Strani: 1

Konasnica sporočil: 1.741
[#2541679] 18.08.15 09:09
Odgovori   +    6
Drugi tir je v tem trenutku popolnoma nesmiseln za Slovenijo in sicer:

- ker je varianta odločno prerazkošna in predraga za industrijski tir
- ker ga bodo v pretežni meri gradili tujci in bo šel davkoplačevalski denar v tujino za sanacijo krize v drugugih državah
- na osnovi strokovnih analiz in mednarodnih primerjav so tuji izvajalci bistveno dražji kot so bili domači na AC programu
- ker so sedanje ekipe na ministrtvu in DRIju absolutno nesposobne voditi velike projekte.

Avtor članka bi moral ločiti med ekonomskimi in finančnimi stroški. Slednji vedno zajemajo tudi DDV, medtem ko se osnovna ekonomika računa s stroški brez davkov! To je osnovna šola izračunov v prometni ekonomiki! Poleg tega uporablja zelo slabe in neresnične argumente - npr. da so bile AC preplačane za 2 mlrd. Vse mednarodne primerjave kažejo, da so bile naše AC 10 do 20 % cenejše kot primerljive v tujini. Kako je možno pri 5 mlrd preplačati za 2 mlrd pri takih cenah, naj pojasni g, Soršak, ki je na osnovi Wikipedie izumil to številko in jo pozneje tudi preklical! Kljub temu jo rumeni mediji in tudi resni še vedno veselo uporabljajo!

Zmešnjava na slovenskih železnicah je popolna. Kadar je potrebo so tržno orientirani po drugi strani pa "neodvisno" upravljajo državno infrastrukturo. Sem poenostavil, je pa generalno precej točno!

Servisni predor se bo gradil v vsakem primeru, ne glede na število potnikov ali osebja.

Z zalednim terminalom se vračamo 50 let nazaj ko še ni bilo sedanje koprske proge. S to rešitvijo bomo preobremenili avtocesto, ki je že sedaj v sezoni močno obremenjena. Da ne govorim o ekološki škodi cestnega prometa. Tudi pretovarjanje ni poceni.

Sicer bodo pa tujci gradili v Sloveniji tako kot predor Markovec z velikimi zamudami in nekvalitetno. Betonsko vozišče v predoru Markovec je bilo treba že pred otvoritvijo pofrezati (tako kot zelo obremenjene Trojane po 5 letih). Če bi se to pripetilo našim izvajalcem bi izbruhnila že velika afera. Tako so pa usmerjeni in podkupljeni mediji ponižno tiho!

Sicer je pa odraz stanja v Sloveniji dejstvo, da sta dva največja krivca za neuspeh logističnega holdinga in razvoj železnic ter Luke Koper, najpopularnejša slovenska politika!
rx170 sporočil: 6.403
[#2541681] 18.08.15 09:11
Odgovori   +    6
DRugi tir je lahko ekonomsko upravičen ali pa ne. Odvisno kakšne parametre porabiš pri izračunu in ali si potrebne parametre sposoben doseči.

Študija OECD vsebuje hudo logično luknjo (in sicer v povezavi s trenutno kapaciteto luke), zato je ne jemljem preveč resno. Navijaški odnos Financ je pa tudi zanimiv. Kot pri Agrokorjevi tajkunizaciji Merkatorja.
anon-316368 sporočil: 957
[#2541701] 18.08.15 10:02
Odgovori   +    10
Spomnimo pa, da dve vladi - Janševa in Pahorjeva - nista znali končati projekta logističnega holdinga z Deutsche Bahnom.
To je čisto novinarsko sprenevedanje. Nobena od obeh omenjenih vlad ni imela v komunistično vodeni Sloveniji nikakršne šanse in to PS in JŠ dobro vesta. Dejstvo je, da so v obeh primerih prihod DBB v Slovenijo že v kali sesuli luški sindikati, rdeča primorska kamarila, ki vodi Luko Koper in seveda naši ljubi mediji, ki so na nož pričakali vsakršno sodelovanje med DBB in Luko Koper. Omenjeni izpostavljenci so poleg dogovorov, ki jih je imel Bajuk z DBB, zelo hitro sesuli tudi Pahorjev načrt in lahko bi bilo tudi novinarjema jasno, da bo v prihodnosti onemogočen vsak poskus, ki bi utegnil ogroziti rdečo Primorsko in vsa njena korita. Raje naj novinarja povesta, kaj pomeni fraza 'da vladi nista znali končati projekta'. Saj so jim ga naši brambovci pred tujci uničili že pred začetkom!! Zato raje ne nakladajta z Orwelovim novorekom in odkrito povejta, kaj so pravi vzroki in kateri interesi tiče za tem, da nimamo strateške povezave Luke Koper, železnice in DBB že vsaj deset let.
rx170 sporočil: 6.403
[#2541704] 18.08.15 10:06 · odgovor na: anon-316368 (#2541701)
Odgovori   +    4
[jure1943]
> Spomnimo pa, da dve vladi - Janševa in Pahorjeva - nista znali končati projekta logističnega holdinga z Deutsche Bahnom.

