Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Prvi Hyundai izpod prstov Petra Schreyerja

Strani: 1

anon-212065 sporočil: 76
[#2337711] 25.02.14 08:25 · odgovor na: (#2337706)
Odgovori   +    3
Gorivne celice. Kar je meni znano je pa z njimi kar nekaj problemov
bozga sporočil: 6.303
[#2337712] 25.02.14 08:26
Odgovori   +    19
Mene pa zanima, kaj je to aktivni življenski slog. A to, da 10 ur na dan krvavim za nizko mezdo za delodajalca in se potem z neko kripo namesto, da bi hodil ali tekel še vozim? A je to aktiven življenski slog ali ste morda s tem mislili delodajalce, ki se morda zares lahko gredo aktiven življenski slog?
jezst sporočil: 4.758
[#2338171] 25.02.14 16:32
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: jezst 25.02.2014 16:34
Intrada poganja pogonski sklop na gorivne celice nove generacije, ki uporablja Li-ionsko 36 kWh baterijo. Napolnjen je v le nekaj minutah, z dosegom do 600 kilometrov, v zrak pa oddaja samo vodo.
Sedi, cvek! Manjka ključen podatek, da gre za vozilo s pogonom na vodik. Bralec namreč ob zapisanem pomisli, da gre za klasični električni avto z velikim akumulatorjem. Zakaj bi sicer klasični elelktrični avto oddajal vodo in imel gorivno celico? Joj, še angleščine ne znate prevest, kot se zagre...
chef sporočil: 2.986
[#2338287] 25.02.14 18:42 · odgovor na: jezst (#2338171)
Odgovori   +    1
Ne manjka, samo brat se bo treba naučit. Za začetek slovensko. BTW, nihče ni nič prevajal iz angleščine.
anon-293951 sporočil: 1.660
[#2338413] 25.02.14 22:20
Odgovori   +    3
čas vnosa: 25.02.14 22:16
po kolk col se te gumace, ena plača ena guma, ni za naš trg
jezst sporočil: 4.758
[#2338425] 25.02.14 22:41 · odgovor na: chef (#2338287)
Odgovori   +    3
[chef]
Ne manjka, samo brat se bo treba naučit. Za začetek slovensko. BTW, nihče ni nič prevajal iz angleščine.
Manjka! Članek je nesmiseln, ker govori samo o bateriji, ki pri avtih z gorivno celico ni najpomembnejši del energetskega sklopa in polnenju, nikjer nisi napisal, da se polni z vodikom. Poglej tudi ostale komentarje.

Kdor točno ne pozna tehnologije gorivnih celic, ima občutek, da gre za klasični električni avtomobil. SLABO!
chef sporočil: 2.986
[#2338433] 25.02.14 22:55 · odgovor na: jezst (#2338425)
Odgovori   +    0
Pa ti si Bog, ker tko vse ves za druge. ;) Bo treba spat pocas ;)
anon-293132 sporočil: 134
[#2338527] 26.02.14 08:24 · odgovor na: (#2337706)
Odgovori   +    3
Peter Schreyer je šef uprave skupine Hyundai-Kia, sicer pa verjetno najboljši avtomobilski oblikovalec na svetu, ki je v zadnjih desetih letih povsem spremenil podobo Kijih modelov, ki so dobili za to poplavo mednarodnih oblikovalskih nagrad, kot je red dot. Če bi sledil avtomobilskim prispevkom, bi zlahka vedel, kdo je Schreyer, ki se je prvič proslavil z obliko modela audi TT, potem je bil še pri VW, nato pa je odšel zaradi verjetno večje plače in definitivno bolj odprtih možnosti pri oblikovanju h Kiji. In očitno se ni zmotil - vsaj sodeč po rekordni prodaji, ki jo nizajo pri Kiji že kar nekaj let. In to v svetovnem smislu. Schreyer je legenda, on je germanski Pininfarina.
jezst sporočil: 4.758
[#2338599] 26.02.14 09:36 · odgovor na: chef (#2338433)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: jezst 26.02.2014 09:37
Tvoja nespostljivost do lastne stranke pa zal odraza nivo pisunstva v nasih medijih tudi na osebni ravni piscev. Nic cudnega, da je rezultat velikokrat skrpucalo. Drugace ne more biti. Pravih profesionalcev zal ni vec, je ocitno negativna selekcija opravila svoje.
chef sporočil: 2.986
[#2338615] 26.02.14 09:56 · odgovor na: jezst (#2338599)
Odgovori   +    0
Resno sem mislil, ti pa takole :(

Strani: 1