20 min
Navodila EU za prostovoljno poročanje o trajnostnosti za mala in srednja podjetja
20 min
Še prosili bomo za čipe v glavah
21 min
Nemčija julija z 1,8-odstotno inflacijo
36 min
Intesa Sanpaolo v prvem polletju s 5,2 milijarde evrov dobička
1 ura
Kako dolga je slovenska pot od avtomobila k trajnostnim rešitvam mobilnosti 1
1 ura
Za nadgradnjo železniške postaje Ljubljana 175 milijonov evrov iz EU
1 ura
Danes poteče rok za oddajo dohodninske napovedi za vse tiste, ki niste dobili informativnega izračuna
1 ura
Renault razkril novega generalnega direktorja in poslovanje v prvem polletju, ki zbuja optimizem
1 ura
Ste služili prek Airbnbja in Bookinga? Furs dobiva sveže podatke in teh je dvakrat toliko kot lani!
2 uri
Ljubljansko letališče dobiva težko pričakovano povezavo z Barcelono
2 uri
Kmečki protesti zaradi slabe zakonodaje 2
2 uri
Kaj bo nudila brezplačna aplikacija za rastlinske pridelovalce in svetovalce
3 ure
Kako si je Južna Koreja zagotovila največ 15-odstotne carine za prodajo avtov v ZDA
3 ure
Kitajci kupujejo lastnika trgovin Media Markt in Saturn
3 ure
KTM vstal iz pepela: vnovičen zagon proizvodnje v Avstriji je dobra novica tudi za Roto in Talum 2
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Od rešitelja debelosti do borznega luzerja. Je čas za nakup delnice Novo Nordiska?
3 ure
Ljubljanska borza: Telekom Slovenije +1,59 odstotka
3 ure
Tata Motors prevzema Iveco, nastaja globalni velikan med gospodarskimi vozili
4 ure
Drugi največji nemški avtomobilski dobavitelj kljub prestrukturiranju izgublja dodatne milijarde prihodkov

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 4.675
[#3065541] 30.07.25 19:35
Odgovori   +    10
Vsak dan beremo, kako so avtomobilski proizvajalci v težavah.

Kaj res nikomur od njih ne kapne, da naj spet pričnejo izdelovati avtomobile, ki bodo imeli dušo, dnk in bodo avtomobili in ne neki kloni in igračke.

In seveda za razumno ceno.
slovenecnb1 sporočil: 6.295
[#3065552] 30.07.25 20:52 · odgovor na: FIN-544124 (#3065541)
Odgovori   +    6
[]
Vsak dan beremo, kako so avtomobilski proizvajalci v težavah.

Kaj res nikomur od njih ne kapne, da naj spet pričnejo izdelovati avtomobile, ki bodo imeli dušo, dnk in bodo avtomobili in ne neki kloni in igračke.

In seveda za razumno ceno.
To morajo oni lajni povedat in ne biti več bruseljski predpražniki vrag je vzel šalo....
GV-1113 sporočil: 1.606
[#3065555] 30.07.25 21:44 · odgovor na: slovenecnb1 (#3065552)
Odgovori   +    7
Ko bodo ti delavci brezposelni in ne bodo več volili strank, ki imajo v svojih programih ta idiotski zeleni "prehod", pa bo tudi sestava evropskega parlamenta drugačna.

In takrat evropski parlament ne bo več podpiral lajne in njenih neumnosti.

Očitno mora biti storjena velika škoda, da Evropejci dojamejo, da se z "zelenimi" neumnostmi streljamo v koleno.

Kitajci in po novem še Američani pa se nam na ves glas smejijo!
leben1 sporočil: 477
[#3065564] 07:21 · odgovor na: GV-1113 (#3065555)
Odgovori   +    2
Bojim se, da ne bo šlo tako lahko. Do takrat bodo že vpeljali federacijo. Takrat pa ne bo več veta. Saj ne da naši že sedaj poslušno ne naredijo vse, kar rečajov Bruslju. Ne bomo več suvereni, kar pomeni, da bodo šele tedaj dobili polni zagon brez resne opozicije. Juga 2, a na še večjem nivoju in obsegu.
GV-1113 sporočil: 1.606
[#3065590] 12:36 · odgovor na: leben1 (#3065564)
Odgovori   +    4
Jaz sem takoj za evropsko federacijo, z neposredno voljenim evropskim predsednikom (in predsedniškem sistemu), ker bi to pomenilo polnokrvno in delujočo državo! Ne pa neke čudno definirane zveze držav, ki ni ne tič, ne miš. Je samo nekakšno skropucalo, s katerim kot za šalo pometajo razni Trumpi, Putini in Erdogani.

Usoda bi bila potem na nas, evropskih volivcih, da bi izvolili, v kar bi pač verjeli.

Drug problem pa je v tem, da je skoraj vseh evropskih državah, tudi v SLO, nenormalno preveč zelene, LGBTQ in woke agende.

Strani: 1