To je čisto novinarsko sprenevedanje. Nobena od obeh omenjenih vlad ni imela v komunistično vodeni Sloveniji nikakršne šanse in to PS in JŠ dobro vesta. Dejstvo je, da so v obeh primerih prihod DBB v Slovenijo že v kali sesuli luški sindikati, rdeča primorska kamarila, ki vodi Luko Koper in seveda naši ljubi mediji, ki so na nož pričakali vsakršno sodelovanje med DBB in Luko Koper. Omenjeni izpostavljenci so poleg dogovorov, ki jih je imel Bajuk z DBB, zelo hitro sesuli tudi Pahorjev načrt in lahko bi bilo tudi novinarjema jasno, da bo v prihodnosti onemogočen vsak poskus, ki bi utegnil ogroziti rdečo Primorsko in vsa njena korita. Raje naj novinarja povesta, kaj pomeni fraza 'da vladi nista znali končati projekta'. Saj so jim ga naši brambovci pred tujci uničili že pred začetkom!! Zato raje ne nakladajta z Orwelovim novorekom in odkrito povejta, kaj so pravi vzroki in kateri interesi tiče za tem, da nimamo strateške povezave Luke Koper, železnice in DBB že vsaj deset let.
Izgovori. Če vlade niso sposobne uveljavljati svoje volje pred nekimi brambovci, potem so itak kriminalno nesposobne.
anon-316368 sporočil: 957
[#2541816] 18.08.15 14:10 · odgovor na: rx170 (#2541704)
Odgovori   +    1
Izgovori. Če vlade niso sposobne uveljavljati svoje volje pred nekimi brambovci, potem so itak kriminalno nesposobne.
lepo si povedal - to velja v demokracijah. V državah z vgrajenim komunizmom, pa ovira niso 'neki brambovci', ampak vse obsegajoča mafija, ki je na oblasti 45+25 let in obvladuje vse od gospodarstva, sodstva, šolstva do medijev. Glavno podporo pa jim dajejo tisti volivci, ki mislijo, da živimo v demokraciji in da naš napredek ovirajo le 'neki brambovci'. Zato pa še kar naprej voljio 'nove in sposobne vlade', ki vspostavijo svoje stranke v treh tednih. Prav taki leta 1990 niso glasovali za samostojno Slovenijo zato, ker bi želeli odpraviti komunizem, ampak zato, ker so menili, da bodo lahko z zamenjavo beograjskih komunistov s slovenskimi živeli naprej z navadami iz komunizma a s plačami kapitalizma.
rx170 sporočil: 6.403
[#2541832] 18.08.15 14:59 · odgovor na: anon-316368 (#2541816)
Odgovori   +    1
[jure1943]
> Izgovori. Če vlade niso sposobne uveljavljati svoje volje pred nekimi brambovci, potem so itak kriminalno nesposobne.

lepo si povedal - to velja v demokracijah. V državah z vgrajenim komunizmom, pa ovira niso 'neki brambovci', ampak vse obsegajoča mafija, ki je na oblasti 45+25 let in obvladuje vse od gospodarstva, sodstva, šolstva do medijev. Glavno podporo pa jim dajejo tisti volivci, ki mislijo, da živimo v demokraciji in da naš napredek ovirajo le 'neki brambovci'. Zato pa še kar naprej voljio 'nove in sposobne vlade', ki vspostavijo svoje stranke v treh tednih. Prav taki leta 1990 niso glasovali za samostojno Slovenijo zato, ker bi želeli odpraviti komunizem, ampak zato, ker so menili, da bodo lahko z zamenjavo beograjskih komunistov s slovenskimi živeli naprej z navadami iz komunizma a s plačami kapitalizma.
Za slovenske desničarje (ki so sicer to samo po nazivu) je neka imaginarna vseobsegajoča mafija, ki v resnici vse kontrolira, pripraven izgovor za lastne neuspehe. Še nacisti so bili bolj konkretni (za njih so bili krivci Židi). Metoda je pa povsem enaka. Pa tega kar se imenuje levica tudi ne prebavljam (da mi ne boste lepili kakih atributov).

Zakaj ljudje raje volijo v treh tednih nastale stranke namesto pristne "desnice", bi se verjetno morala t.i. desnica vprašati sama. Jaz bi to pojasnil s kriminalno nesposobnostjo. Pa špekulacija kako in zakaj kdo glasuje, je tudi precej imaginarna in nima resne vrednosti.

Strani: 1