Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Konasnica sporočil: 1.741
Drugi tir je v tem trenutku popolnoma nesmiseln za Slovenijo in sicer:

- ker je varianta odločno prerazkošna in predraga za industrijski tir
- ker ga bodo v pretežni meri gradili tujci in bo šel davkoplačevalski denar v tujino za sanacijo krize v drugugih državah
- na osnovi strokovnih analiz in mednarodnih primerjav so tuji izvajalci bistveno dražji kot so bili domači na AC programu
- ker so sedanje ekipe na ministrtvu in DRIju absolutno nesposobne voditi velike projekte.

Avtor članka bi moral ločiti med ekonomskimi in finančnimi stroški. Slednji vedno zajemajo tudi DDV, medtem ko se osnovna ekonomika računa s stroški brez davkov! To je osnovna šola izračunov v prometni ekonomiki! Poleg tega uporablja zelo slabe in neresnične argumente - npr. da so bile AC preplačane za 2 mlrd. Vse mednarodne primerjave kažejo, da so bile naše AC 10 do 20 % cenejše kot primerljive v tujini. Kako je možno pri 5 mlrd preplačati za 2 mlrd pri takih cenah, naj pojasni g, Soršak, ki je na osnovi Wikipedie izumil to številko in jo pozneje tudi preklical! Kljub temu jo rumeni mediji in tudi resni še vedno veselo uporabljajo!

Zmešnjava na slovenskih železnicah je popolna. Kadar je potrebo so tržno orientirani po drugi strani pa "neodvisno" upravljajo državno infrastrukturo. Sem poenostavil, je pa generalno precej točno!

Servisni predor se bo gradil v vsakem primeru, ne glede na število potnikov ali osebja.

Z zalednim terminalom se vračamo 50 let nazaj ko še ni bilo sedanje koprske proge. S to rešitvijo bomo preobremenili avtocesto, ki je že sedaj v sezoni močno obremenjena. Da ne govorim o ekološki škodi cestnega prometa. Tudi pretovarjanje ni poceni.

Sicer bodo pa tujci gradili v Sloveniji tako kot predor Markovec z velikimi zamudami in nekvalitetno. Betonsko vozišče v predoru Markovec je bilo treba že pred otvoritvijo pofrezati (tako kot zelo obremenjene Trojane po 5 letih). Če bi se to pripetilo našim izvajalcem bi izbruhnila že velika afera. Tako so pa usmerjeni in podkupljeni mediji ponižno tiho!

Sicer je pa odraz stanja v Sloveniji dejstvo, da sta dva največja krivca za neuspeh logističnega holdinga in razvoj železnic ter Luke Koper, najpopularnejša slovenska politika!

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen