Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek TOP 10 varčnih avtov za vsak žep
Strani: 1
sporočil: 17
In? Kakšen članek je sploh to? Podatki o porabah so tovarniške. Kaj
pa dejanske? Kakšni so stroški registracije, zavarovanja? Pa rednih
servisov? Pa še kaj bi se našlo, kar vpliva na stroške. Ej, ej, ej.
sporočil: 2.568
[FIN-268360]Nemci, ko pripravljajo takšne članke, upoštevajo še izgubo vrednosti, ker je za vsak model drugačna.
In? Kakšen članek je sploh to? Podatki o porabah so tovarniške. Kaj pa dejanske? Kakšni so stroški registracije, zavarovanja? Pa rednih servisov? Pa še kaj bi se našlo, kar vpliva na stroške. Ej, ej, ej.
sporočil: 1.046
Tokrat pregled avtov z majhnimi izpusti za razumen denar, seveda s
tovarniškimi porabami, ki pomenijo enak imenovalec.
Pripravljamo tudi bolj podroben članek s pregledom drugih stroškov, z upadom vrednosti pa bo težko, saj pri nas ni podjetja ki bi znala realno in uradno objavit te številke. Tuji podatki pa so, zaradi zakonitosti lokalnih trgov, nemerodajni
Pripravljamo tudi bolj podroben članek s pregledom drugih stroškov, z upadom vrednosti pa bo težko, saj pri nas ni podjetja ki bi znala realno in uradno objavit te številke. Tuji podatki pa so, zaradi zakonitosti lokalnih trgov, nemerodajni
sporočil: 2.568
[milos9]Te vrednosti se da izračunat.
Z veseljem, a teh podatkov pri nas ni
Nabavna cena, odšteje se vrednost vozila po letu dni, dveh letih, treh letih, s korekcijo kilometrov. Vrednosti vozil se da potegniti iz npr. Eurotax-a, Avto.net-a.
Zdaj je vse na dlani.
sporočil: 17
Hvala za vse odgovore in sodelovanje. Lahko povem svojo izkušnjo z
Yaris hybridom: 4,7 do 4,8 l/100km (merjeno s svinčnikom in
kalkulatorjem). Računalnik kaže 4,5 l/100km. Večinoma vozim po
avtocesti. Morda bo kdo rekel, da bi moral vzeti dizla, a vsaj zame
avto ni racionalna izbira. To ni navadno guncanje od točke A do
točke B.
Lep pozdrav in veliko sreče s člankom
Lep pozdrav in veliko sreče s člankom
sporočil: 7.023
[milos9]Ne strinjam se, da tovarniške porabe pomenijo enak imenovalec.
Tokrat pregled avtov z majhnimi izpusti za razumen denar, seveda s tovarniškimi porabami, ki pomenijo enak imenovalec.
...
Eni lažejo bolj, drugi manj. To ve vsak povpročno razgledan na tem področju.
Odstopanja so od cca. 15%, do cca. 50% od tovarniškega podatka, glede na teste avtomobilističnih revij, ki to objavijo. Sploh Fiat z njegovim twinair dvovaljnikom, je zvezda laži.
sporočil: 967
čas vnosa: 18.09.15 06:23
V tabelci manjka še ena kolona: koliko vsi zgoraj našteti vozovi
porabijo v - praksi.
Ena od raziskav je že potrdila, da so vsi ti nategi z povprečno porabo namenjeni zgolj in samo - umetnemu doseganju tovarn zahtevanim normam, realnost porabe pa je oddaljena tudi do 45%.
Ena od raziskav je že potrdila, da so vsi ti nategi z povprečno porabo namenjeni zgolj in samo - umetnemu doseganju tovarn zahtevanim normam, realnost porabe pa je oddaljena tudi do 45%.
sporočil: 1.046
Še zdaleč ni tako enostavno,
predvsem gre za vrednosti v prihodnosti, kaj jih določa torej še ni znano. Še največji približek je vrednost rabljenih vozil istega modela, pa še ta je lahko zelo napačna
Eurotax pa je le okvir, ponavadi za trgovce, še zdaleč ne dejanska ocena vrednosti avta
predvsem gre za vrednosti v prihodnosti, kaj jih določa torej še ni znano. Še največji približek je vrednost rabljenih vozil istega modela, pa še ta je lahko zelo napačna
Eurotax pa je le okvir, ponavadi za trgovce, še zdaleč ne dejanska ocena vrednosti avta
sporočil: 3.036
Ne strinjam se, da tovarniške porabe pomenijo enak imenovalec.Pa zdrava pamet tudi ne.
Lahko razložite, kje se skrivajo izgubljeni grami CO2 med temi 3 avtomobili (pri isti porabi različni CO2 izpusti - vaša tabela:
Toyota Auris 3,4l/100km 84g/km
Citroen C3 3,4l/100km 87g/km
Citroen C4 3,4l/100km 90g/km
Auris izpušča na 100 km 600g CO2 manj kot C4, pri tem pa oba skurita enako - 3,4 litre.
