Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (foto) Predor pod Golico je odprt: Celovec - Gradec v 41 minutah
Strani: 1
sporočil: 72
Da bo članek bolj razumljiv povprečnemu bralcu, kakšna revolucija
je to. Iz Podbrda (ene stranske postaje na najbolj stranski progi v
Sloveniji) prideš z vsemi presedanji navkljub in čakanjem na
Jesenicah prej na Dunaj, kot z direktnim vlakom iz Ljubljane preko
Maribora.
sporočil: 574
AVSTRIJA: Za 6 milijard so dobili vrhunski javni transport. Ta
kredit bodo odplačevale še generacije.
SLOVENIJA: Ta kredit bodo odplačevale še generacije.
SLOVENIJA: Ta kredit bodo odplačevale še generacije.
sporočil: 160
Če bi v Slovneniji po 26-ih letih odprli to progo, bi najprej
popljuvali vse še 100-ič za nazaj, potem bi pa mogoče članek
napisali, da je sedaj nekaj dobro. Iz tega hvalospeva se pa
razbere, kot da so res upravičeno porabili 26 let, pa dvomim, da je
temu tako.
sporočil: 5.476
Glede infrastrukture nasploh, ne sežemo Avstriji nito do
gležnjev.
Sem mislil, da se jim bomo po osamosvojitvi vsaj malo približali.
Ampak, ne.
Tudi z vstopom v EU se ni nič premaknilo.
Mentaliteta južno od Avstrije je vedno slabša.
Sem mislil, da se jim bomo po osamosvojitvi vsaj malo približali.
Ampak, ne.
Tudi z vstopom v EU se ni nič premaknilo.
Mentaliteta južno od Avstrije je vedno slabša.
sporočil: 72
Železnica je bila končana pred enim letom, letos so samo testirali.
Ob gospodarski krizi so takoj zamaknili dokončanje del za leto ali
dve zaradi javnih financ. Delali so previdno brez hitenja, ne glede
na barvo vlade, šlo je pač za projekt stoletja.
sporočil: 2.446
[tomazkos]:) ++
AVSTRIJA: Za 6 milijard so dobili vrhunski javni transport. Ta kredit bodo odplačevale še generacije.
SLOVENIJA: Ta kredit bodo odplačevale še generacije.
sporočil: 3.585
[tonifinance]Drugi tir ima cca 20 km predorov in je 1,5 miljarde.
Železnica je bila končana pred enim letom, letos so samo testirali. Ob gospodarski krizi so takoj zamaknili dokončanje del za leto ali dve zaradi javnih financ. Delali so previdno brez hitenja, ne glede na barvo vlade, šlo je pač za projekt stoletja.
Tole je 30 km in je bilo 6 miljard.
Torej je cena drugega tira povsem primerljiva..v casovnici pa smo sploh hitri.
Avstrijci pa mogoce niso previdni, temvec enostavno ne znajo in so pocasni.
Avstrijski imeprij za casa habsburgov je trajal cca 400 let, padec je bil 1918.
Od takrat lahko traja le inercija tega imperija.
Mogoce se avstrijcem obetajo se tezki casi, ko ta vpliv habsburgov dokoncno mine.
sporočil: 7.437
Ta proga v bistvu za veliko večino prebivalstva v Avstriji ne
spremeni ničesar. Prebivalstvo bo za lokalni in subregionalni
prevoz še vedno koristilo avtomobile in avtobuse, ta proga bo, ko
bo povezan še Dunaj, edino postala konkurenca za notranji letalski
promet znotraj Avstrije na liniji Dunaj - Beljak. Koliko ljudi pa
uporablja to linijo redno? Sorazmerno malo. Od te proge bo imel
korist edino blagovni transport, prevoz tovora, pa še to bo bolj
pičlo, ker je glavna transportna smer za tovor v Avstriji sever -
jug ( Saltzburg - Beljak) ne pa zahod - vzhod ( Beljak - Dunaj). Je
pa to vsekakor velik tehnološki napredek v prometnem smislu za
Avstrijo in ko se bodo navezali še na italijansko ter češko
želežniško omrežje bo to postal konkurenčen evropski alpski
prometni koridor zahod - vzhod. Ampak do tam je še daleč.
