Zasebnost

Strani: 1

anon-31139 sporočil: 621
[#19929] 22.11.06 21:45
Odgovori   +    0
Dragi NLB-jevci! Ugotovitve Financ popolnoma držijo. Ta del servisa vam res šepa. Med tem, ko druge borzne hiše svojim komitentom ponujajo on-line pristop, se vsša borzna hiša do strank obnaša popolnoma netržno. Če si z leti nebi zgradil dobro sodelovanje z eno izmed vaših borznih posrednic, ki jo kadar vse odpove smem poklicat tudin na oseben mobitel, bi borzno hišo že zdavnaj zamenjal. Kadar nje ni v službi, pa je katastrofa. Zaradi silne nedosegljivosti je praktično onemogočena sodelava med stanko in borznim posrednikom tekom trgovalnega dne.
anon-164 sporočil: 204
[#19960] 23.11.06 01:02
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-164 23.11.2006 01:03
S to trditvijo se čisto strinjam. Če nebi bilo JN, bi že zdavnaj zapru račun in odšel k drugi BPH. Sploh zadnje čase telefoni zvonijo v prazno. Da o neprofesionalnem odnosu določenih posrednikov niti ne govorim (se predstavim, model slabo sliši, potem mu moram priimek še črkovati in nazadnje izjavi, zakaj nisem priimka takoj povedal; vmes je bilo tudi slišati cmokanje, kot da bi žvečil). Meni lasje pokonci, vrednost delnice se je pa zaradi tega čakanja in pregovarjanja o priimku nekoliko podražila, tako, da sem potem moral kupiti dražje.
anon-77743 sporočil: 186
[#20051] 23.11.06 10:49
Odgovori   +    0
Se popolnoma strinjam! Pa ne samo iz tega vidika, z NLB sem imela že take probleme, da me čudi da jim niso že vsi komitenti ušli drugam. Poraz in prava sramota.
anon-91 sporočil: 755
[#20074] 23.11.06 11:45 · odgovor na: anon-164 (#19960)
Odgovori   +    0
In zakaj ne zamenjate borzne hiše?

Strani: 1