Prosim za ralago ?!?!?
Ali pa je to posledica slepega copy/pastatanja prospektov?
sporočil: 967
čas vnosa: 19.09.15 07:17
Kaj pa Finance kaj porečejo na šokantno ugotovljeno goljufanje s
strani VW:
www.yahoo.com/autos/...26737.html
www.yahoo.com/autos/...26737.html
sporočil: 5.462
[alek14]Kaj hudiča se grejo nemci?
Pri podatkih Spritmonitorja pa opozorim na rahlo podcenjenost porabe pri BMW. Vozniki namreč merijo porabo od bencinske do bencinske po prevoženih kilometrih. BMW uporablja cca. 4% krajše kilometre od tistih po SI. In tako nateguje tudi voznike, ki merijo od bencinske do bencinske.
www.bloomberg.com/ne...al-charges
Lp,
M
sporočil: 27.226
[pcs]kaj le, red in spostovanje pravil vendar, a ne vidis :)
Kaj hudiča se grejo nemci?
www.bloomberg.com/ne...al-charges
sporočil: 48.253
[crt]Kako naj je stranka, ki je kupila tak avto, prepricana, da se tudi ABS in ostali varnostni sistemi samo ne "pretvarjajo", ko so testirani?
> [pcs]
> Kaj hudiča se grejo nemci?
> www.bloomberg.com/ne...al-charges
kaj le, red in spostovanje pravil vendar, a ne vidis :)
sporočil: 5.462
[crt]Protestantsko/asketska etika na delu.
> [pcs]
> Kaj hudiča se grejo nemci?
> www.bloomberg.com/ne...al-charges
kaj le, red in spostovanje pravil vendar, a ne vidis :)
Lp,
M
sporočil: 14.456
[crt]To je zdaj saška ordnunga, pred slabima dvema letoma je bila na tapeti bavarska ordnunga. Oh, pardon, tudi v tisto bavarsko ordnungo je bilo vpleteno saško štirikolesno božanstvo. :-)
> [pcs]
> Kaj hudiča se grejo nemci?
> www.bloomberg.com/ne...al-charges
kaj le, red in spostovanje pravil vendar, a ne vidis :)
forum.finance.si/?m=...205&single
sporočil: 1.046
Zdravo,
natančnega odgovora ne morem dati, gre za uradne podatke proizvajalcev, sami jih pač ne moremo pridobiti
natančnega odgovora ne morem dati, gre za uradne podatke proizvajalcev, sami jih pač ne moremo pridobiti
sporočil: 4.080
[0126Bacis]Logika pravi, da ima auris slabše izgorevanje. Če ne pridela CO2, ob enaki porabi pomeni, da C ostane C. Ne izgori ampak se izvrže v obliki delcev (črn izpuh) ali ostane v kakem filtru delcev, ki se sčasoma zamaši.
> Ne strinjam se, da tovarniške porabe pomenijo enak imenovalec.
Pa zdrava pamet tudi ne.
Lahko razložite, kje se skrivajo izgubljeni grami CO2 med temi 3 avtomobili (pri isti porabi različni CO2 izpusti - vaša tabela:
Toyota Auris 3,4l/100km 84g/km
Citroen C3 3,4l/100km 87g/km
Citroen C4 3,4l/100km 90g/km
Auris izpušča na 100 km 600g CO2 manj kot C4, pri tem pa oba skurita enako - 3,4 litre.
Prosim za ralago ?!?!?
Ali pa je to posledica slepega copy/pastatanja prospektov?
Teoretično bi bilo možno tudi, da se nalaga v olju, samo ne vem, kako bi bilo to praktično izvedljivo.
sporočil: 14.456
[bacco979]Kaj pa vem. Mogoče bi bilo samo kakšnih 50 komentarjev o južnjaških čefurjih, latinskih lažnivcih, mediteranskih nevednežih, šlampastih špagetarjih in angleškem reku, da žabarjem itak ne gre zaupati. Pri tej VW zgodbi je dobro preveriti, katere od teh ferdamanih das-autov delajo v Mehiki. Čisto možno je, da so tisti sombrerarji kaj zasrali - saj nam je bistri Trump lepo razložil, kakšni tički so to. :-)
Si predstavljaš pogrom, če bi pri takem goljufanju dobili kak Renault ali pa Fiat?
sporočil: 970
Ja sej to je pa res. Pravzaprav je tudi Jetta pa že prej Bora bil jajc od avta, zato ker ga je oni sombrerar Juan slabo sestavil, ne zato ker je gazda Martin rekel da je tako že v redu.
