1 ura
Nekdanji brazilski predsednik Bolsonaro preventivno pridržan
1 ura
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Startupi: zakaj Slovenija še nima samoroga, Hrvati pa dva
4 ure
Trump Ukrajini dal manj kot teden dni časa, da sprejme njegov mirovni načrt
5 ur
Specializirano državno tožilstvo zahteva sodno preiskavo zoper Jankovića 1
5 ur
Opozorilo Lagardove: evropsko gospodarstvo je odvisno od sveta, ki postopoma izginja
5 ur
EURIBOR ne upada več, kako rastejo cene hiš
6 ur
Eli Lilly kot prva farmacevtska družba dosegla tisoč milijard dolarjev tržne vrednosti
8 ur
Mladi prevzemajo ključne vloge pri vstopu podjetij na tuje trge (Oglas)
8 ur
Na robu ustavne večine populističnega brezumja 6
8 ur
Državne dražbe: apartmaja na Čatežu in v Moravcih, policijski avti, stanovanja ...
8 ur
Kdo sploh še potrebuje projektante?  2
13 ur
Vlada z nižjimi stroški navigacijskih storitev cilja na boljšo letalsko povezljivost
17 ur
Bloomberg: Trumpova ekipa razmišlja, da bi dovolila izvoz Nviidnih čipov na Kitajsko
17 ur
Najbolj brani članki danes
18 ur
Kako prepričati šefa, da potrebuje umetno inteligenco 1
18 ur
(okoljske nagrade 2025) Tri prineske: ves čas iščem poti za vsaj še eno ponovno uporabo
20 ur
Bratušek z evropskim komisarjem Cicikostasom pri Nevenki Kržan. Kaj vse je v igri? 1
21 ur
Kripto še naprej krvavi, ameriške delnice spet v zelenem 5
22 ur
Koliko je možnosti, da si Golob pri nacionalizaciji borze premisli? Nič. Koliko glavnih sporov s Hrvaško je Slovenija izgubila? Vse. 10

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 9.013
[#3072794] 19.11.25 19:14
Odgovori   +    4
Avto se bo prodajal, ker ima dovolj kupcev z debelo denarnico. 1% Evropejcev predstavlja 4 mio ljudi. Torej, kritične mase je dovolj za npr. 100 k prodaje takih Porčev.
GV-1113 sporočil: 2.103
[#3072803] 19.11.25 22:22 · odgovor na: FIN-379669 (#3072794)
Odgovori   +    5
Ampak ne verjamem, da si ta en procent najbogatejših želi avta s kitajsko baterijo in kitajskim elektromotorjem. In pri tem še celo mastno plačati premijo za menda nemški luksuz.

Nekoč si kupil Porscheja zato, da si z njim dirkal po nemških avtocestah.

S tem pa lahko voziš 80 do 90 km/h v zavetrju šleparjev, da imaš kolikor toliko normalen potovalni doseg.

Ker če daš gas, boš pa kar naprej zabijal čas za mučno polnjenje tega e-sranja.
FIN-379669 sporočil: 9.013
[#3072807] 19.11.25 22:44 · odgovor na: GV-1113 (#3072803)
Odgovori   +    1
Torej meniš, da so na Poršu "bumbarji", ker trgu ponujajo tak avto?
FIN-544124 sporočil: 5.345
[#3072815] 20.11.25 03:55
Odgovori   +    0
Še ena igračka za tiste z majhnim.
GV-1113 sporočil: 2.103
[#3072825] 20.11.25 08:22 · odgovor na: FIN-379669 (#3072807)
Odgovori   +    2
Verjetno je še bolj bumbarska EU politika, ki jih v to sili.

V praksi pa je tako, da se serijsko zapirajo tovarne (tudi luksuznega) e-sranja. Na primer Audi je popolnoma ukinil proizvodnjo velikih e-tronov, ker jih folk razumljivo pač ni kupoval. In gre za točno isto klientelo, na katero cilja tudi Porsche.
FIN-379669 sporočil: 9.013
[#3072833] 20.11.25 09:44 · odgovor na: GV-1113 (#3072825)
Odgovori   +    1
Bogataši vse bolj kupujejo električna prestižna vozila. Torej trg obstaja. Logično, da potem Porš prodaja, kar trg zanima.
leben1 sporočil: 634
[#3072848] 20.11.25 11:24 · odgovor na: GV-1113 (#3072825)
Odgovori   +    1
Zato proizvodnjo selijo v druge države, na Slovaško na primer. In dodatno, rabljenih ne bo kupil skoraj nihče, razen pod normalno ceno drugih pogonov. Torej še dodaten razlog zapravljanja energije in onesnaževanja za kratkotrajno uporabo. Naredim enkrat in zavržem. S primernim PRom pa prodam prvič bogatašem.
GV-1113 sporočil: 2.103
[#3072851] 20.11.25 13:59 · odgovor na: leben1 (#3072848)
Odgovori   +    2
Točno tako, to je igračka za nekaj ekstravagnatnih nastopačev. Pa še to samo za kakšna tri leta, dokler baterija ne degradira.

Strani: 1