Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Intervju s Tonijem Balažičem: Tak je Mercator po enem letu pod Agrokorjem
Strani: 1
sporočil: 11.404
Mislim, da je prav, da smo prodali Mercator.
Ne poznam poslovanje Mercatorja v drobovje, vem le to, kar opazim kot potrošnik.
Odkar je prevzel Mercator Agrokor, se je povečala ponudba hrvaških izdelkov. Možno je, da je število slovenskih izdelkov ostalo enako. Ampak odvisno je tudi od tega, kako potem te izdelke pozicioniraš v trgovini. In kar sem opazil je to, da so hrvaški izdelki vedno v prednosti pred slovenskimi. Prav tako se vedno bolj povečuje število izdelkov, ki jih za Mercatorjevo blagovno znamko naredijo na hrvaškem. Dogaja se celo tako, da imaš recimo v ponudbi dva taka generična izdelka. Na izpostavljenem mestu je hrvaški, na bolj skritem pa slovenski.
Mercator ima samo to srečo, da slovenski kupec ne pozna koncepta lojalnosti, podpore domačih proizvajalcev, kvalitete itd. Zato se seveda ta strategija Agrokorju močno obrestuje. Vsaj kar se tiče izločanja slovenskih izdelkov. Na drugi strani pa je to za Agrokor to tudi slabost. Kajti Lidl, Hofer, Spar in Eurospin so veliko boljši v logistiki, imajo nizje cene kot Mercator, prav tako imajo tudi kar nekaj slovenskih izdelkov.
Redki smo taki kot jaz, ki v Mercatorju dosledno poskušamo kupovati slovenske izdelke. Je pa res tudi to, da odkar sem opazil kaj Agrokor dela, da več nakupov opravim v Sparu, Hoferju in Lidlu. In tudi pri njih skušam kupovati slovenske izdelke. V Mercatorju kupujem vedno manj.
Pri nas velikokrat opazim, da je majhnem Lidlu priblizno podobno stevilo kupcev kot v velikem Mercator centru.
Edino Intersport je še trgovina, ki jo obiskujem v enakem obsegu kot do sedaj. Hervis me preprosto ne prepriča s cenenim konceptom in visokimi cenami.
Ne poznam poslovanje Mercatorja v drobovje, vem le to, kar opazim kot potrošnik.
Odkar je prevzel Mercator Agrokor, se je povečala ponudba hrvaških izdelkov. Možno je, da je število slovenskih izdelkov ostalo enako. Ampak odvisno je tudi od tega, kako potem te izdelke pozicioniraš v trgovini. In kar sem opazil je to, da so hrvaški izdelki vedno v prednosti pred slovenskimi. Prav tako se vedno bolj povečuje število izdelkov, ki jih za Mercatorjevo blagovno znamko naredijo na hrvaškem. Dogaja se celo tako, da imaš recimo v ponudbi dva taka generična izdelka. Na izpostavljenem mestu je hrvaški, na bolj skritem pa slovenski.
Mercator ima samo to srečo, da slovenski kupec ne pozna koncepta lojalnosti, podpore domačih proizvajalcev, kvalitete itd. Zato se seveda ta strategija Agrokorju močno obrestuje. Vsaj kar se tiče izločanja slovenskih izdelkov. Na drugi strani pa je to za Agrokor to tudi slabost. Kajti Lidl, Hofer, Spar in Eurospin so veliko boljši v logistiki, imajo nizje cene kot Mercator, prav tako imajo tudi kar nekaj slovenskih izdelkov.
Redki smo taki kot jaz, ki v Mercatorju dosledno poskušamo kupovati slovenske izdelke. Je pa res tudi to, da odkar sem opazil kaj Agrokor dela, da več nakupov opravim v Sparu, Hoferju in Lidlu. In tudi pri njih skušam kupovati slovenske izdelke. V Mercatorju kupujem vedno manj.
Pri nas velikokrat opazim, da je majhnem Lidlu priblizno podobno stevilo kupcev kot v velikem Mercator centru.
Edino Intersport je še trgovina, ki jo obiskujem v enakem obsegu kot do sedaj. Hervis me preprosto ne prepriča s cenenim konceptom in visokimi cenami.
sporočil: 583
Balažic: "Izgube v preteklosti so bile tudi posledice odpisov". Se
vam ne zdi čudno, da se odpisi zgodijo ravno v letu, ko se firma
prodaja? Ne prej ne potem firma nima izgube. V tujini se ob času
prodaje dogaja "prepare bride for the wedding", pri nas pa se firme
temeljito sesuje, da bodo cenejše. Payback še pride.
sporočil: 382
Naj kdo pogleda, kaj se dogaja s Getrom.Bogato preplačan je sedaj
zaprt-koliko mio je šlo (komu)? Debelinko bi lahko kaj povedal z
varnega Dunaja?
