Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Drugorazredne kolesarje ogroža tudi neurejena infrastruktura
Strani: 1 2
sporočil: 1.214
Kolesarske steze je potrebno odmakniti od vpadnic, saj se s
tem:
- poveča varnost zaradi hitrih izključevanj vozil
- kolesarjenje kot ktivnost prestavi v okolje, ki je manj obremenjeno z izpusti
- zagotovi hitrejši tok prometa tako kolesarjev, kot tudi avtomobilov, saj lahko zeleni val prilagodiš hitrosti vozil (na vapdnici) oz kolesarjev(na vzporednih cestah)
Pri nas pa so običajno kolesarske steze vedno ob vpadnicah, kjer je, tako, kot pač je. Nevarno, stresno,... a ja pa še to - kolesarji, dajmo uporabljat roke za nakazovanje smeri tudi v velikih križiščih npr. Dunajska - Slovenska, če tudi greste dejansko naravnost, spremenite smer. Potem so tu še pešci, ki kapljajo z vseh strani in če si še tako previden, lahko na enkrat gledaš samo v eno smer.
- poveča varnost zaradi hitrih izključevanj vozil
- kolesarjenje kot ktivnost prestavi v okolje, ki je manj obremenjeno z izpusti
- zagotovi hitrejši tok prometa tako kolesarjev, kot tudi avtomobilov, saj lahko zeleni val prilagodiš hitrosti vozil (na vapdnici) oz kolesarjev(na vzporednih cestah)
Pri nas pa so običajno kolesarske steze vedno ob vpadnicah, kjer je, tako, kot pač je. Nevarno, stresno,... a ja pa še to - kolesarji, dajmo uporabljat roke za nakazovanje smeri tudi v velikih križiščih npr. Dunajska - Slovenska, če tudi greste dejansko naravnost, spremenite smer. Potem so tu še pešci, ki kapljajo z vseh strani in če si še tako previden, lahko na enkrat gledaš samo v eno smer.
sporočil: 4.311
[hijena1]Misli enakovredne hijeni.
Kolesarske steze je potrebno odmakniti od vpadnic, saj se s tem:
- poveča varnost zaradi hitrih izključevanj vozil
- kolesarjenje kot ktivnost prestavi v okolje, ki je manj obremenjeno z izpusti
- zagotovi hitrejši tok prometa tako kolesarjev, kot tudi avtomobilov, saj lahko zeleni val prilagodiš hitrosti vozil (na vapdnici) oz kolesarjev(na vzporednih cestah)
Pri nas pa so običajno kolesarske steze vedno ob vpadnicah, kjer je, tako, kot pač je. Nevarno, stresno,... a ja pa še to - kolesarji, dajmo uporabljat roke za nakazovanje smeri tudi v velikih križiščih npr. Dunajska - Slovenska, če tudi greste dejansko naravnost, spremenite smer. Potem so tu še pešci, ki kapljajo z vseh strani in če si še tako previden, lahko na enkrat gledaš samo v eno smer.
-odmik kolesarskih stez od vpadnic obenem pomeni vožnjo po ovinkih. Kdo se ba po vozil po ovinku v službo (razen če ni hitreje), torej propagiraš uničenje kolesarstva!
-kolesarstvo (dnevna vožnja v službo) mora predvsem zmanjšati izpuste nezavednih posameznikov, ki svinjanjo okolico s svojo vožnjo v službo in se ne poslužujejo javnega prometa
-zeleni val prilagoditi kolesarjem je pa misija nemogoče. Sam se vozim kljub +65 letom krepko čez 20km/h, mamke s cekarji (ali pa moja žrena) pa bolj počasi. Ni načina!
Sicer pa tvoj stavek o hitrem izključevanju vozil pove, da si pasijonirani ljubitelj hitre vožnje, pa magari čez trupla postranskih udeležencev. O nakazavovanju smeri bi se pa dalo razpravljati, vsekakor bi se spodobobilo od kolesarjev, da bi nakazovali smer, toda hudič je ko stojiš pred krožiščem (kot šofer ali kolesar) pa skoraj noben šofer ne vklopi žmigovca ko izvaža. Izgleda, da so šoferji kopija kolesarjev (saj so skoraj vsi kolesarji tudi šoferji) in obratno. Zavit se vsekakor da brez žmigavca/roke, toda kakšen efekt ima pa to na ostale jih pa ne briga. Res pa je včasih na kolesu nakazovati smer zavijanja z roko in istočasno zavirati skoraj misija nemogoče.
sporočil: 14.015
[alek14]Imaš prav. Kolesarski promet in signalizacijo urejajo in rišejo neki modeli, ki nikoli niso bili na kolesu. To se vidi povsod. Da ne govorimo o raznih občinskih šalabajzerjih, ki sploh ne poznajo prometnih znakov, ki jih postavljajo.
>Nošenje kolesarske čelade je sicer obvezno le za otroke, mlajše od 14 let, a bi bilo priporočljivo, če bi jih nosili vsi kolesarji.
Izkušnje iz Avstralije, kjer so obvezno čelado uvedli za vse, kažejo, da kolesarji potem raje presedlajo na druga sredstva in potegnejo križ čez bicikl.
>Agencija za varnost prometa poudarja tudi pomen uporabe varnostne razdalje med kolesarji.
Tako je. To je največji problem kolesarjenja. Predlagam, da se ustanovi agencija, ki bo merila varnostno razdaljo med kolesarji.
Dober zgled je v Avstriji, pri čisto vseh omejitvah in prepovedih v mestu je dodatna tabla, da za kolesarje ne veljajo. S kolesom lahko pelješ povsod.
sporočil: 14.015
[MarijanMacek]Če voznik avtomobila pelje desno iz krožišča, ti pa s kolesom nadaljuješ po krožišču, imaš ti prednost!
> [hijena1]
> O nakazavovanju smeri bi se pa dalo razpravljati, vsekakor bi se spodobobilo od kolesarjev, da bi nakazovali smer, toda hudič je ko stojiš pred krožiščem (kot šofer ali kolesar) pa skoraj noben šofer ne vklopi žmigovca ko izvaža.
sporočil: 4.311
[fibonaci]Pa si upaš peljati kot kolesar naravnost, ne da bi prej dobro preveril (očesni kontakt) kaj namerava voznik?
> [MarijanMacek]
> > [hijena1]
> > O nakazavovanju smeri bi se pa dalo razpravljati, vsekakor bi se spodobobilo od kolesarjev, da bi nakazovali smer, toda hudič je ko stojiš pred krožiščem (kot šofer ali kolesar) pa skoraj noben šofer ne vklopi žmigovca ko izvaža.
Če voznik avtomobila pelje desno iz krožišča, ti pa s kolesom nadaljuješ po krožišču, imaš ti prednost!
sporočil: 14.015
[MarijanMacek]Vedno ne :)
> [fibonaci]
> > [MarijanMacek]
> > > [hijena1]
> > > O nakazavovanju smeri bi se pa dalo razpravljati, vsekakor bi se spodobobilo od kolesarjev, da bi nakazovali smer, toda hudič je ko stojiš pred krožiščem (kot šofer ali kolesar) pa skoraj noben šofer ne vklopi žmigovca ko izvaža.
