Zasebnost

Izbrani forum: Nepremičnine

Izbrana tema: članek Janković: Garažna hiša pod Kongresnim trgom 2010

Teme v drugih forumih o teh vsebini:   Glavni forum (10)

Strani: 1

gt001 sporočil: 786
[#416292] 27.01.09 14:32
Odgovori   +    0
Prav tako bo februarja izšel javni razpis za izvajalca del. Tako naj bi se prva dela začela že v poletju

=> konzorcij SCT & VEGRAD
anon-8865 sporočil: 3.125
[#416315] 27.01.09 14:44
Odgovori   +    0
Bo to za trg?
anon-127566 sporočil: 842
[#416354] 27.01.09 15:26
Odgovori   +    1
Kdor v teh časih gradi garaže v centrih mest in s tem posredno spodbuja uporabo osebnih vozil, je rahlo zaostal. Smo v kritičnem obdobju, ko je potrebno čimprej razviti učinkovit javni transport, dostopen širokim množicam, ki bi za svoje delovanje uporabljal okolju prijazne tehnologije, neodvisne od uvoza fosilnih goriv. Skratka, Ljubljana s tem in podobnimi projekti postaja še bolj zaostala v primerjavi z razvitimi svetovnimi metropolami...
anon-9939 sporočil: 17.846
[#416356] 27.01.09 15:29 · odgovor na: anon-127566 (#416354)
Odgovori   +    0

bps123 je napisal(a):
Kdor v teh časih gradi garaže v centrih mest in s tem posredno spodbuja uporabo osebnih vozil, je rahlo zaostal. Smo v kritičnem obdobju, ko je potrebno čimprej razviti učinkovit javni transport, dostopen širokim množicam, ki bi za svoje delovanje uporabljal okolju prijazne tehnologije, neodvisne od uvoza fosilnih goriv. Skratka, Ljubljana s tem in podobnimi projekti postaja še bolj zaostala v primerjavi z razvitimi svetovnimi metropolami...
 
..ki so svoje podzemne garaže že zdavnaj izgradile.

Skratka, še en, ki nasprotuje zgolj zaradi nasprotovanja samega. To, da je javna garaža nujna tako kot so nujne tudi druge javne prometne površine in druga javna infrastruktura pa naj bi bilo sekundarnega pomena, ali kaj?
anon-127566 sporočil: 842
[#416368] 27.01.09 15:38 · odgovor na: anon-9939 (#416356)
Odgovori   +    0

0219K21 je napisal(a):

 
..ki so svoje podzemne garaže že zdavnaj izgradile.

Skratka, še en, ki nasprotuje zgolj zaradi nasprotovanja samega. To, da je javna garaža nujna tako kot so nujne tudi druge javne prometne površine in druga javna infrastruktura pa naj bi bilo sekundarnega pomena, ali kaj?
 ... težko bo nadoknadit za nazaj, zato pa se je danes bolje lotiti projektov prihodnosti, kot pa projektov preteklosti.
anon-185040 sporočil: 1.077
[#416378] 27.01.09 15:46 · odgovor na: anon-127566 (#416354)
Odgovori   +    0
nasilnež sistematsko znižuje standarde in počne stvari, ki jih ljubljančani ne želimo!
anon-127566 sporočil: 842
[#416381] 27.01.09 15:49 · odgovor na: anon-185040 (#416378)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-127566 27.01.2009 15:50

bozeviduhudica je napisal(a):
nasilnež sistematsko znižuje standarde in počne stvari, ki jih ljubljančani ne želimo!
 
To je zato, ker za prevoz na delo uporablja butasti mercedes ali bmw ali kaj je že, namesto da bi uporabil mestni prevoz ali vsaj kolo - bi mu hitro kapnilo, kaj prebivalci in obiskovalci prestolnice želijo!
anon-9939 sporočil: 17.846
[#416388] 27.01.09 15:57 · odgovor na: anon-127566 (#416368)
Odgovori   +    0

bps123 je napisal(a):

 ... težko bo nadoknadit za nazaj, zato pa se je danes bolje lotiti projektov prihodnosti, kot pa projektov preteklosti.
 
Super ideja! To pomeni, da tudi v Afriki lepo dejmo najprej izgraditi projekte prihodnosti, kdo se bo še ukvarjal s temeljno infrastrukturo, ki itak, da sodi v preteklost. A ne?
anon-127566 sporočil: 842
[#416405] 27.01.09 16:13 · odgovor na: anon-9939 (#416388)
Odgovori   +    0

0219K21 je napisal(a):

 
Super ideja! To pomeni, da tudi v Afriki lepo dejmo najprej izgraditi projekte prihodnosti, kdo se bo še ukvarjal s temeljno infrastrukturo, ki itak, da sodi v preteklost. A ne?
 
... tako je. Primer telefon/internet/kabelska: zakaj bi Afričani danes polagali telefonske ali optične kable, ko pa bi si lahko zgradili brezžično omrežje digitalne telefonije.

Glede Ljubljane: zakaj bi gradili garažne hiše v centru, če pa se v prihodnosti vsi vozimo z učinkovitim, hitrim in poceni javnim prevozom, ki za svoje delovanje ne uporablja fosilnih goriv? Potreba po tej infrastrukturi 20. stoletja enostavno izgine.

