Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek BMW še ni povsem obupal nad motorji z notranjim zgorevanjem
Strani: 1
sporočil: 2.970
Itak, da so ljudje pri avtomobilskih podjetjih pametni in
razgledani in jim je jasno, da z nekimi populističnimi forami EU
poligikov leta 2035 ne bo nič.
Zato seveda gre razvoj motorjev z notranji izgorevanjem dalje.
Do leta 2035 je kot prvi vprašanje, če bo EU še vedno obstajala in kakšna sploh bo.
do 2035 se bodo vmes še menjali politiki.
In končno bo nekdo moral tem politikom enkrat dopovedat, da pač ne gre, da bi imeli izključno e-avtomobile.
No, zadnja možnost, če ne prej je ta, da bodo ljudje politikom dopovedali, da tako ne gre !!!
Če ne drugače pa na ulicah Evrope peš ali z bicikli !!!
Zato seveda gre razvoj motorjev z notranji izgorevanjem dalje.
Do leta 2035 je kot prvi vprašanje, če bo EU še vedno obstajala in kakšna sploh bo.
do 2035 se bodo vmes še menjali politiki.
In končno bo nekdo moral tem politikom enkrat dopovedat, da pač ne gre, da bi imeli izključno e-avtomobile.
No, zadnja možnost, če ne prej je ta, da bodo ljudje politikom dopovedali, da tako ne gre !!!
Če ne drugače pa na ulicah Evrope peš ali z bicikli !!!
sporočil: 10.844
Hebo vas notranje Izgorevanje....dajte se že enkrat dokončno kaj
naučit, tak motor ne obstaja.
Motor notraje izgori zaradi presežka kisika, do katerga pride običajno zaradi nazadostne količine goriva v mešanici gorivo/zrak, kar povzroči lokalno povišane temperature (EFEKT PLAMENSKEGA REZALNIKA) običajno se stopi čelo bata, ali ventili.... Tak motor je okvarjen zato notranje izgori.
Motor notraje izgori zaradi presežka kisika, do katerga pride običajno zaradi nazadostne količine goriva v mešanici gorivo/zrak, kar povzroči lokalno povišane temperature (EFEKT PLAMENSKEGA REZALNIKA) običajno se stopi čelo bata, ali ventili.... Tak motor je okvarjen zato notranje izgori.
sporočil: 8.037
S temi t.i. izpusti se spet malo tako manipulira.
V članku piše, da bo poraba za 1 l manj na 100 km kot doslej, izpusti (CO2 je tu daleč najbolj obsežen izpust) pa bodo za do 50% manjši kot doslej.
Eh, eh.
Sicer pa je itak merjenje celokupnih izpustov EV-a sploh ena fantastika,... res pa je, da če bi imeli 70% energije skozi vse leto pridobljeno s strani OVE, potem bi že nekako rekli, da je EV docela eko (ekološki vidik baterij gor ali dol).
Pa že trčimo ob problem... razen če teh 70% energije iz OVE predstavlja vsaj 40% EE pridobljene iz jedrskih obratov.
In ker gremo v smer, da se bo to zgodilo... potem je EV realnost, ki se ji ne bomo izognili. Morda ne leta 2030, a 2040 bomo gotovo že tu, vključno s H Cells tech kot eno od pogostih oblik EV.
Gremo step by step. Razvoj je neustavljiv. Zato podpiram sedanja prizadevanja proizvajalcev vozil, da še upgradejo, kolikor se da in kolikor je ekonomsko smotrno, obstoječe avto-batne pogone.
V članku piše, da bo poraba za 1 l manj na 100 km kot doslej, izpusti (CO2 je tu daleč najbolj obsežen izpust) pa bodo za do 50% manjši kot doslej.
Eh, eh.
Sicer pa je itak merjenje celokupnih izpustov EV-a sploh ena fantastika,... res pa je, da če bi imeli 70% energije skozi vse leto pridobljeno s strani OVE, potem bi že nekako rekli, da je EV docela eko (ekološki vidik baterij gor ali dol).
Pa že trčimo ob problem... razen če teh 70% energije iz OVE predstavlja vsaj 40% EE pridobljene iz jedrskih obratov.
In ker gremo v smer, da se bo to zgodilo... potem je EV realnost, ki se ji ne bomo izognili. Morda ne leta 2030, a 2040 bomo gotovo že tu, vključno s H Cells tech kot eno od pogostih oblik EV.
Gremo step by step. Razvoj je neustavljiv. Zato podpiram sedanja prizadevanja proizvajalcev vozil, da še upgradejo, kolikor se da in kolikor je ekonomsko smotrno, obstoječe avto-batne pogone.
sporočil: 13
V enem stavku: "Tako so ventili zaprti dlje časa, energijo, ki
nastane zaradi daljšega pritiskanja batov ob stisnjeno zmes goriva
in zraka, pa motor porabi za pogon 17 kilovatnih ur zmogljivega
generatorja."
DVE POPOLNI BEDARIJI. Sami pogruntajte.
DVE POPOLNI BEDARIJI. Sami pogruntajte.
Strani: 1