>
> Če voznik avtomobila pelje desno iz krožišča, ti pa s kolesom nadaljuješ po krožišču, imaš ti prednost!
Pa si upaš peljati kot kolesar naravnost, ne da bi prej dobro preveril (očesni kontakt) kaj namerava voznik?
sporočil: 159
Na cesti me najbolj motijo kolesarji, ki trenirajo in se vozijo
vsporedno tako, da zavzamejo celo polovico cestišča. Na ozkih
cestah jih prehitiš takrat, ko je vidljivost vozišča, saj jih ne
moreš, kot voznik avta, poriniti v obcestni kanal, da pokažeš svojo
moč.
Res pa je, da večini voznikov, največkrat v krožiščih, zatajijo žmigovci in moraš znati vedeževati na katero cesto bodo zavili.
Kolesarsih stez je premalo in tudi ozke so, kot da načrtovalci predvidevajo njihovo minimalno uporabo.
Res pa je, da večini voznikov, največkrat v krožiščih, zatajijo žmigovci in moraš znati vedeževati na katero cesto bodo zavili.
Kolesarsih stez je premalo in tudi ozke so, kot da načrtovalci predvidevajo njihovo minimalno uporabo.
sporočil: 1.214
res mi je v užitek vohat in poslušat auspuh ob celovški, dunajski,
... k gonim na vsa pljuča.
res mi je sedaj super omogočeno z enakomernimn tempom prpelat do križišča na biciklu, pazit na pešce, k plutajo ko smeti po zraku v spomladanskem vetru, opazovat kdaj se bo kdo od avtomobilov izključu brez smernika iz glavnega prometnega toka, zraven pazit še na svojga mulca, ki poganja za mano. grem raje mal po ovinkih, ampak če bi bla kolesarka vštric npr. celovške spelana (in ne ob njej) bi šla ravn tako naravnost, velik laži bi se ujel kolesarjev tempo z zelenim valom.
res je, da mamce s cekarji vozjo bolj počasi, a ni problem v manjši hitrosti, ampak naloženosti koles in posledičnih nevarnostih.
res mi je sedaj super omogočeno z enakomernimn tempom prpelat do križišča na biciklu, pazit na pešce, k plutajo ko smeti po zraku v spomladanskem vetru, opazovat kdaj se bo kdo od avtomobilov izključu brez smernika iz glavnega prometnega toka, zraven pazit še na svojga mulca, ki poganja za mano. grem raje mal po ovinkih, ampak če bi bla kolesarka vštric npr. celovške spelana (in ne ob njej) bi šla ravn tako naravnost, velik laži bi se ujel kolesarjev tempo z zelenim valom.
res je, da mamce s cekarji vozjo bolj počasi, a ni problem v manjši hitrosti, ampak naloženosti koles in posledičnih nevarnostih.
sporočil: 1.214
največji problem so križišča, kjer je zavijanje desno za avtomobile
speljano po svojem pasu. tam tudi kolesarksa proga največkrat
zavije najpej desno in potem kolesar zavije levo, da nadaljuje
naravnost in avtomobilistu bre nakazane smeri ni jasno, a bo šel
kolesar desno desno, ali levo naravnost. in tudi kolesarju se
zaradi vijuganja zmanjša pregled nad dogajanjem ob in za
njim.
in pri današnjih zavorah res najbrž ni problem zavirat in iztegnit levo roko in pokazat, kam bi rad šel, ali pač (odvisno od spretnosti, let, ega...)?
in pri današnjih zavorah res najbrž ni problem zavirat in iztegnit levo roko in pokazat, kam bi rad šel, ali pač (odvisno od spretnosti, let, ega...)?
sporočil: 4.301
evo še en pogled kolesarja...
prvi in največji problem je dejstvo, da smo ljudje sebični, da to ni res, z roko v roki s tem pa gre še dejstvo, da vedno in povsod vidimo samo napake drugih, da bi se zamislili nad sabo pa nam ne pade na kraj pameti... in to je mišljeno tako za kolesarje kot šoferje...
drugi problem je, da so kolesarske steze dejansko neprevozne... bi res rad vedel katero budalo je štartalo to glupo idejo, da so "kolesarske steze" na pločniku?!?!?!? Ko že leta in leta v noramlnih državah naredijo meter širše cestišče in kakor kje ali vsake tolko samo narisano na tleh kolo ali po celi cesti črta, ki ločuje kolerski od avtomobilskega dela cestišča... zraven pa še za nameček temu "rollercoasterju" od kolesarske steze sredi avgusta ugotavljam, da so le ti še povsod polni peska od zimskega posipavanja cestišč?!?!?!?!?!
kot tretje, ne vidim razloga, da se avtomobilisti razburjajo, če se kje kolesarji vozijo vštric, saj s tem je avtomobilu samo onemogočeno, da nevarno prehiteva kolesarja - ampak očitno je šoferjem to zadnja skrb, če slučajno dobi kolesarja pod kolesa svojega avtomobila (glej prvo točko:), še nikjer nisem videl, da bi šoferji trobili in poskušali zrinit s cestišča traktor, ki je praviloma še počasnejši od kolesarjev, ki vozijo vštric...
da ne bo kdo mislil, da pa kolesarji so pa angelčki, nikakor ne, ne razumem kolesarjev, ki se vozačkajo vštric v pogovornem tempu, za pogovor je pijača po koncu vožnje ne pa cestišče, sem že večkrat videl kolesarje, da vozijo preko rdečih luči, da se priključujejo na prednostno cesto, brez da bi preverili ali imajo prosto, itd. same butaste/nevarne/sebične poteze, prav tako ne vidim potrebe po vožji v prometnih konicah po glavnih prometnicah...
pa še eno čisto filozofsko, kako je možno da sva za vikend po avstriji s prijateljem prevozila vštric (razen v naseljih sva vozila v koloni, da so lahko avtomobili šli mimo kljub nasprotnemu prometu) celih 80km pa nama je samo eno vozilo trobilo, in ko mu je končno uspelo prehitet, mu je zadek krasila tablica SG...
pod črto, zakaj ne moremo imeti širših cestišč z oznako kolesarskega pasu (če to ni ceneje kot vsi ti rollercoasterji) in zakaj pri ljubem bogu nismo zmožni se kdaj pa kdaj postaviti v kožo sočloveka in pomisliti, kako NAŠA dejanja vplivajo na druge, kot zadnje pa, kolesar je še vedno šibkejši udeleženec prometa, avto, bo morda moral k kleparju, kolesar, pa v najboljšem primeru "samo" k kirurgu, o najslabšem pa rajši ne razmišljam... a je res vredno pridobiti 5s na poti in imeti kolesarja na vesti, kot pa počakat tistih 5-10s da ga je varno prehiteti?
