Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2813438] 25.01.20 14:42
Odgovori   +    4
Lahko si želimo čimprejšnjo vrnitev letal na nebo, problem je le v izgubi zaupanja v ameriškega regulatorja, ki je zaradi interesov kapitala pripravljen zamižati na eno oko. Vse kaže, da bodo Maxi nekaj časa morali leteti po ZDA in šele ko se bo svet prepričal da so varna letala, bodo leteli tudi drugod. Kdo od nas bi letel z Maxom le na podlagi spričevala FAA?
ogo sporočil: 3.087
[#2813456] 25.01.20 18:17 · odgovor na: anon-317028 (#2813438)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: ogo 25.01.2020 18:18
[FIN-311684]
Lahko si želimo čimprejšnjo vrnitev letal na nebo, problem je le v izgubi zaupanja v ameriškega regulatorja, ki je zaradi interesov kapitala pripravljen zamižati na eno oko. Vse kaže, da bodo Maxi nekaj časa morali leteti po ZDA in šele ko se bo svet prepričal da so varna letala, bodo leteli tudi drugod. Kdo od nas bi letel z Maxom le na podlagi spričevala FAA?
Sedaj se prvič dogaja, da regulatorji po svetu začenjajo na veliko dvomit v FAA in da bo FAA papir samo za rit brisat izven ZDA.
Torej, da bo moral Boeing, oz. na splošno ameri, delat certifikacijo 17 krat po svetu in ne več samo enkrat.

Velik fuckup s strani Boeinga in FAA. Vodstvo obeh bi moralo letet, pa se samo sprenevedajo, škoda se veča, ugled in zaupanje po svetu pa upada.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2813463] 25.01.20 19:06 · odgovor na: ogo (#2813456)
Odgovori   +    4
Boeing ŽE ima novega direktorja od 15/1 letos. Ni to Slo ko te pustijo gor da zjebeš vse kar se da, potem pa greš za nagrado za nadzornega, recimo Franjo ipd.
bc123a sporočil: 48.253
[#2813471] 25.01.20 21:48 · odgovor na: ogo (#2813456)
Odgovori   +    3
[ogo]
> [FIN-311684]
> Lahko si želimo čimprejšnjo vrnitev letal na nebo, problem je le v izgubi zaupanja v ameriškega regulatorja, ki je zaradi interesov kapitala pripravljen zamižati na eno oko. Vse kaže, da bodo Maxi nekaj časa morali leteti po ZDA in šele ko se bo svet prepričal da so varna letala, bodo leteli tudi drugod. Kdo od nas bi letel z Maxom le na podlagi spričevala FAA?

Sedaj se prvič dogaja, da regulatorji po svetu začenjajo na veliko dvomit v FAA in da bo FAA papir samo za rit brisat izven ZDA.
Torej, da bo moral Boeing, oz. na splošno ameri, delat certifikacijo 17 krat po svetu in ne več samo enkrat.

Velik fuckup s strani Boeinga in FAA. Vodstvo obeh bi moralo letet, pa se samo sprenevedajo, škoda se veča, ugled in zaupanje po svetu pa upada.
Direktor, ki je odletel je v bistvu se najmanj kriv. Krivda je na njegove predhodniku - 737MAX je bil najprej odlozen, potem prisilno prehitro razvit pod njegovim vodstvom.
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2813472] 25.01.20 21:49 · odgovor na: PyotrNovak (#2813463)
Odgovori   +    4
[PyotrNovak]
Boeing ŽE ima novega direktorja od 15/1 letos. Ni to Slo ko te pustijo gor da zjebeš vse kar se da, potem pa greš za nagrado za nadzornega, recimo Franjo ipd.
Seveda ima novega direktorja. Stari je pa odšel s 60M odpravnine in brez ovadbe. Ni to slovenija, ko zajebeš banko, odneseš milijon in potem te predsednik moleduje, da vrni ta milijon :-)
bc123a sporočil: 48.253
[#2813474] 25.01.20 21:52 · odgovor na: anon-116402 (#2813472)
Odgovori   +    2
[usimoncic]
> [PyotrNovak]
> Boeing ŽE ima novega direktorja od 15/1 letos. Ni to Slo ko te pustijo gor da zjebeš vse kar se da, potem pa greš za nagrado za nadzornega, recimo Franjo ipd.

Seveda ima novega direktorja. Stari je pa odšel s 60M odpravnine in brez ovadbe. Ni to slovenija, ko zajebeš banko, odneseš milijon in potem te predsednik moleduje, da vrni ta milijon :-)
A lahko opises v cem je po tvoje krivda Muellenberga?
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2813476] 25.01.20 22:36
Odgovori   +    0
Beremo, da je novi Boeing 777X, ki je večja in izboljšana različica 777 pred prvim testnim poletom, ki je moral biti že lani pa je zaradi težav z novim motorjem GE9X, ki ga izdeluje General Electric malo preložen.
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2813477] 25.01.20 22:45 · odgovor na: bc123a (#2813474)
Odgovori   +    3
[bc123a]
> [usimoncic]
> > [PyotrNovak]
> > Boeing ŽE ima novega direktorja od 15/1 letos. Ni to Slo ko te pustijo gor da zjebeš vse kar se da, potem pa greš za nagrado za nadzornega, recimo Franjo ipd.
>
> Seveda ima novega direktorja. Stari je pa odšel s 60M odpravnine in brez ovadbe. Ni to slovenija, ko zajebeš banko, odneseš milijon in potem te predsednik moleduje, da vrni ta milijon :-)

A lahko opises v cem je po tvoje krivda Muellenberga?
Isto kot pri Martinu Winterkornu. Vsekakor bi moral bi vedeti kaj se dogaja v firmi, za katero je on odgovoren (in za to tudi bizarno visoko plačan). Poskrbeti bi moral, da so na ključnih mestih kompetentni ljudje. Ker tega ni naredil, je zjeb** eno velikansko in ugledno visokotehnološko firmo. In za to je bil bogato nagrajen. Je pa verjetno res, da je imel tako pogodbo, ampak ni pa nič bolj okusno, kot pri Franju, le na bistveno večji skali je.

