Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Vozi me vlak po poteh Marije Terezije

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2495360] 29.01.15 22:52
Odgovori   +    16
Če bi Slovenske železnice dali v koncesijo Avstrijskim bi se že zdavnaj vozili s sodobnim vlakom po sodobni progi in bi na vlaku prebirali zgodovino Slovenskih železnic Jožeta P. Damijana in Aleša Groznika in se smejali ekonomski študiji, ki je dokazovala, da je za Luko Koper in Slovensko državo cenejše zgraditi za 1,5 milijarde (ne)vreden drugi tir in še za 15 milijard progo do madžarske meje, kot da se Luka za nekaj sto milijonov stroškov priključi na evropske koridorje pri Trstu.
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2495365] 30.01.15 00:05 · odgovor na: anon-317028 (#2495360)
Odgovori   +    10
[FIN-311684]
Če bi Slovenske železnice dali v koncesijo Avstrijskim bi se že zdavnaj vozili s sodobnim vlakom po sodobni progi in bi na vlaku prebirali zgodovino Slovenskih železnic Jožeta P. Damijana in Aleša Groznika in se smejali ekonomski študiji, ki je dokazovala, da je za Luko Koper in Slovensko državo cenejše zgraditi za 1,5 milijarde (ne)vreden drugi tir in še za 15 milijard progo do madžarske meje, kot da se Luka za nekaj sto milijonov stroškov priključi na evropske koridorje pri Trstu.
GLEJ GLEJ GLEJ!

Kdo se oglaša v zvezi s koncesijo. In to železniško.

Na [#2493217] iz posta, Nič ni tako, kakor se zdi, mi sploh še ni uspelo odgovoriti.

Kar se pa Italjanov tiče, stvari niso ravno tako enostavne. Poskusi z vlakom priti do Trsta. Ne samo časovno, tudi finančno.

Problem je v tem, da je Trst zanemarjen tudi z italjanske strani. Ne samo, da so jim pobrali večino ladijskih linij za potniški promet po Jadranu, vse do Grčije. Izrinili so jih na obrobje in jih hoteli celo zaplankati z nekim plinskim terminalom.

Verjetno zato, ker Trsta nikoli niso imeli ravno čisto za svojega. Že od nekdaj je bil trn v peti beneški republiki in je pripadal; če poenostavim proromantičnega Petra, Mariji Tereziji. :))
anon-321814 sporočil: 180
[#2495390] 30.01.15 08:31
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: anon-321814 30.01.2015 08:35
Marija Terezija in vlak? Poznamo zgodovino? Ne.

Na Dunaj se iz Ljubljane (kjer je sedež Financ) potuje 6 ur in ne 9.

Ne zagovarjam SŽ, ampak dejstva so pa dejstva.
mavra sporočil: 26
[#2495406] 30.01.15 09:25
Odgovori   +    22
Pozdravljeni,

Zelo dober članek z majhno zgodovinsko napako. Marija Terezija je modro vladala našim krajem od 1740 do 1780. Prva ideja o južni progi, ki bi povezala Dunaj s Trstom je nastala 1829, za časa cesarja Franca II. Gradnja je v glavnem potekala v času cesarja Franca Jožefa I (1848 do 1916). 1849 ja bila končana proga Dunaj-Ljubljana, ko je bil končan najbolj zahtevni del pri Semmeringu, 12. julija 1857 pa je bila odprta celotna proga Dunaj-Trst.

Pravilno bi torej bilo Vozi me vlak po poteh Franca Jožefa.

LP Marjan Vračko
Konasnica sporočil: 1.741
[#2495425] 30.01.15 10:40
Odgovori   +    16
Komentar kar dobro analizira slovensko prometno stvarnost. Je pa res, da ima tudi gospod Frankl velike zasluga za sedanjo situacijo. S svojimi neargumentiranimi napadi na izgradnjo slovenskih avtocest in odkritim nasprotovanjem tej gradnji je pomagal (on in večina ostalih slovenskih medijev) sesuti cestno in prometno stroko. Velik uspeh politike zadnjih 10 let je bil uničenje cestnega in gradbenega lobija!

Finance imajo veliko zaslug, da so prišli na ključna mesta na ministrstvu, DARSu, DRIju, ŽGju in drugod nesposobni, nestrokovni, neizkušeni in koruptivni politični kadri. To so kadri, ki že dolgo ugotavljajo kako se nič ne splača, kako je vse predrago, kako se nič ne da narediti in sploh kako je vse, razen njihovih udobnih dobro plačanih služb, brez veze!
Ti kadri ne bodo nikoli zagnali velikih projektov v Sloveniji - čez noč ne bodo spremenili svojega načina razmišljanja in delovanja - to imajo že v genih!

G. Frankl imate pa politiki in mediji tudi velike zasluge za vzdušje strahu in impotentnosti na prometnem resorju. Vse medijske stigmatizacije nepolitičnih strokovnjakov in aferaštvo je povzročilo, da je pred kratkim nek visok državni uradnik na uglednem strokovnem posvetovanju izjavil, "da se politiki in ministrtstva ne upajo začeti novih velikih projektov, ker imajo preveč slabih izkušenj iz preteklosti"!

In kje je rešitev? Prodati vso državno infrastrukturo tujcem, ki lahko edini presekajo lovke kadrovske hobotnice, ki obvladuje slovensko prometno mlakužo!
anon-149637 sporočil: 3.223
[#2495441] 30.01.15 11:53
Odgovori   +    13
...tisti, ki so razmontirali istrsko progo Porečanko ali oni, ki so iz Ljubljane pregnali tramvaj.<
In tisti,ki so ukinili železniško progo Jesenice - Rateče/Planica,do tistih,če se ozremo v davna leta,ki so odmontirali drugi tir skozi Karavanški predor in ga podarili prijateljem Albancem.
Nehajte se šaliti in začnite delati.<
Ne bo šlo.Delati ne znajo,floskule,ki so poceni šale, pa morajo servirati kot okrasek svoje pomembnosti.
anon-116035 sporočil: 933
[#2495452] 30.01.15 12:33
Odgovori   +    2
G. Frankl, članek je dober, vas zelo simpatiziram in podpiram, ampak upam, da ste že ugotovili to pomanjkljivost pisanja slovenskih pametnih ljudi. Torej večina dobronamernih člankov je popolnoma neučinkovita. Ste vsi enaki? - nemotivirajoči, neučinkoviti. Pisati o komunajzarjih, o tlačeni desnici (sami Kalimeroti, ki po tihem kradejo in vpijejo držite lopova, nekompetentni Cerar, (lovimo pa bivšega direktorja INTEREUROPE, ki je pospravil ???? 100 miljijonov), še veliko takih tem.

Kaj bi lahko bilo bolj učinkovito ?

Se upate postaviti nov profil časopisa?

Možna izhodišča:

- ne pišemo o slabih managerjih in lopovih - te naj ganjajo organi
(časopisna lustracija) - ni hujše "kazni" od ignoriranja slabih
- o slabih primerih pišemo samo v komparaciji s pozitivnim primerljivim primerom dokaz, da se da dobro delati na tem področju)
- intervjuvajte kandidate za državna sredstva (še predno jim uspe narediti TEŠ 6)
- pišite o možnih izboljšavah ekonomskega sistema (fleksibilnost zaposlovanja ampak ne s pravnega vidika ampak vsebinskega (naše pravo je kloaka prvega reda)
- podjetje, ki ne zmore normalnih parametrov minimalne plače brez dodatkov preko 1000 € bruto ugasniti, bolje na cesto (za krajši čas pod državno kapo ampak le delavci, ne pa pasenje vodilnih na predstečajnih položajih podjetja)
- uveljaviti odgovornost odvisno od moči v razmerju kapital - zaposleni (ni odpravnin za neuspešne managerje, zamujena plača je naslednji dan že pod zamudnimi obrestmi, delavec mora izpolnjevati pogoje iz pogodbe o zaposlitvi sicer odpoved brez raznih rokov tudi trenutni suspenz (recimo neuporaba zaščitnih sredstev)
- ITD

