Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Bo novi Infinitijev bencinski motor ogrozil dizle?
Strani: 1
sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 20.08.2016 12:16
Bo novi Infinitijev bencinski motor ogrozil dizle?Ne bo! Jih bo pa Nissanov. Kdor ne razume te trditve, naj pogleda, koliko dizlov ima Infiniti in koliko proda na katerih trgih. Potem naj to vajo naredi še z Nissanom. :-)
sporočil: 1.301
ja... motor z variabilno kompresijo je itak "sveti gral" motorjev z
notranjim izgorevanjem, katerega že desetletja lovijo vsi, ulovil
ga ni pa še nihče. no, zgleda, da so ga "francoski" japonci! sicer
so bli še posebej francozi jako dejavni na tem področju... se
spomnem, ene deset let nazaj, tik pred krizo so tak motor imenovan
MCE-5, namontiran v Puga 406, naokrog veselo vozili PSA-jevci in
šušljalo se je, da "samo što nije serijski".... mi pa ni znano ali
na koncu "nije" zaradi krize v kateri jih je glih PSA orenk fasal
ali zaradi problemov ki jih variabilnost prostornine cilindra nosi
s sabo...
kakorkoli... ni mi čist jasno kaj ste mislili z "večja zmogljivost" pri nižjem kompresijskem razmerju, če pa tako izkoristek kot moč rasteta z višanjem kompresijskega razmerja...
kakorkoli... ni mi čist jasno kaj ste mislili z "večja zmogljivost" pri nižjem kompresijskem razmerju, če pa tako izkoristek kot moč rasteta z višanjem kompresijskega razmerja...
sporočil: 10.312
www.autoblog.com/201...-official/
Meni to ne izgleda baš kot nekaj trivialno nekompleksnega.
Princip pa je v bistvu star kot je IC motor star. Millerjev cikel.
en.wikipedia.org/wik...sion_ratio
en.wikipedia.org/wik...ller_cycle
In še podobna izvedba, le da krmili ventile:
en.wikipedia.org/wik...lve_timing
Meni to ne izgleda baš kot nekaj trivialno nekompleksnega.
Princip pa je v bistvu star kot je IC motor star. Millerjev cikel.
en.wikipedia.org/wik...sion_ratio
en.wikipedia.org/wik...ller_cycle
In še podobna izvedba, le da krmili ventile:
en.wikipedia.org/wik...lve_timing
sporočil: 14.456
[Endimion]Saj nisem rekel tega. V mislih sem imel bolj to, da je dizelski Infiniti precej nišna zadeva v nasprotju z dizelskimi Nissani. In ker je ta motor skoraj zagotovo Nissanov, saj Infiniti kot Nissanova snobovska znamka najbrž nima kaj dosti svojega razvoja motorjev, bo ta motor dizle lahko resno ogrozil šele, ko ga bodo začeli ponujati v bolj množičnih modelih Nissana. Kar pomeni, da se zna Renaultu zmanjšati prodaja dizlov svojemu japonskemu partnerju, kar bo še en test bratstva in enotnosti med njima. :-)
www.autoblog.com/201...-official/
Meni to ne izgleda baš kot nekaj trivialno nekompleksnega.
sporočil: 201
Ma jaz bi rekel, da bo te motorje (če bodo se izkazali) prevezel v
uporabo tudi renault. Saj so lani (?)imeli omejitve prometa
(onesnaženost ozračja) v Parizu in se je nekaj govorilo, da so
končno skapirali, da dizel ni najboljša stvar.
P
P
sporočil: 14.456
[primor]To že, ne bo pa ravno dober občutek, če bodo morali v Parizu gledati zmanjšanje prodaje lastnih dizlov in povečanje nakupov motorjev pri Nissanu. Če se ne motim, so si v tej dvojni hiši delo razdelili tako, da Renault pretežno skrbi za dizle, Nissan pa za bencinske motorje. Zato velika sprememba v strukturi prodaje lahko prinese težave.
Ma jaz bi rekel, da bo te motorje (če bodo se izkazali) prevezel v uporabo tudi renault. Saj so lani (?)imeli omejitve prometa (onesnaženost ozračja) v Parizu in se je nekaj govorilo, da so končno skapirali, da dizel ni najboljša stvar.
sporočil: 24
"Proizvede 268 konjskih moči (200 kilovatov) in 390 newtonmetrov
navora."
Nisem poznavalec, se mi pa zdi, da "dizelski konji" dajo več navora.
Kako to vpliva na uporabo, zanesljivost, dolgovečnost motorja?
Nisem poznavalec, se mi pa zdi, da "dizelski konji" dajo več navora.
Kako to vpliva na uporabo, zanesljivost, dolgovečnost motorja?
sporočil: 1.741
Nekje v meglenih vijugah spomina se mi dozdeva, da se je s "skoraj
že serijskim" bencinskim motorjem s spremenljivo kompresijo tam
pred 20 leti hvalil Saab.
Pa očitno ni bilo nič od vsega.
Pa očitno ni bilo nič od vsega.
sporočil: 6.570
Pri Saabu so premikali glavo glede na ročično gred.
Kar je iz prve najbolj logično, česa se lotiš.
Tukaj pri Renault-Nissanu pa je glava fiksna in se hod bata spreminja.
Čisto možno, da je to bolj pametno oziroma lažje zanesljivo izvesti.
Kdo in kje pa bo delal katere motorje se bo pa že Ghosn odločil. Se ne rabimo s tem ukvarjat ;-)
Kar je iz prve najbolj logično, česa se lotiš.
Tukaj pri Renault-Nissanu pa je glava fiksna in se hod bata spreminja.
Čisto možno, da je to bolj pametno oziroma lažje zanesljivo izvesti.
Kdo in kje pa bo delal katere motorje se bo pa že Ghosn odločil. Se ne rabimo s tem ukvarjat ;-)
Strani: 1