PS: Je pa tudi možno, da je Muellenberg kako vplival na inženirje ali zaposlene na FAA, da so naredili kaj, kar je kratkoročno prineslo večji dobiček in večjo nagrado, dolgoročno pa katastrofo. Če bi se to dokazalo, bi bila zadeva zrela za kazenski pregon, zaenkrat stvar izgleda zgolj neokusna.

PS2: Sicer pa se Boeing zadnje čase ne proslavlja samo s 737 Max, ampak tudi z delom na vesoljskih programih, kjer bi se še Zidar lahko učil kako neupravičeno cuzati javna sredstva.
bc123a sporočil: 48.253
[#2813558] 27.01.20 07:31 · odgovor na: anon-116402 (#2813477)
Odgovori   +    1
[usimoncic]
> [bc123a]
> > [usimoncic]
> > > [PyotrNovak]
> > > Boeing ŽE ima novega direktorja od 15/1 letos. Ni to Slo ko te pustijo gor da zjebeš vse kar se da, potem pa greš za nagrado za nadzornega, recimo Franjo ipd.
> >
> > Seveda ima novega direktorja. Stari je pa odšel s 60M odpravnine in brez ovadbe. Ni to slovenija, ko zajebeš banko, odneseš milijon in potem te predsednik moleduje, da vrni ta milijon :-)
>
> A lahko opises v cem je po tvoje krivda Muellenberga?

Isto kot pri Martinu Winterkornu. Vsekakor bi moral bi vedeti kaj se dogaja v firmi, za katero je on odgovoren (in za to tudi bizarno visoko plačan). Poskrbeti bi moral, da so na ključnih mestih kompetentni ljudje. Ker tega ni naredil, je zjeb** eno velikansko in ugledno visokotehnološko firmo. In za to je bil bogato nagrajen. Je pa verjetno res, da je imel tako pogodbo, ampak ni pa nič bolj okusno, kot pri Franju, le na bistveno večji skali je.

PS: Je pa tudi možno, da je Muellenberg kako vplival na inženirje ali zaposlene na FAA, da so naredili kaj, kar je kratkoročno prineslo večji dobiček in večjo nagrado, dolgoročno pa katastrofo. Če bi se to dokazalo, bi bila zadeva zrela za kazenski pregon, zaenkrat stvar izgleda zgolj neokusna.

PS2: Sicer pa se Boeing zadnje čase ne proslavlja samo s 737 Max, ampak tudi z delom na vesoljskih programih, kjer bi se še Zidar lahko učil kako neupravičeno cuzati javna sredstva.
Muilenburg je bil ceo od julija 2015. Prvi MAX je poletel cez 7 mesecev. Muilenburg prakticno nima nic z bizarnimi odlocitvami glede dizajna aviona. Avion so dizajnirali najmanj od 2010 naprej, in kot vemo je bil razlog za to, da so izbrali tako fkd up dizajn v tem, ker je prejsnji management zaspal, potem dozivel Airbusovega konkurenta, potem pa na hitro pod pritiskom in s krsenjem osnovnih pravil aeronavticnega inzeniringa naredil 737max.

Muielenburg je bil zrtveni kozel. Namesto da se odpusti ceota ki je imel to smolo, da je moral furati piar zaradi zajebov predhodnikov (in pri tem ni bil najbolj uspesen), bi jaz rajsi videl da bi vodstvo ki je vodilo razvoj 737Max, pristalo v preiskavi in potencialno za resetkami.
bc123a sporočil: 48.253
[#2813559] 27.01.20 07:32 · odgovor na: (#2813489)
Odgovori   +    1
[alek14]
> [bc123a]
> > [usimoncic]
> > > [PyotrNovak]
> > > Boeing ŽE ima novega direktorja od 15/1 letos. Ni to Slo ko te pustijo gor da zjebeš vse kar se da, potem pa greš za nagrado za nadzornega, recimo Franjo ipd.
> >
> > Seveda ima novega direktorja. Stari je pa odšel s 60M odpravnine in brez ovadbe. Ni to slovenija, ko zajebeš banko, odneseš milijon in potem te predsednik moleduje, da vrni ta milijon :-)
>
> A lahko opises v cem je po tvoje krivda Muellenberga?

Wrongfull death. (uboj iz malomarnosti, povzročitev splošne nevarnosti itd.).
Ena malenkost, tajmlajn razvoja ne stima. Muiellenburg je odletel ker se ni dobro znasel v piarovski vlogi po tistem ko so njegovi predhodniki zajebali vse, kar se je dalo. To je napacno, pa ne zaradi muilenburga, ampak zato, ker je to pesek v oci. Jaz bi prejsnje vodstvo ki je operativno odgovorno za kikse, rad videl v zaporu.

Strani: 1