Strani: 1

FIN-277951 sporočil: 128
[#2629588] 28.11.16 15:32
Odgovori   +    0
Zanimivo, T-2 v prostem padu pri IP, pri mobilcih pa v porastu. Kot, da se nočejo več iti IP telefonije.
anon-49383 sporočil: 3.465
[#2629589] 28.11.16 15:34 · odgovor na: FIN-277951 (#2629588)
Odgovori   +    0
[FIN-277951]
Zanimivo, T-2 v prostem padu pri IP, pri mobilcih pa v porastu. Kot, da se nočejo več iti IP telefonije.
T2 je nekak v stečaju in ne more več agresivno strank pridobivat. Ker prej jih je.
DanijelZavratnik sporočil: 23
[#2629606] 28.11.16 16:29
Odgovori   +    0
Finance, če ste kdaj dali Turkovo staro izjavo v Kdo si upa, jo zdaj lahko date v Reciklažo. ;-)

Disclaimer: avtor komentarja je lastnik manjšega števila delnic TLSG :-P
anon-49383 sporočil: 3.465
[#2629613] 28.11.16 16:42 · odgovor na: DanijelZavratnik (#2629606)
Odgovori   +    1
[DanijelZavratnik]
Finance, če ste kdaj dali Turkovo staro izjavo v Kdo si upa, jo zdaj lahko date v Reciklažo. ;-)

Disclaimer: avtor komentarja je lastnik manjšega števila delnic TLSG :-P
Reciklaža bo, seveda:=
sopranos sporočil: 11.404
[#2629616] 28.11.16 17:17 · odgovor na: anon-49383 (#2629589)
Odgovori   +    5
[janeztomazic]
> [FIN-277951]
> Zanimivo, T-2 v prostem padu pri IP, pri mobilcih pa v porastu. Kot, da se nočejo več iti IP telefonije.

T2 je nekak v stečaju in ne more več agresivno strank pridobivat. Ker prej jih je.
In kako je s T-2? Ker tole je že prav komično, stečaj, ni stečaja, stečaj, ni stečaja.

Če odplačuje dolg naj se ga pusti poslovati. Če ga ne, naj se ga pošlje v stečaj. Saj ni to nekaj raketna znanost no. Sodišče naj ima pri odločitvi v mislih tudi konkurenco na trgu. Če so že z za lase privlečenimi argumenti odločili v korist Telekomu, potem morada lahko v tem primeru dajo tudi T-2 nekaj manevrskega prostora. Tukaj mislim, da se ni treba obešati na vejice.

Ker drugače bodo res težko kogar koli, ki ima več kot nekaj možganskih celic prepričali, da sodišče ni pristransko. In ponavadi je pristranskost posledica takšne ali drugačne korupcije.
sopranos sporočil: 11.404
[#2629635] 28.11.16 17:59
Odgovori   +    4
Meni je res hecno, kako hitro to ukinejo blagovno znamko. Je mogoče, da je razen res nekaj vrhunskih blagovnih znamk, vse ostalo čisto brez veze? Ali pa, da so ponudniki telekomunikacijskih storitev postali tako pogrešljivi, da so na isti ravni kot generični izdelki v Hoferju in Lidlu?
londra sporočil: 382
[#2629641] 28.11.16 18:13
Odgovori   +    7
Čeprav je Slovenija majhen trg, je uveljavitev blagovne znamke, merjena s prepoznavnostjo širokega kroga ljudi, kar velik strošek. V vseh 16 letih delovanja je Simobil vložil velika sredstva v to znamko. Zdaj jo bo opustil in začel uveljavljati A1, za kar bo spet potrebno ogromno denarja. Kdo je tu pameten in kaj je v ozadju...?
sopranos sporočil: 11.404
[#2629644] 28.11.16 18:18 · odgovor na: londra (#2629641)
Odgovori   +    5
[londra]
Čeprav je Slovenija majhen trg, je uveljavitev blagovne znamke, merjena s prepoznavnostjo širokega kroga ljudi, kar velik strošek. V vseh 16 letih delovanja je Simobil vložil velika sredstva v to znamko. Zdaj jo bo opustil in začel uveljavljati A1, za kar bo spet potrebno ogromno denarja. Kdo je tu pameten in kaj je v ozadju...?
Follow the money, a kako že pravijo. Morda so pa avstrijski managerji odkrili, da se da v Sloveniji zelo enostavno počrpati denar preko razni PR agencij. In bodo zadevo za lastnike zapakirali v škatlico racionalizacije in nižanja stroškov.
anon-400501 sporočil: 34
[#2629645] 28.11.16 18:19
Odgovori   +    2
Ko bodo že menjavali table na svojih poslovalnicah, naj še zamenjajo table v Šentilju, pa Juriju, pa Tratah, pa Radgoni, pa......
anon-49383 sporočil: 3.465
[#2629646] 28.11.16 18:20 · odgovor na: sopranos (#2629644)
Odgovori   +    4
[sopranos]
> [londra]
> Čeprav je Slovenija majhen trg, je uveljavitev blagovne znamke, merjena s prepoznavnostjo širokega kroga ljudi, kar velik strošek. V vseh 16 letih delovanja je Simobil vložil velika sredstva v to znamko. Zdaj jo bo opustil in začel uveljavljati A1, za kar bo spet potrebno ogromno denarja. Kdo je tu pameten in kaj je v ozadju...?

