Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek TOP 10 varčnih avtov za vsak žep

Strani: 1

anon-290719 sporočil: 17
[#2549359] 18.09.15 07:28
Odgovori   +    14
In? Kakšen članek je sploh to? Podatki o porabah so tovarniške. Kaj pa dejanske? Kakšni so stroški registracije, zavarovanja? Pa rednih servisov? Pa še kaj bi se našlo, kar vpliva na stroške. Ej, ej, ej.
klemenstp sporočil: 2.568
[#2549368] 18.09.15 07:56 · odgovor na: anon-290719 (#2549359)
Odgovori   +    9
[FIN-268360]
In? Kakšen članek je sploh to? Podatki o porabah so tovarniške. Kaj pa dejanske? Kakšni so stroški registracije, zavarovanja? Pa rednih servisov? Pa še kaj bi se našlo, kar vpliva na stroške. Ej, ej, ej.
Nemci, ko pripravljajo takšne članke, upoštevajo še izgubo vrednosti, ker je za vsak model drugačna.
milos9 sporočil: 1.046
[#2549405] 18.09.15 09:31 · odgovor na: anon-290719 (#2549359)
Odgovori   +    0
Tokrat pregled avtov z majhnimi izpusti za razumen denar, seveda s tovarniškimi porabami, ki pomenijo enak imenovalec.

Pripravljamo tudi bolj podroben članek s pregledom drugih stroškov, z upadom vrednosti pa bo težko, saj pri nas ni podjetja ki bi znala realno in uradno objavit te številke. Tuji podatki pa so, zaradi zakonitosti lokalnih trgov, nemerodajni
milos9 sporočil: 1.046
[#2549407] 18.09.15 09:35 · odgovor na: klemenstp (#2549368)
Odgovori   +    0
Z veseljem, a teh podatkov pri nas ni
klemenstp sporočil: 2.568
[#2549411] 18.09.15 09:40 · odgovor na: milos9 (#2549407)
Odgovori   +    3
[milos9]
Z veseljem, a teh podatkov pri nas ni
Te vrednosti se da izračunat.
Nabavna cena, odšteje se vrednost vozila po letu dni, dveh letih, treh letih, s korekcijo kilometrov. Vrednosti vozil se da potegniti iz npr. Eurotax-a, Avto.net-a.

Zdaj je vse na dlani.
anon-290719 sporočil: 17
[#2549451] 18.09.15 10:45
Odgovori   +    2
Hvala za vse odgovore in sodelovanje. Lahko povem svojo izkušnjo z Yaris hybridom: 4,7 do 4,8 l/100km (merjeno s svinčnikom in kalkulatorjem). Računalnik kaže 4,5 l/100km. Večinoma vozim po avtocesti. Morda bo kdo rekel, da bi moral vzeti dizla, a vsaj zame avto ni racionalna izbira. To ni navadno guncanje od točke A do točke B.

Lep pozdrav in veliko sreče s člankom
anon-154207 sporočil: 7.023
[#2549462] 18.09.15 11:02 · odgovor na: milos9 (#2549405)
Odgovori   +    2
[milos9]
Tokrat pregled avtov z majhnimi izpusti za razumen denar, seveda s tovarniškimi porabami, ki pomenijo enak imenovalec.
...
Ne strinjam se, da tovarniške porabe pomenijo enak imenovalec.

Eni lažejo bolj, drugi manj. To ve vsak povpročno razgledan na tem področju.
Odstopanja so od cca. 15%, do cca. 50% od tovarniškega podatka, glede na teste avtomobilističnih revij, ki to objavijo. Sploh Fiat z njegovim twinair dvovaljnikom, je zvezda laži.
anon-304487 sporočil: 967
[#2549539] 18.09.15 12:59
Odgovori   +    3
čas vnosa: 18.09.15 06:23
V tabelci manjka še ena kolona: koliko vsi zgoraj našteti vozovi porabijo v - praksi.

Ena od raziskav je že potrdila, da so vsi ti nategi z povprečno porabo namenjeni zgolj in samo - umetnemu doseganju tovarn zahtevanim normam, realnost porabe pa je oddaljena tudi do 45%.
milos9 sporočil: 1.046
[#2549622] 18.09.15 14:26 · odgovor na: klemenstp (#2549411)
Odgovori   +    1
Še zdaleč ni tako enostavno,

predvsem gre za vrednosti v prihodnosti, kaj jih določa torej še ni znano. Še največji približek je vrednost rabljenih vozil istega modela, pa še ta je lahko zelo napačna

Eurotax pa je le okvir, ponavadi za trgovce, še zdaleč ne dejanska ocena vrednosti avta
0126Bacis sporočil: 3.030
[#2549627] 18.09.15 14:30 · odgovor na: anon-154207 (#2549462)
Odgovori   +    3
Ne strinjam se, da tovarniške porabe pomenijo enak imenovalec.
Pa zdrava pamet tudi ne.

Lahko razložite, kje se skrivajo izgubljeni grami CO2 med temi 3 avtomobili (pri isti porabi različni CO2 izpusti - vaša tabela:

Toyota Auris 3,4l/100km 84g/km
Citroen C3 3,4l/100km 87g/km
Citroen C4 3,4l/100km 90g/km

Auris izpušča na 100 km 600g CO2 manj kot C4, pri tem pa oba skurita enako - 3,4 litre.

Prosim za ralago ?!?!?

Ali pa je to posledica slepega copy/pastatanja prospektov?
anon-304487 sporočil: 967
[#2549871] 19.09.15 07:34
Odgovori   +    1
čas vnosa: 19.09.15 07:17
Kaj pa Finance kaj porečejo na šokantno ugotovljeno goljufanje s strani VW:

www.yahoo.com/autos/...26737.html
pcs sporočil: 5.462
[#2550044] 19.09.15 21:17 · odgovor na: (#2549399)
Odgovori   +    1
[alek14]
Pri podatkih Spritmonitorja pa opozorim na rahlo podcenjenost porabe pri BMW. Vozniki namreč merijo porabo od bencinske do bencinske po prevoženih kilometrih. BMW uporablja cca. 4% krajše kilometre od tistih po SI. In tako nateguje tudi voznike, ki merijo od bencinske do bencinske.
Kaj hudiča se grejo nemci?
www.bloomberg.com/ne...al-charges

Lp,
M
crt sporočil: 27.194
[#2550267] 20.09.15 18:08 · odgovor na: pcs (#2550044)
Odgovori   +    2
[pcs]
Kaj hudiča se grejo nemci?
www.bloomberg.com/ne...al-charges
kaj le, red in spostovanje pravil vendar, a ne vidis :)
bc123a sporočil: 48.253
[#2550270] 20.09.15 18:12 · odgovor na: crt (#2550267)
Odgovori   +    2
[crt]
> [pcs]
> Kaj hudiča se grejo nemci?
> www.bloomberg.com/ne...al-charges

kaj le, red in spostovanje pravil vendar, a ne vidis :)
Kako naj je stranka, ki je kupila tak avto, prepricana, da se tudi ABS in ostali varnostni sistemi samo ne "pretvarjajo", ko so testirani?
pcs sporočil: 5.462
[#2550275] 20.09.15 18:28 · odgovor na: crt (#2550267)
Odgovori   +    0
[crt]
> [pcs]
> Kaj hudiča se grejo nemci?
> www.bloomberg.com/ne...al-charges

kaj le, red in spostovanje pravil vendar, a ne vidis :)
Protestantsko/asketska etika na delu.

