Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2633004] 17.12.16 09:21
Odgovori   +    23
Mi, ki nismo naročniki in uporabniki kablovskih storitev se preprosto prilagajamo in če popa in akanala v anteni ne bo, ju pač ne bo. Osebno ne verjamem, da bi nekdo, ki gleda zemeljski program, bil pripravljen brez potrebe zapraviti nekaj deset evrov na mesec za spremljanje nečesa kar je podobno tudi na nacionalki in na drugih digitalnih programih, če pa še dobi kup hrvaških, avstrijskih, italijanskih...programov, je vsega dosti le časa je premalo.
0329Softb sporočil: 3.757
[#2633008] 17.12.16 09:48
Odgovori   +    17
Glede na "objektivnost" PRO PLUSA je za pričakovati, da bosta tudi Kanal A in PoP tv kmalu obvezna in se bomo v gledalski klub morali vsi "včlaniti" čeprav smo, preko reklam državnih greznic, na nek način že itak "člani" tega kluba vseskozi vsi.
anon-403738 sporočil: 6
[#2633031] 17.12.16 15:04
Odgovori   +    26
čas vnosa: 17.12.16 09:57
Zadeva je povsem preprosta, če bo naročnina večja zaradi pop tv in a kanala bom prekinil naročnino, ker je dovolj da moram plačevati programe RTV slo, ki propagira levico še enega pa res ne bom plačeval če to ni nujno. Rajši imam TV ugasnjeno kot pa da bi plačeval programe poptv! Naj ponudijo samostojen paket za izbiro in se tako stehtajo svojo veljavo! Samo tega pa se ne upajo narediti, ker je pop tv od svojega nastanka živel od zlorab na področju reklamiranja!
anon-285882 sporočil: 180
[#2633038] 17.12.16 18:49 · odgovor na: anon-403738 (#2633031)
Odgovori   +    2
Jaz sem se na Telemachu že pozanimal o morebitnih pogodbenih vezavah, ravno zaradi višanja naročnine zaradi PopTv-ja, pa sem dobil naslednji odgovor:"Spoštovani. Obveščamo vas, da se za končne uporabnike cene storitev ne bodo spremenile.
Telemach bo svojim uporabnikom po vsej Sloveniji in na vseh platformah še naprej omogočal nemoteno spremljanje programov medijske hiše Pro Plus, med katerimi sta tudi POP TV in Kanal A.
Prijazen pozdrav"
anon-267968 sporočil: 138
[#2633040] 17.12.16 19:55
Odgovori   +    19
Čaki...a pravilno berem - cena za PRO PLUS enaka ceni HBO paketa?!?
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahaha
anon-276338 sporočil: 2
[#2633072] 18.12.16 17:00
Odgovori   +    14
Plačujemo naj za gledanje reklam in resničnostnih?
0708KLiXL sporočil: 210
[#2633081] 18.12.16 18:23
Odgovori   +    13
Upam da bodo prišle na svoj račun ostale televizije vsaj do reklam in boljšega programa, saj nas je ogromno na antenah.
Pogrešal pa res ne bom ponavljanj do onemoglosti istih filmov ter izrabljenih šovov. Pa tudi levakarskegapranja možganov in odvračanja pozornosti od kraj stoletja in mafijskega zadolževanja države.
bc123a sporočil: 48.253
[#2633204] 19.12.16 20:23
Odgovori   +    1
Me pa zelo zanima, kako bo Telekom to zadevo vkljucil v osnovno shemo brez podrazitve paketov.
zoran13 sporočil: 2.420
[#2633208] 19.12.16 20:47
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: zoran13 19.12.2016 20:57
FORMULA 1

