1 ura
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju
2 uri
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM
2 uri
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 4
3 ure
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 2
3 ure
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 3
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
4 ure
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
4 ure
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
4 ure
Tudi poštarji bodo stavkali 1
5 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
5 ur
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente 1
7 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
7 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
7 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
10 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
10 ur
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
10 ur
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
10 ur
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov 1
12 ur
Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2811509] 12.01.20 11:10
Odgovori   +    0
Tole je v bistvu priznanje vodstvu slovenskih železnic, ki niso in ne bodo gradile lovilce olj na celi mreži slovenskih prog, ker se nesreče tovornih vlakov in izlitje olj lahko zgodi kjer koli, kajti tudi na progi po kateri vozi pet vlakov na dan se lahko prevrne vlak z derivati in kemikalijami ter zastrupi vodne vire.
anon-265647 sporočil: 2.049
[#2811526] 12.01.20 13:21
Odgovori   +    1
To je res.

Ob tem pa, da so proge nevarne. Pragovi razpokani, še leseni. Pod kraškim robom so vidno ukrivljeni tiri, očitno posledica nekega plaazenja, cel kup skal lahko pade na progo in izstiri vlak, nič ni zaščiteno. Hkrati pa, ob progi cel kupi pločevink in konzerv, torej vzdrževanje poteka ob pivu. Profesionalnost po najvišjih standardih.

2TDK so projektirali kompanioni iz te družbe, ŽPP doo in prijatelji. Torej ali kdo res vrjame da so pristopi in tehnične rešitve na nekem svetovno naprednem nivoju in na podlagi najboljših praks v industriji? Zakaj že?? ker se v Slo. ni še nikoli zgradil kilometer nove železnice, so dobile nekatere firme to priložnost, brez ene reference !!!!

Še bo katastrof na tem kraku, tudi novem.
robi2107 sporočil: 4.272
[#2811527] 12.01.20 13:24 · odgovor na: anon-317028 (#2811509)
Odgovori   +    0
[FIN-311684]
Tole je v bistvu priznanje vodstvu slovenskih železnic, ki niso in ne bodo gradile lovilce olj na celi mreži slovenskih prog, ker se nesreče tovornih vlakov in izlitje olj lahko zgodi kjer koli, kajti tudi na progi po kateri vozi pet vlakov na dan se lahko prevrne vlak z derivati in kemikalijami ter zastrupi vodne vire.
Lahko, vendar je statistično verjetnost nesreče na bolj obremenjenih progah večja (gre za serijo nepovezanih dogodkov, kjer se njihova verjetnost sešteva).

Strani: 1