sporočil: 442
Predor Koralm je 33 km in je stal 3 milijarde, celotna trasa
Celovec - Gradec pa je 127 km in je stala 6 milijard - skupaj s
postajami, elektrifikacijo itd.
sporočil: 442
Zadnja sprememba: Korazijan 13.12.2025 09:33
Avstrijci se vozijo z vlaki 5x več kot Slovenci, predvsem zato, ker
je infrastruktura OK in ker so povezave OK. Avstrijcev je 9 mio in
v letu 2024 so imeli 351 mio potnikov na vlakih, Slovencev je 2 mio
in smo imeli lani 15,2 mio potnikov na vlakih.
sporočil: 5.476
[Korazijan]Točno tako gospa Nataša.
Avstrijci se vozijo z vlaki 5x več kot Slovenci, predvsem zato, ker je infrastruktura OK in ker so povezave OK. Avstrijcev je 9 mio in v letu 2024 so imeli 351 mio potnikov na vlakih, Slovencev je 2 mio in smo imeli lani 15,2 mio potnikov na vlakih.
Mimogrede.
V devetdesetih letih prejšnjega stoletja, skoraj 30 let nazaj so v Avstrijski Radgoni oziroma Bad Radkersburgu obnavljali železniško postajo.
Zraven so naredili nadstrešek za kolesa in mopede ter velik parkirni prostor za avtomobile.
Veliko ljudi pride dnevno iz bližnje in daljne okolice in se z vlakom peljejo v Graz v službo in šolo.
Vmes so tudi ljudje iz Slovenije.
Na našem koncu so cca 10 let nazaj delali popolno prenovo in elektrifikacijo proge.
Prenovili so tudi vse postaje.
V našem kraju, konkretno Ljutomer, za osebna vozila ni NOBENEGA parkirišča.
Za bicikle jih preštejemo na prste ene roke.
Da o "prijaznosti" sprevodnikov in načinu nakupa vozovnic ne izgubljam besed.
Zračne linije med Ljutomerom in Mariborom je 45km, po cesti nekaj nad 50.
Železnica, tu nekje.
Vlak vozi okrog 1 uro in 15 minut.
Nedolgo nazaj sem na postaji čakal osebo, ki se je pripeljala z vlakom.
Enkrat je bilo 10 minut zamude, drugič okrog 5 minut !
sporočil: 7.437
To kar sta oba pisala drži, ampak to nima veze s hitro progo, ker
hitre proge niso namenjene lokalnemu temveč vsaj medregionalnemu
prometu. Izbor prevoznega sredstva je predvsem stvar osebne
računice in življenskega sloga. Javni prevoz na lokalni ravni je
predvsem izredno primeren za upokojence zaradi njihovega
ekstenzivnega življenskega sloga, za nekoga, ki ima odraščajoče
otroke je pa uporaba javnega prevoza misija nemogoče zaradi vseh
različnih lokacij, ki jih mora praktično dnevno obiskati.
sporočil: 3.585
[1357]
To kar sta oba pisala drži, ampak to nima veze s hitro progo, ker hitre proge niso namenjene lokalnemu temveč vsaj medregionalnemu prometu. Izbor prevoznega sredstva je predvsem stvar osebne računice in življenskega sloga. Javni prevoz na lokalni ravni je predvsem izredno primeren za upokojence zaradi njihovega ekstenzivnega življenskega sloga, za nekoga, ki ima odraščajoče otroke je pa uporaba javnega prevoza misija nemogoče zaradi vseh različnih lokacij, ki jih mora praktično dnevno obiskati.
Ce drzi, na japonskem 4 letniki sami hodijo v varstvo.
Tudi tule so še pred desetletjem ali dvema otroci od 6 leta naprej komot hodili dva kilometra v solo. Pred petimi desetletji so hodili od tule na vlak za lj
v sluzbo ,ki je takrat vozil pocasneje kot danes
Tako da koliko uporabljas javni transport je bolj stvar kulture in navad.
