Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek V Beograd z vlakom le še enkrat dnevno
Strani: 1
sporočil: 17
Slabše kot v K.u.K. monarhiji.
Ukinja se tudi Beograd - Zürich?
in smo zaprti na brdoviti Balkan!
Atene, Milano, Pariz, Orient exspres....bila je nekoč železniška postaja v Ljubljani.
Ukinja se tudi Beograd - Zürich?
in smo zaprti na brdoviti Balkan!
Atene, Milano, Pariz, Orient exspres....bila je nekoč železniška postaja v Ljubljani.
sporočil: 14.015
[ivanhribar]Zdaj ko smo ostali praktično brez mednarodnih vlakov, bodo gradili super moderno železniško postajo, na kateri bo na maketi vozil mali modelček Orient expressa.
Slabše kot v K.u.K. monarhiji.
Ukinja se tudi Beograd - Zürich?
in smo zaprti na brdoviti Balkan!
Atene, Milano, Pariz, Orient exspres....bila je nekoč železniška postaja v Ljubljani.
sporočil: 2.807
Čudno res, pri takšni odločnosti naših glede posodabljanja železnic
bomo v kratkem lahko vse proge ukinili, saj nas bodo vse mednarodne
povezave obšle. Ne vem zakaj plačujemo drage študije izvedljivosti
in ne vem kaj še, ostali pa gradijo in modernizirajo proge - mimo
Slovenije, da ne bo pomote.
sporočil: 2.505
Joj! Niso poslušali dr. Tureka, da se da še zadolževati, pa naj
vlaki kar prazni vozijo. To, je pa, če nisi obveščen.
sporočil: 17
[fibonaci]Mojster arhitekt Suhadolc je pred nekaj leti z enostavnimi izračuni dokazal, da je še sedanja železniška postaja prevelika za eksponenten upad potnikov.
> [ivanhribar]
> Slabše kot v K.u.K. monarhiji.
> Ukinja se tudi Beograd - Zürich?
> in smo zaprti na brdoviti Balkan!
> Atene, Milano, Pariz, Orient exspres....bila je nekoč železniška postaja v Ljubljani.
Zdaj ko smo ostali praktično brez mednarodnih vlakov, bodo gradili super moderno železniško postajo, na kateri bo na maketi vozil mali modelček Orient expressa.
lahko se pelješ na Dunaj...traja dve uri dlje kot na začetku 20.stoletja.
V Ribnico, Kočevje vlak ne vozi.
V Tržič, na Vrhniko pomnijo samo še stari ljudje.
Iz Celja v Slovenj Gradec so vrli titovi velenjčani podrli progo.
V Borovško vas, v Rateče so se vozili preveč domoljubni Slovenci.
Proga iz Gorice čez Kras v Trst je bila prenevarna komunistom.
V Pulj, prodani in podarjeni Pulj, vlak ne vozi po slovenskih tirih nikogar več.
Iz Prevalj na Korrroško bo vozil vedno več samorastnikov, lačnih kruha in dela!
sporočil: 515
Zadnja sprememba: kimi12345 02.12.2012 11:39
Vseeno mi je za vlake ki gredo na jug. Ampak Budimpešta pa Beljak
to pa je katastrofa. Če bi imeli vsaj normalno progo do Budimpešte
in en normalen vlak, bi se nam število turistov precej povečalo,
ampak ker ga nimamo gredo tursti raje na druge po oddaljenosti
enako oddaljene ampak hitreje dosegljive destinacije. Za Beljak pa
je povezava na železnico za München kar pa je katastrofa, sedaj bom
moral izgleda vedno z avtom v Slovenijo za vikend. Sicer pa ne
rabimo novih postaj, ker so postaje čisto v redu (tudi če izgledajo
malo bolj tako tako) prvo kar rabimo so novi tiri po katerih se da
vozit 200km/h. Tam se odloča uspešnost železniškega prometa (torej
koliko časa potuješ) ne pa koliko časa stojiš na postaji v
Ljubljani, Mariboru ali Kranju. Važno je v koliko časa prideš iz LJ
v Koper če je primerljivo z avtomobilom bo kdo zamenjal avtomobil
za vlak, če ne bo pač ostalo tako kot je. Sramota je to da vlak iz
LJ do MS vozi več kot 5 ur. V petih urah si v Nemčiji z ICE vlakom
iz Münchena do Berlina (kar je enako okrog 550km).
sporočil: 14.015
[ivanhribar]Edina smiselna investicija v Ljubljani je železnico adaptirati in uporabiti za mestni/primestni promet, če je to mogoče.