Žalostno, da nobena televizijska družba v Sloveniji ne zmore predvajati prenosov dirk Formule 1, saj smo se po mnogo letih vrnili pravzaprav nazaj v kameno dobo.
Medtem, ko si moderne televizijske hiše po svetu trudijo za svoje gledalce in potrošnike, pa si naše privoščijo takšne oddaje in programske sheme, ki imajo za cilj skorajda že poneumljanje gledalcev in potrošnikov. Medtem, ko širom po Sloveniji propada kulturna dejavnost, pa si televizijske postaje privoščijo na tem kulturnem področju dobesedno razmetavanje denarja, ki ga v končni fazi plačujemo gledalci. Njihova medsebojna konkurenčnost je v zadnem obdobju že prestopila vse meje dobrega okusa, saj gredo namesto v dobro že v škodo gledalcev. Pri vseh poplavah potrošniških vsebin, primanjkuje veliko kvalitetnega programa, zaradi katerega moramo vedno bolj posegati po tujih programih, ki se znajo vsaj približati gledalcu in plačniku programa. Žal je to nerazumevanje do avtomobilskega športa privedlo do tega, da so ukinili tudi prenose dirk Formule 1, kar je nerazumljivo in nedojemljivo. Medtem, ko se druge televizijske hiše trudijo, da bo prikazale vedno več dodatnih vsebin prenosa vse bolj kvalitetnejših dirk, tukaj govorimo že o profesionalcih ter bivših dirkačih, ki komentirajo posamezne dirke, si pri nas privoščijo dobesedno prisilni mrk.
Zato se moramo ljubitelji avtomobilskih dirk, znajti po svojih (z)možnostih, da sploh lahko gledamo prenose pri sosednjih, bodisi italijanskih Sky in Rai , avstrijških ORF1 ali nemških televizijah RTL, a pri temu še vedno plačujemo programe doma v Sloveniji in razno raznim slovenskim operaterjem.
Zato, hvala lepa vsem tistim, ki so sodelovali in sodelujejo pri takšnih nerazumnih odločitvah, saj se bo to odrazilo tudi pri gledanosti in bojkotu drugih programov, vsaj z moje strani bo tako!

SPOROČILO TELEKOM - 1.del:

v Telekomu Slovenije se zavedamo, da temnitev programov v času športnih prenosov ni prijetna. Vendar pa je v zadnjem obdobju postalo že običajno. Lastniki pravic lahko temnitev zahtevajo skladno z obstoječo zakonodajo, mi pa moramo zahtevo upoštevati - druge možnosti žal nimamo. Pri tem vedno temnimo izključno na zahtevo lastnika pravic, nikoli ne temnimo sami od sebe. Prav tako temnimo zgolj in natanko le tiste programe, za katere prejmemo zahtevo, in sicer v času, ki je zahtevan.
Sporočam vam tudi, da programi Sky za slovensko tržišče žal niso na voljo.
Center za pomoč uporabnikom

RAI 2

Prvič v letu 2016 se je pripetilo, da na RAI 2 ob dirki Formule 1 za Veliko nagrado Meksika, program ob prenosu dirke ni bil zatemnjen.
Letos je bilo to prvič in tudi zadnjič!

POP TV - 1.del:

Spoštovani,
Komentiranje na naših portalih je moderirano in deluje v skladu s pravili, ki določajo njihovo objavo.Vaš komentar ni v skladu s temi pravili in smo ga zato tudi izbrisali.

Izbrisan komentar:
MODRČEK NUJNO

Od kdaj zavarovalnice zapovedujejo kodeks oblačenja? V zadnjih dneh se je na televizijskih programih in YouTubu pojavil oglas za dopolnilno zdravstveno zavarovanje Wiz, novo blagovno znamko zavarovalnice Adriatic Slovenica. V njem se dekle v beli majici, v kateri je jasno viden obris njenih bradavičk, sprehaja po šolskem hodniku in privlači navdušene poglede mimoidočih moških. Nato sreča prijatelja in ta jo opozori, da nima modrčka. Dekle začudeno vpraša: »Kaj, a je to obvezno?« Pojavi se napis, ki pravi: »Ni obvezno, je pa nujno.« Tako kot dopolnilno zdravstveno zavarovanje, še pove oglas. Izziva lna sporočila v oglaševalski industriji niso nič novega, vendar ne moremo mimo širših družbenih implikacij, povezanih z njimi. Kot poudarja dr.Eva Vrtačič, socialna antropologinja s fakultete za družbene vede, je v oglasu najspornejša logika samoumevnosti, ki jo razberemo iz njega - za poglede moških je pravzaprav krivo dekle, ker je izzivalno oblečeno. "Gre za logiko, enako tisti, s katero pogosto upravičujejo posilstva: prekratko krilo, koketno obnašanje, obrisi bradavičk - moški ni pravi moški, če se ne odzove," dodaja Vratačičeva. Zanimivo je, da se nam pri islamskih burkah zdi sporno določanje primernosti ženske podobe, na naših tleh pa nas to ne moti, čeprav gre za zelo podobno razmišljanje: tako, kot je v islamskem svetu burka obvezno oblačilo za ženske, je na Zahodu obvezen modrček. "V bistvu je takšna zahodnjaška različica regulacije ženske seksualnosti še bolj zahrbtna: nihče s silo ne zapoveduje spodobnosti in formalno ne kaznu je neprimernosti, zato je vsak upor proti normam na videz odveč, vsak poskus upora pa reduciran na nepotrebna prizadevanja jeznih feministk in razvajenih punčar," poudarja Vrtačičeva. Na oglaševalske odločitve podjetij res ne moremo vplivati, lahko pa kritično presojamo njihove poskuse komuniciranja z občinstvom. Kaj torej sporoča slogan, da modrček ni obvezen, je pa nujen? "Ne pozabimo, da nam ga skupaj s paketom dopolnilnega zavarovanja prodaja zavarovalnica, ki nam s tem nalaga odgovornost za svojo lastno (fizično in finančno) varnost," še dodaja Vrtačičeva. mladina.si/16077...cek-nujno/