Lp,
M
pobalin sporočil: 14.456
[#2550754] 21.09.15 21:59 · odgovor na: crt (#2550267)
Odgovori   +    0
[crt]
> [pcs]
> Kaj hudiča se grejo nemci?
> www.bloomberg.com/ne...al-charges

kaj le, red in spostovanje pravil vendar, a ne vidis :)
To je zdaj saška ordnunga, pred slabima dvema letoma je bila na tapeti bavarska ordnunga. Oh, pardon, tudi v tisto bavarsko ordnungo je bilo vpleteno saško štirikolesno božanstvo. :-)
forum.finance.si/?m=...205&single
anon-202165 sporočil: 970
[#2550796] 22.09.15 07:52 · odgovor na: pobalin (#2550754)
Odgovori   +    3
Si predstavljaš pogrom, če bi pri takem goljufanju dobili kak Renault ali pa Fiat?
milos9 sporočil: 1.046
[#2550928] 22.09.15 13:31 · odgovor na: 0126Bacis (#2549627)
Odgovori   +    0
Zdravo,

natančnega odgovora ne morem dati, gre za uradne podatke proizvajalcev, sami jih pač ne moremo pridobiti
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2550963] 22.09.15 15:05 · odgovor na: 0126Bacis (#2549627)
Odgovori   +    0
[0126Bacis]
> Ne strinjam se, da tovarniške porabe pomenijo enak imenovalec.

Pa zdrava pamet tudi ne.

Lahko razložite, kje se skrivajo izgubljeni grami CO2 med temi 3 avtomobili (pri isti porabi različni CO2 izpusti - vaša tabela:

Toyota Auris 3,4l/100km 84g/km
Citroen C3 3,4l/100km 87g/km
Citroen C4 3,4l/100km 90g/km

Auris izpušča na 100 km 600g CO2 manj kot C4, pri tem pa oba skurita enako - 3,4 litre.

Prosim za ralago ?!?!?

Ali pa je to posledica slepega copy/pastatanja prospektov?
Logika pravi, da ima auris slabše izgorevanje. Če ne pridela CO2, ob enaki porabi pomeni, da C ostane C. Ne izgori ampak se izvrže v obliki delcev (črn izpuh) ali ostane v kakem filtru delcev, ki se sčasoma zamaši.

Teoretično bi bilo možno tudi, da se nalaga v olju, samo ne vem, kako bi bilo to praktično izvedljivo.
pobalin sporočil: 14.456
[#2551001] 22.09.15 16:35 · odgovor na: anon-202165 (#2550796)
Odgovori   +    1
[bacco979]
Si predstavljaš pogrom, če bi pri takem goljufanju dobili kak Renault ali pa Fiat?
Kaj pa vem. Mogoče bi bilo samo kakšnih 50 komentarjev o južnjaških čefurjih, latinskih lažnivcih, mediteranskih nevednežih, šlampastih špagetarjih in angleškem reku, da žabarjem itak ne gre zaupati. Pri tej VW zgodbi je dobro preveriti, katere od teh ferdamanih das-autov delajo v Mehiki. Čisto možno je, da so tisti sombrerarji kaj zasrali - saj nam je bistri Trump lepo razložil, kakšni tički so to. :-)
anon-202165 sporočil: 970
[#2551239] 23.09.15 11:46 · odgovor na: pobalin (#2551001)
Odgovori   +    1