Predvsem pa komoditete posameznika.
sporočil: 11.104
Evo en detajl na novo odprtega perona med tiroma 9 in 10 na novi ŽP
Ljubljana. Nisem ziher a bi to moralo bit tako:
ibb.co/HL3nHXfc
ibb.co/HL3nHXfc
sporočil: 11.104
Med tiroma 9 in 10. Na novo odprt del postaje. Slikal danes ko sem
svojo drago pospremil na MV za Maribor.
Nisem slikal vseh stebrov. A ta en je dokaz, da se lahko primemo za denarnice ob kakih aneksih... ko bodo spoji pokali, vmes voda pronicala in zmrzovala...
Nisem slikal vseh stebrov. A ta en je dokaz, da se lahko primemo za denarnice ob kakih aneksih... ko bodo spoji pokali, vmes voda pronicala in zmrzovala...
sporočil: 3.585
[Endimion]Tisto mislim, da ni nek problem.
Med tiroma 9 in 10. Na novo odprt del postaje. Slikal danes ko sem svojo drago pospremil na MV za Maribor.
Nisem slikal vseh stebrov. A ta en je dokaz, da se lahko primemo za denarnice ob kakih aneksih... ko bodo spoji pokali, vmes voda pronicala in zmrzovala...
Po moje se gre za nek prednapet beton.
Zgoraj pa je streha, ki je izolirana.
Nekega pronicanja ne bi smelo bit.
Se moramo pa zavedat, da je amortizacija stavb cca 40 let, potlej pa je treba obnavljat, popravit itn.
Detajl bi bil mogoce res lahko lepse izveden.
Za lepoto pa se vedno lahko spoj zafugirajo ;)
Neke dodatne uporabnosti pa to ne bo imelo.
sporočil: 5.476
[Endimion]Na fotografiji se zelo lepo vidi, kako hudo nekvalitetno je narejeno.
Evo en detajl na novo odprtega perona med tiroma 9 in 10 na novi ŽP Ljubljana. Nisem ziher a bi to moralo bit tako:
ibb.co/HL3nHXfc
Cena pa, kot bi bilo iz zlata.
sporočil: 11.104
Če je 6 milijard vredna ajzenpon proga v državi, ki ima BDP 9x
višji od slovenskega pa projekt stoletja, se je pa za
vprašati..
Mimogrede. Vozovnice niso ravno poceni:
www.thetrainline.com...ction=true
38€ od Villacha do Beljaka. Enosmerna.
To ni namenjeno dnevnim migrantom.
Mimogrede. Vozovnice niso ravno poceni:
www.thetrainline.com...ction=true
38€ od Villacha do Beljaka. Enosmerna.
To ni namenjeno dnevnim migrantom.
sporočil: 2.996
[Endimion]Kaj ni jasno? Od Beljaka do Gradca po AC in mimo je slabih 200 km, za kar kao rabiš dve uri. Vlak to skrajša za 40 minut. Enačbo gorivo, vinjeta, amortizacija vozila... / tvoj cenjeni čas si boš pa sam postavil.
Mea culpa. Od Villacha do Graza. Zatipk.
Pomoje samo ne veš, kako zelo uporabna zadeva je lahko vlak. Sam grem s Celovca v Gradec z vlakom, ker mi na kraj pameti ne pade se drkat po slovenski avtocesti od BTC naprej proti Štajerski in dalje proti Gradcu.
sporočil: 33.064
Zadnja sprememba: najobj 15.12.2025 19:59
[chef]... čuj, kaj do Celovca pa se iz Ljubljane ne rabiš nič drkat, ker če pomislim na ure čakanja - poleti v času dopustov je to vsakdanja praksa - v kilometrskih zastojih pred tunelom Karavanke, je drkanje po avtocesti - čeprav počasi se vsaj premikaš - iz Ljubljanje proti Mariboru za živce pravi balzam ...
> [Endimion]
> Mea culpa. Od Villacha do Graza. Zatipk.
Kaj ni jasno? Od Beljaka do Gradca po AC in mimo je slabih 200 km, za kar kao rabiš dve uri. Vlak to skrajša za 40 minut. Enačbo gorivo, vinjeta, amortizacija vozila... / tvoj cenjeni čas si boš pa sam postavil.
Pomoje samo ne veš, kako zelo uporabna zadeva je lahko vlak. Sam grem s Celovca v Gradec z vlakom, ker mi na kraj pameti ne pade se drkat po slovenski avtocesti od BTC naprej proti Štajerski in dalje proti Gradcu.
P.S.: sam nimam glih nekih opravkov v Celovcu, če pa se bo pokazala priložnost - kakšna fuzbalska tekma Slovenije proti Avstriji ali kaj podobnega - pa bom iz firbca naredil "Umleitung" čez Graz, da tudi sam vidim to čudo od vlaka ...
sporočil: 2.996
[najobj]Celovec in Karavanke? Pomoje si zamešal z Beljakom, do Celovca se gre prek Ljubelja. Dejansko me je na ta izlet napeljal prispevek, sicer na Gradec zdaj niti pomislil ne bi - zakaj, sem napisal. Štajerska AC je izguba časa kadarkoli.
... čuj, kaj do Celovca pa se iz Ljubljane ne rabiš nič drkat, ker če pomislim na ure čakanja - poleti v času dopustov je to vsakdanja praksa - v kilometrskih zastojih pred tunelom Karavanke, je drkanje po avtocesti - čeprav počasi se vsaj premikaš - iz Ljubljanje proti Mariboru za živce pravi balzam ...
sporočil: 33.064
Zadnja sprememba: najobj 15.12.2025 20:24
[chef]
> [najobj]
> ... čuj, kaj do Celovca pa se iz Ljubljane ne rabiš nič drkat, ker če pomislim na ure čakanja - poleti v času dopustov je to vsakdanja praksa - v kilometrskih zastojih pred tunelom Karavanke, je drkanje po avtocesti - čeprav počasi se vsaj premikaš - iz Ljubljanje proti Mariboru za živce pravi balzam ...
Celovec in Karavanke? Pomoje si zamešal z Beljakom, do Celovca se gre prek Ljubelja. Dejansko me je na ta izlet napeljal prispevek, sicer na Gradec zdaj niti pomislil ne bi - zakaj, sem napisal. Štajerska AC je izguba časa kadarkoli.... OK, tisto drkanje čez Ljubelj verjetno ni problem, ker se iz Ljubljane do tja vsaj premikaš, nisem pa glih ziher, če se premikaš res hitro ...
P.S.: saj ti verjamem, da je žabarom napor priti že čez Trojane, ampak do Gradca in naprej na Dunaj je čez Maribor vsaj zaenkrat to najboljša izbira ... khmm, seveda če nisi gospa predsednica parlamenta in si za prevozno sredstvo izbereš vladni Falcon ...
sporočil: 7.437
Oba pripadava isti generaciji. In ko sva midva odraščala je bila
intenzivnost tako poslovnega kot zasebnega življenja mnogo nižja
kot je danes. To je tudi razlog zakaj v prometu prevladuje cestni
transport, tako pri ljudeh kot pri prevozu različnih dobrin,
Intenzivnost življenja je problem, ki pa je direktno povezan z
višino materialnega standarda življenja .
sporočil: 3.585
[1357]Za vse troje, intenzivnost, poslovno in zasebno zivljenje, se odloca vsak sam.
Oba pripadava isti generaciji. In ko sva midva odraščala je bila intenzivnost tako poslovnega kot zasebnega življenja mnogo nižja kot je danes. To je tudi razlog zakaj v prometu prevladuje cestni transport, tako pri ljudeh kot pri prevozu različnih dobrin, Intenzivnost življenja je problem, ki pa je direktno povezan z višino materialnega standarda življenja .
In vsekakor ob tem izbere tudi materialni standard.
In sem mnenja, ce ni boga, v ateizmu pac veliko steje materialno.
Posledicno so ljudje le zamenjali bozanstvo, ki mu sluzijo.
Strani: 1

