Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Vrnitev odpisanega: Renault scenic z novim receptom za uspeh
Strani: 1
sporočil: 2.986
Da, 20-palčne (GY, Michelin, Conti), cena bo v rangu 17-palčnih,
okoli 120 evrov za kos. Pri 16-palčnih in proračunih mene bolj
skrbi, da se tam znajdejo nalite ali kake "kitajske", potem pa imaš
veselje na cesti. Tu vsaj ta problem odpade.
sporočil: 3.087
[chef]Cena bo v praksi 210 EUR na kos. Kitajske bodo pa res 120.
Da, 20-palčne (GY, Michelin, Conti), cena bo v rangu 17-palčnih, okoli 120 evrov za kos. Pri 16-palčnih in proračunih mene bolj skrbi, da se tam znajdejo nalite ali kake "kitajske", potem pa imaš veselje na cesti. Tu vsaj ta problem odpade.
sporočil: 7.967
Avto ima svetlo bodočnost glede prodaje. Ravno pravšnji avto za
družine, pa tudi za kakega upokojenca, da pelje občasno ali pogosto
vnučka naokoli.
sporočil: 167
Smo 5-članska družina, vendar ga ravno zaradi 20-palčnih gum ne
bomo kupili. Poleg tega nima isofix-a na srednjem zadnjem sedežu,
kar konkurenca ima, tako, da se bo treba v prihodnje bolj
potruditi.
sporočil: 933
20" gume so dober znak kako so proizvajalci izgubili znak z
realnostjo. Komu koristijo tako velike pnevmatike? Pomenijo samo
hrupno in neudobno vožnjo. Na svojem komaj čakam da pride zimska
sezona in zamenjam iz 17" na 16".
120€ za 20"? Seveda, obljubiti je zastonj. BTW 17" letne ne stanejo 120€, za pirelli P7 sem recimo letos dal 81€.
120€ za 20"? Seveda, obljubiti je zastonj. BTW 17" letne ne stanejo 120€, za pirelli P7 sem recimo letos dal 81€.
sporočil: 3.976
Zadnja sprememba: anon-20668 29.09.2016 12:13
Res je, za avto te velikosti in glede na ciljno publiko, so 15- ali
16-colska kolesa optimum.Ne vem, zakaj zadnje čase taka norija z velikanskimi kolesi.
A je fora v dizajnu?
Ali morda tudi v udobju?
Ker večje kolo načeloma lepše 'požre' neravnine na cesti - ampak to pomeni v bistvu underlying fail pri inženiringu podvozja/vzmetenja... Špekuliram, da je delno vzrok tudi v temu, je pa to posledica evropske splošne norije s 'športnimi podvozji', ki je v bistvu nateg.
Namreč dokaj zapleteno in drago je narediti podvozje, ki bo udobno, pa da hkrati med vožnjo (zlasti v ovinke) ne pride do nagibanja, 'plavanja' itd. Zato vsi delajo trda podvozja (kao "sofisticirana vozila za dinamično vožnjo" - ma fuck off), ker je to pač ceneje, pa folk našajbajo da je to kul, in butast narod to kupi. Ker pa so ljudje ugotovili, da jih vseeno malo preveč trese in ruka, je bilo treba nekaj narediti in voilá - ogromna kolesa, kot v starih časih na kmečkih lojtrnikih.
Klasični ameriški avti so imeli vrhunsko udobje na povprečno zgolj 15-palčnih kolesih, ne vem kaj je bio narobe s tem. OK, so malo plavali in se nagibali v ovinkih, ampak koga briga; kot da se vsi Evropceljni vozijo vsak dan na šiht čez Stelvio pass in podirajo rekord...
sporočil: 933
Zadnja sprememba: anon-88574 29.09.2016 12:50
[matjazfinance]Ta plus več kot odtehta bistveno višja nevzmetena masa. Vzameš še nizko prečne gume pa avto kar poskakuje na cesti.
Ali morda tudi v udobju?
Ker večje kolo načeloma lepše 'požre' neravnine na cesti
Si pa dobro zadel s "športnimi podvozji". Prodajajo nam klump, pa to maskirajo z neko kvazi športnostjo, na koncu pa je udobje na nivoju voza.
sporočil: 1.301
[matjazfinance]izključno in edino - DA!
Ne vem, zakaj zadnje čase taka norija z velikanskimi kolesi.
A je fora v dizajnu?
sporočil: 416
Ma ne vem, če nima hčerinska Dacia bolj uporabnih avtov v ponudbi.