Mojster arhitekt Suhadolc je pred nekaj leti z enostavnimi izračuni dokazal, da je še sedanja železniška postaja prevelika za eksponenten upad potnikov.
sporočil: 17
[fibonaci]Fibonaci prijateljsko, je mogoče!
> [ivanhribar]
>
> Mojster arhitekt Suhadolc je pred nekaj leti z enostavnimi izračuni dokazal, da je še sedanja železniška postaja prevelika za eksponenten upad potnikov.
>
Edina smiselna investicija v Ljubljani je železnico adaptirati in uporabiti za mestni/primestni promet, če je to mogoče.
A pozabil si preddejanje: odstraniti sedanjo mafijo!
sporočil: 14.015
[ivanhribar]tudi tu menda ni več nobenega mednarodnega vlaka, iz Ljubljane do Šentilja moraš zamenjati najmanj 2 ali celo 3 lokalne vlake...
lahko se pelješ na Dunaj...traja dve uri dlje kot na začetku 20.stoletja.
dokler potem v Spilfeldu ne prideš na normalno moderno železnico.
btw, v Gradcu železniški promet še vedno čisto normalno funkcionira, pa imajo še vedno staro k.u.k. železniško postajo, seveda moderno obnovljeno, ampak niti ne kaj dosti razširjeno, investirali so edino v ureditev trga in podzemnega prehoda proti mestu... pa seveda v številne podvoze in protihrupne ograje, ki so postavljene praktično po vsem mestu, tako da tudi najbližji stanovalci vlake komaj slišijo, vidijo pa sploh ne.
sporočil: 14.015
[ivanhribar]Seveda, ta ljubljanski kolodvor je tipičen mafijaški primer za učbenike. Vsem bi se dopadlo, če bi mesto imelo super moderen kolodvor, narediš eno poceni maketo, danes je to najmanjši problem, dokler narod ne nasede na lepe risbice in zahteva od politike, naj se naredi pa ni važno koliko stane...
>
> Edina smiselna investicija v Ljubljani je železnico adaptirati in uporabiti za mestni/primestni promet, če je to mogoče.
Fibonaci prijateljsko, je mogoče!
A pozabil si preddejanje: odstraniti sedanjo mafijo!
od tu naprej pa mafija dobro obvlada izvedbo takega družbeno koristnega posla :)
sporočil: 399
se strinjam tudi jaz..za jug me res ne zanima kaj preveč, škoda
povezav Benetke, Beljak, Švica, Munchen. Seveda, posodobit to
železnico.
Se spominjam, kot majhen otrok sem v Brezovici parno lokomotivo, ki je bila na prvem tiru postaje Brezovica v smer Vrhnika. Komunisti, uspešneži, iničili progo do Trbiža, proga do Tržiča, proga do Kočevja se obnavlja počasneje, kot v času A-O monarhije. Drugi tir proge Maribor-Šentilj ste tračnice šenkali Albaniji. Koliko ste dobili od tega...a ja...socialistična pomoč samodržca TITA prijatelju Enverju.
Škoda, uničujete še to, kar ostaja....res, samo še lokalni vlaki bodo ostali.
Se spominjam, kot majhen otrok sem v Brezovici parno lokomotivo, ki je bila na prvem tiru postaje Brezovica v smer Vrhnika. Komunisti, uspešneži, iničili progo do Trbiža, proga do Tržiča, proga do Kočevja se obnavlja počasneje, kot v času A-O monarhije. Drugi tir proge Maribor-Šentilj ste tračnice šenkali Albaniji. Koliko ste dobili od tega...a ja...socialistična pomoč samodržca TITA prijatelju Enverju.
