Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Bi lahko naša mitološka geostrateška lega postala slovenska nafta?
Strani: 1
sporočil: 450
Samo s titulo tranzitne države ne bo napredka..! Dajte, novinarji,
enkrat pripraviti pregled cestnin za tovorna vozila po državah,
predvsem sosednjih. Tako bi le enkrat dobili uvid v dejansko
stanje!
sporočil: 1.416
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 14.11.2025 10:06
Koliko in kaj vse Sloveniji manjka, da bi postala Singapur središča
Evrope?(P.S.: Če bi si večina državljanov in prebivalce česa takega že/sploh želela.)
sporočil: 3.421
[]Mislim, da niso toliko prebivalci kot interesi.
prebivalci singapurja :)
Ce bi gledali na njihovo povrsino za zacetek 10 ameriskih baz pri nas, mislim da imajo sami 3.
Po nekih cudnih okoliscinah poznam dokaj dobro vsaj enega, po moje cisto povprecnega singapurca.
Prvo je posel, drugo je vojska, vse ostalo civilna druzba, vera itn je dalec zadaj .Oblast pa seveda totalitarizem ;).
In pa seveda ne pozabit, singapur ima eno veliko zaledje v obliki zelo poceni delovne sile.
sporočil: 3.421
[odvisnik]
> []
> prebivalci singapurja :)
Mislim, da niso toliko prebivalci kot interesi.
Ce bi gledali na njihovo povrsino za zacetek 10 ameriskih baz pri nas, mislim da imajo sami 3.
Po nekih cudnih okoliscinah poznam dokaj dobro vsaj enega, po moje cisto povprecnega singapurca.
Prvo je posel, drugo je vojska, vse ostalo civilna druzba, vera itn je dalec zadaj .Oblast pa seveda totalitarizem ;).
In pa seveda ne pozabit, singapur ima eno veliko zaledje v obliki zelo poceni delovne sile.
Evo za baze se popravljam.
Google pravi, da jih usa nima.
Vprasam tega singapurca ob naslednjem snidenju, kaj je mislil s temi bazami, ki mi jih je omenjal.;)
Je pa res tip precej pacifisticen in mu gre sluzenje vojascine v nos ;)
Odsluzit jo je moral pa vseeno, mislim da nimajo civilnega sluzenja ;)
sporočil: 1.063
Ne. Ker pod levimi vladami ne smemo več graditi cest in pozidati
novih površin. Zahteva Levice in potrdil Holop.
sporočil: 629
Tranzit je slaba razvojna strategija. Storitev se slabša,
infrastruktura stara, počasni smo. Vlak je odpeljal, vsi gredo
okoli nas. Denar je bolje vlagati v storitve, sodobno kmetijstvo,
za ostalo smo premajhni, da bi dosegali kritično maso, ki bi nam
prinašala dodano vrednost.
sporočil: 2.080
Če pa že tranzit, pa na način, da si infrastrukturo financira sam.
Ne pa moramo slovenski davkoplačevalci (pre)plačevati za drugi tir,
ki je v resnici industrijski tir Luke Koper.
Tako pa je potem seveda easy imeti dobiček. Ki pa je pod črto, (če odštejemo vse, kar častimo davkoplačevalci) morebiti celo realna izguba!
In na isti način poslujejo tudi Slovenske železnice, ki so preplačan in s politiko zlizan dinozaver! Tako kot za slovensko enegetiko je tudi za njih in nasploh za vso slovensko logistiko magična beseda PRIVATIZACIJA!
Tako pa je potem seveda easy imeti dobiček. Ki pa je pod črto, (če odštejemo vse, kar častimo davkoplačevalci) morebiti celo realna izguba!
In na isti način poslujejo tudi Slovenske železnice, ki so preplačan in s politiko zlizan dinozaver! Tako kot za slovensko enegetiko je tudi za njih in nasploh za vso slovensko logistiko magična beseda PRIVATIZACIJA!
sporočil: 1.416
[]Se pravi, da sploh ne tako veliko, kot bi kdo mislil na prvi pogled! :-))) :> ;-)
prebivalci singapurja :)
sporočil: 2.167
Zadnja sprememba: 0430ABAKU 18.11.2025 12:29
Med družbami, ki bi lahko prinašale dividende zaradi dobre lege, je iz letalske panoge v državni lasti ostala le še Kontrola zračnega prometa Slovenije.Menda po evropski zakonodaji KZPS ne sme izplačevati dobička (dividend) lastniku (državi).
Menda je naša država že imela take ideje, pa so jih dobili po nosu.
Sicer pa tale naša geostrateška prometna lega res postaja zgolj mitološka.
Kot se zadnje čase rišejo načrti, nas bodo promet tokovi večji del obšli. Rišejo se predvsem obvoznice okoli nas.
sporočil: 708
[leben1]in kakšno je sodobno kmetijstvo?
Tranzit je slaba razvojna strategija. Storitev se slabša, infrastruktura stara, počasni smo. Vlak je odpeljal, vsi gredo okoli nas. Denar je bolje vlagati v storitve, sodobno kmetijstvo, za ostalo smo premajhni, da bi dosegali kritično maso, ki bi nam prinašala dodano vrednost.
Strani: 1

