Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
Zadnja sprememba: anon-20668 29.09.2016 12:13
Res je, za avto te velikosti in glede na ciljno publiko, so 15- ali 16-colska kolesa optimum.
Ne vem, zakaj zadnje čase taka norija z velikanskimi kolesi.

A je fora v dizajnu?

Ali morda tudi v udobju?
Ker večje kolo načeloma lepše 'požre' neravnine na cesti - ampak to pomeni v bistvu underlying fail pri inženiringu podvozja/vzmetenja... Špekuliram, da je delno vzrok tudi v temu, je pa to posledica evropske splošne norije s 'športnimi podvozji', ki je v bistvu nateg.
Namreč dokaj zapleteno in drago je narediti podvozje, ki bo udobno, pa da hkrati med vožnjo (zlasti v ovinke) ne pride do nagibanja, 'plavanja' itd. Zato vsi delajo trda podvozja (kao "sofisticirana vozila za dinamično vožnjo" - ma fuck off), ker je to pač ceneje, pa folk našajbajo da je to kul, in butast narod to kupi. Ker pa so ljudje ugotovili, da jih vseeno malo preveč trese in ruka, je bilo treba nekaj narediti in voilá - ogromna kolesa, kot v starih časih na kmečkih lojtrnikih.

Klasični ameriški avti so imeli vrhunsko udobje na povprečno zgolj 15-palčnih kolesih, ne vem kaj je bio narobe s tem. OK, so malo plavali in se nagibali v ovinkih, ampak koga briga; kot da se vsi Evropceljni vozijo vsak dan na šiht čez Stelvio pass in podirajo rekord...

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen