Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek SCT dobil posel na ljubljanskem letališču

Teme v drugih forumih o teh vsebini:   Nepremičnine (1)

Strani: 1

anon-194305 sporočil: 1.208
[#483610] 22.04.09 09:18
Odgovori   +    0
Karavana gre dalje.
anon-50958 sporočil: 1.963
[#483615] 22.04.09 09:21
Odgovori   +    0
Predvidevam, da je SCT že od začetka gradil letališče. Torej naj ga tudi še sedaj. Tako ali tako je SCT edini v naši mali Sloveniji, ki je sposoben do konca izvest tak projekt. Go, go. Zidar, go! Na splošno se mi pa zdi, da kar je Slovenija napredovala po letu 2000, smo v nekaj mesecih najmanj polovico že 'popušili'! Na Gorenjskem pri Brezjah so tisti mali konec avtoceste, ki stoji že skoraj dve leti, prestavili dokončanje na 2011! Torej od Hamburga do Zagreba in naprej, je samo ta konc enostranski. V bistvu je to sramota!
anon-67309 sporočil: 143
[#483628] 22.04.09 09:31
Odgovori   +    0
Kot zanimivost. Njihovi tovorni kamioni se vozijo že nekaj mesecev proti Brniku po stari cesti Vodice - Moste pri Komendi - Brnik. Le zakaj ???? Zaradi izogibanja cestnine kajpak. Tablo za omejitev osne obremenitve cestišča pa "neimenovani zlikavci" uspešno odstranjujejo vsak večer. Joooooooj, kako enim mečejo pesek v oči pri vseh teh zadevah. Narod pa še kar naprej vse to prenaša ;-)
anon-175587 sporočil: 1.149
[#483636] 22.04.09 09:40
Odgovori   +    0
Vsi so na liniji, ni problema! Vse gre po starem!
anon-44887 sporočil: 565
[#483666] 22.04.09 09:57 · odgovor na: anon-67309 (#483628)
Odgovori   +    0

GV-2918 je napisal(a):
Kot zanimivost. Njihovi tovorni kamioni se vozijo že nekaj mesecev proti Brniku po stari cesti Vodice - Moste pri Komendi - Brnik. Le zakaj ???? Zaradi izogibanja cestnine kajpak. Tablo za omejitev osne obremenitve cestišča pa "neimenovani zlikavci" uspešno odstranjujejo vsak večer. Joooooooj, kako enim mečejo pesek v oči pri vseh teh zadevah. Narod pa še kar naprej vse to prenaša ;-)
 
A ti bi šel od kamnoloma Stahovica do Brnika po avtocesti?
anon-161432 sporočil: 290
[#483712] 22.04.09 10:31 · odgovor na: anon-50958 (#483615)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-161432 22.04.2009 10:38
@falot
predvidevam da ne veš, da bi SCT propadel že v 80ih, če nebi dobil tega letališča za gradit. Od nekdaj uživa nek privilegiran položaj med gradbeniki, 90% vsega posla imajo z državo in ob vseh problemih in negativnih referencah (pediatrična klinika, onkološki inštitut,...predor šentvid,...) še vedno uspevajo na razpisih...in to samo zato ker so iz Ljubljane.

"Tako ali tako je SCT edini v naši mali Sloveniji, ki je sposoben do konca izvest tak projekt."
Dej ne bluzi no...če nebi bilo SCT-ja bi v Sloveniji bilo 50% manj problemov v gradbeništvu. Točno se ve kdo je na vrhu gradbene piramide in kdo komandira vse pod sabo...naj se poskusi v tujini če je toliko blazno uspešen! Sploh pa se mi zdi, da kjer so problemi tam je SCT, Gradis skupina G ali pa Vegrad....vsaj po novicah.
kzupanc sporočil: 10.523
[#483739] 22.04.09 10:52 · odgovor na: anon-50958 (#483615)
Odgovori   +    0

falot je napisal(a):
Predvidevam, da je SCT že od začetka gradil letališče. Torej naj ga tudi še sedaj. Tako ali tako je SCT edini v naši mali Sloveniji, ki je sposoben do konca izvest tak projekt. Go, go. Zidar, go! Na splošno se mi pa zdi, da kar je Slovenija napredovala po letu 2000, smo v nekaj mesecih najmanj polovico že 'popušili'! Na Gorenjskem pri Brezjah so tisti mali konec avtoceste, ki stoji že skoraj dve leti, prestavili dokončanje na 2011! Torej od Hamburga do Zagreba in naprej, je samo ta konc enostranski. V bistvu je to sramota!
 
Točno. Podobnih sramot na cestah je še veliko. O Zidarju, SCTju in edinstvenosti pa...v bistvu so res carji, da znajo tako ožemat državo, DARS in nas davkoplačevalce.
anon-124429 sporočil: 112
[#483769] 22.04.09 11:15
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-124429 22.04.2009 11:26
kamioni vozijo na lokacije, kjer se gradi že zdavnaj pred podpisom pogodbe zato, ker biznis poteka tako:

ej, sej bomo ti zrihtal biznis, samo postopek je neskončen, bi lahko že prej začel, da bomo prej zaključili.

Tako je z njim delal DARS, in Zidar se je recimo zadolžil, začel z deli, potem je pa DARS nekaj mutil. Ko je pa Zidar rekel, opa nič več tako, ker so me začeli zafrkavati, je bil pa cel kaos itd.

Noben ni pošten v teh zadevah in vedno gre vse nekaj naokrog prek takšnih in drugačnih dogovorov za katere mi navadni smrtniki nikdar ne bomo zvedeli.

Drugače pa popravljanje cest recimo na Švedskem poteka ponoči. Če ni popravljeno v roku, plačujejo gradbeniki take penale da je bolje da 10 delavcev več zaposlijo pa naredijo v roku, kot pa da en dan zamudijo. Pri nas pa gledaš na gradbišču, 10 oseb, od tega 3 nadzirajo, dva nekje sedita, en se v bagerju fura naokrog, trije pijejo pivo v senci en pa nekaj z lopato meša. Sem pa od prijatelja, ki je nadzornik pri nekem gradbincu slišala, da so ti delavci tako mizerno plačani, da valjda, da zavlačujejo.
anon-101072 sporočil: 309
[#483773] 22.04.09 11:22
Odgovori   +    0
slovenske avtoceste so itak SRAMOTA ...to revščino delamo in flikamo že 40 let...potem pa še predrage vinjete...kar je res je pač res.....čez pale lahko rečem sledeče:
3.vrste vinjet bi rabili.

letne 80 EUR
poletne 40 EUr
tedenske 10 EUR

pas bi bil mir in dovolj denarja v kasi....
anon-82752 sporočil: 41
[#483823] 22.04.09 12:04
Odgovori   +    0
še sreča da ni na pristajalni stezi nobenga tunela.....a cena je pa fiksna al bomo ob končanem poslu ponovno poslušali kako se je projekt podražil zaradi nepredvidenih situacij in bo končna cena 100% višja od podpisane v pogodbi
0320ManXR sporočil: 25
[#483864] 22.04.09 12:32
Odgovori   +    1
Se čisto strinjam s "sodoma", prejšnji teden sem čakal pol ure na gorenjski avtocesti, ker so DARS-ovci flikali cesto 2×2m, ko pa smo se peljali po 30 min mimo pa nti delali niso!!! Saj vsi vemo da lopata ne stoji sama pokonci, če pa jo morajo DARS-ovci podpirati pa naj jo kje drugje in ne tam kjer delajo velike zastoje ...

No ja saj so na SVET-u lepo povedali ... Nemec ima 1200 ljudi (lenuhov) zaposlenih v letu 2009 pa bo odprtih 1,5 km avtocest??? Smešno ali kar za zjokati?

Največji absurd pa so DARS-ove kontrole vinjet, jokajo da ni denarja zraven se pa ta isti dan za menoj peljeta dva "kao" nemca brez vinjet ... kontrola na Torovem pa kadi in jih niti ne ustavlja .... Drugače se jim ne more reči kakor lenuhi ...
anon-1670 sporočil: 14.712
[#483894] 22.04.09 12:56 · odgovor na: 0320ManXR (#483864)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-1670 22.04.2009 12:58

0320ManXR je napisal(a):

Nemec ima 1200 ljudi (lenuhov) zaposlenih, v letu 2009 bo pa zgrajenih 1,5km avtocest.

 Drugače se jim ne more reči kakor lenuhi ...
 Izraz lopovi, bi bil vsekakor bolj primeren.
anon-16011 sporočil: 1.500
[#483925] 22.04.09 13:34
Odgovori   +    0
glavno je da na pisti ni tunelov!

pa da ne bo komu kaj na glavo padlo...

paziti je pa treba, da bo na pristajalni stezi res asfalt za letališke steze, ne pa tisti za sprehajalne steze...

in da ne bodo spet krivi zastareli JUS standardi
anon-169620 sporočil: 997
[#483931] 22.04.09 13:43
Odgovori   +    0
Že med samo gradnjo se bo projekt 100% podražil, pred zaključkom pa še za 150%. Pri prevzemu pa bo odkritih 100 in ena napaka, ki jo bo SCT blagovolil popraviti na stroške davko plačevalcev. Slovenska realnost, je ena sama žalost.
MITT sporočil: 69
[#484464] 23.04.09 07:41 · odgovor na: anon-169620 (#483931)
Odgovori   +    0
ana: ful smo pametni, ja. Res so problemi in medijski pomp kjerkoli je SCT. Težave pri gradnji pa so predvsem zaradi zavoženega izdelovanja projektov, ki pa je naloga DARS, DDC in DRSC. Glede na ostale gradbene firme je SCT še najbolj na nivoju.

Strani: 1