lpA
prvi in največji problem je dejstvo, da smo ljudje sebični, da to ni res, z roko v roki s tem pa gre še dejstvo, da vedno in povsod vidimo samo napake drugih, da bi se zamislili nad sabo pa nam ne pade na kraj pameti... in to je mišljeno tako za kolesarje kot šoferje...
drugi problem je, da so kolesarske steze dejansko neprevozne... bi res rad vedel katero budalo je štartalo to glupo idejo, da so "kolesarske steze" na pločniku?!?!?!? Ko že leta in leta v noramlnih državah naredijo meter širše cestišče in kakor kje ali vsake tolko samo narisano na tleh kolo ali po celi cesti črta, ki ločuje kolerski od avtomobilskega dela cestišča... zraven pa še za nameček temu "rollercoasterju" od kolesarske steze sredi avgusta ugotavljam, da so le ti še povsod polni peska od zimskega posipavanja cestišč?!?!?!?!?!
kot tretje, ne vidim razloga, da se avtomobilisti razburjajo, če se kje kolesarji vozijo vštric, saj s tem je avtomobilu samo onemogočeno, da nevarno prehiteva kolesarja - ampak očitno je šoferjem to zadnja skrb, če slučajno dobi kolesarja pod kolesa svojega avtomobila (glej prvo točko:), še nikjer nisem videl, da bi šoferji trobili in poskušali zrinit s cestišča traktor, ki je praviloma še počasnejši od kolesarjev, ki vozijo vštric...
da ne bo kdo mislil, da pa kolesarji so pa angelčki, nikakor ne, ne razumem kolesarjev, ki se vozačkajo vštric v pogovornem tempu, za pogovor je pijača po koncu vožnje ne pa cestišče, sem že večkrat videl kolesarje, da vozijo preko rdečih luči, da se priključujejo na prednostno cesto, brez da bi preverili ali imajo prosto, itd. same butaste/nevarne/sebične poteze, prav tako ne vidim potrebe po vožji v prometnih konicah po glavnih prometnicah...
pa še eno čisto filozofsko, kako je možno da sva za vikend po avstriji s prijateljem prevozila vštric (razen v naseljih sva vozila v koloni, da so lahko avtomobili šli mimo kljub nasprotnemu prometu) celih 80km pa nama je samo eno vozilo trobilo, in ko mu je končno uspelo prehitet, mu je zadek krasila tablica SG...
pod črto, zakaj ne moremo imeti širših cestišč z oznako kolesarskega pasu (če to ni ceneje kot vsi ti rollercoasterji) in zakaj pri ljubem bogu nismo zmožni se kdaj pa kdaj postaviti v kožo sočloveka in pomisliti, kako NAŠA dejanja vplivajo na druge, kot zadnje pa, kolesar je še vedno šibkejši udeleženec prometa, avto, bo morda moral k kleparju, kolesar, pa v najboljšem primeru "samo" k kirurgu, o najslabšem pa rajši ne razmišljam... a je res vredno pridobiti 5s na poti in imeti kolesarja na vesti, kot pa počakat tistih 5-10s da ga je varno prehiteti?
lpA
sporočil: 1.301
[hijena1]pa se ti ne zdi, da bi bilo neprimerno lažje, predvsem pa boljše za oba, da bi mulc - če je še treba pazit na njega, ko poganja bicikl -vozil pred tabo? ker ga maš stalno pred očesom se ti ni treba na vsakoh 25 sekund obračat, da bi preveril, če je še tam, pamžek brez problema sliši tvoje napotke (kar ni glih slučaj, če je 5 m za tabo, ti se pa dereš proti naprej) in kar je najlepše, med vožnjo mora konstantno uporabljat SVOJO glavo saj te ni pred njim, da bi ti sledil kot en zombi... ;).
res mi je v užitek vohat in poslušat auspuh ob celovški, dunajski, ... k gonim na vsa pljuča.
res mi je sedaj super omogočeno z enakomernimn tempom prpelat do križišča na biciklu, pazit na pešce, k plutajo ko smeti po zraku v spomladanskem vetru, opazovat kdaj se bo kdo od avtomobilov izključu brez smernika iz glavnega prometnega toka, zraven pazit še na svojga mulca, ki poganja za mano. grem raje mal po ovinkih, ampak če bi bla kolesarka vštric npr. celovške spelana (in ne ob njej) bi šla ravn tako naravnost, velik laži bi se ujel kolesarjev tempo z zelenim valom.
res je, da mamce s cekarji vozjo bolj počasi, a ni problem v manjši hitrosti, ampak naloženosti koles in posledičnih nevarnostih.
vrjemi, izkušnja iz prve roke.... dokler je moj otrok vozil za mano sploh ni vedel kje se je vozil kaj šele, da bi znal povedat od kod se je po kaki stranski ali prednostni cesti pripeljal kak avto (čitaj, kje in zakaj je treba pazit na "pomembnejše/močnejše/neumnejše" udeležence v prometu)... bilo je preprosto, "mozak na off" in slepo sledi zadnje kolo fotrovega bicikla... jaz pa, zaradi stalnega obračanja in otrokove "odsotnosti" konstantno znerviran in nadrkan kot en tak... hja, "povprečen slovenček"!
ko sva stvar "obrnila", je blo veliko lažje.... dokler je pamžek bil še v vrtcu sva se zmenila do kod se bova peljala "kosu" in kje mora ustavit (običajno "200m" do prvega nasl. kržišča). to so razdalje na katerih tudi 5 letnik "ne pozabi" kaj počne, poleg tega pa te tudi zelo dobro sliši, če se dereš "pazi" ali "ustavi" saj si tik za niim. ko je dete zraslo v osnovno šolo pa sva se zmenla kam peljeva, kod in kako pa je bil njegov problem... in če vmes ni bilo večjih "problemov" sva na cilju predebatirala kaj je bilo narobe...
lahko si pa še naprej "slovenc" in se jeziš na kompletno okolico (čeprav se za pešce "slovence" nekako strinjam s tabo), kot tisti ata, katerega "offspring" je srednje nesigurno in vijugasto sledil ponosni familiji (katera se je itak razlezla čez 3/4 PST-ja), ki me je vreščeče zmerjal z norcem in morilcem, ker sem se z močnim zaviranjem in "izletom" v travo komaj izognil njegovemu otroku, ki je nenadoma "zašajkal" direkt pred moj bicikl, on je pa to opazil šele, ko se je mali ustrašil in začel jokat.... ali tista "frajlica" ki se je, brez da bi preverila ali nakazala smer odločila, da bo zavila levo ravno v trenutku, ko sem jo začel prehitevat. jokanje "da me ni vidla" ni prav nič pomagalo mojim, zaradi leta čez balanco, polomljenim komolcem....
torej.... "obzirnost je zelo pomembna"! začnite pri sebi :)).... in če jo združite s trohico zdrave pameti in upoštevanja predpisov nam bo življenje vsem veliko varnejše, lažje in manj stresno. pa tudi kakšna od teh "pokroviteljskih raziskav o očitnem" nam bo mogoče kdaj prihranjena.... :) ;)
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 04.08.2015 10:38
[hijena1]... čuj, na pot idi malo prej, pa ne boš rabil gonit na vsa pljuča in ne boš imel teh problemov ...
res mi je v užitek vohat in poslušat auspuh ob celovški, dunajski, ... k gonim na vsa pljuča.
res mi je sedaj super omogočeno z enakomernimn tempom prpelat do križišča na biciklu, pazit na pešce, k plutajo ko smeti po zraku v spomladanskem vetru, opazovat kdaj se bo kdo od avtomobilov izključu brez smernika iz glavnega prometnega toka, zraven pazit še na svojga mulca, ki poganja za mano. grem raje mal po ovinkih, ampak če bi bla kolesarka vštric npr. celovške spelana (in ne ob njej) bi šla ravn tako naravnost, velik laži bi se ujel kolesarjev tempo z zelenim valom.
res je, da mamce s cekarji vozjo bolj počasi, a ni problem v manjši hitrosti, ampak naloženosti koles in posledičnih nevarnostih.
P.S.: točno takšni kolesarski fanatiki, ki gonijo na vsa pljuča in ne mislijo na nič, so v svojem fanatizmu celo dosegli, da se vožnja s kolesom po kolesarski stezi sredi mesta šteje za bolj nevarno od vožnje z avtomobili po navadnih cestah, kjer je vožnja dovoljena v obe smeri, na kolesarskih stezah pa je zaradi neizmernih hitrosti dovoljena vožnja samo v eno smer, pa sploh ni važno, če moraš tudi ob morebiti urejeni infrastrukturi zaradi vožnje po butastih predpisih delati kilometerske obvoze ... khmm, da zdaj ne govorim o večini primerov, ko po ozkih cestah v centrih mest, kjer je naknadno vrinjena kolesarska steza samo na eni strani ceste, v kontra smer vožnja s kolesom torej sploh ni možna oziroma je možna skupaj z avtobusi in tovornjaki, kjer si na robu ozke ceste s kolesom dejansko ogrožen ... ja, ampak kolesarski fanatiki na to seveda niso mislili, ko so izsilili butasti zakon z drakonskimi kaznimi za vožnjo s kolesom v kao napačno smer, ker oni ne rabijo misliti na nič, ko gonijo na vsa pljuča ... evo, in hvalabogu so vsaj po mojih dosedanjih izkušnjah v kao napačno smer policaji zaenkrat pozabili, da bi lahko kolesarjem pokasirali vsaj toliko kot avtomobilistom, če ne še več ...
sporočil: 834
[bobek13]
evo še en pogled kolesarja...
prvi in največji problem je dejstvo, da smo ljudje sebični, da to ni res, z roko v roki s tem pa gre še dejstvo, da vedno in povsod vidimo samo napake drugih, da bi se zamislili nad sabo pa nam ne pade na kraj pameti... in to je mišljeno tako za kolesarje kot šoferje...
drugi problem je, da so kolesarske steze dejansko neprevozne... bi res rad vedel katero budalo je štartalo to glupo idejo, da so "kolesarske steze" na pločniku?!?!?!? Ko že leta in leta v noramlnih državah naredijo meter širše cestišče in kakor kje ali vsake tolko samo narisano na tleh kolo ali po celi cesti črta, ki ločuje kolerski od avtomobilskega dela cestišča... zraven pa še za nameček temu "rollercoasterju" od kolesarske steze sredi avgusta ugotavljam, da so le ti še povsod polni peska od zimskega posipavanja cestišč?!?!?!?!?!Načeloma se s trditvijo strinjam, težave imajo tako kolesarji,kot pešci. Vendar rešitev ni širše cestišče, kolesarska steza mora biti nekako fizično ločena od ceste,sicer kolesarji niso varni. Pri nas ne. Na žalost.
Po drugi strani je spet vprašanje,kako bi reagirali na tako stanje agresivni kolesarji. Verjetno ne v prid svoji varnosti.
To ne drži, saj če želiš varno prehitevati dva kolesarja,ki vozita vštric,potrebuješ veliko več prostora,kot če prehitevaš enega. In kako nekulturni so pri tem nekateri kolesarji, celo,če jih je več skupaj. Na moji poti iz službe je cestni odsek, dolg cca 3 km,ki ima kolesarsko/traktorsko stezo. Se pravi ločeno od cestišča. Vendar vsi rekreativni kolesarji (seveda s popolno opremo) vozijo po cesti vštric seveda. Cesta je zavita, v tem času polna koruznih polj in ni šans, da na razdalji 3km te kolesarje prehitiš. In potem se vozi kolonica recimo 5, 6 kolesarjev, za njo pa 10 avtomobilov,ki ne morejo mimo. Se vam zdi to normalno? Če bi vozili po kolesarski stezi,ne bi bilo težav.Če bi samo vozili eden za drugim, s tem, da bi bilo med njimi prostora dovolj,da lahko prehitiš enega po enega. Tako pa je nemogoče,ker se to dogaja praktično vsak drugi dan, seveda, če je lepo vreme. Ko pa res nekomu poči, pa je problem v nekulturnih voznikih. Da ne razmišljam o tem, če bi bilo potrebno dati prostor reševalnemu vozilu ali kaj podobnega.
kot tretje, ne vidim razloga, da se avtomobilisti razburjajo, če se kje kolesarji vozijo vštric, saj s tem je avtomobilu samo onemogočeno, da nevarno prehiteva kolesarja - ampak očitno je šoferjem to zadnja skrb, če slučajno dobi kolesarja pod kolesa svojega avtomobila (glej prvo točko:), še nikjer nisem videl, da bi šoferji trobili in poskušali zrinit s cestišča traktor, ki je praviloma še počasnejši od kolesarjev, ki vozijo vštric...
da ne bo kdo mislil, da pa kolesarji so pa angelčki, nikakor ne, ne razumem kolesarjev, ki se vozačkajo vštric v pogovornem tempu, za pogovor je pijača po koncu vožnje ne pa cestišče, sem že večkrat videl kolesarje, da vozijo preko rdečih luči, da se priključujejo na prednostno cesto, brez da bi preverili ali imajo prosto, itd. same butaste/nevarne/sebične poteze, prav tako ne vidim potrebe po vožji v prometnih konicah po glavnih prometnicah...
pa še eno čisto filozofsko, kako je možno da sva za vikend po avstriji s prijateljem prevozila vštric (razen v naseljih sva vozila v koloni, da so lahko avtomobili šli mimo kljub nasprotnemu prometu) celih 80km pa nama je samo eno vozilo trobilo, in ko mu je končno uspelo prehitet, mu je zadek krasila tablica SG...Po Avstriji imajo toliko kolesarskih stez...