MISEL DNEVA

Pri postavljanju mej smo izgubili kompas. Vse je postalo dovoljeno. Sandra Bašić Hrvatin, medijska strokovnjakinja Ponedeljek, 29.september 2014
primorske.si/Naslovnica

Pravila za objavo komentarjev si poglejte TUKAJ.
images.24ur.com/medi...374531.pdf
Lep pozdrav,
uredništvo 24ur.com

POP TV - 2.del:

Spoštovani,
Komentiranje na naših portalih je moderirano in deluje v skladu s pravili, ki določajo njihovo objavo.Vaš komentar ni v skladu s temi pravili in smo ga zato tudi izbrisali.

Izbrisan komentar:

BLIŠČ IN BEDA POVIŠANJE DPZP NA 8,5%

Ob tem se je potrebno posebej zavedati, da se na vseh policah obveznega avtomobilskega zavarovanja že tako ali tako plačuje 6,5% DPZP (davek od prometa zavarovalnih poslov) in dodatno še poseben davek 6,5%, ki se je po predlogu vlade že lansko leto zvišal na 8,5%, tako na policah med drugim drobnim tiskom piše: " Vnaprejšnja pavšalna odškodnina za stroške zdravljenja po 18.členu ZOZP v višini 8,5% se odvede ZZZS." Tako, da vsi zavarovanci avtomobilskega zavarovanja že sedaj plačujemo tudi ta poseben 8,5% davek od vseh polic, ki se odvede ZZZS, ne da bi nas kdo kaj posebej vprašal, tako da bi lahko rekli, da se zadeva (za)skriva pred samimi zavarovanci, saj je o teh posebnih dajatvah, seznanjem le malokateri podpisnik zavarovalne police? Poleg tega, pa v tem primeru zavarovalnice nastopajo, kot posredniki oziroma inkasanti tega denarja, ki ga v bistvu plača vsakokratni zavarovanec, ki ga oni samo prenakažejo na ZZZS! Zato bi enkrat že javno in transparentno prikazali vse vire sredstev, ki se zbirajo na ZZZS in tudi koliko deleža le-teh se porabi za namensko plačani namen stroškov zdravljenja s strani vseh slovenskih zavarovalnic, ki jim nakazujejo ta denar!

BOB DNEVA

"Geslo 'ni važno, če je pismen, važno je, da je naš' je mogoče premagati le z nasprotnim geslom 'kdor ni proti nam, je z nami'." Dimitrij Rupel, nekdanji minister
Ponedeljek, 17. november 2014
nov.vecer.com/bob.aspx?d=1

BOB DNEVA

"Projekti strankarskega inženiringa so kot instant hrana - ovitek je lahko zelo privlačen, tudi diši lahko dobro, a je v njih skritih veliko na prvi pogled nevidnih, a tudi tveganih, nezdravih stvari." Matija Stepišnik, novinar Večera
Torek, 18. november 2014
nov.vecer.com/bob.aspx?d=1

VAE SOLI!
Gorje tistemu, ki je sam!

Pravila za objavo komentarjev si poglejte TUKAJ.
images.24ur.com/medi...374531.pdf
Lep pozdrav,
uredništvo 24ur.com

ČLEN 133

Člen 133 - verbalni delikt

Glede na zloglasni člen 133, ko se je še v osemdesetih letih zbiralo podpise na raznih peticijah in ko smo nosili bedže ter majice s prečrtanim členom 133, bi tako kot izgleda, nekateri, še vedno radi uveljavili prakso takratnih časov, saj je bilo za oblast dovolj, da je nekdo utegnil zgolj samo misliti in kljub temu, da ni nič od tega naredil, je bil kriv in kaznovan. Samo upamo lahko, da se zgodovina na tak način ne bo ponovila.
www.mladina.si/46005...-prikazni/
www.mladina.si/54296...o-resnico/
www.mladina.si/96171...gn=oldLink
www.mladina.si/54422/columbo/
www.mladina.si/52702...i-stranke/
www.mladina.si/52710...lati-casi/
www.mladina.si/53881/clanek/
www.mladina.si/91306...gn=oldLink
kupid.com/forum/_vt....hp?t=24743
www.park.si/2010/06/...licanstva/

