Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Bo novi Infinitijev bencinski motor ogrozil dizle?

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[#2612549] 20.08.16 12:16
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: pobalin 20.08.2016 12:16
Bo novi Infinitijev bencinski motor ogrozil dizle?
Ne bo! Jih bo pa Nissanov. Kdor ne razume te trditve, naj pogleda, koliko dizlov ima Infiniti in koliko proda na katerih trgih. Potem naj to vajo naredi še z Nissanom. :-)
drugmirko sporočil: 1.301
[#2612550] 20.08.16 12:45
Odgovori   +    4
ja... motor z variabilno kompresijo je itak "sveti gral" motorjev z notranjim izgorevanjem, katerega že desetletja lovijo vsi, ulovil ga ni pa še nihče. no, zgleda, da so ga "francoski" japonci! sicer so bli še posebej francozi jako dejavni na tem področju... se spomnem, ene deset let nazaj, tik pred krizo so tak motor imenovan MCE-5, namontiran v Puga 406, naokrog veselo vozili PSA-jevci in šušljalo se je, da "samo što nije serijski".... mi pa ni znano ali na koncu "nije" zaradi krize v kateri jih je glih PSA orenk fasal ali zaradi problemov ki jih variabilnost prostornine cilindra nosi s sabo...

kakorkoli... ni mi čist jasno kaj ste mislili z "večja zmogljivost" pri nižjem kompresijskem razmerju, če pa tako izkoristek kot moč rasteta z višanjem kompresijskega razmerja...
Endimion sporočil: 10.312
[#2612551] 20.08.16 12:47 · odgovor na: pobalin (#2612549)
Odgovori   +    2
www.autoblog.com/201...-official/

Meni to ne izgleda baš kot nekaj trivialno nekompleksnega.

Princip pa je v bistvu star kot je IC motor star. Millerjev cikel.

en.wikipedia.org/wik...sion_ratio
en.wikipedia.org/wik...ller_cycle

In še podobna izvedba, le da krmili ventile:
en.wikipedia.org/wik...lve_timing
pobalin sporočil: 14.456
[#2612567] 20.08.16 17:00 · odgovor na: Endimion (#2612551)
Odgovori   +    4
[Endimion]
www.autoblog.com/201...-official/
Meni to ne izgleda baš kot nekaj trivialno nekompleksnega.
Saj nisem rekel tega. V mislih sem imel bolj to, da je dizelski Infiniti precej nišna zadeva v nasprotju z dizelskimi Nissani. In ker je ta motor skoraj zagotovo Nissanov, saj Infiniti kot Nissanova snobovska znamka najbrž nima kaj dosti svojega razvoja motorjev, bo ta motor dizle lahko resno ogrozil šele, ko ga bodo začeli ponujati v bolj množičnih modelih Nissana. Kar pomeni, da se zna Renaultu zmanjšati prodaja dizlov svojemu japonskemu partnerju, kar bo še en test bratstva in enotnosti med njima. :-)
primor sporočil: 201
[#2612568] 20.08.16 17:07 · odgovor na: pobalin (#2612567)
Odgovori   +    5
Ma jaz bi rekel, da bo te motorje (če bodo se izkazali) prevezel v uporabo tudi renault. Saj so lani (?)imeli omejitve prometa (onesnaženost ozračja) v Parizu in se je nekaj govorilo, da so končno skapirali, da dizel ni najboljša stvar.

P
pobalin sporočil: 14.456
[#2612586] 21.08.16 08:18 · odgovor na: primor (#2612568)
Odgovori   +    2
[primor]
Ma jaz bi rekel, da bo te motorje (če bodo se izkazali) prevezel v uporabo tudi renault. Saj so lani (?)imeli omejitve prometa (onesnaženost ozračja) v Parizu in se je nekaj govorilo, da so končno skapirali, da dizel ni najboljša stvar.
To že, ne bo pa ravno dober občutek, če bodo morali v Parizu gledati zmanjšanje prodaje lastnih dizlov in povečanje nakupov motorjev pri Nissanu. Če se ne motim, so si v tej dvojni hiši delo razdelili tako, da Renault pretežno skrbi za dizle, Nissan pa za bencinske motorje. Zato velika sprememba v strukturi prodaje lahko prinese težave.
anon-387721 sporočil: 24
[#2612665] 22.08.16 10:22
Odgovori   +    0
"Proizvede 268 konjskih moči (200 kilovatov) in 390 newtonmetrov navora."
Nisem poznavalec, se mi pa zdi, da "dizelski konji" dajo več navora.
Kako to vpliva na uporabo, zanesljivost, dolgovečnost motorja?
spiderman sporočil: 1.741
[#2612790] 23.08.16 07:55
Odgovori   +    0
Nekje v meglenih vijugah spomina se mi dozdeva, da se je s "skoraj že serijskim" bencinskim motorjem s spremenljivo kompresijo tam pred 20 leti hvalil Saab.
Pa očitno ni bilo nič od vsega.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2612802] 23.08.16 09:07 · odgovor na: spiderman (#2612790)
Odgovori   +    0
Pri Saabu so premikali glavo glede na ročično gred.
Kar je iz prve najbolj logično, česa se lotiš.

Tukaj pri Renault-Nissanu pa je glava fiksna in se hod bata spreminja.
Čisto možno, da je to bolj pametno oziroma lažje zanesljivo izvesti.

Kdo in kje pa bo delal katere motorje se bo pa že Ghosn odločil. Se ne rabimo s tem ukvarjat ;-)

Strani: 1