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 06.09.2015 00:01
Novomeški Mercatorjev center je preurejen, nekaj več ljudi je v
njem pa vendar celoten kompleks trgovin deluje nekako
neprepričljivo in bolj prazno. Kot vegeterijanec kupujem le
določene izdelke npr. slovensko sadje in zelenjavo, danes vem, da
je v drugih trgovinah cena bolj prijazna, pri jogurtih je izbira
omejena, pri sladoledih so večinoma le »domači« hrvaški izdelki,
siri...Mercator v Novem mestu postaja podoben Konzumom na Hrvaškem,
ki ga Hrvatje percipirajo kot predrago trgovino in če se da se mu
izognejo. Prevzem novomeškega Mercatorjevega centra za Todoriča
zagotovo ni bil uspešen. Na splošno prevzem Mercatorja je bil
pregrob in iritirajoč. Todorič, ki je na našo srečo to trgovsko
izgubo kupil, ni dovolj mislil na prihodnost, podcenjuje Slovence
podobno kot nas podcenjuje Tedeschi z Barcaffejem. Kava je postala
drugačna, podobna hrvaški Gloriji in po desetletjih kave ne
kupujemo več, tudi za reprezentanco jo ne uporabljamo, za
priložnostna darila tudi ne. Govorim o osnovni varianti, tiste bolj
rdeče do vijolične, torej dražje variante nas ne zanimajo. Nerodno
je le, ker smo Barcaffe desetletja rutinsko kuhali, torej v vodo
daš sladkor, voda zavre, tretjino odliješ, daš dve, tri...žlice
kave, dobro zamešaš, zavre, se dvigne, dodaš odlito vodo in
napolniš skodelice...diši in ima okus, danes tega ni več, niti ne
diši, niti okusa nima več.
sporočil: 21
čas vnosa: 06.09.15 08:53
Ko je g. Balažic že slikan ravno ob zelenjavi, naj povem včerajšnji
vtis iz Mercator centra, prodajajo gnil brokoli, ovelo in gnilo
papriko. Če bom moral sadje in zelenjavo kupovati v Sparu, bom tudi
vse drugo. To je Mercator eno leto po prevzemu, pa naj Balažic
hvali kolikor hoče.
sporočil: 1.022
Naša ulica v hrvaškem Mercatorju več ne kupuje ničesar. Tudi
hrvaškega kulena ne. In malo nas zanima, kje se bo zaposlil tale
Balažič, ko ga bodo sunili v rit.
Sicer pa nobena normalna država na svetu ne prodaja trgovske verige, ki je življenjskega pomena za slovenske proizvajalce. Naj gredo k hudiču. Prišel bo dan, ko se bosta majala nebo in zemlja tudi tej uničujoči golazni. Žal prepozno.
Sicer pa nobena normalna država na svetu ne prodaja trgovske verige, ki je življenjskega pomena za slovenske proizvajalce. Naj gredo k hudiču. Prišel bo dan, ko se bosta majala nebo in zemlja tudi tej uničujoči golazni. Žal prepozno.
sporočil: 3.339
Za sedanjo situacijo in lastništvo Mercatorja bi morali povprašati
Zorana Jankoviča in tudi njegovega naslednika Debeljaka, kaj sta
počela s svojimi upravami in vizijo podjetja.V bistvu bi oba morala
kazensko odgovarjati za kriminalno vodenje Mercatorja na enormnem
zadolževanju in predragih investicijah v trgovske centre in
dobesedno sovražne prevzeme manjših trgovskih družb v Sloveniji in
drugod. Konkretno , Jankovičeva uprava je razprodala tudi deset
živilskih in kmetijskih odvisnih družb konkutrnci, da jih je
dobesedno uničila ter tako zapravila ca.5000 del. mest in za ca.
10-15% zmanjšala kmetijsko in živilsko samooskrbo Slovenije.
Luzersko vodenje Mercatorja je pripeljalo nove lastnike, ki ne
delajo v interesu Slovenije,tako kot Jankovič in Debeljak, ki sta
delovala predvsem v svojem ozkem interesu in skromnemu znanju.
Strani: 1