Kot sem že napisal, problem je, da projekt z vidika današnjega časa ni razvojno usmerjen, razen če ti "bageriranje&buldožiranje" mestnih parkov, mešanje betona in potem betoniranje, ne predstavljajo največ, kar lahko iznajde ta človeška vrsta!
anon-185040 sporočil: 1.077
[#416407] 27.01.09 16:14 · odgovor na: anon-9939 (#416388)
Odgovori   +    0
Občane bi zanimal tramvaj, samodržcu pa to ni všeč !
anon-9939 sporočil: 17.846
[#416413] 27.01.09 16:20 · odgovor na: anon-185040 (#416407)
Odgovori   +    0

bozeviduhudica je napisal(a):
Občane bi zanimal tramvaj, samodržcu pa to ni všeč !
 
Občane bi, seveda, zanimal tramvaj, še zlasti tega občana, ki piše te vrstice.

Toda zagotavljam ti, da bi se ustvarila ne ena, temveč deset civilnih inicijativ tisti hip, ko bi zaradi razširitve kake vpadnice in vmestitve tirov morali porušiti eno samo stavbo, ki bi nemudoma bila Urbi & Orbi razglašena za kulturni spomenik vesoljskih razsežnosti.

Skratka, bo potrebno vedet tudi koliko kaj stane. Bodisi v denarju, času, težavah, itn. In, ker je do tedaj potrebno tudi živeti je pač tako, da je treba narediti TUDI podzemne garaže.
anon-185040 sporočil: 1.077
[#416440] 27.01.09 16:50 · odgovor na: anon-9939 (#416413)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-185040 27.01.2009 16:51
to je pa precej nedosleden način razmišljanja...za tramvaj ne bi bilo potrebno zrušiti  niti ene stavbe več, kot jih
želi rušiti za širitev in  izgradnjo smrdljive vpadnice. le ta je tudi sicer popolnoma kontradiktorna z smernicami eu, ki želi
sistematsko zmanjševanje avtomobilskega prometa v mestih. pa tudi sicer očitno ne ločiš med tem koliko nekaj stane in koliko je kaj vredno. Tako da to zares ne zdrži...
ti naši bleferji opletajo okoli sebe kot hudič, tako da  ne veš, če so sploh še pri pameti, ali  pa sta jim kapital in korupcija že popolnoma zameglila um!
anon-128962 sporočil: 1.072
[#416454] 27.01.09 17:01 · odgovor na: anon-127566 (#416405)
Odgovori   +    0

bps123 je napisal(a):

 
... tako je. Primer telefon/internet/kabelska: zakaj bi Afričani danes polagali telefonske ali optične kable, ko pa bi si lahko zgradili brezžično omrežje digitalne telefonije.

Glede Ljubljane: zakaj bi gradili garažne hiše v centru, če pa se v prihodnosti vsi vozimo z učinkovitim, hitrim in poceni javnim prevozom, ki za svoje delovanje ne uporablja fosilnih goriv? Potreba po tej infrastrukturi 20. stoletja enostavno izgine.

Kot sem že napisal, problem je, da projekt z vidika današnjega časa ni razvojno usmerjen, razen če ti "bageriranje&buldožiranje" mestnih parkov, mešanje betona in potem betoniranje, ne predstavljajo največ, kar lahko iznajde ta človeška vrsta!
Dobro napisano. vendar se zaman trudiš. Verniki iz zaresa bodo pač zagovarjali rdečo kompanijo, neglede kaj si mislijo in kakšne načrte imajo. Tipični primer je 0219K21. Gusla eno in isto. Pač "nova" politika.
Da bi pa kdaj komentiral zamudo župana pri obljubljenih 22 projektih, ne to pa ne. In samo to ga bi moralo zanimati (kot davkoplačevalca).
anon-413 sporočil: 330
[#416473] 27.01.09 17:25 · odgovor na: anon-127566 (#416354)
Odgovori   +    0
Garažno hišo potrebuje zaradi "mačkove". To želi prodati, vendar brez dovozne poti ne dobi cene. Moj problem z Jankovićem je, ker imam vedno občutek, da nekaj skriva, da nam, občanom, ne natoči čistega vina. Da je v ozadju njegovih projektov vedno še nekaj, kar ni za javnost. Tudi v tem primeru je garažna hiša verjetno samo izgovor in ne pravi razlog bodočega kopanja.
anon-127566 sporočil: 842
[#416909] 28.01.09 08:37 · odgovor na: anon-413 (#416473)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-127566 28.01.2009 08:38

GIGI je napisal(a):
Garažno hišo potrebuje zaradi "mačkove". To želi prodati, vendar brez dovozne poti ne dobi cene. Moj problem z Jankovićem je, ker imam vedno občutek, da nekaj skriva, da nam, občanom, ne natoči čistega vina. Da je v ozadju njegovih projektov vedno še nekaj, kar ni za javnost. Tudi v tem primeru je garažna hiša verjetno samo izgovor in ne pravi razlog bodočega kopanja.
 
Ni vrag, da ne bo pri betoniranju Kongresnega trga ostalo še nekaj materiala za nadzidavo Bachusa ;)) Verjetno bo tudi v pogodbi z izvajalci napisano, da delavske malice dobavlja Bachus :))

Strani: 1