pod črto, zakaj ne moremo imeti širših cestišč z oznako kolesarskega pasu (če to ni ceneje kot vsi ti rollercoasterji) in zakaj pri ljubem bogu nismo zmožni se kdaj pa kdaj postaviti v kožo sočloveka in pomisliti, kako NAŠA dejanja vplivajo na druge, kot zadnje pa, kolesar je še vedno šibkejši udeleženec prometa, avto, bo morda moral k kleparju, kolesar, pa v najboljšem primeru "samo" k kirurgu, o najslabšem pa rajši ne razmišljam... a je res vredno pridobiti 5s na poti in imeti kolesarja na vesti, kot pa počakat tistih 5-10s da ga je varno prehiteti?
lpA
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 04.08.2015 10:43
[bobek13]
evo še en pogled kolesarja...
prvi in največji problem je dejstvo, da smo ljudje sebični, da to ni res, z roko v roki s tem pa gre še dejstvo, da vedno in povsod vidimo samo napake drugih, da bi se zamislili nad sabo pa nam ne pade na kraj pameti... in to je mišljeno tako za kolesarje kot šoferje...
drugi problem je, da so kolesarske steze dejansko neprevozne... bi res rad vedel katero budalo je štartalo to glupo idejo, da so "kolesarske steze" na pločniku?!?!?!? Ko že leta in leta v noramlnih državah naredijo meter širše cestišče in kakor kje ali vsake tolko samo narisano na tleh kolo ali po celi cesti črta, ki ločuje kolerski od avtomobilskega dela cestišča... zraven pa še za nameček temu "rollercoasterju" od kolesarske steze sredi avgusta ugotavljam, da so le ti še povsod polni peska od zimskega posipavanja cestišč?!?!?!?!?!
kot tretje, ne vidim razloga, da se avtomobilisti razburjajo, če se kje kolesarji vozijo vštric, saj s tem je avtomobilu samo onemogočeno, da nevarno prehiteva kolesarja - ampak očitno je šoferjem to zadnja skrb, če slučajno dobi kolesarja pod kolesa svojega avtomobila (glej prvo točko:), še nikjer nisem videl, da bi šoferji trobili in poskušali zrinit s cestišča traktor, ki je praviloma še počasnejši od kolesarjev, ki vozijo vštric...
da ne bo kdo mislil, da pa kolesarji so pa angelčki, nikakor ne, ne razumem kolesarjev, ki se vozačkajo vštric v pogovornem tempu, za pogovor je pijača po koncu vožnje ne pa cestišče, sem že večkrat videl kolesarje, da vozijo preko rdečih luči, da se priključujejo na prednostno cesto, brez da bi preverili ali imajo prosto, itd. same butaste/nevarne/sebične poteze, prav tako ne vidim potrebe po vožji v prometnih konicah po glavnih prometnicah...
pa še eno čisto filozofsko, kako je možno da sva za vikend po avstriji s prijateljem prevozila vštric (razen v naseljih sva vozila v koloni, da so lahko avtomobili šli mimo kljub nasprotnemu prometu) celih 80km pa nama je samo eno vozilo trobilo, in ko mu je končno uspelo prehitet, mu je zadek krasila tablica SG...
pod črto, zakaj ne moremo imeti širših cestišč z oznako kolesarskega pasu (če to ni ceneje kot vsi ti rollercoasterji) in zakaj pri ljubem bogu nismo zmožni se kdaj pa kdaj postaviti v kožo sočloveka in pomisliti, kako NAŠA dejanja vplivajo na druge, kot zadnje pa, kolesar je še vedno šibkejši udeleženec prometa, avto, bo morda moral k kleparju, kolesar, pa v najboljšem primeru "samo" k kirurgu, o najslabšem pa rajši ne razmišljam... a je res vredno pridobiti 5s na poti in imeti kolesarja na vesti, kot pa počakat tistih 5-10s da ga je varno prehiteti?
lpA
... čuj, širših cestišč za kolesarske steze ne moremo imeti, ker so hiše skupaj s cestami v centrih mest nastale prej, preden so se pojavili kolesarji s svojimi ekskluzivnimi željami, zato so kolesarske steze pač narisane tam, kjer je možno, jebiga ...
P.S.: ko kolesarim po mestu, sem najbolj ogrožen od policajev, ker v skrbi za svoje zdravje, kjer ni kolesarske steze, s hitrostjo pešca raje vozim po pločnikih ...
sporočil: 4.301
[najobj]brez zamere kolega, meni je jasno, da se pogovarjamo v okviru danih možnosti, ampak jaz ciljam na kolesarske, ki so bile na novo narejene v zadnjih letih, na cestah, kjer je bilo več kot dovolj prostora za kaj takega, ampak ne oni so se spravili delat pločnik pa dovoz do hiše vsakih 5m...
> [bobek13]
> evo še en pogled kolesarja...
>
> prvi in največji problem je dejstvo, da smo ljudje sebični, da to ni res, z roko v roki s tem pa gre še dejstvo, da vedno in povsod vidimo samo napake drugih, da bi se zamislili nad sabo pa nam ne pade na kraj pameti... in to je mišljeno tako za kolesarje kot šoferje...
>
> drugi problem je, da so kolesarske steze dejansko neprevozne... bi res rad vedel katero budalo je štartalo to glupo idejo, da so "kolesarske steze" na pločniku?!?!?!? Ko že leta in leta v noramlnih državah naredijo meter širše cestišče in kakor kje ali vsake tolko samo narisano na tleh kolo ali po celi cesti črta, ki ločuje kolerski od avtomobilskega dela cestišča... zraven pa še za nameček temu "rollercoasterju" od kolesarske steze sredi avgusta ugotavljam, da so le ti še povsod polni peska od zimskega posipavanja cestišč?!?!?!?!?!
>
> kot tretje, ne vidim razloga, da se avtomobilisti razburjajo, če se kje kolesarji vozijo vštric, saj s tem je avtomobilu samo onemogočeno, da nevarno prehiteva kolesarja - ampak očitno je šoferjem to zadnja skrb, če slučajno dobi kolesarja pod kolesa svojega avtomobila (glej prvo točko:), še nikjer nisem videl, da bi šoferji trobili in poskušali zrinit s cestišča traktor, ki je praviloma še počasnejši od kolesarjev, ki vozijo vštric...
>
> da ne bo kdo mislil, da pa kolesarji so pa angelčki, nikakor ne, ne razumem kolesarjev, ki se vozačkajo vštric v pogovornem tempu, za pogovor je pijača po koncu vožnje ne pa cestišče, sem že večkrat videl kolesarje, da vozijo preko rdečih luči, da se priključujejo na prednostno cesto, brez da bi preverili ali imajo prosto, itd. same butaste/nevarne/sebične poteze, prav tako ne vidim potrebe po vožji v prometnih konicah po glavnih prometnicah...
>
> pa še eno čisto filozofsko, kako je možno da sva za vikend po avstriji s prijateljem prevozila vštric (razen v naseljih sva vozila v koloni, da so lahko avtomobili šli mimo kljub nasprotnemu prometu) celih 80km pa nama je samo eno vozilo trobilo, in ko mu je končno uspelo prehitet, mu je zadek krasila tablica SG...
