2017371] 21.02.13 10:31 · odgovor na: Neuvrscen (#2016526)
Odgovori   +    3
Ne razumem ,zakaj je treba graditi novo kolesarsko stezo poleg obstoječe glavne ceste ,polne grbin , slabega zraka in hrupa od gostega motornega prometa.
Lahko bi po mojem mnenju le asfaltirali opuščeno želežniško proge Brezovica-Vrhnika za mnogo manj denarja.Ta trasa bi bila zelo zanimiva za družinske nedeljske izlete, podobno kot je asfaltirana železniška trasa v zgornje savski dolini.
chef sporočil: 2.987
[#2017386] 21.02.13 10:35 · odgovor na: anon-180631 (#2017371)
Odgovori   +    0
Zato, ker je na tem mestu trasa "povožena" z AC. Če pa želiš vse to, o čemer ti pišeš, pa je dovolj da se premakneš na makadam na Barje ob avtocesto (verjemi pa, da zrak ni nič boljši, hrupa pa nič manj)
anon-84062 sporočil: 1.393
[#2017476] 21.02.13 10:56 · odgovor na: anon-180631 (#2017371)
Odgovori   +    1
[mkanduse]
Ne razumem ,zakaj je treba graditi novo kolesarsko stezo poleg obstoječe glavne ceste ,polne grbin , slabega zraka in hrupa od gostega motornega prometa.
Odgovor imaš v članku: ker je kolesarska steza samo izgovor za črpanje sredstev ob urejanju komunalne infrastrukture.

Strani: 1