Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Umanotera: Prenova železnic - da, drugi tir raje ne
Strani: 1
sporočil: 2.624
Če gladamo globalno in brez žlehnobe je v zvezi drugega tira
oziroma povečanje propustnosti prometa v notranjost potrebno pod
nujno nekaj narediti. Namreč nedopustno je, da se izsiljuje za
gradnjo neke prioritete in se potem deanr porabi za pokrivanje
slabe politike gospodarjenja. Očitno je z železnicami isto. Zato
sklicevanje, da je slaba propustnost proge z 70 vlaki v 24 urah
malo huda. ČE gledamo matematično je povprečno 3 vlaki na uro. Ali
je to dober promet ali ne pa je drugo vprašanje.
Tukaj vidim drugi problem in to je očitno slabo dimenzionirana poraba elektrike za napajanje lokomotiv. ME zanima če bi zdržale 4 lokomotive tiste najnovejše na eni napajalni.
Zato je več kot očitno, da bo potrebno narediti sistemsko rešitev za tovorni kopenski promet in povezavo z LUKO KOPER,ki bo kvalitetna in stabilna.
Če pa gledamo dolgoročno pa bo prej ali slej potrebno povezati notranjost države z dobro povezavo z LUKO, kakor tudi kontejnerski terminali po državi. Žal je sedaj malo po gasilsko.
Tukaj vidim drugi problem in to je očitno slabo dimenzionirana poraba elektrike za napajanje lokomotiv. ME zanima če bi zdržale 4 lokomotive tiste najnovejše na eni napajalni.
Zato je več kot očitno, da bo potrebno narediti sistemsko rešitev za tovorni kopenski promet in povezavo z LUKO KOPER,ki bo kvalitetna in stabilna.
Če pa gledamo dolgoročno pa bo prej ali slej potrebno povezati notranjost države z dobro povezavo z LUKO, kakor tudi kontejnerski terminali po državi. Žal je sedaj malo po gasilsko.
sporočil: 2.807
Kakšen drugi tir...treba je zagotoviti normalno železniško povezavo
med največjima slo mestoma(1 ura do 1 in četrt) in zagotovit
ohranitev koridorja Dunaj Benetke čez Slovenijo. To bi morala biti
strateška prioriteta Slovenije izvedena čim hitreje.
Strani: 1