SKRATKA PODPIRAJTE KORISTNE TEME IN KORISTNE
anon-78175 sporočil: 834
[#2495456] 30.01.15 12:40
Odgovori   +    1
... pa še malo o poglobitvi železnice v prestolnici bi dodali, ki se vleče kot drugi tir proti KP ...
Za obe progi so vrli ekonomisti izračunali, da če bi ju realizirali takrat, ko so bile ideje na svetlo dane, bi se vložena sredstva izplačala še v socializmu (pred letom 1991 ?!). He, he, he , ....
najobj sporočil: 31.920
[#2495493] 30.01.15 15:03 · odgovor na: anon-149637 (#2495441)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 30.01.2015 15:05
[rosom]
>...tisti, ki so razmontirali istrsko progo Porečanko ali oni, ki so iz Ljubljane pregnali tramvaj.

In tisti,ki so ukinili železniško progo Jesenice - Rateče/Planica,do tistih,če se ozremo v davna leta,ki so odmontirali drugi tir skozi Karavanški predor in ga podarili prijateljem Albancem.

> Nehajte se šaliti in začnite delati.

Ne bo šlo.Delati ne znajo,floskule,ki so poceni šale, pa morajo servirati kot okrasek svoje pomembnosti.
... ja, in če bi bili skoki za svetovni pokal v Planici vsaki vikend čez celo leto, bi se železniška proga Jesenice - Rateče/Planica verjetno res splačala ...
anon-259195 sporočil: 903
[#2495517] 30.01.15 16:19
Odgovori   +    3
"Je 21. stoletje to, da mediji opevajo, kako bomo spet vzpostavili železniški promet s Trstom (z Opčin naprej s kombijem?) - to, kar je naredila že Marija Terezija? Še in še je takih primerov."

Dragi novinarji, če že modrujete o železniških progah, nikar ne pišite neumnosti o Mariji Tereziji in se najprej poučite o zgodovini. Marija Terezija je umrla v 18. stoletju, še pred francosko revolucijo (v kateri so obglavili njeno hčer Marijo Antoaneto), in zagotavljam vam, da takrat še ni bilo vlakov in da so se vozili izključno z živalsko vprego (kočije, vozovi,...). Železnico od Dunaja do Trsta, ki je šla tudi prek Ljubljane, je zgradil Franc Jožef, tisti cesar, ki je umrl tik pred koncem prve svetovne vojne in mu je sin prestolonaslednik naredil samomor v Mayerlingu, ženo Elizabeto pa mu je ubil nek anarhist v Švici. Prešeren, ki je umrl v prvi polovici 19. stoletja, je tej železnici posvetil svojo pesem, ki gre takole: Bliža se železna cesta,...'.

Kako lahko pišete o stvareh o katerih očitno ne veste prav ničesar?
fad sporočil: 24
[#2495530] 30.01.15 18:08
Odgovori   +    5
članek je dober predvsem zato, ker napiše, da se (poleg muzealnosti, ki pa se jih žabe pač privadimo) še vedno sploh ne da it zahodno od ljubljane z vlakom!!!!
mislim, da bi taka reč morala biti dnevno na prvih straneh, zaslužnim pa redno rinjena kamera v nos!
anon-321814 sporočil: 180
[#2495545] 30.01.15 19:08 · odgovor na: fad (#2495530)
Odgovori   +    0
[fad]
članek je dober predvsem zato, ker napiše, da se (poleg muzealnosti, ki pa se jih žabe pač privadimo) še vedno sploh ne da it zahodno od ljubljane z vlakom!!!!
Ni res. Ljubljana - Jesenice - Nova Gorica - Sežana.
fad sporočil: 24
[#2495585] 30.01.15 22:26 · odgovor na: anon-321814 (#2495545)
Odgovori   +    1
super uporabno in tudi naglo!

