Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Skoraj polovica evropskih voznikov tovornjakov pred upokojitvijo in brez zamenjave
Strani: 1
sporočil: 4.654
Hmmmm, sedaj pa malo drugače.
Glede na vse kar EU počne za zmanjševanje izpustov CO2 in ostale stvari okrog tega, je zanimivo, da se nič ne naredi za samo zmanjševanje tovornega prometa.
V duhu povečanja dobičkov se je ogromno stvari "outsursalo" že do te mere, da ima večkrat en majhen izdelek za seboj tisoče kilometrov.
Po navadi že kot sestavni deli.
Določenih stvari sploh v EU več ne delamo, ampak se pripeljejo tisoče kilometrov daleč.
Mimogrede.
Že sama logistika trgovskih podjetij je taka, da se trgovine oskrbujejo iz glavnega skladišča oziroma logističnega centra.
In recimo solata iz Prekmurja potuje od kmeta v logistični center in potem ponoči nazaj v Prekmurje v trgovino.
Nekoč v Jugoslaviji so bile dobavne poti bistveno krajše.
Pomeni, da smo pred 50 leti živeli res trajnostno, danes pa ne več.
Glede na vse kar EU počne za zmanjševanje izpustov CO2 in ostale stvari okrog tega, je zanimivo, da se nič ne naredi za samo zmanjševanje tovornega prometa.
V duhu povečanja dobičkov se je ogromno stvari "outsursalo" že do te mere, da ima večkrat en majhen izdelek za seboj tisoče kilometrov.
Po navadi že kot sestavni deli.
Določenih stvari sploh v EU več ne delamo, ampak se pripeljejo tisoče kilometrov daleč.
Mimogrede.
Že sama logistika trgovskih podjetij je taka, da se trgovine oskrbujejo iz glavnega skladišča oziroma logističnega centra.
In recimo solata iz Prekmurja potuje od kmeta v logistični center in potem ponoči nazaj v Prekmurje v trgovino.
Nekoč v Jugoslaviji so bile dobavne poti bistveno krajše.
Pomeni, da smo pred 50 leti živeli res trajnostno, danes pa ne več.
sporočil: 1.588
Si ti sploh predstavljaš z vidika kombinatorike, koliko fur bi
bilo, če bi vsaka trgovinica dobila vsak artikel direktno od
proizvajalca?
To bi bilo ogromno fur, kjer bi se peljalo zelo malo robe. Npr. samo 10 kg solate. Tako pa gre en tovornjak iz centralnega skladišča v neko konkretno filialo trgovine s čisto vsemi artikli, ki jih trgovina rabi za nek dan.
To bi bilo ogromno fur, kjer bi se peljalo zelo malo robe. Npr. samo 10 kg solate. Tako pa gre en tovornjak iz centralnega skladišča v neko konkretno filialo trgovine s čisto vsemi artikli, ki jih trgovina rabi za nek dan.
sporočil: 1.588
Je pa tako v vseh panogah, ta imaj vsaj realne možnosti, da bo
tovornjake enkrat vozila umetna inteligenca. Ki pa bo težko kdaj
preoblačila in umivala ostarele Slovence po domovih starejših
občanov.
Evropska politika pa uvaža zgolj muslimane, ki v Evropo ne prihajajo na delo, ampak na socialni turizem. Zato, da se bodo za denar evropskih davkoplačevalcev enkrat tako namnožili, da bodo postali večina. In takrat bodo prevzeli oblast, ukinili demokracijo in človekove pravice ter tu razglasili islamsko državo.
Evropska politika pa uvaža zgolj muslimane, ki v Evropo ne prihajajo na delo, ampak na socialni turizem. Zato, da se bodo za denar evropskih davkoplačevalcev enkrat tako namnožili, da bodo postali večina. In takrat bodo prevzeli oblast, ukinili demokracijo in človekove pravice ter tu razglasili islamsko državo.
Strani: 1