Strani: 1

FIN-156054 sporočil: 18
[#3059164] 28.03.25 09:49
Odgovori   +    5
Če bi moral vsak lastnik sončne elektrarne kriti vse stroške, tudi tiste ki jih povroča elektroenergetskemu sistemu, se naložba najbrž nikoli ne izplača. Moramo se zavedati, da je net metering tudi neke vrste subvencija, pa odpustki pri omrežnini tudi.
GV-1113 sporočil: 1.192
[#3059173] 28.03.25 10:47 · odgovor na: FIN-156054 (#3059164)
Odgovori   +    11
Zato pa je treba ukiniti vse te nesmiselne subvencije "zelenega" prehoda. Ki je v bistvu itak nateg. Po drugi strani pa s prihranki znižati davke in trošarine.

Čisti računi, dobri prijatelji!
leben1 sporočil: 258
[#3059174] 28.03.25 10:48
Odgovori   +    8
Mnogo pomembneje je imeti poceni elektriko. Neumen nesmisel je, da je sončna elektrika ugodna, ko so cene elektrike visoke. Ta oksimoron že v osnovi izloči drag vir. Da ne rečem stroške menjav po itrošenosti in uničene izrabljenih komponent ki so od vseh okolju najbolj strupene. Pa še subvencije bi prihranili državi za kaj bolj koristnega, če sploh za kaj.
GV-1113 sporočil: 1.192
[#3059185] 28.03.25 14:34 · odgovor na: leben1 (#3059174)
Odgovori   +    2
"Pa še subvencije bi prihranili državi za kaj bolj koristnega, če sploh za kaj."

Za nič! Rabimo vitko državo z nizkimi davki in brez vpletanja v gospodarstvo.

Tudi energetiko je treba prepustiti trgu. Slovensko pa bi bilo sploh smiselno privatizirati, ker "državna" povzroča davkoplačevalcem tako visoke račune za elektriko kot tudi visoke davke.

Ker je bankomat tako za leve kot za desne stranke. In še za določene kriminalne skupine kot so Šaleški lobij in podobni. Da o Holobovem finančnem zaledju, ki mu kupuje oblast, sploh ne govorimo.
FIN-544124 sporočil: 4.080
[#3059186] 28.03.25 14:35
Odgovori   +    4
Nedolgo nazaj sem videl ponudbo, paneli, baterija in toplotna črpalka.

Čez palec 30 tisočakov.

Zraven je bil pripis, da uredijo kreditiranje do 10 let.

Da bo izkoristek večji predlagajo nakup električnega avtomobila.

Pod 30 tisočakov je težko dobiti družinski avtomobil.

Čez 10 let ne bo 60 tisočakov, ampak bo plačano bistvo več.

No, vsak naj sam presodi, če se bo za 10 let zadolžil in plačal 70 ali več tisočakov.

Potem se poraja vprašanje v kakšnem stanju bo vsa ta tehnika po 10 letih, ko bo odplačana ?
GV-1113 sporočil: 1.192
[#3059192] 28.03.25 15:03 · odgovor na: FIN-544124 (#3059186)
Odgovori   +    2
Električni družinski avto boš itak moral zamenjati že po kakšnih treh letih. Ali pa še prej, ker boš izgubil živce zaradi zelo omejene uporabnosti v smislu dosega.

In takrat bo njegova cena malo več kot nič. In zelo težko ga boš prodal, morebiti ti bo celo kar ostal nekje za hišo.
0313EKINX sporočil: 781
[#3059210] 28.03.25 20:05 · odgovor na: GV-1113 (#3059192)
Odgovori   +    1
[GV-1113]
Električni družinski avto boš itak moral zamenjati že po kakšnih treh letih. Ali pa še prej, ker boš izgubil živce zaradi zelo omejene uporabnosti v smislu dosega.

In takrat bo njegova cena malo več kot nič. In zelo težko ga boš prodal, morebiti ti bo celo kar ostal nekje za hišo.
Ne klati neumnosti. EV so ze vsaj 10 let na trgu. In prav nobenega ne poznam, da bi ga po 3 letih prodajal zaradi premajhnega dosega. Pac, ECV kupis, ce ti zadeva odgovarja. Ce ti ne, ga ne bos kupil.... zakaj bi ga kupil, ce se 2 x tedensko peljes od tocke A do tocke B, ki sta oddaljena vec kot 1.000 km?
Ce pa se vozis tako kot jaz, pa bi gotovo brez tezav prezivel z EV. Pa seveda, moras imeti moznost, da ga polnis doma in ne na dragih, hitrih polnilnicah.
Algebra sporočil: 6
[#3059305] 31.03.25 14:02 · odgovor na: 0313EKINX (#3059210)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 29.03.25 09:05
Električarji ste ene prave male hijenice. Razlo pa v tem, da ni profita. Če ne verjameš vprašaj na primer v podjetju hella....

Strani: 1