Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Za volanom audija A4, velikana med poslovnimi limuzinami

Strani: 1

anon-304487 sporočil: 967
[#2548024] 14.09.15 16:31
Odgovori   +    5
čas vnosa: 14.09.15 16:18
Saj vem, da se boste vsi zgražali nad temle vprašanjem, ampak vseeno:

v kolikor po nekem čudnem naključju crkne vsa ta vanj vgrajena čudežna elektronika, se avto sploh še kam premakne ali ga je treba naložiti?

Namreč: tačskrin telefoni znajo lepo zmrzniti, povsem iznenada (tako kot so to nekoč počeli Windowsi...) - a če slučajno zmrzne ekran armaturne plošče, ali tale tačskrin tablica na armaturki?

Windowse se je dalo resetirati, ugasniti, pa še enkrat znova zagnati; telefonu tudi znam vzeti ven sim kartico pa ga še enkrat prižgati, ampak, šmentana muha - a ko bom s temi in podobnimi tačskrin vozovi divjal po AC 140km/h, in bo kaj zmrznilo, moram tudi voz ugasniti in nato hitro še enkrat prižgati, da se bodo zadeve znova vzpostavile?

Samo vprašam...
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2548026] 14.09.15 16:36 · odgovor na: anon-304487 (#2548024)
Odgovori   +    7
Jaz verjamem, da imajo prikazovanje osnovnih instrumentov in ostale igračke ločene in bo v primeru zmrzovanja ostalih igračk hitrost še zmeraj prikazana na zaslonu.

Drugače bo pa zanimivo videti vse audiljubce, ki so se zgražali nad Mercedesovim prostostoječim zaslonom, sedaj pa jim ne bo preostalo drugega, kot postati navdušeni zagovorniki takšne rešitve :-)
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2548029] 14.09.15 17:06 · odgovor na: (#2548021)
Odgovori   +    5
[alek14]
Ogrevan volan? Sončno zaščitna stekla? Ne?
I'll pass.

>še zlasti zaradi odlične aerodinamike, količnik zračnega upora je le 0,23 in res dobre...

Tesla ima 0,24 in zato ima popolnoma raven pod, uvlečene kljuke na vratih itd. Audi A4 je klon od Passata, ki ima Cx=0,28. In tu nekdje je tudi Cx tegale A4.
Tile tovarniški podatki so res svojevrstno čudo. Tudi poraba trilitrskrega dizla 4,2? No, da vidimo kaj bo. Vsaj za znižanje obdavčitve je koristno. Velikost pa je stvar okusa, ponavadi A4 niso med večjimi v primerjavi z neposredno konkurenco. Tista mala špranja za prednjimi sedeži tudi ob povečanju za 2 cm pač ni nekaj navdušujočega.
klemenstp sporočil: 2.568
[#2548060] 14.09.15 21:55 · odgovor na: anon-304487 (#2548024)
Odgovori   +    1
[psm]
Saj vem, da se boste vsi zgražali nad temle vprašanjem, ampak vseeno:

v kolikor po nekem čudnem naključju crkne vsa ta vanj vgrajena čudežna elektronika, se avto sploh še kam premakne ali ga je treba naložiti?

Namreč: tačskrin telefoni znajo lepo zmrzniti, povsem iznenada (tako kot so to nekoč počeli Windowsi...) - a če slučajno zmrzne ekran armaturne plošče, ali tale tačskrin tablica na armaturki?

Windowse se je dalo resetirati, ugasniti, pa še enkrat znova zagnati; telefonu tudi znam vzeti ven sim kartico pa ga še enkrat prižgati, ampak, šmentana muha - a ko bom s temi in podobnimi tačskrin vozovi divjal po AC 140km/h, in bo kaj zmrznilo, moram tudi voz ugasniti in nato hitro še enkrat prižgati, da se bodo zadeve znova vzpostavile?

Samo vprašam...
Meni, ko zmrzne ekran v avtu, se pač tako vozim naprej, včasih se po 20 min vklopi, včasih pa ob ponovnem vžigu. Ko sem na servisu omenil težavo, so mi zamenjali ekran, sedaj deluje že pol leta brezhibno, do...
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2548074] 15.09.15 02:36 · odgovor na: anon-93129 (#2548029)
Odgovori   +    4
[Mleben]
> [alek14]
> Ogrevan volan? Sončno zaščitna stekla? Ne?
> I'll pass.
>
> >še zlasti zaradi odlične aerodinamike, količnik zračnega upora je le 0,23 in res dobre...
>
> Tesla ima 0,24 in zato ima popolnoma raven pod, uvlečene kljuke na vratih itd. Audi A4 je klon od Passata, ki ima Cx=0,28. In tu nekdje je tudi Cx tegale A4.