>
> pod črto, zakaj ne moremo imeti širših cestišč z oznako kolesarskega pasu (če to ni ceneje kot vsi ti rollercoasterji) in zakaj pri ljubem bogu nismo zmožni se kdaj pa kdaj postaviti v kožo sočloveka in pomisliti, kako NAŠA dejanja vplivajo na druge, kot zadnje pa, kolesar je še vedno šibkejši udeleženec prometa, avto, bo morda moral k kleparju, kolesar, pa v najboljšem primeru "samo" k kirurgu, o najslabšem pa rajši ne razmišljam... a je res vredno pridobiti 5s na poti in imeti kolesarja na vesti, kot pa počakat tistih 5-10s da ga je varno prehiteti?
>
> lpA
... čuj, širših cestišč za kolesarske steze ne moremo imeti, ker so hiše skupaj s cestami v centrih mest nastale prej, preden so se pojavili kolesarji s svojimi ekskluzivnimi željami, zato so kolesarske steze pač narisane tam, kjer je možno, jebiga ...
P.S.: ko kolesarim po mestu, sem najbolj ogrožen od policajev, ker v skrbi za svoje zdravje, kjer ni kolesarske steze, s hitrostjo pešca raje vozim po pločnikih ...
evo da te ekstra sprovociram, na Nizozemskem najdeš po vaseh celo ceste, kjer je na vsaki strani kolesarska steza, na sredi pa prostora glih za en vozni pas za avtomobile, kolesarji imajo prednost in noben se ne pi*di, ko se čez pol vasi mora za kolesarjem peljat, ker je promet v kontra smer...
www.bicikel.com/uplo...m_2144.jpg
www.bicikel.com/uplo...m_2081.jpg
komentar pod ta zadnjo slikco(avtorica živi na Nizozemskem)
Se opravicujem, ampak ker ze dolgo let zivim na teh koncih, sem se cisto odvadila slovenskih razmer na cestah.lpA
Meni je cisto logicno, da avtomobili cakajo kolesarja. To je tu normalno. V kolikor kolesarja ni mozno prehiteti, se avto pelje za kolesarjem. Ce je potrebno, tudi cez celo naselje. Brez zivcnosti, nervoze in vznemirjanj. Poleg tega je v naseljih pogosto cona 30, tako da sploh ni panike.
sporočil: 4.301
je luštno izpostavit odseke, ki ti ustrezajo, da lahko goniš svoje
ostalo pa ignorirat, ne da... :)
če bi pozorno prebrala ves prispevek, bi videla, da so vsi tvoji pomisleki odgovorjeni, na enega ti bom pa še enkrat napisal, da kolesarja VARNO prehitiš, je vseeno če sta vštric ali v vrsti, oziroma je to, da sta vštric za njiju še bolj varno, saj v nasprotnem primeru še prevečkrat grejo šoferji prehitevat v stilu - saj bo šlo, pa čeprav potem zrineta kolesarja s cestišča, ko se izkaže, da morda pa vseeno ne bo šlo gladko ...
ostalo pa se mi ne da še enkrat pisat, ker očitno nočeš videt druge strani, jaz nikjer v svojem prispevku nisem zagovorajal objestnih kolesarjev, ki se obnašajo, da so nad vsemi, ravno obratno, so vredni vse graje...
pa lep dan še naprej in polno varnih km na cesti, s tem ali onim prevoznim sredstvom... :)
lpA
če bi pozorno prebrala ves prispevek, bi videla, da so vsi tvoji pomisleki odgovorjeni, na enega ti bom pa še enkrat napisal, da kolesarja VARNO prehitiš, je vseeno če sta vštric ali v vrsti, oziroma je to, da sta vštric za njiju še bolj varno, saj v nasprotnem primeru še prevečkrat grejo šoferji prehitevat v stilu - saj bo šlo, pa čeprav potem zrineta kolesarja s cestišča, ko se izkaže, da morda pa vseeno ne bo šlo gladko ...
ostalo pa se mi ne da še enkrat pisat, ker očitno nočeš videt druge strani, jaz nikjer v svojem prispevku nisem zagovorajal objestnih kolesarjev, ki se obnašajo, da so nad vsemi, ravno obratno, so vredni vse graje...
pa lep dan še naprej in polno varnih km na cesti, s tem ali onim prevoznim sredstvom... :)
lpA
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 04.08.2015 11:16
[bobek13]
> > pod črto, zakaj ne moremo imeti širših cestišč z oznako kolesarskega pasu (če to ni ceneje kot vsi ti rollercoasterji) in zakaj pri ljubem bogu nismo zmožni se kdaj pa kdaj postaviti v kožo sočloveka in pomisliti, kako NAŠA dejanja vplivajo na druge, kot zadnje pa, kolesar je še vedno šibkejši udeleženec prometa, avto, bo morda moral k kleparju, kolesar, pa v najboljšem primeru "samo" k kirurgu, o najslabšem pa rajši ne razmišljam... a je res vredno pridobiti 5s na poti in imeti kolesarja na vesti, kot pa počakat tistih 5-10s da ga je varno prehiteti?
> >
> > lpA
> ... čuj, širših cestišč za kolesarske steze ne moremo imeti, ker so hiše skupaj s cestami v centrih mest nastale prej, preden so se pojavili kolesarji s svojimi ekskluzivnimi željami, zato so kolesarske steze pač narisane tam, kjer je možno, jebiga ...
>
> P.S.: ko kolesarim po mestu, sem najbolj ogrožen od policajev, ker v skrbi za svoje zdravje, kjer ni kolesarske steze, s hitrostjo pešca raje vozim po pločnikih ...
brez zamere kolega, meni je jasno, da se pogovarjamo v okviru danih možnosti, ampak jaz ciljam na kolesarske, ki so bile na novo narejene v zadnjih letih, na cestah, kjer je bilo več kot dovolj prostora za kaj takega, ampak ne oni so se spravili delat pločnik pa dovoz do hiše vsakih 5m...... čuj, da ne bom še enkrat pisal, si toti forum.finance.si/?m=...429&single post preberi, ker sem jaz na to bedarijo mislil in sploh nisem mislil na avtomobiliste in na Nizozemce, kjer so kolesarji že od prazgodovine naprej carji ...
evo da te ekstra sprovociram, na Nizozemskem najdeš po vaseh celo ceste, kjer je na vsaki strani kolesarska steza, na sredi pa prostora glih za en vozni pas za avtomobile, kolesarji imajo prednost in noben se ne pi*di, ko se čez pol vasi mora za kolesarjem peljat, ker je promet v kontra smer...
www.bicikel.com/uplo...m_2144.jpg
www.bicikel.com/uplo...m_2081.jpg
komentar pod ta zadnjo slikco(avtorica živi na Nizozemskem)
>Se opravicujem, ampak ker ze dolgo let zivim na teh koncih, sem se cisto odvadila slovenskih razmer na cestah.