01. 10. 1980 / Peticija proti členu 133
Neidentificiranega dne oktobra 1980 je stekla vsejugoslovanska peticija proti 133. členu kazenskega zakona SFRJ, ki jo je podpisala tudi peterica podpisnikov iz Slovenije. Člen 133, ki je sankcioniral "sovražno propagando", je v osemdesetih letih postal sinonim za politično preganjanje drugače mislečih, boj proti členu 133 pa je postal eno od osišč združevanja nazorsko različnih skupin znotraj politične alternative.
www.slovenskapomlad.si/1?id=5
dk.fdv.uni-lj.si/del...erneja.PDF

RARA TEMPORUM FELICITAS, UBI SENTIRE, QUAE VELIS ET QUAE SENTIAS, DICERE LICET
Redki so tisti srečni časi, ko je dovoljeno misliti, kar hočeš, in govoriti, kar misliš.
Tacit rimski zgodovinar

˝ Mi lahko poveste katero pot moram izbrati?˝˝
˝ To je v veliki meri odvisno od tega , kam želite priti.˝
Lewis Carroll, Alice v čudežni deželi

COGITO, ERGO SUM.
Mislim, torej sem.

PAUPER ET DIVES INIMICUM MATRIMONIUM.
Zakon med revnim in bogatim je poguben.

LIBERAE SUNT NOSTRAE COGITATIONES.
Naše misli so svobodne.

COGITATIONIS POENAM NEMO PARTITUR.
Za misli ne more biti nihče kaznovan.
Gustl sporočil: 13.629
[#2633229] 19.12.16 23:02 · odgovor na: bc123a (#2633204)
Odgovori   +    2
[bc123a]
Me pa zelo zanima, kako bo Telekom to zadevo vkljucil v osnovno shemo brez podrazitve paketov.
Placate nam programe, mi vam damo pa se ekstra dodaten oglasni prostor, kar pomeni, da ga drugje zmanjsate.

Recimo tako. Enkrat so jo ze odnesli s pogojevanjem oglaševanja, jo bodo pa se enkrat.
bc123a sporočil: 48.253
[#2633243] 20.12.16 07:47 · odgovor na: Gustl (#2633229)
Odgovori   +    0
[Gustl]
> [bc123a]
> Me pa zelo zanima, kako bo Telekom to zadevo vkljucil v osnovno shemo brez podrazitve paketov.

Placate nam programe, mi vam damo pa se ekstra dodaten oglasni prostor, kar pomeni, da ga drugje zmanjsate.

Recimo tako. Enkrat so jo ze odnesli s pogojevanjem oglaševanja, jo bodo pa se enkrat.
Dokler meni ne dvignejo narocnine, me striktno s stalisca stranke njihove rabote ne motijo, oba pa veva da so iz oglasevanja padajoci donosi in PopTV dolgo tako ne bo mogel.

Ker to pomeni "damo vam kanale zastonj, ce boste pri nas tolikointoliko oglasevali".

Najkasneje, ko bo telekom prodan (ce bo) bo spila konec, ker ne verjamem da bi privat lastnik cutil tako neizmerno potrebo po oglasevanju na eni sami postaji.

Skratka, ce to drzi, je za PopTV to samo odlog neizbeznega. To ne pomeni, da so uspeli prodati *vsebino*, ampak oglasni prostor. Velika razlika, ceprav v neto cashflowu morda niti ne.
Gustl sporočil: 13.629
[#2633245] 20.12.16 07:52 · odgovor na: bc123a (#2633243)
Odgovori   +    1
Sej ne vem, ce so se zmenili tako. Je samo nakazano, kako to lahko gre za zacetek.

Vsekakor ni vzdrzno.
bc123a sporočil: 48.253
[#2633246] 20.12.16 07:56 · odgovor na: Gustl (#2633245)
Odgovori   +    3
[Gustl]
Sej ne vem, ce so se zmenili tako. Je samo nakazano, kako to lahko gre za zacetek.

Vsekakor ni vzdrzno.
Verjetno bi lahko *poskusili* *prodati* vsebino, ampak brez da bi ves spored postavili na glavo ne bi slo. Z reklamnimi bloki dolzine ameriskih free-to-air postaj in reality showi pac nikoli ne bodo mogli zaracunati tega denarja.