Tile tovarniški podatki so res svojevrstno čudo. Tudi poraba trilitrskrega dizla 4,2?
Poraba je lahko tudi 0,0 L/100km, če je avto sposoben prevoziti 50 km na elektriko (oz. nekaj takega so si izmislili birokratki, da so lahko realnost nategnili do svojih neizvedljivih okoljsikih fantazij).
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2548104] 15.09.15 07:51 · odgovor na: (#2548094)
Odgovori   +    1
[valsidalado]
Veš, kaj je hec!? Tudi diesel motor ti lahko podivja (ne potrebuje iskre, ko enkrat dela; samo pritisk, ki se pa z gibanjem ustvarja).
Common-rail malce težko.
anon-306927 sporočil: 206
[#2548582] 16.09.15 10:37 · odgovor na: anon-154083 (#2548104)
Odgovori   +    1
[jani1974]
> [valsidalado]
> Veš, kaj je hec!? Tudi diesel motor ti lahko podivja (ne potrebuje iskre, ko enkrat dela; samo pritisk, ki se pa z gibanjem ustvarja).

Common-rail malce težko.
Ni nujno res.
Pred leti sem gledal na internetu video, ko je nekomu podivjal dizelski motor, ker je (baje) zaradi napake v mazanju turbine njeno olje teklo v motor in ta je podivjal, ustavili so ga šele tako, da so z neko ploščo prekrili dovod zraka pred filtrom.

Kar me moti pri današnjih avtih niso toliko LCD zasloni, ki zamrznejo, bolj me skrbi, ELEKTRONIKA, ki je na te zaslone prikopljena - pa tudi na volan, zavore in "plin". Ta elektronika, kot kaže, ni nič ločena od ostalih sistemov - Chrisleryu so to elektroniko "shekali" in lahko na daljavo nadzirajo "pametne" zavore itd...
Poleg tega, kaj se zgodi, če vse skupaj "crkne" ali pa (še slabše) zamrzne med vožnjo - je tak avto sploh še vozen oz. ga je mogoče varno ustaviti? Kdo je odgovoren oz. kriv v primeru nesreče - kot voznik posameznik se nikakor ne morem kosat niti s pravnim oddelkom zavarovalnice kaj šele s celotnim WAG koncernom (in ostali proizvajalci avtov)- vsi se bodo lepo izgovarjali, da niso odgovorni, da njihova elektronika sploh ne crkuje....
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2548634] 16.09.15 12:09 · odgovor na: (#2548127)
Odgovori   +    0
[valsidalado]
> [jani1974]
> > [valsidalado]
> > Veš, kaj je hec!? Tudi diesel motor ti lahko podivja (ne potrebuje iskre, ko enkrat dela; samo pritisk, ki se pa z gibanjem ustvarja).
>
> Common-rail malce težko.

Prvi golfi (prvi diesel osebni avti) ... Pač,se je zgodilo (na Gorenjki ... Sicer je pa tudi meni fičko nekoč podivjal (na starem trgz perd Slaščičarno) in se zlodej ni hotel izklopiti drugače (vedno bolj se je v leru na parkingu vrtel), kot da smo sneli kabel z akumulatorja (mi ga je snel mimoidoči). Toliko da se ni vse skupaj scvrlo in eksplodiralo ...
Stari Diesel osebni avti seveda da, novi pa ne, ker elektronika odreja količino vbrizganega goriva neodvisno od mehanike. Računalnik pa ti ne bo vbrizgal več, kot je maksimalno predvideno in to ob pravem času.

Fičko ne bi podivjal, samo na polni plin bi se dvignili vrtljaji. Ko si se na avtocesti vozil 120, je bilo še huje :-)
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2548635] 16.09.15 12:11 · odgovor na: anon-306927 (#2548582)
Odgovori   +    1
[deficit]
> [jani1974]
> > [valsidalado]
> > Veš, kaj je hec!? Tudi diesel motor ti lahko podivja (ne potrebuje iskre, ko enkrat dela; samo pritisk, ki se pa z gibanjem ustvarja).
>
> Common-rail malce težko.

Ni nujno res.
Pred leti sem gledal na internetu video, ko je nekomu podivjal dizelski motor, ker je (baje) zaradi napake v mazanju turbine njeno olje teklo v motor in ta je podivjal, ustavili so ga šele tako, da so z neko ploščo prekrili dovod zraka pred filtrom.
V dizelski motor se gorivo vbrizgava skozi ekstra drobne šobe, da se dovolj razprši in vname. Iz turbine bi v motor olje res lahko samo "teklo", tako da sploh ne bi hotelo goreti, še najmanj pa tako dobro goreti, da bi motor podivjal.
anon-306927 sporočil: 206
[#2548659] 16.09.15 13:02 · odgovor na: anon-154083 (#2548635)
Odgovori   +    0
Saj pravim - baje - tisti za kamero se je drl, da bi naj bila kriva turbina in njeno olje...