Vem, da na slikah niso osnovni modeli, ampak tako velika kolesa,
"školjkasti" sedeži, infotainment do stropa... Mene zaenkrat ne
prepriča z uporabnostjo, mi je pa lep.
sporočil: 2.986
20 col je serijsko, rlink z drugim nivojem, usnje po zelji. Je pa
tudi obicajen udoben in prijeten.
sporočil: 14.456
Prav dimenzija platišč in s tem pnevmatik je že od premiere največji kamen spotike pri novem scenicu. Po logiki in izkušnjah so 20-palčne gume (195/55) občutno dražje od 17-palčnih, v kakršne so bili večinoma obuti predhodniki, obenem naj bi trpelo udobje. Kot kaže so skrbi odveč, pnevmatike za scenica bodo izdelovali Continental, Goodyear in Michelin, cena pa bo na ravni 17-palčnih oziroma okoli 120 evrov za kos.Pravljičarji! Večina Scenicov pri nas in najbrž še kje je imela 16-colske feltne, zato je referenca 17 col vsaj za manj bogate države naravnost lažniva! Pri nas so imele 17 col samo top verzije in pa kakšni nastopači, ki so jih doplačali. Ampak ti zadnjega Scenica niso dosti kupovali, ker ima prav omleden izgled. Poleg tega je treba pri gumah tudi "majhno" razliko, npr. 20€ vedno pomnožiti s 4 in to dvakrat, ker človek tukaj rabi tudi zimske gume.
Če bi imeli kaj odnosa vsaj do tistih do bralcev, ki Finance celo plačujejo, bi cene gum preverili vsaj na internetu. Ni težko.
letne 16 col
www.gume-direkt.com/...6/R-234546
www.gume-direkt.com/...6/R-215997
letne 20 col
www.gume-direkt.com/...0/R-326404
www.gume-direkt.com/...0/R-293261
Razlike (cca): Goodyear 30€x4=80€, Conti 50€x4=200€, Michelin N.A.
zimske 16 col
www.gume-direkt.com/...6/R-281046
www.gume-direkt.com/...6/R-252365
zimske 20 col
www.gume-direkt.com/...0/R-330031
www.gume-direkt.com/...0/R-317793
Razlike (cca): Goodyear 50€x4=200€, Michelin 55€x4=220€, Conti N.A.
Če bi dajalci in prejemniki bordojskih piškotov imeli vsaj malo pameti, bi se pogovarjali in potem pisali o vprašanju, ali se bodo večje gume kaj manj obrabljale, da bo to vsaj malo kompenziralo višjo ceno. To bi bilo nekako logično, saj se na 1 km 16-colska guma zavrti večkrat kot 20-colska. Lastniki originalnega Minija z mini kolesi so to dobro vedeli in drago plačali. Ali pa o tem, če je kotalni upor precej večjih in malo ožjih gum kaj manjši.
Tako pa lahko samo parafraziram bivega kolumnista Financ: www.youtube.com/watc...lG9G4BDLtA
sporočil: 1
čas vnosa: 26.01.17 12:29
Tudi mi smo 5-članska družina + še pes in imamo zaenkrat še grand
scenica letnik 2006, ki nam je skozi vsa leta odlično služil. Z
možem sva ravno zaradi same prostornosti, s katero sva pri grand
scenicu izjemno zadovoljna, želela zamenjati obstoječega z novim
generacije 4...Vendar pa sva se premislila ravno zaradi sedežev v
drugi vrsti, ki se sedaj delijo v razmerju 1/3, 2/3.
Pri majhnih otrokih z otroškimi avtosedeži so sedeži v generaciji 2 in 3 res prikladni, tudi pri starejših otrokih na daljši vožnji zelo prav pride samostojno reguliranje vsakega sedeža posebej z naklonom vred in prilagoditev glede posameznika.
Tako, da naju Renault glede izjave, da so ustregli kupcem pri zadnjih sedežih, ne prepričajo, ker enostavno niso več praktični tako kot pri prejšnih verzijah. Sploh ne za družine z več otroki.
Je pa res, da je dizajn skrajno eleganten in všečen. A kljub temu prav zaradi zadnjih sedežev:"Ne, hvala."
Pri majhnih otrokih z otroškimi avtosedeži so sedeži v generaciji 2 in 3 res prikladni, tudi pri starejših otrokih na daljši vožnji zelo prav pride samostojno reguliranje vsakega sedeža posebej z naklonom vred in prilagoditev glede posameznika.
Tako, da naju Renault glede izjave, da so ustregli kupcem pri zadnjih sedežih, ne prepričajo, ker enostavno niso več praktični tako kot pri prejšnih verzijah. Sploh ne za družine z več otroki.
Je pa res, da je dizajn skrajno eleganten in všečen. A kljub temu prav zaradi zadnjih sedežev:"Ne, hvala."
sporočil: 6.570
[lenna5]Bo C4 Picasso tudi čisto vredu, po moje.
Je pa res, da je dizajn skrajno eleganten in všečen. A kljub temu prav zaradi zadnjih sedežev:"Ne, hvala."
Strani: 1