Strani: 1

anon-297107 sporočil: 330
[#2225600] 23.09.13 15:56
Odgovori   +    25
Zasebni kapital je bil v letu 1998 pripravljen investirati v 2. tir, pa Slovenija ni želela postati odvisna od Siemensa, ko je bil ta ponudil drugi tir.
abrame sporočil: 1.628
[#2225602] 23.09.13 16:03
Odgovori   +    20
Kapitala ni in ga ne bo, dokler bodo železnice krava muzara lopovov, ki jo plenijo. Navsezadnje, koliko pa so se SŽ razvile v času po 2. svet. vonji. Demontirali so nekaj prog, ki bi danes bile zlata vredne, pod izgovorom, da so ozkotirne, izgradili silno malo novih tirov, obnavljali minimalno in plenili masivno. In zdaj lopuže razlagajo, da denarja ni, ker da so delali izgubo .....
anon-309880 sporočil: 1.729
[#2225611] 23.09.13 16:15
Odgovori   +    11
he, he

Pa oni najbolj pameten župan iz najlepše vasi v Sloveniji je obljubljal, da on to z lahkoto zgradi. Le njemu oblast pa bo zagon za njegove gradbince. Evo ga sedaj.

Pa zarukani slovenci sploh nočejo slišati za progo do Trsta (par kilometrov, manj kot 100 maljonov), bo zdej dvojni konj vlekel vlake sam v hrib.
anon-207862 sporočil: 1.476
[#2225612] 23.09.13 16:18
Odgovori   +    14
Zadnja sprememba: anon-207862 23.09.2013 16:19
Nič...naj pa progo mladinske delavne brigade gradijo...za čik tobak, vino, hamoniko in nove prapore; kontracepcijo zanemarimo - nosečnice pa naj sproti odvažajo s terena kot s prog Foča-Kopači, Brčko-Banoviči, Šamac-Sarajevo,...
sl.wikipedia.org/wik...c-Sarajevo
anon-256011 sporočil: 3.436
[#2225613] 23.09.13 16:19
Odgovori   +    5
Nedavno tega, so vsi politiki (in podrepni novinarji, in nekateri ekonomist ala Damijan) govorili o tem, da je investicija v drugi tir rešitev za Slovenijo.
Sedaj so pa opevano rešitev (beri denar namenjen za investicije) pojedli upokojenci in javni sektor.
1219Da2 sporočil: 131
[#2225619] 23.09.13 16:26
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: 1219Da2 23.09.2013 16:27
To pomeni 40% ali 560 mio EUR gradbenega dela (SŽ ŽGP), pa imajo spet sindikati (malo bolj rumeni) bencin za delat zdraho...
anon-233742 sporočil: 621
[#2225621] 23.09.13 16:29
Odgovori   +    11
Iz Divače do Črnotič bi lahko že zdavnaj zgradili zraven obstoječega še drugi tir. In tudi v nasprotni smeri iz Kopra do Hrastovelj saj takšna gradnja ni zahtevna in tudi mnogo cenejša kot povsem nova proga. Seveda bi pa bila hitrost vlakov 80 km/h ne pa 180, kar je tudi mnogo bolj ekonomično z vidika porabe energije.
anon-202018 sporočil: 8.635
[#2225635] 23.09.13 16:43
Odgovori   +    3
Vrednost gradnje drugega tira presega 1,4 milijarde evrov, zasebnega kapitala za takšno naložbo pa po besedah ministra Sama Omerzela preprosto ni.

............... pod to kliko nas očitno resnično čaka nazadovanje do kamene dobe medtem ko gre ostali svet tehnološko naprej!in bandi očitno ni do blagostanja ljudi ampak hočejo narediti dva miljona ljudi enake v revščini!
878787 sporočil: 1.844
[#2225636] 23.09.13 16:44
Odgovori   +    2
Framazoni nikdar ne bodo dovolili drugega tira!!
anon-274438 sporočil: 2.890
[#2225641] 23.09.13 16:48
Odgovori   +    15
A ni to en tak drobiž, kot ga bosta pojedli Factor in Probanka?
bozo666 sporočil: 3.026
[#2225646] 23.09.13 16:56
Odgovori   +    2
Luka bo itak začela izgubljati promet in mi sploh drugega tira ne potrebujemo.Res je dovolj zgolj odpraviti nekaj ozkih grl.

Če ne bomo hitro poglobili luke Koper bo šte ta proga enostavno neizkoriščena.

Zakaj ? Hrvati ogromno vlagajo v terminala na Reki, kjer je morje že zdaj 16 metrov.

Očitno bodo Hrvati le gradili hitro progo s pomočjo tujih vlagateljev.

Ne gre pa pozabiti na hitro gradnjo koridorja C 5 v BiH in bodo mnoge ladje uporabile to luko za transport na Madžarsko.
anon-221230 sporočil: 3.052
[#2225666] 23.09.13 17:45
Odgovori   +    2
"Vsi, ki delajo te študije, jih na osnovi tega, da bo to investirala država," je dejal... in dodal, da niso smiselne, ker jih niso delali "naši"!!
anon-123060 sporočil: 7.025
[#2225684] 23.09.13 18:03
Odgovori   +    4
Ja to so mega projekti PS vlade.
Pa srečno idioti.
anon-237417 sporočil: 2.617
[#2225686] 23.09.13 18:21
Odgovori   +    5
Predlagam, da se v Sloveniji uzakoni način življenja kot ga prakticirajo Amiši. Avtomatsko vsi, za t.i. vlado nerešljivi problemi, odpadejo.
anon-266867 sporočil: 723
[#2225706] 23.09.13 19:01
Odgovori   +    5
Nova zmaga avtoprevoznikov.
Slovenija je edina država v Evropi, kjer premog prevažajo po cestah.
imocl sporočil: 258
[#2225827] 23.09.13 21:49
Odgovori   +    0
kontejnerju je čisto vseeno s kakšno hitrostjo se premika,
če danes začnemo z podvojitvijo obstoječega tira imamo 2 v
roku 5 let, brez težav.

Strani: 1