[miha00]
> [fad]
> članek je dober predvsem zato, ker napiše, da se (poleg muzealnosti, ki pa se jih žabe pač privadimo) še vedno sploh ne da it zahodno od ljubljane z vlakom!!!!

Ni res. Ljubljana - Jesenice - Nova Gorica - Sežana.
anon-321814 sporočil: 180
[#2495596] 30.01.15 23:39 · odgovor na: fad (#2495585)
Odgovori   +    0
Hitrost in uporabnost? Nisi govoril o tem, rekel si, da se "še vedno sploh ne da it zahodno od ljubljane z vlakom!!!!" Kar ni res. Zahodno od Ljubljane pa tudi ni samo južna Primorska, ampak je še marsikaj drugega.

Do Nove Gorice imaš celo direkten vlak iz Ljubljane (in nazaj) ob vikendih.

Še enkrat, ne zagovarjam SŽ, lahko bi napisal za cel roman kritik te firme.

Težko pa prenašam očitne neresnice.
anon-263019 sporočil: 509
[#2495616] 31.01.15 01:21 · odgovor na: (#2495477)
Odgovori   +    3
[denac]
> [urban01]
> ... pa še malo o poglobitvi železnice v prestolnici bi dodali, ki se vleče kot drugi tir proti KP ...
> Za obe progi so vrli ekonomisti izračunali, da če bi ju realizirali takrat, ko so bile ideje na svetlo dane, bi se vložena sredstva izplačala še v socializmu (pred letom 1991 ?!). He, he, he , ....

Poglobitev proge v Ljubljani se vleče od 50. let, ko se je začelo projektirati zdajšnja cestna podvoza na Dunajski in Celovški. Gradbena in urbanistična stroka sta bili za poglobitev in cestne nadvoze, politika (KARDELJ!) pa proti. Imamo torej podvoze.
Enako je bilo s tramvajem. Kardelj je imel glavno besedo, da se ga ukine, razmontira in vrže na odpad (namesto nekaj voz v muzej).
Ma sej Slovenci v Jugoslaviji niti nismo rabli Tita, je dost škode in uničenja povzroču že ta antikrist.
anon-149637 sporočil: 3.223
[#2495640] 31.01.15 08:01 · odgovor na: najobj (#2495493)
Odgovori   +    2
[najobj]
> [rosom]
> >...tisti, ki so razmontirali istrsko progo Porečanko ali oni, ki so iz Ljubljane pregnali tramvaj.
>
> In tisti,ki so ukinili železniško progo Jesenice - Rateče/Planica,do tistih,če se ozremo v davna leta,ki so odmontirali drugi tir skozi Karavanški predor in ga podarili prijateljem Albancem.
>
> > Nehajte se šaliti in začnite delati.
>
> Ne bo šlo.Delati ne znajo,floskule,ki so poceni šale, pa morajo servirati kot okrasek svoje pomembnosti.

... ja, in če bi bili skoki za svetovni pokal v Planici vsaki vikend čez celo leto, bi se železniška proga Jesenice - Rateče/Planica verjetno res splačala ...

Verjemi mi,od nekoga sem pričakoval podoben odgovor.Sicer ti je že denac malo razširil pogled,sam pa sem vedno imel v mislih tudi podaljšanje proge do Trbiža in neke vrste muzejski vlak.Tudi,če bi vozile parne lokomotive ne bi bila dolina tako zasvinjana kot je sedaj zaradi avtomobilov,ki vozijo po rodeo cesti.Seveda bi moral kranjskogorski turizem tudi svoje prispevati.Pa še marsikaj,ki bi rentabilnost držalo.Vzroke zakaj ni tako pa vsebuje Franklov članek.