>
>Meni je cisto logicno, da avtomobili cakajo kolesarja. To je tu normalno. V kolikor kolesarja ni mozno prehiteti, se avto pelje za kolesarjem. Ce je potrebno, tudi cez celo naselje. Brez zivcnosti, nervoze in vznemirjanj. Poleg tega je v naseljih pogosto cona 30, tako da sploh ni panike.
lpA
P.S.: primer iz nalimanega posta je primer iz mojega realnega življenja ...
sporočil: 4.301
I feel you... :)))
edino mi ni jasno zakaj misliš, da so kolesarji per se imeli kaj besede pri tej butasti ureditvi?
lpA
edino mi ni jasno zakaj misliš, da so kolesarji per se imeli kaj besede pri tej butasti ureditvi?
lpA
sporočil: 1.214
če maš zrak zapacan od perifernih dizelašev ti ne ostane nič
drugega, kot da vlečeš na vsa pluča, če se hoč peljat tistih 15km/h
in po kolesarki, ki je seveda speljana vštric vpadnice.
spred se vozim pa zarad budal, ki gonijo v nasprotno smer in ne popustijo niti za 1 ušiv mm po sistemu ti pejt na pločnik (na svojo desno), ker jez na cesto že nam šou (svojo desno). in pol se kreten pizdi, ko ga prsiliš, da se ustavi, da ti ne zbije otroka ker kolesarke je itak sam 66cm, važn da ma pločnik 2-3 mtre. pa je on u prekršku, ne ti.
še primer s sodišča. model pelje v nasprotno smer, pot mu zapre avto, ki zavija levo. ugani kdo je 2x spušil - biciklist. po načelu zaupanja, avtomobilist ni mogel pričakovati, da se bo pripeljal iz napačne smeri.
spred se vozim pa zarad budal, ki gonijo v nasprotno smer in ne popustijo niti za 1 ušiv mm po sistemu ti pejt na pločnik (na svojo desno), ker jez na cesto že nam šou (svojo desno). in pol se kreten pizdi, ko ga prsiliš, da se ustavi, da ti ne zbije otroka ker kolesarke je itak sam 66cm, važn da ma pločnik 2-3 mtre. pa je on u prekršku, ne ti.
še primer s sodišča. model pelje v nasprotno smer, pot mu zapre avto, ki zavija levo. ugani kdo je 2x spušil - biciklist. po načelu zaupanja, avtomobilist ni mogel pričakovati, da se bo pripeljal iz napačne smeri.
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 04.08.2015 14:31
[bobek13]... eh, spomnim se predstavnikov raznih kolesarskih civilnih iniciativ, ki so pred leti na TV nekajkrat na veliko agitirali za "svoj" zakon in zato ne verjamem, da ne bi imeli nič z njim ... jebiga, poslanci pa so z drakonskimi kaznimi samo pristavili svoj lonček in zdaj imamo, kar imamo ... khmm, čeprav imam jaz zaenkrat srečo, ker me policaji še niso dobili, ko z vožnjo po enosmerni kolesarski stezi vozim v "napačno" smer ogrožam sebe in druge, ker se menda ne da upočasniti že itak počasno vožnjo ob vožnji mimo množice kolesarjev, ki jih s "prave" strani ni od nikoder ...
I feel you... :)))
edino mi ni jasno zakaj misliš, da so kolesarji per se imeli kaj besede pri tej butasti ureditvi?
lpA
P.S.: ko sem na "pravi" ali pa "napačni" strani kolesarske steze, se vedno umaknem, če vidim, da se oni drugi ne bo oziroma da bi oni drugi zaradi okoliščin ob umikanju meni imel več težav kot jaz ... evo, in tudi kot pešec pred prehodom vedno upočasnim ali na prehodu pospešim svoj korak, če se zaradi tega avtomobilu ne bo treba brezveze ustavljat ... no, zato pa kot šofer v avtu "jebem mater" vsakemu pešcu, ki se kot megla vleče čez prehod ali pa če s telefonom na ušesu stopi na prehod, ne da bi sploh pogledal, če je varno, ker ima pešec na prehodu prednost, ki mu zelo koristi, ko ga pregazi kamion ...
sporočil: 5.462
Zadnja sprememba: pcs 04.08.2015 14:35
[alek14]To ni nič, zadnjič me je med sprehodom v centru Ljubljane po desni prehitel pešec, in to brez čelade. Kam gre ta svet...
>Agencija za varnost prometa poudarja tudi pomen uporabe varnostne razdalje med kolesarji.
Tako je. To je največji problem kolesarjenja. Predlagam, da se ustanovi agencija, ki bo merila varnostno razdaljo med kolesarji.
Lp,
M
sporočil: 31.920
[hijena1]... čuj, ni spušil biciklist, ampak je spušil GLUPI biciklist, ki ni nič gledal oziroma je trmasto peljal čez cesto, ker on pa avta že nau počaku, ko pa ma na prehodu on prednost ... aja, in seveda se oni kreten ob srečanju s tabo mora umaknit na cesto pod šleper, ker ti pa že nauš v prekršku, če se boš za pol metra umaknil na tri metre širok pločnik, kjer takrat ni nobenega pešca, ampak bi čez pol ure zihr pršu ...
če maš zrak zapacan od perifernih dizelašev ti ne ostane nič drugega, kot da vlečeš na vsa pluča, če se hoč peljat tistih 15km/h in po kolesarki, ki je seveda speljana vštric vpadnice.
spred se vozim pa zarad budal, ki gonijo v nasprotno smer in ne popustijo niti za 1 ušiv mm po sistemu ti pejt na pločnik (na svojo desno), ker jez na cesto že nam šou (svojo desno). in pol se kreten pizdi, ko ga prsiliš, da se ustavi, da ti ne zbije otroka ker kolesarke je itak sam 66cm, važn da ma pločnik 2-3 mtre. pa je on u prekršku, ne ti.
še primer s sodišča. model pelje v nasprotno smer, pot mu zapre avto, ki zavija levo. ugani kdo je 2x spušil - biciklist. po načelu zaupanja, avtomobilist ni mogel pričakovati, da se bo pripeljal iz napačne smeri.
P.S.: preberi toti forum.finance.si/?m=...429&single post in mi pošteno povej, kaj bi ti naredil na mojem mestu ...
sporočil: 4.301
ne vem no, kolko malo sem bil preko luže sem se bolj po naravi
potepal (pa izven naselij se spomnim "moje" črte ob strani ceste z
oznako za kolesarje), mest sem se v glavnem izogibal, in se ne
spomnim nekih kolesarskih stez, sploh pa ne takih kot pri nas 20cm
pločnik in vsakih 5m gor-dol dovoz, da te zje*e do amena, če se
pelješ več kot 5kmh, in ja kolesarki pas na pločniku pa širok pol
metra... :)))
lpA
lpA
sporočil: 330
Moje več kot 40-letne izkušnje so, da na cesti ali v prometu ni nič
bolj nesramnega kot je kolesar. Vozi se predvsem tam, kjer se ne
sme, izsiljuje ko je le možno, nori, ne upošteva zakonov in
predpisov. En kolesar na cesti zna narediti tudi kilometersko
kolono avtomobilov za seboj. Jaz bi kolesa prepovedal!
sporočil: 4.311
[gimpel]No pretiravat pa ravno ni potrebno. Ljudje so takšni kot so, biciklisti ali šoferji, verjetno so neobzirni kolesarji tudi neobzirni šoferji in narobe. Da bi pa en kolesar naredil kilometsko kolono, ta je pa resnično bosa. Načelno bi že bilo možno, toda na tako zelo prometni cesti boš redko našel kolesarja, prehitevanje kolesarjev je večinoma možno povsod, kjer pa ni, pa na dan ne pelje za 1 km avtomobilov. In tudi večina kolesaarjev se v takem primeru umakne s ceste na prvem primernem mestu. No sam poganjam pedale in vozim avto kar nekaj desetletij pa na kaj takega v nobeni vlogi še nisem naletel.