Škoda, uničujete še to, kar ostaja....res, samo še lokalni vlaki bodo ostali.
sporočil: 658
Nov oglas slovenske turistične agencije:
"Turisti, študenti, avanturisti - Slovenija vas čaka! (opomba: mednarodne poceni železniške in letalske povezave ne obstajajo več, pridite z vlakom/letalom do bližnjega Gradca, Trsta, Benetk, Dunaja, Zagreba, Budimpešte, potem si sami najdite prevoz-lahko tudi peš)"
"Turisti, študenti, avanturisti - Slovenija vas čaka! (opomba: mednarodne poceni železniške in letalske povezave ne obstajajo več, pridite z vlakom/letalom do bližnjega Gradca, Trsta, Benetk, Dunaja, Zagreba, Budimpešte, potem si sami najdite prevoz-lahko tudi peš)"
sporočil: 5.963
+
Na, zdaj si pa naredo s*anje. Si jim dal idejo za nove študije, analize, svetovalce, itd. To so resne zadeve, se ne smeš tak za=bavat. wink
P. S. F totem Maribori naj obnovijo železniško postajo. ffff
Na, zdaj si pa naredo s*anje. Si jim dal idejo za nove študije, analize, svetovalce, itd. To so resne zadeve, se ne smeš tak za=bavat. wink
P. S. F totem Maribori naj obnovijo železniško postajo. ffff
sporočil: 12.861
To je popolnoma v skladu s tem, da nas bodo transportne poti obšle,
ker smo zmedena mafijska država. Zadnji žebelj v krsto pa bodo novi
hitri progi Avstrija-Trst in Madžarska-Rijeka, potem se bo pretovor
izognil luki Koper.
sporočil: 1.517
Zadnja sprememba: anon-51551 02.12.2012 13:25
[macon]Tako je tudi prav !! V stanju, kakršnem smo, si naravnost želim, da se nas začne celotna Evropa izogibat "kot hudič križa"! Drugega si ne zaslužimo. Pozivam pa oblast, da ČIMPREJ ogradi z zidom celotno državo. Mogoče, a še to dvomim, bi potem raji možgani začeli delovati !
To je popolnoma v skladu s tem, da nas bodo transportne poti obšle, ker smo zmedena mafijska država. Zadnji žebelj v krsto pa bodo novi hitri progi Avstrija-Trst in Madžarska-Rijeka, potem se bo pretovor izognil luki Koper.
sporočil: 5.640
izgleda da vsi sosedi slutijo, da bomo lahko kmalu začeli samo še
potovanje navzgor, zato tako zapirajo limije ?
pa tak fajn smo bli press
pa tak fajn smo bli press
sporočil: 4.944
[fibonaci]Hehehehe, po vseh teh ukinitvah mednarodnih vlakov in povezav se bomo namesto prevažali z njimi samo še igrali z modelčki Mehanotehnike Izola, kajti njihov katalog kar "poka po šivih" od tovrstnih izdelkov. In SLO železničarska mafija bi se morala skrčiti iz 10000 ljudi na kakšnih 3000, ostali mešalci megle pa iz železničarske sinekure v realni sektor in na trg s konkurenco, česar jih je seveda "na smrt" strah. Oni bi raje direkt v penzijo.
> [ivanhribar]
> Slabše kot v K.u.K. monarhiji.
> Ukinja se tudi Beograd - Zürich?
> in smo zaprti na brdoviti Balkan!
> Atene, Milano, Pariz, Orient exspres....bila je nekoč železniška postaja v Ljubljani.
Zdaj ko smo ostali praktično brez mednarodnih vlakov, bodo gradili super moderno železniško postajo, na kateri bo na maketi vozil mali modelček Orient expressa.
BTW.
Prjatu fibonaci tvoja skepsa glede superduper modernizacije železniškega omrežja je upravičena in naši vložki vanjo so(bodo), tako kaže, res tvegana investicija. Lahko pa zlobnim tujcem aka zajebanim kapitalistom prepustimo posodobitev našega železniška omrežja, tako da bodo potem na brzino in na izi s supermodernimi kompozicijami drveli skozi Slovenijo dalje na Balkan in naprej.
sporočil: 539
Pozabili ste napisat, da je ukinitev povezave tudi zaradi novega
cenika. Hrvaške železnice namreč zahtevaju 700 000 EUR za uporabo
njihove infrastrukture in to samo za en vlak. Enostavno ni več
rentabilno, če je sploh kdaj bilo?
sporočil: 14.015
[jurijjurij]xexe, če imaš kakšne dobre zveze v Mehanotehniki, bi lahko naredili kak super duper China express na liniji Ljubljana-Peking, čas vožnje uro ali dve, toliko še imajo ljudje potrpljenja da bi gledali v živo, Zoki pa bo ziher dal kakšen primeren plac za predstave...
