Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2811509] 12.01.20 11:10
Odgovori   +    0
Tole je v bistvu priznanje vodstvu slovenskih železnic, ki niso in ne bodo gradile lovilce olj na celi mreži slovenskih prog, ker se nesreče tovornih vlakov in izlitje olj lahko zgodi kjer koli, kajti tudi na progi po kateri vozi pet vlakov na dan se lahko prevrne vlak z derivati in kemikalijami ter zastrupi vodne vire.
ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2811526] 12.01.20 13:21
Odgovori   +    1
To je res.

Ob tem pa, da so proge nevarne. Pragovi razpokani, še leseni. Pod kraškim robom so vidno ukrivljeni tiri, očitno posledica nekega plaazenja, cel kup skal lahko pade na progo in izstiri vlak, nič ni zaščiteno. Hkrati pa, ob progi cel kupi pločevink in konzerv, torej vzdrževanje poteka ob pivu. Profesionalnost po najvišjih standardih.

2TDK so projektirali kompanioni iz te družbe, ŽPP doo in prijatelji. Torej ali kdo res vrjame da so pristopi in tehnične rešitve na nekem svetovno naprednem nivoju in na podlagi najboljših praks v industriji? Zakaj že?? ker se v Slo. ni še nikoli zgradil kilometer nove železnice, so dobile nekatere firme to priložnost, brez ene reference !!!!

Še bo katastrof na tem kraku, tudi novem.
robi2107 sporočil: 4.272
[#2811527] 12.01.20 13:24 · odgovor na: anon-317028 (#2811509)
Odgovori   +    0
[FIN-311684]
Tole je v bistvu priznanje vodstvu slovenskih železnic, ki niso in ne bodo gradile lovilce olj na celi mreži slovenskih prog, ker se nesreče tovornih vlakov in izlitje olj lahko zgodi kjer koli, kajti tudi na progi po kateri vozi pet vlakov na dan se lahko prevrne vlak z derivati in kemikalijami ter zastrupi vodne vire.
Lahko, vendar je statistično verjetnost nesreče na bolj obremenjenih progah večja (gre za serijo nepovezanih dogodkov, kjer se njihova verjetnost sešteva).

Strani: 1