Moje več kot 40-letne izkušnje so, da na cesti ali v prometu ni nič bolj nesramnega kot je kolesar. Vozi se predvsem tam, kjer se ne sme, izsiljuje ko je le možno, nori, ne upošteva zakonov in predpisov. En kolesar na cesti zna narediti tudi kilometersko kolono avtomobilov za seboj. Jaz bi kolesa prepovedal!
Nekdo je že prej rekel, da se nad traktorjem šoferji ne jeze, pa so lahko veliko večja ovira kot vštric vozeča kolesarja. Sicer se pa umni kolesarji običajno vozijo v zavetrju, le pri večjih skupina boš opazil vzporedno vožnjo 2 v koloni. Toda v primeru skupine se izkaže, da je vožnja v vzporednih kolonah za šoferja bolj ugodna, prehitel bo enkrat vso skupino, v nasprotnem primeru pa enega po enega,....
Prepovedi kolesarjenja pa zlepa ne boš dočakal, prej prepoved avtomobilov v središčih mest.
sporočil: 457
čas vnosa: 04.08.15 13:28
[mrtvice]To je tudi mene motilo, dokler mi ni kolega povedal, da je to edini način, da te ne zrinejo s ceste. Sam veliko kolesarim in na obmestnih cestah pogosto doživiš, da gre avto za las mimo tebe, ker ne bo zmanjšal hitrosti in počakal, da gre nasprotno vozeči avto mimo.
Na cesti me najbolj motijo kolesarji, ki trenirajo in se vozijo vsporedno tako, da zavzamejo celo polovico cestišča.
Vedno so me motili kolesarji na Tacenski, ki se vozijo po cesti poleg kolesarske steze. Pa sem šel zadnjič tam videl zakaj. Imeti moraš gorsko kolo, da greš lahko čez vse tiste robnike! Pa je cesta stara kakšnih 10 let!
sporočil: 1.623
[bobek13]Kot je meni znano je vožnja dveh kolesarjev vštric dovoljenja samo ob spremstvu. Drugače velja, da kolesar zavzame 1m cestišča ob desnem robu.
evo še en pogled kolesarja...
kot tretje, ne vidim razloga, da se avtomobilisti razburjajo, če se kje kolesarji vozijo vštric, saj s tem je avtomobilu samo onemogočeno, da nevarno prehiteva kolesarja - ampak očitno je šoferjem to zadnja skrb, če slučajno dobi kolesarja pod kolesa svojega avtomobila (glej prvo točko:), še nikjer nisem videl, da bi šoferji trobili in poskušali zrinit s cestišča traktor, ki je praviloma še počasnejši od kolesarjev, ki vozijo vštric...
da ne bo kdo mislil, da pa kolesarji so pa angelčki, nikakor ne, ne razumem kolesarjev, ki se vozačkajo vštric v pogovornem tempu, za pogovor je pijača po koncu vožnje ne pa cestišče, sem že večkrat videl kolesarje, da vozijo preko rdečih luči, da se priključujejo na prednostno cesto, brez da bi preverili ali imajo prosto, itd. same butaste/nevarne/sebične poteze, prav tako ne vidim potrebe po vožji v prometnih konicah po glavnih prometnicah...
pa še eno čisto filozofsko, kako je možno da sva za vikend po avstriji s prijateljem prevozila vštric (razen v naseljih sva vozila v koloni, da so lahko avtomobili šli mimo kljub nasprotnemu prometu) celih 80km pa nama je samo eno vozilo trobilo, in ko mu je končno uspelo prehitet, mu je zadek krasila tablica SG...
>
lpA
Prav po tem tvojem pisanju se vidi, kakšni arogantneži ste nekateri kolesarji, jebeš zakon, varnost in vse ostale... ;)
sporočil: 4.311
Moon, ravno iz razlogov varnosti se ni preveč dobro zadrževati ob
robu vozišča. Šofer lahko običajno prehiti tudi vzporedno vozečo
skupino kolesarjev (sicer nisem pristaš skupinskega kolesarjenja),
saj 2 vzporedno vozeča zavzemata manj kot 2m širine pri normalni
širini vozišča, seveda ko ima prost nasproten pas, drugače pa mnogi
ob želji za prehitevanje rinejo v kolesarja in ga hočejo spraviti
na bankino, kar je pa smrtno nevarno početje, še zlasti za malo
hitrejše ali pa manj spretne (recimo otroke in starejše)kolesarje.
Ti bom mirne duše priznal, zakon gor ali dol, 40 ali več km/h
nikakor ne mislim voziti ob robu vozišča ali po kakšnem kolesarskem
roller coasterju, drugače je pa pomembna medsebojna uvidevnost vseh
udeležence in predvsem UVIDEVNOSTI manjka vsem udeležencem v
prometu.
sporočil: 1.393
[moon]To žal drži, čeprav je neživljenjsko. Trening so zbirokratizirali preko vsake meje. Jasno je tudi, da je kompaktno skupino kolesarjev z avtom laže prehiteti kot razpotegnjeno kolono.
Kot je meni znano je vožnja dveh kolesarjev vštric dovoljenja samo ob spremstvu.
Drugače velja, da kolesar zavzame 1m cestišča ob desnem robu.Tega pravila 1m pa v ZPrCP oziroma ZVCP že dolgo ni več, čeprav ga v članku še omenjajo. Sedaj piše samo še ob desnem robu. Če so na robu udarne jame ali potencialno odpirajoča vrata avtomobilov lahko držiš več razdalje.
sporočil: 1.005
Ne mi srat, STA-novinar! Kolesarji so že od Jankovićevega sprehoda
k oblasti priviligirana kasta, kot punčico svojega očesa jih
varujejo njegov dvorni arhitekt in cela plejada v ta namen nabranih
"strokovnjakov", ki so se učili na dunajskem primeru in ga tu
potencirali do absurda.
Kolesar je prvorazredno in vsemogočno bitje v LJ, avtomobilisti smo drugorazredni. Pešci so itak brez veze.
V katerem mestu pa živi g. Kačič, me zanima, da take nabija?
Kolesar je prvorazredno in vsemogočno bitje v LJ, avtomobilisti smo drugorazredni. Pešci so itak brez veze.
V katerem mestu pa živi g. Kačič, me zanima, da take nabija?
Strani: 1 2