Follow the money, a kako že pravijo. Morda so pa avstrijski managerji odkrili, da se da v Sloveniji zelo enostavno počrpati denar preko razni PR agencij. In bodo zadevo za lastnike zapakirali v škatlico racionalizacije in nižanja stroškov.
A ni krasno, ko lahko enkrat rečemo, da to ni problem, ki bi bil v domeni javnosti. Bodo že vedeli zase kako in kaj.
FIN-277951 sporočil: 128
[#2629647] 28.11.16 18:22 · odgovor na: londra (#2629641)
Odgovori   +    1
Če sem malo žleht: mogoče bodo pa Simobil priključili Skupini A-1 www.a-1.si/skupina-a1/ Poleg avtomobilov in nepremičnin doregistrirajo še telekomunikacije :)
sopranos sporočil: 11.404
[#2629653] 28.11.16 18:45 · odgovor na: anon-49383 (#2629646)
Odgovori   +    4
[janeztomazic]
> [sopranos]
> > [londra]
> > Čeprav je Slovenija majhen trg, je uveljavitev blagovne znamke, merjena s prepoznavnostjo širokega kroga ljudi, kar velik strošek. V vseh 16 letih delovanja je Simobil vložil velika sredstva v to znamko. Zdaj jo bo opustil in začel uveljavljati A1, za kar bo spet potrebno ogromno denarja. Kdo je tu pameten in kaj je v ozadju...?
>
> Follow the money, a kako že pravijo. Morda so pa avstrijski managerji odkrili, da se da v Sloveniji zelo enostavno počrpati denar preko razni PR agencij. In bodo zadevo za lastnike zapakirali v škatlico racionalizacije in nižanja stroškov.

A ni krasno, ko lahko enkrat rečemo, da to ni problem, ki bi bil v domeni javnosti. Bodo že vedeli zase kako in kaj.
Imaš prav. :) Hudič je samo to, da je še celo morje firm, ki so v državni lasti. Pa raznih zdravnikov in podobnih kriminalnih združb, ki se kar med sabo dogovorijo koliko bodo meni iz žepa vzeli.
jurijjurij sporočil: 4.944
[#2629678] 28.11.16 20:17
Odgovori   +    10
čas vnosa: 28.11.16 19:53
Ukinjanje blagovne znamke: Simobil bo kmalu A1!
Podobno, spomnimo, so pred leti storili tudi v Telekomu Slovenije, ko so »ukinili« Mobitel in Itak Đabest.
Oba dogodka nista poplnoma primerljiva. Zakaj? Zato, ker je Telekom državno podjetje, ki je ukinilo uveljavljeno blagovno znamko v katero so(smo) zmetali goro (našega) denarja, ki bi ga lahko razdelili med delničarje ali pa uporabil za ... Tako so ga vrli marketinški menežerčiči zmetali raznim oglaševalskim (privatnim) agencijam, državni in drugim televizijam, raznim časopisom itd. Kar se Simobila tiče je ta že privatiziran in njihovi lastniki pač lahko ukinjajo blagovne znamke po mili volji in mečejo denar z lopato v promocijo novih. Pač njihov problem in ker bodo to prevalil v ceno svojih storitev, se lahko vsakdo odloči ali hoče biti njihov naročnik ali ne. Podobna zgodba je s Tušmobilom, ko ga je "popapal" Telemach.