Nazaj k tiguanu - se še komu zdi nekoliko preveč podoben staremu BMW X5?
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2549089] 17.09.15 14:04
Odgovori   +    0
Octavia je zame lepša, pa še veliko cenejša.

Sam vozim BMW 6 cilindov, a je že malo v letih, ima pa 86.000 km (kupil sem novega, ne rabljenega), zato ga še naprej vozim. To sem napisal zato, da ne bo kdo mislil, da vozim Škodo in mi je zato Octavia bolj všeč.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2549096] 17.09.15 14:16 · odgovor na: anon-202494 (#2549089)
Odgovori   +    0
[Breiva]
Octavia je zame lepša, pa še veliko cenejša.

Sam vozim BMW 6 cilindov, a je že malo v letih, ima pa 86.000 km (kupil sem novega, ne rabljenega), zato ga še naprej vozim. To sem napisal zato, da ne bo kdo mislil, da vozim Škodo in mi je zato Octavia bolj všeč.

And the winner of small cock contest iiiiis....
anon-304487 sporočil: 967
[#2549185] 17.09.15 16:29 · odgovor na: anon-202494 (#2549089)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 17.09.15 14:07
Drži se ga dokler bo šel!
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2549259] 17.09.15 20:13 · odgovor na: anon-304487 (#2549185)
Odgovori   +    0
[psm]
Drži se ga dokler bo šel!
To tudi nameravam, je kombi 525d automatik in ima 6 cilindrov, star je 10 let in ima veliko manj elektronike, kot pa današnji avtomobili. Do sedaj še nisem imel nobene okvare in šele sedaj se je dobro "ulaufal", ter gre kot raketa. Povprečna poraba je okoli 8 l/100 km, kar je za 1800 kg težek avtomobil kar v redu. Kupil sem ga, ko sem šel v penzijo in sedaj malo vozim, zato tudi ima samo 85.000 prevoženih kilometrov. Ima pa tudi veliko dodatne opreme, torej vse, kar potrebujem.

Nov 525d, ki ima samo 4 cilindre, bi z odgovarjajočo opremo stal daleč preko 60.000.- evrov. Moj avto pa je danes vreden med 5.000 do 7.000.- evrov, ali pa še manj.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2549357] 18.09.15 07:23 · odgovor na: (#2549066)
Odgovori   +    1
[valsidalado]
> [jani1974]
> > [valsidalado]
> > > [jani1974]
> > > > [valsidalado]
> > > > Veš, kaj je hec!? Tudi diesel motor ti lahko podivja (ne potrebuje iskre, ko enkrat dela; samo pritisk, ki se pa z gibanjem ustvarja).
> > >
> > > Common-rail malce težko.
> >
> > Prvi golfi (prvi diesel osebni avti) ... Pač,se je zgodilo (na Gorenjki ... Sicer je pa tudi meni fičko nekoč podivjal (na starem trgz perd Slaščičarno) in se zlodej ni hotel izklopiti drugače (vedno bolj se je v leru na parkingu vrtel), kot da smo sneli kabel z akumulatorja (mi ga je snel mimoidoči). Toliko da se ni vse skupaj scvrlo in eksplodiralo ...
>
> Stari Diesel osebni avti seveda da, novi pa ne, ker elektronika odreja količino vbrizganega goriva neodvisno od mehanike. Računalnik pa ti ne bo vbrizgal več, kot je maksimalno predvideno in to ob pravem času.
>
> Fičko ne bi podivjal, samo na polni plin bi se dvignili vrtljaji. Ko si se na avtocesti vozil 120, je bilo še huje :-)

Ma ja. Fičko mi je sicer čisto zares podivjal (smo morali izklopiti akumulator), tisti golf je pa tudi (divjal po Gorenjki, neobvladljivo, gorivo je samo od sebe vleklo v motor). Bolj kot zanimivost sem vse skupaj omenil; pa v osnovno informacijo, v čem utegne biti razlika med diesel in bencinskim motorjem, v kompresiji, samovžigu in vžigu s pomočjo iskre itd. Kaj več se ne razumem.Tudi sam imm odpor proti elekroniki, ničpane bi imel proti reciva BMW 7 - ci ali čemu podobnemu, nabitem z elektroniko. Ta je dejasnko spet vse manj moteča (na žalost preveč tega moteče je; saj ravno Apple in Jobs sta se nagibala k manj motečim in bolj inuitivnim zadevam, npr, pri tem ko Jobs ni bilniti najmanj obziren, nemoteč, če malo parafraziram itd). LP.
Mislim da se ne razumeva, kaj pomeni "podivjal". Dizli so se namreč zaradi vedno večjega dovoda goriva v stanju zavrteti preko predvidenih vrtljajev, tako visoko, da dejansko zaradi tega razpadejo. Bencinci pa ne, ker jim zmanjka zraka. Zavrteti se s polnim plinom, kakor se ti je hotel fičko, pa zmorejo vsi, ni pa to nič hudega za motor.

Strani: 1