Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tesla nam bo pomagal, da se odklopimo iz elektroomrežja
Strani: 1
sporočil: 48.253
ki je lani med žledom, ko mu je doma zmanjkalo elektrike, domačo hišo priključil kar na avtomobilski akumulator.Tipicni avtomobilski akumulator ima cca 60 ampernih ur (Ah) na 12V. To nanese priblizno 700 watnih ur, kar pomeni da lahko na taksen akumulator napajate porabnike v skupni moci 1 kilovat tam nekje tricetrt ure.
Skratka, brezveze.
V razvoju so tudi litij-železove in litij-žveplove. Za skladiščenje energije v elektrarnah bodo prišle v poštev predvsem baterije s tekočimi elektroliti,« pravi Novak.Tako je. Proizvajalci elektricnih avtomobilov se ukvarjajo z baterijami, ker je pri avtu prekleto pomembno koliko tehta dolocena kapaciteta baterij, saj je teza baterij, ki jo lahko shranijo v avto, omejena.
Shranjevanje za domaco rabo pa nima teh omejitev, zato je vprasanje, zakaj bi se ukvarjali z nestabilnimi in nevarnimi kemijami kot so LiIon, LiPo, in se novejse, ce je teza prakticno nepomembna, pomembna pa sta cena, kapaciteta, in predvsem traajnost.
Zato Elona Muska res ne razumem. Ce kdo hoce imeti doma farmo baterij, si pac naj kupi 100 avtomobilskih akumulatorjev, in da narediti ustrezno krmilno elektroniko za polnjenje ter regulacijo. Rabi samo dobro prezracen prostor in redno kontrolo nivoja elektrolita.
sporočil: 222
Tesla ima v bližini svoje tovarne avtomobilov tovarno baterij.
Tesla sam ne proizvaja baterij, ampak samo oddaja čiste prostore
proizvajalcem baterij z najboljšim razmerjem med ceno in
kakovostjo. Trenutno je to Panasonic. Jutri je to lahko kdorkoli.
sporočil: 2.599
V reviji Fortune denimo pišejo, da so pri Fuji Pigment že razvili baterije aluminij-zrak, s katerimi je mogoče uskladiščiti 40-krat več energije kot z litij-ionskimi, na trg pa jih bodo dali konec tega leta.Vsak kupec brezplačno prejme še par svizcev :-)
sporočil: 524
"Marca sem na sejmu v Bolzanu videl vsaj tri ponudnike takšnih
sistemov in vsi trije so imeli že lepo število referenc," Pa ste vi
to videli v Bolzanu za 3500 $, s težo 100 kg in da vse skupaj
obesiš na zid? Namreč to obljublja Musk. To je tako kot tista ko se
je pisalo kako ste s predeleano Dacio premagali Teslo, niste pa
omenili da ste vanjo skupaj z bivšo Iskro avtoelektriko vložili
preko milijona €, Tesla stane pa 10x manj.
sporočil: 524
Sicer sem pa jaz o tem razmišljal že nekaj let nazaj. Sicer na
malce drugačen način, da bi ponoči ob nizki tarifi kupoval
elektriko, podnevi pa jo ob visoki prodajal. Opcijska bi bila tudi
priključitev fotovoltaične elektrarne. Samo se denarno takrat
nikakor ni izšlo. Samo baterije bi za podobno moč takrat prišle
preko 10000 €, kaj šele razsmerniki in vse ostalo... Vsekakor
zanimiva zadeva.
sporočil: 524
Toyota je decembra predstavila svoj prvi serijski avtomobil na
vodik (Mirai). Kar je najbolj revolucionarnega pri tem avtu je, da
ima vgrajene karbonske jeklenke, ki držijo pritisk vodika na 70
MPa. Do sedaj je bil največji problem vodika, njegovo shranjevanje
pod visokim pritiskom. Ta zadeva je sedaj očitno rešena. Naslednji
problem je izdelava poceni kompresorja (izdelovalca vodika). Namreč
zdajšnji stanejo preko milijona in pol $. Ko bodo uspeli to ceno
zbiti ne vidim več razloga da domovi nebi postali popolnoma
avtonomni. Sončne celice v toplejšem delu leta priskrbijo elektriko
za pogon kompresorja, ta nafila tanke z vodikom. v hladnejšem delu
leta se s tem vodikom ogrevamo in preko gorivnih celic pridobivamo
elektriko.
sporočil: 3.600
Tesla nam bo pomagal, da se odklopimo iz elektroomrežjaNe se hecat, no. Naložba v hišno sončno elektrarno plus Teslin akumulator je min. 20.000 eur. Če je mesečna poraba električne energije 80 eur, to pomeni, da se investicija povrne v 22 letih.
Kdo je tu nor?
sporočil: 1.476
Avtonomen si lahko morda v kakšni Kaliforniji...s preveč sonca in
premalo vode kot kaže. Sicer pa je doma najenostavnejše optimiranje
v smislu pulover gor/dol. Bi kdo rad imel pametno/živo hišo kot se
moderno reče? Malo bolj luksuzna izvedba družinske hiše ima nekaj
deset km kabla vseh vrst. V naših krajih se temu obvezno pridruži
še pošten diesel agregat, tako za vsak primer, da ne bo žene zeblo
in bi se morala drugam gret ko bo mož na službeni poti. Ne vem če
je poleg vseh wi-fi, mobilnih signalov dobro imeti tudi čisto vsako
steno prepredeno s kabli. Dvomim.
sporočil: 5.462
Zadnja sprememba: pcs 06.05.2015 19:21
www.bloomberg.com/ne...with-solarThe bigger Tesla battery isn't designed to go through more than about 50 charging cycles a year, according to SolarCity spokesman Jonathan Bass.
To provide the same 16 kilowatts of continuous power as this $3,700 Generac generator from Home Depot, a homeowner would need eight stacked Tesla batteries at a cost of $45,000 for a nine-year lease. "It's a luxury good—really cool to have—but I don't see an economic argument," said Brian Warshay, an energy-smart-technologies analyst with Bloomberg New Energy Finance.
Skratka BS
Lp,
M
sporočil: 25
čas vnosa: 16.05.15 15:56
Cena baterij se bo nižala s številom uporabnikov. Se še kdo spomni
prvih mobilnih telefonov za 14.000 DEM? Podobno bo padala cena
avtonomnih sistemov na baterije. Razsvetljava je včasih porabila za
enako osvetlitev desetkrat več. Stacionarne baterije so lahko zelo
težke, pomembna je kapaciteta in število ciklov na enoto cene. Tudi
shranjevanje energije z velikimi vztrajniki je alternativa
baterijam.
Strani: 1