Kaj pa vem. Mogoče bi bilo samo kakšnih 50 komentarjev o južnjaških čefurjih, latinskih lažnivcih, mediteranskih nevednežih, šlampastih špagetarjih in angleškem reku, da žabarjem itak ne gre zaupati. Pri tej VW zgodbi je dobro preveriti, katere od teh ferdamanih das-autov delajo v Mehiki. Čisto možno je, da so tisti sombrerarji kaj zasrali - saj nam je bistri Trump lepo razložil, kakšni tički so to. :-)
sporočil: 834
pa kaj je z vami, ki tako propagirate dizle, mislim, nikoli ne bodo
tako čisti avtomobili, s tem da kaj vse se prodaja kot dizel, niti
ne vemo(veste). bila je že bela (kmečka) nafta, se še spomnite kako
so nekaj let nazaj obstali kamioni. Pa neka gosta nafta se je
prodajala, kaj se vse lahko prodaja kot dizel, lahko pove kakšen
kemijski tehnolog ali kaj podobnega in kaj to pomeni za izpuhe in
za avto tudi
sporočil: 4.080
Zadnja sprememba: anon-180464 25.09.2015 15:58
[kekez]Zdaj me je en podučil, da imajo dizli filtre trdnih delcev (to sem že vedel), nisem pa vedel, kam gredo potem ti delci, saj mi na 200kkm še ni bilo treba menjati nobenega omenjenega filtra.
> [0126Bacis]
> > Ne strinjam se, da tovarniške porabe pomenijo enak imenovalec.
>
> Pa zdrava pamet tudi ne.
>
> Lahko razložite, kje se skrivajo izgubljeni grami CO2 med temi 3 avtomobili (pri isti porabi različni CO2 izpusti - vaša tabela:
>
> Toyota Auris 3,4l/100km 84g/km
> Citroen C3 3,4l/100km 87g/km
> Citroen C4 3,4l/100km 90g/km
>
> Auris izpušča na 100 km 600g CO2 manj kot C4, pri tem pa oba skurita enako - 3,4 litre.
>
> Prosim za ralago ?!?!?
>
> Ali pa je to posledica slepega copy/pastatanja prospektov?
Logika pravi, da ima auris slabše izgorevanje. Če ne pridela CO2, ob enaki porabi pomeni, da C ostane C. Ne izgori ampak se izvrže v obliki delcev (črn izpuh) ali ostane v kakem filtru delcev, ki se sčasoma zamaši.
Teoretično bi bilo možno tudi, da se nalaga v olju, samo ne vem, kako bi bilo to praktično izvedljivo.
Menda pa da imajo tile filtri svoj grelec, ki te delce vsake toliko dodatno skuri. Tega nisem preverjal. Ampak to potem pomeni naknadno povzročitev dodatne emisije CO2. In bi moralo biti v podatkih verjetno navedeno? -morda izjemoma ne pri Volkswagnu :-)
sporočil: 48.253
[kekez]mislim da imajo (nekateri) motorji reseno to tako, da se vsake toliko motor spravi v rezim, ki filter dovolj segreje, da se skurijo.
Menda pa da imajo tile filtri svoj grelec, ki te delce vsake toliko dodatno skuri. Tega nisem preverjal. Ampak to potem pomeni naknadno povzročitev dodatne emisije CO2. In bi moralo biti v podatkih verjetno navedeno? -morda izjemoma ne pri Volkswagnu :-)
Vprasanje je, kaj je takrat z emisijami in kaj je racunica pod crto...
sporočil: 10.346
Ce si bral ono poročilo ICCT dejansko motor ko gre v čiščenje
filtra trdnih delcev serje bolj onih nekaj sekund al
minuto...
V izpuh takoj za turbino vbrizgava gorivo ki požge ono kar se je na filtru napacalo. To počne glede na senzorje ki povedo koliko back-pressure ma turbina...
In ne vem kok bolj serje samo tako bi pa rekel da je narobe ko avto sicer ne smeti... Pol pa k vklopi ciscenje filtra pa poserje vse za nazaj.... :)
V izpuh takoj za turbino vbrizgava gorivo ki požge ono kar se je na filtru napacalo. To počne glede na senzorje ki povedo koliko back-pressure ma turbina...
In ne vem kok bolj serje samo tako bi pa rekel da je narobe ko avto sicer ne smeti... Pol pa k vklopi ciscenje filtra pa poserje vse za nazaj.... :)
sporočil: 10.346
Z mal zamude.
Tu je drug catch. Ce gre lahko neko štelanje enisij kar tako mimo vrhuške.. Brez internih xy kontrol.. Se pol vprasas.. Kaj je z onimi rečmi ki pa ma da delajo zdravo za gotovo..
Tu je drug catch. Ce gre lahko neko štelanje enisij kar tako mimo vrhuške.. Brez internih xy kontrol.. Se pol vprasas.. Kaj je z onimi rečmi ki pa ma da delajo zdravo za gotovo..
Strani: 1