Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ameriški regulatorji zavodoljni z napredkom pri odpravljanju težav na letalih 737 Max
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2813558] 27.01.20 07:31 · odgovor na: (# 2813477)
[usimoncic]Muilenburg je bil ceo od julija 2015. Prvi MAX je poletel cez 7 mesecev. Muilenburg prakticno nima nic z bizarnimi odlocitvami glede dizajna aviona. Avion so dizajnirali najmanj od 2010 naprej, in kot vemo je bil razlog za to, da so izbrali tako fkd up dizajn v tem, ker je prejsnji management zaspal, potem dozivel Airbusovega konkurenta, potem pa na hitro pod pritiskom in s krsenjem osnovnih pravil aeronavticnega inzeniringa naredil 737max.
> [bc123a]
> > [usimoncic]
> > > [PyotrNovak]
> > > Boeing ŽE ima novega direktorja od 15/1 letos. Ni to Slo ko te pustijo gor da zjebeš vse kar se da, potem pa greš za nagrado za nadzornega, recimo Franjo ipd.
> >
> > Seveda ima novega direktorja. Stari je pa odšel s 60M odpravnine in brez ovadbe. Ni to slovenija, ko zajebeš banko, odneseš milijon in potem te predsednik moleduje, da vrni ta milijon :-)
>
> A lahko opises v cem je po tvoje krivda Muellenberga?
Isto kot pri Martinu Winterkornu. Vsekakor bi moral bi vedeti kaj se dogaja v firmi, za katero je on odgovoren (in za to tudi bizarno visoko plačan). Poskrbeti bi moral, da so na ključnih mestih kompetentni ljudje. Ker tega ni naredil, je zjeb** eno velikansko in ugledno visokotehnološko firmo. In za to je bil bogato nagrajen. Je pa verjetno res, da je imel tako pogodbo, ampak ni pa nič bolj okusno, kot pri Franju, le na bistveno večji skali je.
PS: Je pa tudi možno, da je Muellenberg kako vplival na inženirje ali zaposlene na FAA, da so naredili kaj, kar je kratkoročno prineslo večji dobiček in večjo nagrado, dolgoročno pa katastrofo. Če bi se to dokazalo, bi bila zadeva zrela za kazenski pregon, zaenkrat stvar izgleda zgolj neokusna.
PS2: Sicer pa se Boeing zadnje čase ne proslavlja samo s 737 Max, ampak tudi z delom na vesoljskih programih, kjer bi se še Zidar lahko učil kako neupravičeno cuzati javna sredstva.
Muielenburg je bil zrtveni kozel. Namesto da se odpusti ceota ki je imel to smolo, da je moral furati piar zaradi zajebov predhodnikov (in pri tem ni bil najbolj uspesen), bi jaz rajsi videl da bi vodstvo ki je vodilo razvoj 737Max, pristalo v preiskavi in potencialno za resetkami.
Vse ocene tega sporočila:
Gostje ne morejo pregledovati ocen