Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
ki je lani med žledom, ko mu je doma zmanjkalo elektrike, domačo hišo priključil kar na avtomobilski akumulator.
Tipicni avtomobilski akumulator ima cca 60 ampernih ur (Ah) na 12V. To nanese priblizno 700 watnih ur, kar pomeni da lahko na taksen akumulator napajate porabnike v skupni moci 1 kilovat tam nekje tricetrt ure.

Skratka, brezveze.
V razvoju so tudi litij-železove in litij-žveplove. Za skladiščenje energije v elektrarnah bodo prišle v poštev predvsem baterije s tekočimi elektroliti,« pravi Novak.
Tako je. Proizvajalci elektricnih avtomobilov se ukvarjajo z baterijami, ker je pri avtu prekleto pomembno koliko tehta dolocena kapaciteta baterij, saj je teza baterij, ki jo lahko shranijo v avto, omejena.

Shranjevanje za domaco rabo pa nima teh omejitev, zato je vprasanje, zakaj bi se ukvarjali z nestabilnimi in nevarnimi kemijami kot so LiIon, LiPo, in se novejse, ce je teza prakticno nepomembna, pomembna pa sta cena, kapaciteta, in predvsem traajnost.

Zato Elona Muska res ne razumem. Ce kdo hoce imeti doma farmo baterij, si pac naj kupi 100 avtomobilskih akumulatorjev, in da narediti ustrezno krmilno elektroniko za polnjenje ter regulacijo. Rabi samo dobro prezracen prostor in redno kontrolo nivoja elektrolita.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen