Strani: 1

anon-128631 sporočil: 2.624
[#2496511] 03.02.15 15:26
Odgovori   +    1
Če gladamo globalno in brez žlehnobe je v zvezi drugega tira oziroma povečanje propustnosti prometa v notranjost potrebno pod nujno nekaj narediti. Namreč nedopustno je, da se izsiljuje za gradnjo neke prioritete in se potem deanr porabi za pokrivanje slabe politike gospodarjenja. Očitno je z železnicami isto. Zato sklicevanje, da je slaba propustnost proge z 70 vlaki v 24 urah malo huda. ČE gledamo matematično je povprečno 3 vlaki na uro. Ali je to dober promet ali ne pa je drugo vprašanje.
Tukaj vidim drugi problem in to je očitno slabo dimenzionirana poraba elektrike za napajanje lokomotiv. ME zanima če bi zdržale 4 lokomotive tiste najnovejše na eni napajalni.

Zato je več kot očitno, da bo potrebno narediti sistemsko rešitev za tovorni kopenski promet in povezavo z LUKO KOPER,ki bo kvalitetna in stabilna.
Če pa gledamo dolgoročno pa bo prej ali slej potrebno povezati notranjost države z dobro povezavo z LUKO, kakor tudi kontejnerski terminali po državi. Žal je sedaj malo po gasilsko.
FIN-368181 sporočil: 2.807
[#2496557] 03.02.15 18:13
Odgovori   +    4
Kakšen drugi tir...treba je zagotoviti normalno železniško povezavo med največjima slo mestoma(1 ura do 1 in četrt) in zagotovit ohranitev koridorja Dunaj Benetke čez Slovenijo. To bi morala biti strateška prioriteta Slovenije izvedena čim hitreje.

Strani: 1