Hehehehe, po vseh teh ukinitvah mednarodnih vlakov in povezav se bomo namesto prevažali z njimi samo še igrali z modelčki Mehanotehnike Izola, kajti njihov katalog kar "poka po šivih" od tovrstnih izdelkov. In SLO železničarska mafija bi se morala skrčiti iz 10000 ljudi na kakšnih 3000, ostali mešalci megle pa iz železničarske sinekure v realni sektor in na trg s konkurenco, česar jih je seveda "na smrt" strah. Oni bi raje direkt v penzijo.
pa da zajebemo cel svet, da si ne bodo mislili kaj smo mi :))
sporočil: 4.944
[gsavli]Yeah, you are right.
> [fibonaci]
> > [jurijjurij]
> >
> > Hehehehe, po vseh teh ukinitvah mednarodnih vlakov in povezav se bomo namesto prevažali z njimi samo še igrali z modelčki Mehanotehnike Izola, kajti njihov katalog kar "poka po šivih" od tovrstnih izdelkov. In SLO železničarska mafija bi se morala skrčiti iz 10000 ljudi na kakšnih 3000, ostali mešalci megle pa iz železničarske sinekure v realni sektor in na trg s konkurenco, česar jih je seveda "na smrt" strah. Oni bi raje direkt v penzijo.
> >
>
> xexe, če imaš kakšne dobre zveze v Mehanotehniki, bi lahko naredili kak super duper China express na liniji Ljubljana-Peking, čas vožnje uro ali dve, toliko še imajo ljudje potrpljenja da bi gledali v živo, Zoki pa bo ziher dal kakšen primeren plac za predstave...
>
> pa da zajebemo cel svet, da si ne bodo mislili kaj smo mi :))
Vsa sreča, da se da tudi manjšo železniško postajo (če bo prišlo do krčenja projekta) narediti za ful keša. Županković to dobro obvlada, kar je pokazal na primeru stožiškega fuzbal stadiona, ki po ceni na eno sedišče ne zaosatja za alianz ali veltins areno. Tako lahko naredimo tudi železniško postajo za 1000 potnikov dnevno, ki bo koštala 2 mrd EUR. Samo prave ljudi je treba zraven spustit.
sporočil: 9.333
Še malo pa bo vozil le
še vlak brez voznega
reda, sem ter tja, sred
balkanskega nereda ?
Sodražan
še vlak brez voznega
reda, sem ter tja, sred
balkanskega nereda ?
Sodražan
sporočil: 14.015
[gsavli]xexe, če pa še malo podaljšamo perone proti Mostam, pa imamo lahko na strehi še novo letališče, vse skupaj za dodatnih skromnih par milijardic, saj bo tudi EU kaj prispevala ...
Vsa sreča, da se da tudi manjšo železniško postajo (če bo prišlo do krčenja projekta) narediti za ful keša. Županković to dobro obvlada, kar je pokazal na primeru stožiškega fuzbal stadiona, ki po ceni na eno sedišče ne zaosatja za alianz ali veltins areno. Tako lahko naredimo tudi železniško postajo za 1000 potnikov dnevno, ki bo koštala 2 mrd EUR. Samo prave ljudi je treba zraven spustit.
zakaj bi samo v Riu imeli letališče v centru, ali smo mi kaj slabši?
sporočil: 1.991
[akozelj]Si me prehitel. Sem hotel predlagati, da linija Ljubljana-Beograd ostane, tista Beograd-Ljubljana, se pa zaradi mene tudi lahko ukine. ☺
Vlak na jug z nepovratno karto ,rentabilna poteza železnice .Navali narod trenirkarjev.
Strani: 1