Kaj pa vem. Mogoče bi bilo samo kakšnih 50 komentarjev o južnjaških čefurjih, latinskih lažnivcih, mediteranskih nevednežih, šlampastih špagetarjih in angleškem reku, da žabarjem itak ne gre zaupati. Pri tej VW zgodbi je dobro preveriti, katere od teh ferdamanih das-autov delajo v Mehiki. Čisto možno je, da so tisti sombrerarji kaj zasrali - saj nam je bistri Trump lepo razložil, kakšni tički so to. :-)
Ja sej to je pa res. Pravzaprav je tudi Jetta pa že prej Bora bil jajc od avta, zato ker ga je oni sombrerar Juan slabo sestavil, ne zato ker je gazda Martin rekel da je tako že v redu.
pobalin sporočil: 14.456
[#2551345] 23.09.15 16:03 · odgovor na: anon-202165 (#2551239)
Odgovori   +    0
:-)
lea1 sporočil: 834
[#2551849] 25.09.15 08:46 · odgovor na: anon-304487 (#2549539)
Odgovori   +    0
pa kaj je z vami, ki tako propagirate dizle, mislim, nikoli ne bodo tako čisti avtomobili, s tem da kaj vse se prodaja kot dizel, niti ne vemo(veste). bila je že bela (kmečka) nafta, se še spomnite kako so nekaj let nazaj obstali kamioni. Pa neka gosta nafta se je prodajala, kaj se vse lahko prodaja kot dizel, lahko pove kakšen kemijski tehnolog ali kaj podobnega in kaj to pomeni za izpuhe in za avto tudi
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2552037] 25.09.15 15:57 · odgovor na: anon-180464 (#2550963)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-180464 25.09.2015 15:58
[kekez]
> [0126Bacis]
> > Ne strinjam se, da tovarniške porabe pomenijo enak imenovalec.
>
> Pa zdrava pamet tudi ne.
>
> Lahko razložite, kje se skrivajo izgubljeni grami CO2 med temi 3 avtomobili (pri isti porabi različni CO2 izpusti - vaša tabela:
>
> Toyota Auris 3,4l/100km 84g/km
> Citroen C3 3,4l/100km 87g/km
> Citroen C4 3,4l/100km 90g/km
>
> Auris izpušča na 100 km 600g CO2 manj kot C4, pri tem pa oba skurita enako - 3,4 litre.
>
> Prosim za ralago ?!?!?
>
> Ali pa je to posledica slepega copy/pastatanja prospektov?

Logika pravi, da ima auris slabše izgorevanje. Če ne pridela CO2, ob enaki porabi pomeni, da C ostane C. Ne izgori ampak se izvrže v obliki delcev (črn izpuh) ali ostane v kakem filtru delcev, ki se sčasoma zamaši.

Teoretično bi bilo možno tudi, da se nalaga v olju, samo ne vem, kako bi bilo to praktično izvedljivo.
Zdaj me je en podučil, da imajo dizli filtre trdnih delcev (to sem že vedel), nisem pa vedel, kam gredo potem ti delci, saj mi na 200kkm še ni bilo treba menjati nobenega omenjenega filtra.

Menda pa da imajo tile filtri svoj grelec, ki te delce vsake toliko dodatno skuri. Tega nisem preverjal. Ampak to potem pomeni naknadno povzročitev dodatne emisije CO2. In bi moralo biti v podatkih verjetno navedeno? -morda izjemoma ne pri Volkswagnu :-)
bc123a sporočil: 48.253
[#2552038] 25.09.15 16:06 · odgovor na: anon-180464 (#2552037)
Odgovori   +    0
[kekez]
Menda pa da imajo tile filtri svoj grelec, ki te delce vsake toliko dodatno skuri. Tega nisem preverjal. Ampak to potem pomeni naknadno povzročitev dodatne emisije CO2. In bi moralo biti v podatkih verjetno navedeno? -morda izjemoma ne pri Volkswagnu :-)
mislim da imajo (nekateri) motorji reseno to tako, da se vsake toliko motor spravi v rezim, ki filter dovolj segreje, da se skurijo.

Vprasanje je, kaj je takrat z emisijami in kaj je racunica pod crto...
Endimion sporočil: 10.312
[#2552113] 26.09.15 13:47 · odgovor na: bc123a (#2552038)
Odgovori   +    0
Ce si bral ono poročilo ICCT dejansko motor ko gre v čiščenje filtra trdnih delcev serje bolj onih nekaj sekund al minuto...

V izpuh takoj za turbino vbrizgava gorivo ki požge ono kar se je na filtru napacalo. To počne glede na senzorje ki povedo koliko back-pressure ma turbina...

In ne vem kok bolj serje samo tako bi pa rekel da je narobe ko avto sicer ne smeti... Pol pa k vklopi ciscenje filtra pa poserje vse za nazaj.... :)
Endimion sporočil: 10.312
[#2552114] 26.09.15 13:52 · odgovor na: bc123a (#2550270)
Odgovori   +    0
Z mal zamude.

Tu je drug catch. Ce gre lahko neko štelanje enisij kar tako mimo vrhuške.. Brez internih xy kontrol.. Se pol vprasas.. Kaj je z onimi rečmi ki pa ma da delajo zdravo za gotovo..

Strani: 1