18 min
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju
41 min
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM
1 ura
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 2
2 uri
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 2
3 ure
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 3
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov
3 ure
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
3 ure
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
3 ure
Tudi poštarji bodo stavkali 1
4 ure
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
4 ure
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente
6 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
6 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
7 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
10 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
10 ur
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
10 ur
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
10 ur
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov 1
12 ur
Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-258692 sporočil: 1.010
[bc123a]
> [sopranos]
> Meni je res hecno, kako hitro to ukinejo blagovno znamko. Je mogoče, da je razen res nekaj vrhunskih blagovnih znamk, vse ostalo čisto brez veze? Ali pa, da so ponudniki telekomunikacijskih storitev postali tako pogrešljivi, da so na isti ravni kot generični izdelki v Hoferju in Lidlu?

Jaz samo dodajam, da nocem da mi EVER vec kakrsnikoli trznik ali reklamar naklada o vrednosti blagovnih znamk in blablablabla. Ker ocitno so en drek vredne, steje tehnologija in storitev ki jo za denar dobis, tudi ce to ponuja Braca Krstic Telekom d.o.o., ocitno.
Blagovna znamka je še kako pomembna! Poglej razliko med Škodo in Audi (ali katero drugo nemško avtomobilsko znamko) in cene v premium razredih. Premium avtomobili so velikokrat prodani samo zaradi znamke. Podobno velja tudi v drugih branžah. In da se bo lastnik Simobila odpovedal znamki, kamor so zmetali milijone pove samo nekaj. Ne morejo priti do boljših rezultatov na noben način. To je za mene znak obupa. In sedaj se bodo (kljub navidezni racionalizaciji in klestenju stroškov) ponovno zapodili v metanje milijonov v novo blagovno znamko. Me prav zanima, kako jim bo šlo. A dvomim, da jim bo šlo kaj bolje kot do sedaj (kvečjemu slabše)...

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(