Ker tisti, ki smo zadevo nehali gledati zaradi boljsih alternativ bi rabili res ***top*** ponudbo, da se vrnemo, kaj sele da placamo.
Gustl sporočil: 13.629
[#2633248] 20.12.16 08:26 · odgovor na: bc123a (#2633246)
Odgovori   +    1
A pa je res tako slabo, cifre kazejo, da se to gleda.

Reality je verjetno way to go. Pa kaksna domaca nadaljevanka. Folk ima to rad, ne rabijo zadovoljiti tebe ali mene.

Novinarski del je drag, ne vem, ce se pokrije, daje pa tezo vsemu skupaj.

Tako da programsko, kolikor vem (ne gledam ze leta), zadovoljijo precej ljudi.

Oglasni bloki so problem, zadnjic sem po kaksnih dveh letih film gledal na TV, zivcnga fasal :)

Njihov problem najbrz ni pomanjkanje konzumentov, ampak gledanje z zamikom, ki odstrani oglase.
bc123a sporočil: 48.253
[#2633257] 20.12.16 09:33 · odgovor na: Gustl (#2633248)
Odgovori   +    1
[Gustl]
Tako da programsko, kolikor vem (ne gledam ze leta), zadovoljijo precej ljudi.

Oglasni bloki so problem, zadnjic sem po kaksnih dveh letih film gledal na TV, zivcnga fasal :)

Njihov problem najbrz ni pomanjkanje konzumentov, ampak gledanje z zamikom, ki odstrani oglase.
Ha Gustl, you should know better :)

Ce ljudi ne mores prepricati, da placajo za ponujeno robo, nimas konzumentov. Ce bi Finance vso svojo vsebino digitalno zastonj dajale, bi imele precej vec digitalnih narocnikov, a ne?

Oni morejo svojo vsebino prodati, in meni in tebi ne bodo prodali crapa. Tipicnemu slovencu ki zija reality showe, in parkira pred mojim blokom da prispara 1 EUR parkirnine ter se usaja zaradi doplacila zdravil 1 EUR na skatlico, pa ne bodo prodali nic sploh, njihov klient je samo dokler je "zastonj".
Gustl sporočil: 13.629
[#2633260] 20.12.16 09:51 · odgovor na: bc123a (#2633257)
Odgovori   +    2
[bc123a]
> [Gustl]
> Tako da programsko, kolikor vem (ne gledam ze leta), zadovoljijo precej ljudi.
>
> Oglasni bloki so problem, zadnjic sem po kaksnih dveh letih film gledal na TV, zivcnga fasal :)
>
> Njihov problem najbrz ni pomanjkanje konzumentov, ampak gledanje z zamikom, ki odstrani oglase.

Ha Gustl, you should know better :)

Ce ljudi ne mores prepricati, da placajo za ponujeno robo, nimas konzumentov. Ce bi Finance vso svojo vsebino digitalno zastonj dajale, bi imele precej vec digitalnih narocnikov, a ne?

Oni morejo svojo vsebino prodati, in meni in tebi ne bodo prodali crapa. Tipicnemu slovencu ki zija reality showe, in parkira pred mojim blokom da prispara 1 EUR parkirnine ter se usaja zaradi doplacila zdravil 1 EUR na skatlico, pa ne bodo prodali nic sploh, njihov klient je samo dokler je "zastonj".
Vsekakor je baza potrncialnih placnikov njihovih kanalov precej precej manjsa kot si to upajo priznat v najbolj crnogledih scenarijih.

To poznam ze iz nasega primera, ko smo koncno zaceli gledat na produkt in stevilke z vidika potencialnih narocnikov in ne z vidika oglasov. Govorimo o nekaj odstotkih.
In enako logiko sedaj pushamo po drugih drzavah. Verjemi, boli :)

Ampak z vidika tega, kaj sploh lahko naredijo, se mi zdi, da so kar OK pogruntali, kje lahko najdejo trg - reality, domace serije, local news.

Vse ostalo stopijo v trg, kjer so ze boljsi in mocnejsi igralci.

Kljub temu, da ne verjamem, da jim je jasno, kako malo folka je pripravljeno direkt placat, sem pa preprican, da vedo, da je vseeno malo. Zato se trudijo zapakirat v pakete.

Ampak na njihovem mestu vsekakor ne bi sel po poti vsebinskega lovljena "tebe in mene".

Biznis model morajo najt. Ce obstaja...

Se mi zdi taka "časopisna" situacija, kjer je tudi neko prepricanje, da bi casopisi imeli sustainable model, ce bi le bili "kvalitetni"...karkoli ze je to danes...

Strani: 1