Zadnja sprememba: anon-317028 06.09.2015 00:01
Novomeški Mercatorjev center je preurejen, nekaj več ljudi je v
njem pa vendar celoten kompleks trgovin deluje nekako
neprepričljivo in bolj prazno. Kot vegeterijanec kupujem le
določene izdelke npr. slovensko sadje in zelenjavo, danes vem, da
je v drugih trgovinah cena bolj prijazna, pri jogurtih je izbira
omejena, pri sladoledih so večinoma le »domači« hrvaški izdelki,
siri...Mercator v Novem mestu postaja podoben Konzumom na Hrvaškem,
ki ga Hrvatje percipirajo kot predrago trgovino in če se da se mu
izognejo. Prevzem novomeškega Mercatorjevega centra za Todoriča
zagotovo ni bil uspešen. Na splošno prevzem Mercatorja je bil
pregrob in iritirajoč. Todorič, ki je na našo srečo to trgovsko
izgubo kupil, ni dovolj mislil na prihodnost, podcenjuje Slovence
podobno kot nas podcenjuje Tedeschi z Barcaffejem. Kava je postala
drugačna, podobna hrvaški Gloriji in po desetletjih kave ne
kupujemo več, tudi za reprezentanco jo ne uporabljamo, za
priložnostna darila tudi ne. Govorim o osnovni varianti, tiste bolj
rdeče do vijolične, torej dražje variante nas ne zanimajo. Nerodno
je le, ker smo Barcaffe desetletja rutinsko kuhali, torej v vodo
daš sladkor, voda zavre, tretjino odliješ, daš dve, tri...žlice
kave, dobro zamešaš, zavre, se dvigne, dodaš odlito vodo in
napolniš skodelice...diši in ima okus, danes tega ni več, niti ne
diši, niti okusa nima več.