Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 4.579
[#3064602] 14.07.25 13:50
Odgovori   +    8
Bruselj načrtno uničuje EU.

Cel svet se nam smeji, ko sami sebe uničujemo.

EU ne rabi nobenega zunanjega sovražnika.

Edino nekaj zdrave pameti, ki je v zadnjih 20 letih nekam izpuhtela.
comteo sporočil: 673
[#3064607] 14.07.25 15:32 · odgovor na: FIN-544124 (#3064602)
Odgovori   +    1
[]
Bruselj načrtno uničuje EU.

Cel svet se nam smeji, ko sami sebe uničujemo.

EU ne rabi nobenega zunanjega sovražnika.

Edino nekaj zdrave pameti, ki je v zadnjih 20 letih nekam izpuhtela.


Bruselj kriv, da EU proizvajalci ne znajo ali nočejo narediti dober, normalen električni avto?
Kako to, da drugi prodajajo in ne morejo zadovoljiti povpraševanja?

Kdor ni prešel iz nafnih na električna vozila, bo končal kot Nokia ali Kodak.
Bruselj je le želel pomagati, sugeriral, prinašal direktive..... amapk je propaganda fosilne industrije (pomagana z rusi - ki živijo od prodaje fosilnih goriv) in domačimi teoretiki zarote zabila domači avto industriji žrebelj v krsto.

In uprave evropskih proizvajalcev so verjele. Pa do zadnjega odlašale z razvojem.
Danes? Zapirajo tovarne in zmanjšujejo delovna mesta. Konkurenti pa odpirajo tovarne in zaposlujejo.
EVropska prodaja na največjem trgu, kje so zadnjih 10 let zaslužili večino dobičkov- na KItasjkem, je padla za 90%. To je prava katastrofa.
GV-1113 sporočil: 1.559
[#3064612] 14.07.25 16:47 · odgovor na: comteo (#3064607)
Odgovori   +    6
Več kot 90 procentov Evropejcev nikakor ne bo kupilo električnega avta! Iz različnih razlogov, pri čemer ga večina niti nima kje polniti.

Če ne bo ponudbe avtov s termičnimi motorji in to po normalnih, večini dosegljivih cenah, enostavno ne bo prodaje.
GV-1113 sporočil: 1.559
[#3064614] 14.07.25 16:52 · odgovor na: FIN-544124 (#3064602)
Odgovori   +    1
V bruseljskem parlementu sedijo točno takšni idioti kot smo jih Evropejci pač izvolili!

Krivi so volivci, ki so volili stranke, ki imajo v svojih programih ta absurdni "zeleni" prehod. Kar preberite si program SD, pa mislim da tudi Svobode.
comteo sporočil: 673
[#3064620] 14.07.25 17:39 · odgovor na: GV-1113 (#3064612)
Odgovori   +    2
[GV-1113]
Več kot 90 procentov Evropejcev nikakor ne bo kupilo električnega avta! Iz različnih razlogov, pri čemer ga večina niti nima kje polniti.

Če ne bo ponudbe avtov s termičnimi motorji in to po normalnih, večini dosegljivih cenah, enostavno ne bo prodaje.

Recimo v Sloveniji 69% ljudi živi v eno ali dvostanovanjskih hišah.
Ostali pa delno v novih blokih za garažami, parkirnimi mesti in mogoče 15% v starih blokih v jedru mest, brez parkirnih mest.

Mislite, da bomo odvisni od 15% prebivalcev, ki nimajo kje polniti???? Resno????


Jaz živim v takem bloku (brez lastnih parkirnih mest - zemlja okoli bloka je občinska) in smo si pred 8 leti naredili polnilnico na fasadi, ki zadovoljujeje potrebe do 15 električnih avtomobilov v 8 nadstropnem bloku. (priključek 3 x 16A ter tri vtičnice. Ena 11 kW in 2 3,7 kW Šuko).
Torej tudi tukaj gre. Ko se pojavi 16. avto, bomo dali jurčka in še eno postavili.

A lahko nov problem najdete? Mogoče kak bolj tehten?

Hočete reči, da Kitajci, ki so bili največji trg za evropske avtomobile naenkrat nimajo na izbiro ICE avtomobila, pa se reveži odločajo za električne?
Švedska je ravno na 65%, in je prehitela Kitajsko, ki ima skoraj 60% električnih v prodaji. Norveška je daleč naprej na 97%, a celotna
Skandinavija in Nizozemska so na 50+% prodaje električnih. Reveži. Nimajo izbire naftnih ICE avtomobilov. Edino na Balkanu imamo dovolj ICE po dobrih cenah, pa se prodajajo?

V Afriki države prepovedujejo uvoz naftnih vozil, ker uvoz nafte zahteva devuize, a sonca imajo dovolj, da se vsi lahko vozijo neskončno in jim denar (državi) ostane.

Pri nas so eni pametni in zagovarjajo bogatenje arabcev, ruskih tajkunov in ameriških naftnih korporacij. Na račun vseh prebivlacev, ki to plačajo z enarjem, zdravjem ali klimatskimi pojavi in posledičnimi škodami.
Res bolano :-(

Delate na bencinski črpalki?
sebastian1 sporočil: 1
[#3064635] 14.07.25 23:50 · odgovor na: comteo (#3064620)
Odgovori   +    3
Sej ni problem polnilnic delat na fasadi. Problem je, ko je omrežje, ki vse to podpira postane preobremenjeno. Misliš, da pri nas rekonstrukcija trafo postaj in ostala električna infrastruktura sledi potrebam? Trenutno je delež EV vozil pri nas majhen. V kolikor ta delež zraste na 1/3 ali več smo pa v temi.

Glede problema prodaje električnih vozil je pa kriv povsem Bruselj. Ker se ne gre, da narediš dober električni avto in potem povpraševanje sledi. Dejstvo je, da je pri nas prevelika proizvodna kapaciteta električnih vozil za katero ni dovolj povpraševanja. Zakaj je tako velika proizvodna kapaciteta? Zato ker je Bruselj rekel, da bodo ukinili ICE avte do leta 2030, sedaj se je premaknila ta meja sicer na 2035. Ampak ljudje še vedno v večini kupujejo ICE avte. Pa ni samo to. Proizvajalci morajo plačati visoke davke v kolikor presega njihova povprečna flota prodanih vozil čez 95g/km CO2. Te meje se ne da doseči s čistimi ICE avti tudi, če ima 1.0 motor. To se lahko dosega samo s hibridi in EV. Kazni za preseganje tega limita so pa brutalne. Če bi šlo po naravni poti povpraševanja in ponudbe bi bila zadeva bolj enostavna. Tako pa sedaj EU določa pravila ponudbe, ljudje pa temu ne sledijo in ni takšnega povpraševanja in se sedaj tovarne zapirajo.

Strani: 1