Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Namesto drugega tira le 'popravki' na obstoječi železnici?
Strani: 1
sporočil: 330
Zasebni kapital je bil v letu 1998 pripravljen investirati v 2.
tir, pa Slovenija ni želela postati odvisna od Siemensa, ko je bil
ta ponudil drugi tir.
sporočil: 1.628
Kapitala ni in ga ne bo, dokler bodo železnice krava muzara
lopovov, ki jo plenijo. Navsezadnje, koliko pa so se SŽ razvile v
času po 2. svet. vonji. Demontirali so nekaj prog, ki bi danes bile
zlata vredne, pod izgovorom, da so ozkotirne, izgradili silno malo
novih tirov, obnavljali minimalno in plenili masivno. In zdaj
lopuže razlagajo, da denarja ni, ker da so delali izgubo .....
sporočil: 1.729
he, he
Pa oni najbolj pameten župan iz najlepše vasi v Sloveniji je obljubljal, da on to z lahkoto zgradi. Le njemu oblast pa bo zagon za njegove gradbince. Evo ga sedaj.
Pa zarukani slovenci sploh nočejo slišati za progo do Trsta (par kilometrov, manj kot 100 maljonov), bo zdej dvojni konj vlekel vlake sam v hrib.
Pa oni najbolj pameten župan iz najlepše vasi v Sloveniji je obljubljal, da on to z lahkoto zgradi. Le njemu oblast pa bo zagon za njegove gradbince. Evo ga sedaj.
Pa zarukani slovenci sploh nočejo slišati za progo do Trsta (par kilometrov, manj kot 100 maljonov), bo zdej dvojni konj vlekel vlake sam v hrib.
sporočil: 1.476
Zadnja sprememba: anon-207862 23.09.2013 16:19
Nič...naj pa progo mladinske delavne brigade gradijo...za čik
tobak, vino, hamoniko in nove prapore; kontracepcijo zanemarimo -
nosečnice pa naj sproti odvažajo s terena kot s prog Foča-Kopači,
Brčko-Banoviči, Šamac-Sarajevo,...sl.wikipedia.org/wik...c-Sarajevo
sporočil: 3.436
Nedavno tega, so vsi politiki (in podrepni novinarji, in nekateri
ekonomist ala Damijan) govorili o tem, da je investicija v drugi
tir rešitev za Slovenijo.
Sedaj so pa opevano rešitev (beri denar namenjen za investicije) pojedli upokojenci in javni sektor.
Sedaj so pa opevano rešitev (beri denar namenjen za investicije) pojedli upokojenci in javni sektor.
sporočil: 131
Zadnja sprememba: 1219Da2 23.09.2013 16:27
To pomeni 40% ali 560 mio EUR gradbenega dela (SŽ ŽGP), pa imajo
spet sindikati (malo bolj rumeni) bencin za delat zdraho...
sporočil: 621
Iz Divače do Črnotič bi lahko že zdavnaj zgradili zraven
obstoječega še drugi tir. In tudi v nasprotni smeri iz Kopra do
Hrastovelj saj takšna gradnja ni zahtevna in tudi mnogo cenejša kot
povsem nova proga. Seveda bi pa bila hitrost vlakov 80 km/h ne pa
180, kar je tudi mnogo bolj ekonomično z vidika porabe energije.
sporočil: 8.635
Vrednost gradnje drugega tira presega 1,4 milijarde evrov,
zasebnega kapitala za takšno naložbo pa po besedah ministra Sama
Omerzela preprosto ni.
............... pod to kliko nas očitno resnično čaka nazadovanje do kamene dobe medtem ko gre ostali svet tehnološko naprej!in bandi očitno ni do blagostanja ljudi ampak hočejo narediti dva miljona ljudi enake v revščini!
............... pod to kliko nas očitno resnično čaka nazadovanje do kamene dobe medtem ko gre ostali svet tehnološko naprej!in bandi očitno ni do blagostanja ljudi ampak hočejo narediti dva miljona ljudi enake v revščini!
sporočil: 3.026
Luka bo itak začela izgubljati promet in mi sploh drugega tira ne
potrebujemo.Res je dovolj zgolj odpraviti nekaj ozkih grl.
Če ne bomo hitro poglobili luke Koper bo šte ta proga enostavno neizkoriščena.
Zakaj ? Hrvati ogromno vlagajo v terminala na Reki, kjer je morje že zdaj 16 metrov.
Očitno bodo Hrvati le gradili hitro progo s pomočjo tujih vlagateljev.
Ne gre pa pozabiti na hitro gradnjo koridorja C 5 v BiH in bodo mnoge ladje uporabile to luko za transport na Madžarsko.
Če ne bomo hitro poglobili luke Koper bo šte ta proga enostavno neizkoriščena.
Zakaj ? Hrvati ogromno vlagajo v terminala na Reki, kjer je morje že zdaj 16 metrov.
Očitno bodo Hrvati le gradili hitro progo s pomočjo tujih vlagateljev.
Ne gre pa pozabiti na hitro gradnjo koridorja C 5 v BiH in bodo mnoge ladje uporabile to luko za transport na Madžarsko.
sporočil: 3.052
"Vsi, ki delajo te študije, jih na osnovi tega, da bo to
investirala država," je dejal... in dodal, da niso smiselne, ker
jih niso delali "naši"!!
sporočil: 2.617
Predlagam, da se v Sloveniji uzakoni način življenja kot ga
prakticirajo Amiši. Avtomatsko vsi, za t.i. vlado nerešljivi
problemi, odpadejo.
sporočil: 723
Nova zmaga avtoprevoznikov.
Slovenija je edina država v Evropi, kjer premog prevažajo po cestah.
Slovenija je edina država v Evropi, kjer premog prevažajo po cestah.
sporočil: 258
kontejnerju je čisto vseeno s kakšno hitrostjo se premika,
če danes začnemo z podvojitvijo obstoječega tira imamo 2 v
roku 5 let, brez težav.
če danes začnemo z podvojitvijo obstoječega tira imamo 2 v
roku 5 let, brez težav.
Strani: 1