p.s.Takrat,ko se je vse okrog te proge dogajalo je bil Mencinger še "froc" in ni mogel Mrovlji kaj o nacionalnem interesu povedati.
najobj sporočil: 31.920
[#2495690] 31.01.15 12:25 · odgovor na: (#2495528)
Odgovori   +    1
[denac]
> [najobj]
> > [rosom]
> > >...tisti, ki so razmontirali istrsko progo Porečanko ali oni, ki so iz Ljubljane pregnali tramvaj.
> >
> > In tisti,ki so ukinili železniško progo Jesenice - Rateče/Planica,do tistih,če se ozremo v davna leta,ki so odmontirali drugi tir skozi Karavanški predor in ga podarili prijateljem Albancem.
> >
> > > Nehajte se šaliti in začnite delati.
> >
> > Ne bo šlo.Delati ne znajo,floskule,ki so poceni šale, pa morajo servirati kot okrasek svoje pomembnosti.
> ... ja, in če bi bili skoki za svetovni pokal v Planici vsaki vikend čez celo leto, bi se železniška proga Jesenice - Rateče/Planica verjetno res splačala ...
Vsak vikend pozimi, če je le sneg, bi trume smučarjev izstopale na postaji Kranjska gora, in vsak vikend poleti bi romarji na Triglav izstopali na postaji Mojstrana. Rentabilnosti na pretek, še pr Žerjavu v Ratečah bi jo prodajali.
... čuj, pa si ti ziher, da veš, kakšna je oprema smučarjev, ki smučajo v Kranjski gori ? ...

P.S.: ker ne vozi več, te tisti vlak sicer ne bo povozil, čas pa te je že zdavnaj ...
najobj sporočil: 31.920
[#2495697] 31.01.15 12:41 · odgovor na: anon-149637 (#2495640)
Odgovori   +    2
[rosom]
> [najobj]
> > [rosom]
> > >...tisti, ki so razmontirali istrsko progo Porečanko ali oni, ki so iz Ljubljane pregnali tramvaj.
> >
> > In tisti,ki so ukinili železniško progo Jesenice - Rateče/Planica,do tistih,če se ozremo v davna leta,ki so odmontirali drugi tir skozi Karavanški predor in ga podarili prijateljem Albancem.
> >
> > > Nehajte se šaliti in začnite delati.
> >
> > Ne bo šlo.Delati ne znajo,floskule,ki so poceni šale, pa morajo servirati kot okrasek svoje pomembnosti.
> ... ja, in če bi bili skoki za svetovni pokal v Planici vsaki vikend čez celo leto, bi se železniška proga Jesenice - Rateče/Planica verjetno res splačala ...
Verjemi mi,od nekoga sem pričakoval podoben odgovor.Sicer ti je že denac malo razširil pogled,sam pa sem vedno imel v mislih tudi podaljšanje proge do Trbiža in neke vrste muzejski vlak.Tudi,če bi vozile parne lokomotive ne bi bila dolina tako zasvinjana kot je sedaj zaradi avtomobilov,ki vozijo po rodeo cesti.Seveda bi moral kranjskogorski turizem tudi svoje prispevati.Pa še marsikaj,ki bi rentabilnost držalo.Vzroke zakaj ni tako pa vsebuje Franklov članek.

p.s.Takrat,ko se je vse okrog te proge dogajalo je bil Mencinger še "froc" in ni mogel Mrovlji kaj o nacionalnem interesu povedati.
... ja, ko je bil Mencinger še "froc", so ljudje v gojzarjih www.delo.si/assets/m...jpeg?rev=2 na smučanje v glavnem hodili peš in je bil vlak za njih res luksus ...

P.S.: danes Tina www.sloveniatimes.co...ortina.jpg smuča sicer boljše kot navadni smučarji, njihova oprema pa je precej podobna ... evo, zdaj pa morata vidva z denacom ljudi samo še prepričat, da je v nacionalnem interesu, naj po voznem redu v Kranjsko goro vso svojo smučarsko opremo tovorijo z vlakom, da se bo vsaj vlak izplačal, če se že žičnice ne ... aja, pa P.S. v totem forum.finance.si/?m=...690&single postu preberi, da ne bom dvakrat isto pisal ...

Strani: 1