PS.
A1 je obskurno, brezvezno in brezizrazno ime.
ogo sporočil: 3.087
[#2629716] 29.11.16 07:06
Odgovori   +    3
Metoda uzaludnih pokušaja.
Ko ti tržni deleži stagnirajo in ne veš več kaj bi, lastnikom si pa obljubil rast do neba, ...
bc123a sporočil: 48.253
[#2629725] 29.11.16 07:39 · odgovor na: sopranos (#2629635)
Odgovori   +    3
[sopranos]
Meni je res hecno, kako hitro to ukinejo blagovno znamko. Je mogoče, da je razen res nekaj vrhunskih blagovnih znamk, vse ostalo čisto brez veze? Ali pa, da so ponudniki telekomunikacijskih storitev postali tako pogrešljivi, da so na isti ravni kot generični izdelki v Hoferju in Lidlu?
Jaz samo dodajam, da nocem da mi EVER vec kakrsnikoli trznik ali reklamar naklada o vrednosti blagovnih znamk in blablablabla. Ker ocitno so en drek vredne, steje tehnologija in storitev ki jo za denar dobis, tudi ce to ponuja Braca Krstic Telekom d.o.o., ocitno.
anon-258692 sporočil: 1.010
[#2629756] 29.11.16 10:59 · odgovor na: bc123a (#2629725)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [sopranos]
> Meni je res hecno, kako hitro to ukinejo blagovno znamko. Je mogoče, da je razen res nekaj vrhunskih blagovnih znamk, vse ostalo čisto brez veze? Ali pa, da so ponudniki telekomunikacijskih storitev postali tako pogrešljivi, da so na isti ravni kot generični izdelki v Hoferju in Lidlu?

Jaz samo dodajam, da nocem da mi EVER vec kakrsnikoli trznik ali reklamar naklada o vrednosti blagovnih znamk in blablablabla. Ker ocitno so en drek vredne, steje tehnologija in storitev ki jo za denar dobis, tudi ce to ponuja Braca Krstic Telekom d.o.o., ocitno.
Blagovna znamka je še kako pomembna! Poglej razliko med Škodo in Audi (ali katero drugo nemško avtomobilsko znamko) in cene v premium razredih. Premium avtomobili so velikokrat prodani samo zaradi znamke. Podobno velja tudi v drugih branžah. In da se bo lastnik Simobila odpovedal znamki, kamor so zmetali milijone pove samo nekaj. Ne morejo priti do boljših rezultatov na noben način. To je za mene znak obupa. In sedaj se bodo (kljub navidezni racionalizaciji in klestenju stroškov) ponovno zapodili v metanje milijonov v novo blagovno znamko. Me prav zanima, kako jim bo šlo. A dvomim, da jim bo šlo kaj bolje kot do sedaj (kvečjemu slabše)...
anon-116432 sporočil: 306
[#2630672] 02.12.16 18:38
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-116432 02.12.2016 18:39
Kaj bo pa z nizkocenovnikom Bobom? Ta spada pod Simobil. Se o tem kaj ve?
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2630679] 02.12.16 18:55 · odgovor na: anon-116432 (#2630672)
Odgovori   +    0
Z Bobom se nič ne spremeni.
anon-291452 sporočil: 167
[#2631407] 08.12.16 08:39
Odgovori   +    0
Važno da bo na aparatu pisalo A1 ne glede v kateri državi boš ...

...sicer pa... Carlos pravi da vsaka vas ne more imeti omrežja s svojim imenom ...
www.finance.si/8806185

:)

Strani: 1