3 min
Zakaj se je električnih skirojev treba bati precej bolj kot električnih avtov?
23 min
Francija in politična kriza: pozivi k odstopu Macrona
37 min
Stopnja varčevanja gospodinjstev na območju evra se je v drugem četrtletju povečala
52 min
Delnica Krke tone. V dobrem tednu izgubila 10 odstotkov!
1 ura
Vetrne elektrarne: Kitajci z nizkimi cenami prihajajo nad paradno evropsko panogo
1 ura
Griffin iz Citadela za Bloomberg: Naval na zlato kot varnejše sredstvo je skrb zbujajoče
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Jankovićeva direktorica ne bo vrnila koncesije. Pač pa kaj? 1
2 uri
Microsoft podporo sistemu Windows 10 podaljšal za eno leto
3 ure
Krka dokončno požrla kazen za kartelno dogovarjanje pri svojem najpomembnejšem zdravilu 1
3 ure
NASVET Hiša za dve družini – dovoljenje pa le za enostanovanjsko stavbo: kaj pravi novi gradbeni zakon
3 ure
Aplast do učinkovitejše proizvodnje z digitalizacijo
3 ure
Plača ni vse. Pa vseeno lahko vse uniči. 1
3 ure
Ljubljanska borza: delnica Krke izgubila 4,35 odstotka 3
4 ure
Raziskujemo: V Benečijo na nagajive mehurčke prosecca
4 ure
Nemška industrijska naročila so se avgusta skrčila četrti mesec zapored
5 ur
Francija: Lecornu začenja zadnja pogajanja za izhod iz politične krize
5 ur
Kdo zna trajnost spremeniti v rast? (Oglas)
5 ur
Bruselj danes objavi ukrepe za zaščito evropskega jeklarstva - 50-odstotne carine in nižje kvote 1
5 ur
Dogovor med AMD in OpenAI večinoma podražil delnice japonskih proizvajalcev čipov

Strani: 1

GV-1113 sporočil: 1.876
[#3069371] 26.09.25 16:29
Odgovori   +    13
Meni je zanimivo, da nam Kitajci ponujajo zelo lepo oblikovane SUVe, ki naj bi menda bili na tehničnem nivoju zahodnih znamk.

Ampak na njih pa kitajske "čunga-lunga" gume! Kako naj potem verjamemo, da so ostale komponente na nivoju zahodnih znamk?

Itak pa je cel avto samo tako dober kot je dober njegov najšibkejši člen. Sploh če so to gume.
leon sporočil: 15
[#3070067] 06.10.25 15:34
Odgovori   +    3
Da Kitajska ne zna izdelati kakovostne gume, je videti in občutiti tudi na štirikolesnikih. Kupiš novega in v enem letu RAZPADE vse, kar je na njem gumastega. Občuteno na lastni koži, pri dveh nakupih novih kitajskih vozil. Prvega sem se znebil ravno zaradi takšne izkušnje. Na sugestijo, da bo drugič boljše, če izberem več kot dvakrat dražji model, sem ponovno preizkusil srečo. Zaključek: Nikoli več kitajskega vozila. Ampak res nikoli. Saj fantje na servisu so prijazni, ampak iskreno, škoda je njihovega in mojega časa za takšno ropotijo. Nemška avtomobilska industrija je na preizkušnji zaradi vse slabše kupne moči večine prebivalstva, ne pa zaradi konkurenčnosti kitajske robe.

Strani: 1